Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 114
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Evita (Tsjechische) ex-Nathalie LR

    Haarkleur/-lengte : blond / half lang schouderhoogte
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
    Nationaliteit/Taal : Tsjechie, beetje duits, iets beter engels
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings :niet gezien
    Service: NMC, PZC, (FT?), TZ
    Voordelen: heel leuke meid met uitdagende sexy ogen. Op en top JJ-type.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur / prijs: 30 min 50 euro, 60 min 100 euro

    Afgelopen vrijdag 2 sessie met Nathalie gehad. Zeer goed bevallen en zeer zeker herhalingsgevaar.
    Omdat ik niet genomineerd wil worden hou ik mijn recensie bijzonder kort (lol).

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    @JJ,

    Is dat die dame met dat brilletje ?

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    No glasses.

    My session was worse - lot worse. She aint understand almost no german and even less english, actually she understands nothing. The whole thing so was a big misunderstanding. She wanted to work, I didnt want her to "work" and just relax, what seemed to confuse her. So I decided to relax which confused her even more. So I asked whats wrong and she understood that I said she was wrong or the wrong girl or that she did something wrong. Whatever. So I tried to calm her down but she didnt get it. She thought I am crazy while I tried to be nice and to find out what bothers her. She then was afraid to get problems with the boss when she and I dont have sex - but I wasnt in the mood anymore. But that she also didnt understand also and was rolling her pretty eyes. So I asked if she is angry, but that she didn't understand and thought that I am angry. Gee. I was relieved when the time was over. Just a big misunderstanding. Best advise for you guys: Don't talk, just let go or it will be a disaster.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ze had bij mij geen brilletje, big 30. Haar oudere maar ook erg lekker uitziende vriendin Nikki heeft wel een bril.

    @Beron: my experience with this girl was totally different as you can read. I must say that i had to invest some time in communication but that is no problem for me. At a certain moment she was frustrated she couldn't express what she wanted to say. After some time i understood what she wanted to say. showing interest paid surely back... I had an awful good time with this girl. I look forward to meet her next saturday. Now she is already nr. 1 of my LR list!

  5. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Een stil en braaf meisje...

    Ze was bij men laatste bezoek aan LR al opgevallen. Daarom stond ze op men to do list. Zaterdag was ze er dus. Als je haar ziet staan lijkt ze zo'n stil en braaf meisje. Eens op de kamer beland ontpopt deze mooie meid zich tot een actief geil ding. :green_smi Het werd een zeer goede sessie. :thefinger
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  6. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    JaJa, afgelopen zaterdag heb ik ook weer gekamerd met Nathalie, ze is inmiddels al gepromoveerd tot een van de toppers van LR en heeft het heel druk. Voor mij reden om maar 1 keer te kameren gisteren met haar aan het begin van de avond. Durfde een 2e keer niet aan wegens vermoede vemoeidheid aan haar kant en zeker bij mij. Ze zal de komende maanden telkens enkele weken aanwezig zijn afgewisseld met een kort verblijf in Tsjechie. Nathalie blijft hoog op mijn lijstje staan maar moet nu wel concurrentie dulden van Romina...

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Vrijdag weer mogen proeven van de heerlijke Nathalie. Een uurtje geboekt en een hele aangename tijd gehad, ze smaakte weer perfect. Nathalie gaat samen met Nikki ergens de komende week terug naar Tsjechie om even helemaal op te kunnen laden. De afgelopen weken moeten zwaar geweest zijn voor deze jonge blonde spetter. Ik hoop haar snel weer in optima forma conditie te verwelkomen maar zal deze week nog ff afscheid komen nemen..

  8. #8
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag en zaterdag weer met Nathalie gekamerd. Ze blijft een ontzettend mooie meid om te zien. Een kort berichtje om haar weer eens naar boven te halen in de lijst met LR dames. Ze verdient het bovenaan te staan!

