Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 117
  1. #26
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard leni/simona

    Ik ga straks naar PSR om het schatje te plezieren wel een eind rijden
    Maar ja echte liefde blijft altijd bestaan of vergaan ik weet het niet meer komt natuurlijk door de ouderdom
    Zo kom ik NRW door,en kan ik straks een holsteiner-schnitsel eten in dat zeer gewaardeerde restaurant van PSR plus de sauna's uitproberen.
    Misschien hebben ze er ook een wiener-rostbraten dat is nog lekkerder of eventueel een Tbone-steak van zo'n 750 gram het water loopt me nu al in de mond als ik er alleen maar aan denk

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard Simona bulgaarse

    Was dinsdag avond bij deze kleine meid thuis maar daar heette ze anders

  3. #28
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    was ze zeker een stuk goedkoper.....

  4. #29
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Dalton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Was dinsdag avond bij deze kleine meid thuis maar daar heette ze anders
    Pass auf Baby die sucht dringend einen Sponsor............................
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  5. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard sponsor

    Zo zijn alle dames toch of geloof je nog steeds dat je de knapste en liefste man bent van allen

  6. #31
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Als je het goed aanlegd met haar dan is de sex heerlijk en doet ze alles voor je

  7. #32
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Als je het goed aanlegd met haar dan... ...en doet ze alles voor je
    Wahre Worte!

  8. #33
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Dalton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Als je het goed aanlegd met haar dan is de sex heerlijk en doet ze alles voor je
    kann ich bestätigen
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  9. #34
    Geregistreerd
    18 april 2009
    Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Locatie
    Ruhrgrbiet
    Berichten
    113
    Discussies
    9
    Thanks
    5
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Gisteren was ze weer in Kaarst LR aanwezig. Én op tropheenjacht! Witte velletjes verzamelen!

  10. #35
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ondertussen iedereen wel bekend dat ze nu al enige weken in PSR werkt (ze heeft nog een paar LR-vriendinnetjes meegenomen).
    Beste vriendin van Leni. Waar is de tijd dat zij Leni belde om te melden dat ik in LR was. Leni (nu in ACA, reden om ACA eens opnieuw op te zoeken), gescheiden van haar vriendin, die van weemoet Leni's naam overgenomen heeft in PSR. Simona is dus nu Leni in PSR maar Leni in PSR is dus niet de echte Leni. De echte Leni heet met andere woorden nog gewoon Leni in ACA. Het is zo een beetje als met die valse sinten aan het worden. Dat doet echter niets af aan de seksuele prestaties. What's in a name!

    Zoals alle (Bulgaarse) dames is Leni verzot op geld. Duidelijke afspraken vooraf voorkomt financiële desilluties.
    Leni, net als de échte Leni, is voor alles te vinden. Enkele voorbeeldjes: slikken, anaal maar nog veel meer. Vertel je fantasieën, heel erg veel kans dat ze ze waar maakt. Bovendien nog erg jong en erg mooi, niet alleen de tietjes, ook dat mooie lange zwarte haar, loshangend over haar rug én niet te vergeten de mooie donkerbruine kijkers.
    Supergeil, zo begaafd.... Een uur mee gekamerd. Twee weken geleden. Ik was trouwe klant bij Leni (de échte). Deze nep wil graag hetzelfde. Laat ze maar uit haar hol komen. Ze heeft namelijk een lastige concurrente, blond nogwel. .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #36
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard THE QUEEN OF LOVE

    Het was zondag eindelijk zover om eens naar PSR te gaan,had al zoveel goeds over die club gehoord en als echte horecaman ben je dan verplicht om te gaan .
    De weg er na toe viel best mee om te rijden,het weer werd ook al stukken beter en de zon ging voor mij schijnen dus een goede dag op komst.
    Deze club ligt ietsje hoger in de bergen dan ACAPULCO op een gegeven moment leek het net of ik op de eiffeltoren stond wat een prachtig uitzicht
    Daar stond ik dan plotsklaps voor het hek van PSR werd binnen netjes onthaald door een oudere dame van mijn leeftijd ongeveer.
    Ze dacht eerst dat ik er op kwam halen en wilde de jas al aan doen
    Verteld dat ik hier voor het eerst was en wel iets van de club wilde zien.
    Wat een geluk dat de QUEEN OF LOVE net eraan kwam lopen en mij gelijk onder haar hoede nam.
    Wat zag ze er lekker uit en wilde meteen met haar de kamer op toch besliste anders eerst eten en dan de kamer op zei ze
    Ja en dames moet je nooit tegen spreken want anders loopt het verkeerd af
    Heerlijk gegeten in het mooie restaurant van PSR met een ijsje na waar ik zo gek op ben.
    Even in het bargedeelte gezeten met een bak koffie en toen eindelijk de kamer op.
    Het werd kamer 12 met een echte wasbak erbij waar pielemans gretig gebruikt van heeft gemaakt om zich op te frissen voor de blaaskapel ging spelen
    Het was weer als vanouds een buitengewone blaas-uitvoering die bekroond werd met de allerhoogste onderscheiding uit het spleetje van pielemans,een koude rilling over de rug en een scheutje lauwe zeik en klaar was pielemans .
    Maar daar bleef het niet bij er werd meteen werk gemaakt van pielemans om hem in andere sferen te brengen wat nog lukte ook.
    Na een tijdje begon dan hetgene waarvoor wij naar de dames gaan die op de rug liggen om er een paar centen bij te verdienen,en pielemans werd met de regenjas aan de grot ingeleid waar het wel aardig vochtig was
    Na een poosje kwam daar,door dat op en neer gaan van pielemans,weer een scheut lauwe zeik en een koude rilling aan en lag ik bekaf op mijn rug naar adem te snakken
    Hierna ons wat opgefrist en de kamer verlaten om de rest van het huis te bezichtigen wat er prima uitzag.
    Gebruik gemaakt van de sauna welke goed heet was en daarna het zwembad in.
    Even heerlijk gesparteld ,afgekoeld het zwembad uit me afgedroogd en hup het restaurant in voor de volgende culinaire ronde.
    Wederom lekker gegeten en wat gedronken en natuurlijk het ijsje niet vergeten,wat een service voor die paar centen dat ze het daar voor kunnen doen begrijp ik niet.
    Of ze zijn al rijk en doen dit alleen als een hobby want je eet hier net zo goed als in een restaurant en vergeleken met sommige is het hier echt top.
    Lekker op een bed gaan liggen om alles even te laten rusten en daarna maar weer de kamer op .
    Dat werd kamer 14 waar we heel luidruchtig te keer zijn gegaan omdat het bed nogal kraakte,hierna de kamer af onszelf opgeknapt en heb de QUEEN OF LOVE netjes thuis afgezet en deze man is met een rustig gangetje naar huis gereden

