Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Colosseum, Augsburg, Leona (Tsjechische)

    Naam : Leona
    Haarkleur/-lengte : Blond/lang
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank (34)/ A-Cup
    Nationaliteit/Taal : Tsjechisch/vloeiend duits
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings : op rechterbil/ geen
    Service : Zéér Goed en uitgebreid. TZ, FO, FT, AV bij sympathie
    Bijzonderheden : Uitgeroepen tot Miss PHG in 2004
    Wiederholungsfaktor: 100 +%

    Ik heb wat oude berichten van Leona (mijn absolute topper op het gebied van betaalde sex) verzameld.
    Wil wel even zeggen dat deze berichten stammen uit haar PHG tijd!
    Leona werkt tegenwoordig in Augsburg in het Colosseum.



    Na kleine Jill heerlijk even bijgekomen op het terras in het zonnetje en geouwehoerd met Willem, Wil en Ali en enkele duitsers.
    Ook met verschillende meisjes die spontaan even langskomen. Dit is ook zo fijn aan PHG dat je echt heerlijk rustig kan zitten relaxen en een sauna nemen.
    Na enkele uurtjes werd het toch tijd om met Leona naar de kamer te gaan. Wil had me deze dame echt ten zeerste aangeraden en dan weet je dat het goed is. En het was goed een heerlijk meisje met een zeer jonge uitstraling, kleine borstjes en een lekker strak gaatje.
    Het zoenen en pijpen was perfect en ze liet haarzelf graag beffen.
    Je moet zo'n meisje wel een beeje teder behandelen maar daar krijg je ook wel wat voor terug. Na haar even lekker gewipt te hebben mocht ik haar mondje volspuiten.
    Na een sigaretje begon ze me opnieuw lekker op te geilen en dat lukte prima waarna ze me nogmaals naar een hoogtepunt bracht.
    Echt een heerlijke meid en zeker voor herhaling vatbaar, maar zo denken er wel meer ijsberen over want ze is wel heel populair bij PHG.
    Toen we van de kamer terug kwamen waren de 3 musketiers al vertrokken richting Rotterdam (bedankt voor de gezellige dag heren) maar Tiga en Frank waren er nog wel.
    Al met al een heerlijke dag gehad en heb deze afgesloten met een hele goede massage die 's avonds wordt gegeven door een echte sportmasseur.



    Gisteren nog maar eens naar PHG afgereisd want onze moderator Willem2 was aanwezig samen met Wil48 en Ali. Ook de mannen uit Nijmegen waren weer aanwezig.
    Bij het omkleden kwam Leona :littleang langs en begon meteen te knuffelen. Het was al weer een hele tijd geleden dat ik met haar naar de kamer was geweest.
    Na een sauna en wat gezellig babbelen op het terras op zoek gegaan naar Leona om haar de sleutel te laten halen.
    Op de kamer eerst wat praten met haar en ze vertelde me dat er wat veranderd was in haar priveleven waardoor ze nu minder gestresst is. Vind dit ook wel te zien aan haar.
    Leona weet mij nog steeds lekker te verwennen, wow wat ze toch lekker en haar lekkere figuurtje windt mij steeds weer op.
    Leona is nog steeds een topper die je niet mag overslaan bij PHG.



    Eindelijk was het zover!
    Vier dagen na het bericht van haar aan mij dat ze weer zou beginnen.
    Om goed drie uur kwam ze PHG binnen en de eerste hernieuwde kennismaking waren 3 heerlijke kusjes en dat was heerlijk!
    Een half uurtje later kwam ze in prachtige lingerie de bar binnen om me op te halen en naar de kamer te gaan. Eerst wat bijpraten natuurlijk en ondertussen heerlijk zoenen want dat kan die "kleine" als de beste.
    Daarna volgde GF6 van de bovenste plank.
    Ja, Leoontje is weer terug en PHG is voor mij weer als vanouds.



    Afgelopen zaterdag weer eens met de bus van Willem2 naar Oedt getogen om aan de "Eheliche verplichtingen" te voldoen. Heb daar echt geen hekel aan en het wordt zeker geen sleur.
    Na douchen en een broodje te hebben gegeten kwam ik Leoontje in de omkleedruimte tegen en togen samen naar de bar alwaar we in ons geliefde hoekje wat hebben gedronken om daarna naar tuinhuisje 28 te vertrekken voor een kleine 2 uurtjes.
    GF 6 die nog steeds beter en heter word.
    's Avonds het laatste uurtje ook nog met "die kleine" in een tuinhuisje doorgebracht dus ruimschoots aan de "eheliche verplichtingen" voldaan.