  9. #9
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:47
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik was vrijdag ook met deze Nathalie op de kamer. Het is een prachtige meid met de mooiste lach en ogen die ik ooit in mijn clubleventje heb mogen bekijken. Tijdens de seks lachte ze en draaide ze haar ogen rond. Het gezichtje alleen is al een sensatie. De sessie was ook prima. Toen de sessie voorbij was deden we een klein afterseks gesprekje. Ze begon plotseling te wenen nadat ik iets persoonlijks vertelde over mijn dag. Na haar verhaal te hebben aanhoord ben ik depri naar huis gereden. Ik dacht dat ik een rotjaar achter de rug had maar alles kan nog veel erger zijn. Nu besef ik opnieuw dat het leven oneerlijk is, zelfs al heb je het uiterlijk van een engeltje.

  10. #10
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Gister een supertrio gehad met Nathalie en Nikki die helaas even terug gaan naar Tjechie. De batterij moet even opgeladen worden, het is de dames gegund. Een recensie van het triootje staat hier.

  11. #11
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Info voor de fanclub.

    Nathalie is de voorbije dagen afwezig geweest omdat ze verkouden was. Normaal gezien zou ze vandaag (zondag)14/06/09 terug aan de slag gaan.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  12. #12
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Het tsjechische clubje is verhuisd naar GT . Hier heet Nathalie vanaf nu Evita

  13. #13
    Geregistreerd
    8 oktober 2007
    Last Online
    6 oktober 2012 @ 15:20
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter Evita, GT zaterdag 1 August

    Hetzelve ervaring als Beron (9 maart 2009).
    Heel beperkt engels. Niet doen dit en dat, Niet spreek over dit en dat.
    Zij ziet er goed uit maar nooit meer voor mij

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Over mijn ervaring met Evita kan c.q. wil ik kort zijn: geen enkel herhalingskans. Pijpen was heel goed en doggy was zelfs super, maar daarna zelfde ervaring als janm. Het woord gedwongen was van haar hele houding af te lezen. Terwijl ik aardig probeerde te zijn raakte zij steeds verder in verwarring en werd ze 'vijandig'. Ik ging met een verdomd beroerd gevoel van de kamer. was niet de eerste keer maar wel lang geleden.

  15. #15
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Volgens mij was zij mij gisteravond in eerste instantie ook (positief) opgevallen. Nadat ze mij bleef aanstaren.....vroeg ik haar ff buiten wat te zitten en praten en al snel vertelde ze mij over wat ze zoal wel en niet deed. Ze gaf aan dat ze alles wilde, tot ik aan haar vroeg: "Finger?"" Haar antwoord was nee, en daarna knapte ze af en vond zij het beter dat ik dan maar een dame zocht die daar wel voor open stond.....gesprek heeft hooguit 5min. geduurd. Toch zag ze er leuk en lekker uit!

  16. #16
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    @ Big 30

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @JJ,

    Is dat die dame met dat brilletje ?

    :wink::wink:
    Die dame met dat brilletje en die gister dat strakke blauwe jurkje droeg was Gabriella......daar schrijf ik later nog een stukje over.......wat betreft mijn 1/2 uurtje met haar

  17. #17
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joviboy Bekijk bericht
    Volgens mij was zij mij gisteravond in eerste instantie ook (positief) opgevallen. Nadat ze mij bleef aanstaren.....vroeg ik haar ff buiten wat te zitten en praten en al snel vertelde ze mij over wat ze zoal wel en niet deed. Ze gaf aan dat ze alles wilde, tot ik aan haar vroeg: "Finger?"" Haar antwoord was neep, en daarna knapte ze af en vond zij het beter dat ik dan maar een dame zocht die daar wel voor open stond.....gesprek heeft hooguit 5min. geduurd. Toch zag ze er leuk en lekker uit!
    100% mee eens (leuk en lekker) en wat ze doet is ook niet eens zo slecht. Maar ik zal er nooit meer mee kameren. Er is geen wisselwerking en de reden (nmm) heb ik in mijn vorige post vermeld.

  18. #18
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    100% mee eens (leuk en lekker) en wat ze doet is ook niet eens zo slecht. Maar ik zal er nooit meer mee kameren. Er is geen wisselwerking en de reden (nmm) heb ik in mijn vorige post vermeld.
    wat is nmm? Ik weet niet of ik ooit met haar naar een kamer zal gaan? Vind het jammer dat deze vingerplant zijn taak niet kan uitoefenen bij haar :p.... Daarnaast toen ik wegging zag ik dat ze samen met 2 vriendinnen wegliep naar de auto.....waaronder dus Gabriella.....mijn ervaring met haar is ook terug te lezen!!