  12. #37
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Dat werd kamer 14 waar we heel luidruchtig te keer zijn gegaan omdat het bed nogal kraakte,hierna de kamer af onszelf opgeknapt en heb de QUEEN OF LOVE netjes thuis afgezet en deze man is met een rustig gangetje naar huis gereden
    Is deze Queen of Love toevallig een hele bekende Bulgaarse dame
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  13. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Dalton geef even aan met welke dame je was d.i. maak een paspoort aan of geef de link naar een eventueel al bestaand topic.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #39
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes

  15. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes
    Daar ging ik ook al vanuit, zal wel deze dame zijn.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...t=15963&page=2

    Dalton was daar al een grote fan van !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #41
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Is deze Queen of Love toevallig een hele bekende Bulgaarse dame
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes

    Jullie mogen nooit meer raden,ik heb de scheidings-papieren maar vernietigd de bruilof gaat door,maar dat duurt natuurlijk weer enkele jaren, het wordt kerstmis in het jaar 2040.
    Ze wilde niet langer wachten want anders kunnen we de 46 kinderen niet meer groot brengen

  17. #42
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Daar ging ik ook al vanuit, zal wel deze dame zijn.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...t=15963&page=2

    Dalton was daar al een grote fan van !
    Ze heet LENY in PSR en in livingroom SIMONA

    Hoe weet je dat zo goed big?

  18. #43
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Ist übrigens wieder im LR - falls es jemanden interessiert...

  19. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dauerlutscher Bekijk bericht
    Ist übrigens wieder im LR - falls es jemanden interessiert...
    Danke! Dalton vielleicht !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #45
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Danke! Dalton vielleicht !
    Was vorige week al in lr ben woensdag 12 mei maar 4 keer mee de kamer op geweest.

  21. #46
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Gisteren weer een goede sessie met haar beleefd ze is echt een toppertje! Als je aardig voor haar bent krijg je idd alles voor elkaar. Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.

    Aan te bevelen!

  22. #47
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Gisteren weer een goede sessie met haar beleefd ze is echt een toppertje! Als je aardig voor haar bent krijg je idd alles voor elkaar. Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.

    Aan te bevelen!
    Oei oei oei, royke wil jij mijn bril even lenen
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  23. #48
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    [Simona]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.
    Dan ben je of compleet van de wereld geweest, of je moet naar de opticien of je bent NIET met Simona geweest, want die lijkt nul komma nul op Yolanthe.
    Deze kleine meid uit Bulgarije is zeker een toppertje, voor alles te vinden en geeft net zoveel terug als jij erin gooit. Gooi je er 50 euro tegenaan dan krijg je 30 minuten standaardseks waarbij de spiegels op de kamer haar grootste "Lovers" zijn. Als je haar complete pretpakket wil afnemen dan blijft de tijd 30 minuten maar mag je elk gaatje vullen en dichtspuiten a 150 euro. Als het klikt, bof je. Dan geeft ze veel terug, is ze plezierig gezelschap en zoekt ze ook na het kamerbezoek je aandacht. Zo niet, dan is ze een rasechte profi. Beetje wispelturig typje. Badslippers vindt haar wel geinig en heeft een zwak voor haar. Maar een Yolanthe. . . die gelijkenis ontgaat mij volkomen!
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 9 juni 2010 om 17:22

  24. #49
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    [Simona]


    Deze kleine meid uit Bulgarije is zeker een toppertje, voor alles te vinden en geeft net zoveel terug als jij erin gooit. Gooi je er 50 euro tegenaan dan krijg je 30 minuten standaardseks waarbij de spiegels op de kamer haar grootste "Lovers" zijn. Als je haar complete pretpakket wil afnemen dan blijft de tijd 30 minuten maar mag je elk gaatje vullen en dichtspuiten a 150 euro. Als het klikt, bof je. Dan geeft ze veel terug, is ze plezierig gezelschap en zoekt ze ook na het kamerbezoek je aandacht. Zo niet, dan is ze een rasechte profi. Beetje wispelturig typje.
    Als je nog meer boft kan je best concurrentiële prijsafspraken maken met haar.
    Wispelturig zou ik haar niet noemen. Ik weet wat ik er aan heb. Ik zou eerder zeggen dat ze lang niet elke beer even graag mag (en dat laat blijken, wat m.i. niet gelijk is aan wispelturig zijn).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #50
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Misschien zit ik er toch een beetje naast. Maar ik vind dat ze er toch echt een heel klein beetje op leek. En de klik was er zeker!! Ze kan je sessie maken of breken daar ben ik het zeker mee eens, maar dat is bij alle dames toch?!

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

  FKK Artemis 468*60