    Leona is een topper en (zeker voor mij) een reisje naar Augsburg waard.
    Ik heb van welingelichte bronnen vernomen (iemand die een paar weken geleden in het Colosseum was) dat Leona ook in het Colosseum een absolute topper is!

    Groeten Jack42

  2. #2
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard Colosseum Augsburg, Leona

    Leuk dat ik nu degene ben die een thread mag openen over deze bijzondere dame.
    Afgelopen weekend heb ik met een mede-ijsbeer (van de Zuidpool) een paar dagen doorgebracht met, de onder vele Oedt gangers bekende, Leona. Om maar meteen de vraag van Willem te beantwoorden: Ze is er slanker op geworden het laatste jaar, dus heur achterwerk ziet er nog even fantastisch uit als voorheen. Een Knack-Arsch zoals den Duitser het noemt.

    Het Colosseum is te vergelijken met PHG of GT wat betreft de opzet. Alleen de prijzen liggen wat hoger. (60 Euri entree en 50 voor elk half uur en 50 voor de normale extra´s), Het is ongeveer anderhalf jaar open dus alles ziet er nog fris en verzorgd uit. Sauna, jacuzzi, warme douches, alles is aanwezig. Alleen de inwendige mens wordt een beetje aan zijn lot overgelaten. Omdat men het met de vergunningen niet helemaal voor elkaar kan krijgen, mogen ze geen eten serveren (brood mee dus) en alleen non-alcoholica. Wat betreft de dames is het Colosseum goed voorzien. Tussen de 20 en 30 per dag schat ik zo. Ze komen uit alle windstreken en zien er stuk voor stuk allemaal erg goed uit. En ze lopen rond in Eva kostuum. Maar daar kwamen we niet voor..... Het ging ons om het weerzien met onze ouwe vlam.

    Leona was gewaarschuwd dus we werden keizerlijk ontvangen in het Colosseum te Augsburg. Mensen die zich deze dame kunnen herinneren uit Oedt, weten hoe goed ze is. En ik kan je zeggen, ze is alleen nog maar beter geworden. Alles wat er nu in PHG en GT rondloopt kan naar mijn bescheiden opinie (helaas) niet in de schaduw staan bij wat deze dame uit de kast haalt op de kamer. Een GFE ervaring van de allerbovenste plank! Ze voelt precies aan wat je wilt. Op het moment dat je denkt "nu zou ik wel eens dit standje willen doen" heeft zij het al ten uitvoer gebracht. Relaxte sex, heftige sex, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Ook op de Duitse fora wordt ze, nu ze al een tijdje in het Colosseum zit, opnieuw als Top-Act aangemerkt.

    Behalve Leona hadden we het genoegen nog even te mogen genieten van haar vriendinnetje, Anna uit Polen. Ook niet slecht en voorzien van een paar welgevormde borstjes en een fraai gevormd achterwerkje. En een paar mooie blauwe kijkers. De scene in de jacuzzi met beide dames zal de komende maanden nog wel even op mijn netvlies gebrand staan.

    Rest me nog mijn reisgenoot te bedanken voor het prettige gezelschap en het organiseren van dit rendez-vous met deze all-time Top Act.

    Wellicht dat hij zelf nog wel wat wil toevoegen .....

    Groeten Van Dattum

    Jack42 had al een thread over haar Van Dattum, Sorry makker

    Zero
    Laatst gewijzigd door Zero; 5 mei 2006 om 18:55

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Qua timing liep alles feilloos zodat we vrijdag zo rond 18:00 het Colosseum betraden. De entourage viel me eigenlijk een beetje tegen. In tegenstelling tot Oedt of Bruggen gaat het hier niet om een omgebouwd huis maar om een industriële loods. Ondanks de aankleding blijf je dit merken. Anderzijds heeft dat ook het voordeel dat je altijd en overal een fantastisch uitzicht hebt op alle bewegingen. Wie vertrekt er naar de kamer en wie komt er zo vrij.

    Eens we door Leoontje gespot werden werd er heelwat over en weer geknuffeld, we werden vorstelijk ontvangen. Ondergetekende had de eer als eerste met Leona rustigere oorden te mogen opzoeken. En het dient gezegd ze heeft nog niets verleerd. God wat een verschil met het wat wegkijnende niveau net over de grens. Ineens wist ik weer warom we het hele klereeind hadden zitten rijden. Kortom Service met de groet S. Hier dient wel onmiddellijk de kanttekening te worden bijgeplaatst dat het geen goedkope club is. Ieder half uur kost 50 euro, FT ook 50 en anaal zelfs 100.
    Bredero verbleef een uur of twee in de veilige handen van Leona met TZ van topniveau, flink pijpwerk waarbij ze heerlijk van ritme kan variëren en geen enkel onderdeel vergeet, lotuskus inclusief.

