Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Nok (Thais), Nan prive; Rotterdam

    Haarkleur/ogen : zwart, bruin
    Lengte dame : 1,50 m
    Postuur/Cupmaat : slank, C-cup (dokter)
    Nationaliteit/Taal : Thais / Nederlands, enegels en natuurlijk Thais
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : -
    Service: nmc, pzc, beffen, tz
    Voordelen: lekker geil
    Tijdsduur :1.00 uur
    Prijs :120 euro
    Opvallend: beugeltje


    In een tijd die al weer lang achter mij ligt en Duitsland nog vooral een land was van braadworst en “slechte” voetballers i.p.v. saunaclubs was ik een vaste klant van Nan. Toen ze eenmaal voor zichzelf begon en ik meer oostwaarts trok verloor ik haar uit het oog. Heel af en toe bezocht haar nog of nam ik een kijkje in haar club waar een van de weinige plaatsen in Rotterdam nog leuke Thaise meisjes zouden zitten. In een tijd die al weer lang achter mij ligt en Duitsland nog vooral een land was van braadworst en “slechte” voetballers i.p.v. saunaclubs was ik een vaste klant van Nan. Toen ze eenmaal voor zichzelf begon en ik meer oostwaarts trok verloor ik haar uit het oog. Heel af en toe bezocht haar nog of nam ik een kijkje in haar club waar een van de weinige plaatsen in Rotterdam nog leuke Thaise meisjes zouden zitten. Zo ook deze week.

    Ik parkeerde mijn auto in een minder goed deel van Rotterdam en liep naar een wat vervallen woning. Ik belde netjes aan en de deur werd geopend, zodat ik de trap op kon lopen. Op de eerste verdieping sloeg ik linksaf, terwijl ik stiekem rechts gluurde of ik leuke meisjes zag, om in een soort van ontvangstruimte zitting te nemen. Een dame wilde mij gaan uitleggen wat de mogelijkheden waren. Ze werd echter gestoord door een kierende Nan, die binnen kwam lopen, mij herkende en mij enkele zoenen gaf. Stiekem legde ze haar hand tegen mijn onderbuik, waar gelijk iets hard werd. Nan giechelde: “niet veel veranderd………..ik heb leuke meisjes voor je………………..mooie meisjes…………..” Vervolgens werd er iets in het Thais geroepen en kwamen in een rijtje 3 dames binnen. De eerste was niet echt jong, maar wel best mooi, de tweede was niet echt mijn type en de derde zag er jong en leuk uit. De meisjes stonden op een rij en het derde meisje keek mij eerst met grote ogen lachend aan en toen ik haar ook aan keek keek ze verlegen weg. Ik had mijn keuze gemaakt………………………….

    Ik rekende 120 euro af voor een uurtje en aan de hand van Nok liep ik naar de tweede verdieping. Op de tweede verdieping waren allerlei kamers waarin eentje voor ons was. Op de kamer aangekomen keek Nok omhoog en zei giechelend: “grote man, hahaha” en ze gaf mij een teder zoentje dat uitmondde in een tongzoenetje. Ze stelde voor om eerst te douchen, iets wat ik zelf ook wel zo prettig vind. Nok deed haar bh los en er viel een condoom op de grond. Dat vond ze zelf erg grappig. Ik had meer oog voor haar lichaam. Slank en strak kan ik haar niet noemen. Wel heeft ze mooie rondingen en, mede dankzij de dokter, mooie borsten. Al met al was het een heel mooi plaatje. Ondertussen was ik ook ontkleed en Nok pakte mijn al harde penis vast. “Dieke piek” giechelde ze. Ik stak mijn wijsvinger omhoog en zei: “jokken niet netjes” Daarna zakte ze iets door haar knietjes en gaf een zoen op mijn eikel en likte er een beetje aan: “hhhhmmmmm, lekkel, lekkel”

