Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Claudia (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Claudia (GT)

    Ik weet niet of dit de Claudia is die voorheen in PHG heeft gewerkt. H1 heeft een paar recensies over haar geplaatst. Ik zal bij hem via IM ff checken.

    Claudia kwam 'spontaan' bij mij op schoot zitten. Was ik net wat aan rust toe, moest ik al weer aan de bak. Maar goed, gezien haar openheid en vriendelijkheid, haar na een uitgebreide kenismaking maar de sleutel laten halen.

    Anders dan Carolina (zie andere recensie) hier wel een zeer groot herhalingsgevaar. Wat een kuswonder. Pijpen als de beste en onvermoeibaar. Neuken in diverse standjes waarbij ze een voorkeur heeft voor doggy en zich zodanig positioneerd dat alles goed in de spiegel te zien is. Tieten C cup zijn goed en lekker om aan te zuigen en te kneden. Heb mij prima vermaakt maar de tijd was te kort. Ik maak dat de volgende keer op zeker met haar goed.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Als het de Claudia is die voorheen ook in de PHG heeft gewerkt dan heeft ze in haar lies een tijger of leeuwpaard tattoo. Die moet je vast opgevallen zijn, anders is het een andere Claudia.

    Groet, Horny_one

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Jongens, dit is toch niet de Claudia die al eerder in GT gewerkt heeft en sinds een paar maanden weg was ? Dat wordt leuk morgen...


    W-L

  4. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    nee en denk ook niet dat deze claudia nog mag terugkomen bij gt,ze is daar vorig jaar gewoon buitengezet samen met nog een andere dame.

  5. #5
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Claudia

    Inmiddels hebben kenners van de andere Claudia duidelijk gemaakt, dat de hier beschreven een andere Claudia is.

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Standaard claudia

    Toch mooi om te ervaren hoeveel indruk deze "oude" Claudia heeft achtergelaten.
    Ik weet precies wat jullie bedoelen, deze Claudia heeft me eind augustus 2005 in YinYang ontgroend en ingewijd in het Saunaclubgebeuren.... En Hoe!!!
    Voor de kenners hoef ik niet in te gaan op details, maar dat het een feest was en dat er daarna nog hééél veel Golden Time bezoeken gevolgd zijn, dat is inmiddels duidelijk. Recensies onder YY/claudia zijn er nog op na te slaan.
    In oktober gaf ze als antwoord op een sms van me dat ze enkel nog Privat zou doen.
    Maar ... je weet hoe honkvast dames kunnen zijn..... je weet maar nooit.

    Gustomass shaket nog een beetje na als hij terugdenkt aan die "warme" augustusavonden met Claudia........:D :D :D

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch al die dames van het eerste jaar uit GT??

    Met weemoed denkt Gusto nog wel eens terug aan de oude Claudia, van midden 2005 in GT. Toen Gusto zijn eerste schreden zette in wandelland kwam hij al snel in prettige botsing met deze Claudia, overigens toen al uitgeweken naar YinYang. Zij was de eerste in een lange rij. Na inmiddels 15 maanden wandelen mocht afgelopen zondag Dandara als 60 ste dame van plezier Gusto in zijn wandelgangen tegen het lijf lopen. En hoe.
    Zoals iedereen weet worden niet alleen de beste besluiten genomen in de wandelgangen, en wordt vaak politiek op hoog niveau gevoerd in de wandelgangen. Ook met de dames kun je in de wandelgangen mooie onder onsjes hebben. en je hoeft niet te wachten op een sleutel....


    Eens kijken wanneer Dandara weer in GT beland, zeker nu ik las dat ook Roxanna weer echt terug schijnt te zijn in GT.
    Als je ziet hoeveel "oudere dames"van de eerste jaren van Gt terug komen, hoop doet leven.

    De geschiedenis herhaalt zich blijkbaar.....ooeeepppsss.

    Gustomass



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Toch mooi om te ervaren hoeveel indruk deze "oude" Claudia heeft achtergelaten.
    ..............
    Maar ... je weet hoe honkvast dames kunnen zijn..... je weet maar nooit.
    ............
    Gustomass shaket nog een beetje na als hij terugdenkt aan die "warme" augustusavonden met Claudia........:D :D :D

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

  Babylon 468*60