    Na die tijd wou ik m'n medereisgenoot ook wat gunnen. Ik denk dat we beide twee sessie met haar hebben afgewerkt ( klinkt als een karwei maar is het zeker niet ). Enfin om 3 uur werden we vriendelijk doch dringend verzocht het pand te verlaten.

    Om zaterdag met nieuwe krachten te kunnnen aanvangen. Vrijdag was het vrij druk maar zaterdag waren er erg weinig ijsberen ( omwille van de bekerfinale ? ) Eerst even Anna - het vriendinnetje van Leona - onder handen genomen. Ook dat was erg fijn maar ja als je moet opboksen tegen een ex miss PHG ...

    Na dit avontuur toch maar weer de veilige armen van Leona opgezocht en alzo belandden we samen in de jacuzzi waar ik ook reisgezel Van Dattum en Anna tegen kwam. Nou dat werd stoeien. En de beide dames genoten zo mogelijk nog meer dan wij. Net een uitgelaten kleuterklas was het. Tot Anna en VD zich terugtrokken. Leona en ik zetten onze jacuzzisessie rustig verder. Nou ja rustig, met tot twee maal toe een flinke pijpsessie op de rand van de jacuzzi. Toen VD en Anna terugkwamen van de kamer zaten wij tot hun stomme verbazing nog steeds in het bubbelbadje. We vonden het ook stilaan welletjes en zochten de katakomben op om het plezier in de kino verder te zetten. Toen de bank in de bioscoop wat hard werd toch uiteindelijk nog op de kamer baland waar Leona er nog in slaagde om me m'n allerlaatste restje energie te ontnemen.

    En wat onze missie betreft Willem Leona heeft de knackarsch test met glans doorstaan hoor.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Leona

    Deze week weer te bewonderen in Colosseum

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Leona, woensdag 6 september 2006

    Afgelopen woensdag een bliksem bezoek gebracht aan het colosseum in Augsburg. In gedachten had in de naam Leona. Deze dame was mij al door diverse ijberen aanbevolen als zijnde een vroeger top-act in PHG.

    Bij binnekomst in de club mezelf aan de bar geparkeerd. Ik wist ongeveer hoe ze er uit zou moeten zien, maar moest toch de thekefrau inschakelen om mij te helpen om haar te herkennen. Op de vraag of Leona er was, antwoorde ze dat ze op de kamer was. "ik wijs ze wel aan voor je" Heb een driekwartier aan de bar gewacht, totdat er een blonde dame voorbij kwam met een voldane ijsbeer achter haar aan. "Das ist Leona"zei de thekefrau. Toen Leona klaar was met opfrissen parkeerde ze zich op een van de sofa's midden in de ruimte. Ik bedacht me geen moment en stapte op haar af (je weet maar nooit, poulaire dames zijn zo weer bezet). Maar ik had geluk deze dag, want het was vroeg (1800) en er waren niet zo veel mannen aanwezig. Ik kom bij Leona aan en vraag eerst netjes haar naam. "Leona" zei ze. Dan heb ik de goeie voor me zie ik. Ik vertelde haar dat ik eigelijk speciaal voor haar naar het Colossuem was gekomen en dat ze was aanbevolen door vrienden uit PHG. Ze wist direct wie deze vrienden moesten zijn. Het duurde niet lang of we waren op de kamer. Ik was benieuwd hoe deze dame zou zijn. Het klikte inmiddels behoorlijk tussen ons.

    Leona is een hele lieve meid en open meid. Ze laat je echt merken dat je op dat moment haar aandacht hebt. Ze heeft een heel mooi jong lichaam. Echt alles strak op de plaats. Een mooi kutje (categorie Cassandra uit GT).

    Eerst elkaar staand naast het bed opgewarmd wat uitmondde in staand pijpen. Dit vervolgde we op het bed. Toen de rollen omgedraaid en haar heerlijke poesje onderhanden genomen. Werkelijk, ze heeft een lekker zacht doosje. Heerlijk zacht en goed geschoren. Na haar in hoge sferen te hebben gebracht overgegaan op intiem. We elkaar in meerdere posities geneukt waarop uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt volgde.

