OK OK jij gemenerik! Ik zal het Sonja chapiter vertellen los uit de pols :D .
Ik geloof dat ik Sonja (me nog niet bewust van haar reputatie) voor het eerst spotte toen we toevallig rond zes uur onder de douche stonden, kwas eerlijk even sprakeloos, holyshit wat een lekker lijfje en lief gezichtje.
Even na 22u, had me net gedoucht na sessie 2 en stond met 099 wat te kletsen zag ik haar weer staan en zei tegen 099 jezus wie is dat man. Kreeg alles over haar te horen; beetje profi OK, maar kwa service top, misschien wat minder GFE, zo kreeg ik te horen.
Dame kwam er ook meteen aan en begon zeg maar zich licht onzedelijk maar wel opwindend te gedragen. Tsja had toch even recuperatie tijd nodig en afgesproken dat we elkaar even voor twaalven wel weer zouden treffen.
Ondertussen hoorde ik nog wat verhalen over Sonja en mijn interesse (niet alleen dat werd alsmaar groter). Het programma werd me ook wel duidelijk .
"Als door toeval" (tuurlijk niet!) trof ik haar even voor twaalven toen ik door de gang op weg naar de bar liep en begon ze voort te zetten waar ze oom 22u mee begonnen was.
Sleutel? Hhmm ja dacht het wel . Nog snel even wat ijsbeertjes uitgezwaaid die vertokken en op naar de kamer.
Goed, dan de verleende service AV/FT, tsja lag voor de hand bij deze dame en daar kwam het ook van, was zonder in onsmakelijke details te gaan toch wel een ervaring die uitstijgt boven zeer goed :D .
Toen ik haar na afloop van het technische gedeelte wat over haar rug begon te harken zei "das mag ich gerne bitte gehe weiter", werd het half uurtje dus ook nog behoorlijk uitgebreid met een massage die begon boven op de rug van Sonja weet niet meer waar die eindigde :D .
Ze begon (ik mag me graag van de onnozele houden) ook te vertellen over waar ze woonde, hoe ze in het vak terecht gekomen was, wat ze vond van dat stelletje ongeregeld waar ik die avond mee verkeerde (was positief!) enfin en nog meer dingen die het vermelden niet waard zijn .
Zakenvrouwtje, profi? Ja natuurlijk is ze dat, hehe nog al wiedes zou ik zeggen. GFE ach ook wel een bietje hoor, maar als ik eerlijk ben liever de sex zoals die was met Sonja (hoe profi ze ook moge zijn) dan een maximale GFE want eerlijk gezegd is dat niet waarvoor ik naar gt kom!
Ik ging dus voor het Extended Service Program AV/FT, 125 Euro 30m en we zijn (wel getimed, profi eh!) in totaal 41m op de kamer gebleven.
Was een mooie afsluiting voor een geslaagde gt dag (toen wist ik nog niet hoe het even voor 02u verder zou gaan )
Gr . B :wink:
(gemeen hoor willem :thefinger :teuflisch )
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche