Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Naar seks snakkende vrouw belt politie

    SCHWELM - Een naar seks snakkende vrouw (44) in het Duitse Ruhrgebied heeft zondag dertien keer naar de politie gebeld op zoek naar een geüniformeerde minnaar. Zij vertelde aan de telefoon dat zij al lang single was en de rest van haar leven met een agent wilde doorbrengen...... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...s__.html?p=1,2
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  2. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:46
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Naar sex snakkende vrouw belt politzei.

    Nou had :Josef maar een oud politie uniform.Het is net carnaval geweest? Maar nog een keer carnaval vieren lijkt mij wel leuk.Maarja deze vrouw was wel stomdronken en een dronken vrouw is een engel in bed???? Nou Josef heeft dat wel eens meegemaakt! Maar ik heb toch liever een vrouw in bed die neugter is.Maar die actie van die Duitse Politie keur ik niet goed. Een batterij uit een mobielle telefoon halen,dat is toch diefstal? Ze hadden beter deze vrouw bij een PartyTreff kunnen brengen! Dan werd zij zeker genomen dronken of niet.Er is zeker wel een man die daar van geniet?:smilie_li

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee ijsbeer van dienst...

    Wellicht hoort dit eigenlijk in de ideeeeeeenbus , maar toch.....

    Ik stel voor om vanuit het forum een apart telefoonnummer te openen voor dit soort schrijnende gevallen! (vrouwen in nood!)

    Er kan vervolgens een rooster gemaakt worden waar ijsberen per toer-beurt corvee-dienst hebben en zichzelf belangeloos opofferen om de ambtenaren die van het werk gehouden werden/worden te helpen (ik vond in deze context "ontlasten" GEEN goed woord!)

    Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is voor dit soort sociale initiatieven een behoorlijke subsidie te krijgen waardoor we dit geheel budget-neutraal kunnen implementeren (of we laten dienstdoende ijsberen betalen per "gereden inzet" ? )

    Ik ben er zeker van dat het ijsberenforum hiermee zijn taak in de maatschappij gevonden heeft!...

    Groeten, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    SCHWELM - Een naar seks snakkende vrouw (44) in het Duitse Ruhrgebied heeft zondag dertien keer naar de politie gebeld op zoek naar een geüniformeerde minnaar. Zij vertelde aan de telefoon dat zij al lang single was en de rest van haar leven met een agent wilde doorbrengen...... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...s__.html?p=1,2
    De politie, je vriend.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    21 april 2024 @ 10:32
    Berichten
    364
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    519 in 74 posts

    Standaard

    Ze moet gewoon naar een saunaclub komen. Daar lopen alle mannen in uniform !
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60