    De verwachtingen waren hoog, maar zijn door Leona ook waargemaakt. Ook ik plaats deze Leona in de lijst der toppers. In het geheel merk dat ook zij zo'n dame is welke dat beetje meer hebben dan de gemiddelde DVP. Het is jammer dat ze zo ver weg zit, dus zal herhaling er alleen zijn wanneer ik in de buurt ben.

    In ieder geval weet ook Sonny nu wie Leona is.

    BR, Sonny:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    24 april 2006
    Last Online
    5 december 2007 @ 06:35
    Berichten
    13
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Colosseum, foto Leona

    op site van colosseum in augsburg nu foto's van hertjes, waaronder ons aller leona. Ook een filmpje met alle vrouwen

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Hier de link naar de site van het Colosseum in Augsburg , met het moet gezegd worden een niets verhullend filmpie, tis een FKK he en daar lopen de dames naakt rond, bezint voor ge klikt :D!

    http://fkk-colosseum.com/

    Bedankt voor de tip latiano .

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    De echte Leona verslaafden waaronder Jack42 en Bredero hebben al lang eelt op hun handen :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    24 april 2006
    Last Online
    5 december 2007 @ 06:35
    Berichten
    13
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik was ook altijd wel een beetje leona verslaafd, kunnen we haar niet overhalen tot een reunie in happy garden....

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    oude bomen kun je beter niet verplaatsen

  11. #11
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    http://fkk-colosseum.com/index.php?m=0101&mid=31

    Dat platina blonde is er kennelijk vanaf.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard dinsdag 7 augustus

    Deze good old Leona was gelukkig 7 aug ook present. Het was al ca 3 jaar geleden dat ik haar gezien had en ze vloeg Babbel en mij dan ook in de armen toen ze ons aan de bar herkende. Alle andere meiden uit de hele tent die dachten dat wij groentjes waren werden in 1 klap weer met twee hakken op de grond gezet. Later op de avond uitgebreid met Leona gesproken en ze vertelde inderdaad dat met enige regelmaat van die geile beertjes haar kant op kwamen die ze in NRW had leren kennen.

    Het ging heel goed met haar, ze zag er goed uit en het duurde dan ook niet lang alvorens we ons op een bankje hadden teruggetrokken, nou ja teruggetrokken... in zo'n open ruimte valt er weinig terug te trekken, tenzij een lelijke meid je aanspreekt . Op de bank al begon ze me flink te verwennen, ik ervoer meerdere flashbacks

    Naar de kamer en een hele leuke tijd gehad. Leona houdt wel van een spelletje met ijsblokjes en na elkaar wederzijds te hebben verwend hebben we een heerlijke pot seks gehad. Jammer maar wellicht goed dat ze zo ver weg zit. Bij Algemeen zal ik wat meer vertellen over de toko.
    Ow behave!

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    De Leona (dus de good old uit happy) is now as we speak in GT. Ben benieuwd wie van de ijsberen als eerse komt. Ondertussen 3 wachtenden (of meer) voor u...

  14. #14
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De Leona (dus de good old uit happy) is now as we speak in GT. Ben benieuwd wie van de ijsberen als eerse komt. Ondertussen 3 wachtenden (of meer) voor u...
    Shit zag, als ik dat geweten had....Maar in YY was het ook gezellig vandaag

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Dan zal ik waarschijnlijk niet aan de beurt komen.....
    Leona in GT
    Ach, wachten tot ze ook daar weer weg is dan....Leona zucht
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Daumen hoch Blast from the past

    Ik heb niet gewacht....

    Als stamlid van de Leona fanclub kon ik deze gelegenheid natuurlijk niet voorbij laten gaan. Leona ziet er nog steeds goed uit en haar service is nog als vanouds. GFE-Pur! De perfecte illusie dus.

    Er is een kansje dat ze af en toe nog eens voorbij "schaut" in GT, wist ze me te vertellen.

    VD

  17. #17
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    is ze nog gesignaleerd?

  18. #18
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Unglücklich Helaas ..

    Leona is sinds de zomer niet meer gesignaleerd in GT.

    We hadden hier helaas, helaas te maken met een one-off performance. Voorlopig is Augsburg weer haar thuisbasis. Kijk maar eens onder: http://www.fkk-colosseum.com. Daar komt ze regelmatig voorbij in de "Model-liste"....

    VD

  19. #19
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    we moeten echt regelen dat weer eens naar gt komt!

  20. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Leona!!!

    Leona kan verplaatst worden naar de oude doos.

  21. #21
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    oude doos??dacht dat je niet van Milfs hield
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60