  19. #19
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Naar Mijn Mening (nmm) niet te verwarren met mmt of tmm. tis wat al diie afkortingen.

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    wat is nmm? Ik weet niet of ik ooit met haar naar een kamer zal gaan? Vind het jammer dat deze vingerplant zijn taak niet kan uitoefenen bij haar :p.... Daarnaast toen ik wegging zag ik dat ze samen met 2 vriendinnen wegliep naar de auto.....waaronder dus Gabriella.....mijn ervaring met haar is ook terug te lezen!!
    Laat je nooit leiden door ervaringen van anderen, wees een echte beer en als je je oog op haar laat vallen, bespring haar
    In 't slechtste geval ben je vijftig euro kwijt en een illusie rijker, in 't beste geval ben je ook 50 euro kwijt MAAR een mooie ervaring rijker

    erpee - die Evita wel eens van heel dichtbij wil bekijken, en nu zeker, nu ik dit alles zo lees, KLIK (ja, die befaamde klik)

  21. #21
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Laat je nooit leiden door ervaringen van anderen, wees een echte beer en als je je oog op haar laat vallen, bespring haar
    In 't slechtste geval ben je vijftig euro kwijt en een illusie rijker, in 't beste geval ben je ook 50 euro kwijt MAAR een mooie ervaring rijker

    erpee - die Evita wel eens van heel dichtbij wil bekijken, en nu zeker, nu ik dit alles zo lees, KLIK (ja, die befaamde klik)
    Och ja......da's ook waar en die gedachten had ik donderdagavond ook even. Maar na ons gesprek maakte ze wel een indruk dat ze niet meer wilde dus die afhoudende reactie.....vond ik voor die avond genoeg. Maar misschien is ze wel het proberen waard de volgende keer

    Ze blijft toch lekker :p

  22. #22
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Een dame die ik afgelopen vrijdag ook al had zien lopen....... wat een leuk koppie zit erop....

    Evita.........mooie bluawe ogen met een leuk geknipt boplijn koppie.
    Ze heeft een uitstraling dat tussen arrogant en ondeugend inzit
    Ín het voorbij lopen al diverse malen nagekeken, kwam ze vanavond richting het eten gelopen, weer dat mooie gezicht.......ze ging aan de tafel rechts van ons zitten en ik keek precies tussen dupke en Pistol pete door naar haar....wederom oog contact
    Nadat GTJunky diverse tjechiese spreuken door de ether slingerde kwam ze op ons afgelopen en masseerde ze me al staand achter mij....
    uiteraard kwam er een sleutelvraag....na een korte twijfel ja gezegd en met haar mee gegaan naar een blokhutje.

    Wat een mooie dame.....op de kamer niks niet arrogant maar een leuk lief verlegen dametje...

    sorry maar ik MOET terug naar gt
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  23. #23
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    ...sorry maar ik MOET terug naar gt

  24. #24
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vrijdag kwam Evita weer bij me zitten. Bijna had ze mij zo ver, want het blijft een mooi en ondeugdend meisje. Ze probeerde mij op de bank te TZ, maar dat heb ik afgewezen, omdat het niet fair zou zijn, nu een kamerbezoek er echt niet meer in zit (zie vorige recensie). Eens een keer niet gedacht met m'n dick, maar mijn verstand gebruikt. Komt bij mij niet zo vaak voor in GT.

  25. #25
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    4 november 2023 @ 20:52
    Locatie
    (Te) dicht bij Brüggen
    Berichten
    139
    Discussies
    7
    Thanks
    167
    Thanked
    62 in 19 posts

    Standaard Communicatie problemen...

    Had een klein maandje geleden een kamerbesoek met Evita. Mooie meid, met prima Alleen wel wat communicatie problemen gehad - Duits of Engels spreekt ze inderdaad nauwelijks...

    Halverwege de sessie was de bedoeling dat ik 'down on her' zou gaan, had er toen geen zin in (jaja, sorry). Vanaf dat punt leek ze serieus boos te worden; de rest van de sessie was dus wel apart (angry-sex ).

    Ook bij het afrekenen keek ze me nog boos aan

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

  FKK Artemis 468*60