    In de badkamer stapte wij beiden in het bad waar mijn geslachtsdeel grondig werd schoon gemaakt. Daarna liep ik naar het bed en ging daar op zitten. Niet lang daarna volgde Nok die ook op het bed kwam. Ze keek een beetje verbaast en dook gelijk naar mijn penis die ze in no-time weer op oorlogssterkte zoog. Lachend trok ik haar van mij af. Nok keek mij niet begrijpend aan en ik legde haar op haar buik. Daarna ging ik boven op haar zitten en startte een massage. “What you do? What…you ….do….? "stamelde ze en liet mij vervolgens maar door spelen. Haar schitterende lichaam kneedde ik naar hartenlust. Nok sloot haar ogen en zuchtte wat en even leek het of ze in slaap viel. Na een minuut of 10 ging in van haar af en ging op mijn knieeen naast haar zitten en kneedde rustig verder. Ik richtte mij nu meer op haar benen en kneedde en kneedde. Nieuwsgierig liet ik mijn vinger tussen haar benen gaan en ik stelde vast dat het daar al vochtig was. “Me horney” hoorde ik haar zeggen. Ik legde haar nu op haar zij en kuste mij richting poesje dat ik langzaam begon te likken en dat likken ging over in beffen. Ondertussen trok Nok wat onhandig aan mijn piemeltje. Dat deed ze niet zo regelmatig en wat onhandig. Ik ging dan maar voor haar liggen en vervolgde het beffen. Mijn tong had al snel haar klitje gevonden en dat verwende ik goed. Nok spreidde haar benen wijd en zuchtte zachtjes. Niet lang daarna begon ze wat te trillen en trok hard aan mijn oren. Vervolgens werd ik weg geduwd en sloot Nok haar ogen.

    Ik legde haar nogmaals op haar buik en gaf haar weer een korte massage. Na die massage vond ik dat ik wel aan de beurt was. Ik draaide haar om op haar rug en vingerde haar nog natter en ging vervolgens voor haar liggen. Om de prettige stemming nog wat te verhogen befte ik haar en ik vingerde haar en likte haar klitje. Weer stroomde het vocht rijkelijk uit haar kutje. Na 5 minuten kwam ik naar boven en zoende haar gulzig, terwijl de schacht van mijn penis tegen haar klitje aan reed. Nok sloot haar ogen en zuchtte en zuchtte, terwijl ze mijn billen vast pakte en mij tegen haar aan liet stoten. Het was wel geil, maar ik zorgde wel dat mijn penis niet in haar kwam. Ik had trouwens wel het idee dat ze dat nooit zou accepteren. Daarvoor hield ze net iets teveel controle over wat ik deed. Ik richtte mij op en ik zag dat ze gelijk met haar vingers naar haar poesje ging om verder te gaan met vingeren. Snel ging ik weer voor haar zitten en mijn tong nam het werk van haar vingers over. Het duurde dan ook niet lang of ze kreeg weer een orgasme. Weer trilde ze onregelmatig en weer trok ze aan mijn oren. Na dit (gespeelde) orgasme gingen wij tegen elkaar aan liggen. Na een paar minuten gingen wij elkaar zoenen en Nok trok zachtjes aan mijn penis. Ik beroerde met mijn vingers haar poesje, dat hierdoor weer nat werd. Wij zoende gulzig en Nok fluisterde: “You good……. Now you……” Nok pakte een condoom en deed die, ietswat onhandig, om mijn penis. Daarna ging ze op haar rug liggen en trok mij op haar. Mijn harde penis ramde gelijk in haar natte kutje. Nok pakte mijn billen strak vast en duwde mij nog dieper in haar, terwijl ze haar kut naar voren stootte. Dat tempo hield ik een minuut of 5 uit, om uiteindelijk het rubbertje goed vol te spuiten. Zuchtend liet ik mij van haar af vallen. “Opa kai law” mompelde ik, waarna Nok begon te lachen: “You not opa”
    Ze gaf mij nog een zoen, waarna wij ons gingen verschonen en dan afscheid van elkaar te nemen.

    Het was weer goed in Rotterdam………………………………………
    Laatst gewijzigd door Ace2; 24 juli 2010 om 08:56

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60