Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 212
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Lächeln Sonja (Poolse), de Sonja ex-Magnum/PHG/GT

    Haarkleur/-lengte : Blond/Lang
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : Slank/C-D Silies
    Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
    Service : Prima; TZ, FO en FT
    Voordelen : Doet ook Kino, pool en tuin
    Nadelen : Niet bemerkt
    Tijdsduur : 1 u 10 min
    Prijs : 100,-
    Extra’s bij het bezoek :

    27-03-2005
    De meest onverwachte bezoeken zijn vaak de leukste; zo ook gisteren (zondag). Na 'n weekje of twee begon het toch weer te kriebelen, dus stond ik om half zes in Vanessa's armen aan de receptie van GT. De dag ervoor als stand-in bouwvakker geacteerd, dus waren rug en ledematen wel toe aan 'n paar zachte vrouwenhandjes. De zondag is 'n prima dag voor degenen die niet zo van massale drukte houden. Was er vrijdag 'n wachtlijst om zelfs maar 'n kluisje te bemachtigen, gisteren was er volop ruimte. Dus geen wachttijden op kluisjes, kamers, of wat dan ook. Een overzichtelijk aantal ijsberen, 25 dames, kortom 'n prima dag om eieren te rapen in GT .

    Het grootste deel van de Poolse naaikrans was afwezig, zoals voorzien met Paasreces. Enkele aangename uitzonderingen waren Sonja en Stella. Na etenstijd kwamen Austin en Winex binnenwaaien, naar eigen zeggen 'n bioscoopje pikken. Kroatische Julia bleek ook aan hun aandacht niet ontsnapt. Tussen de bedrijven door nog met J&M gebuurt. Zodoende vloog de avond om, zelfs zonder op 'n kamer te zijn geweest. Maar HM zou zichzelf niet zijn, als-ie niet toch 'n kamerbezoek in gedachte had. De keus was snel gemaakt: het moest eindelijk Sonja maar 'ns worden.

    Sonja en ik liepen mekaar al 'n tijdje te teasen. Laatst trof ik haar aan het eind van de avond, toen ze met haar blote venusheuveltje tegen me aan kwam staan ("mein Höschen brauch ich hier sowieso nicht"). Helaas was toen mijn zak net leeg, letterlijk en figuurlijk. "Aber nächstes mal bist du dran." . Alzo geschiedde gisteravond. Sonja's blonde paardenstaart is nu 'n weelderige bos haar tot op de bips. Dat haar komt uit Indonesië, vertelde ze. Ik bleek zelfs de workshop te kennen waar het vandaan kwam. Sonja's blonde haar is ooit zwart geweest, en eigendom van Balinese meisjes die rondom de workshop wonen. De eigenaresse runt tevens 'n hotel. Van Bali heb ik trouwens nog 'n dik archief vol recensies, maar dit terzijde.

    Nu zijn er dames in GT aan wier haar je niet mag komen, extensions of anderszins: zo niet Sonja. Zoals in bovenstaande recensies te lezen, deelt Sonja AL haar vrouwelijkheden met haar kamergenoten. Dus mocht ik eerst op de bank en daarna op kamer 2 lekker in haar lange haardos woelen. Sonja is wel omschreven als 'n beetje wilde meid. Ze zou vooral veel geile seks in haar portefeuille hebben, en niet zo'n GFE-type zijn. Welnu, wat blijkt: Sonja is van alle markten thuis. Lekker vrijen op de bank, heel veel zachte tongzoenen op de kamer, samen douchen, kopje koffie na afloop aan de bar; Sonja doet het allemaal even graag. Als dat geen GFE is, dan weet ik het niet meer.

    Sonja weet ook raad met 'n portie stevige seks. Vooral in standje 69, cowgirl en doggy gebruikt ze haar kontje goed; erg stimulerend. Maar de meeste tijd heeft Sonja kluivend op HM's stijve doorgebracht. Langdurig zonder handjes, nat en diep, dan weer met handjes en tongetje. Ondertussen vanonder haar mooie haardos geil aankijken; Sonja beheerst het hele spectrum. Ze begon eerst zittend naast me, waarbij ik probleemloos haar beide gaatjes manueel mocht opvullen. Vervolgens kwam Sonja frontaal tussenbeens liggen. Tot slot lag ze aan de andere kant naast me, met 'n mooi zijaanzicht op haar snoetje en mondje. Sonja is niet bang van 'n beetje behangplak; tijdens m'n eindschot zoog en likte ze vrolijk verder. Resultaat: in haar mondje, om haar lippen en op haar wangen. Sonja vond MMT wel lekker, nou, ik ook !

    Na afloop samen gedoucht en koffie gedronken. Totaal 1 uur en 3 kwartier samen geweest, waarvan bijna 5 kwartier op de kamer. Ik had Sonja graag wat meer gegeven dan de 100 euro die ik nog had, maar ze vond het in orde. Hele fijne meid, ook 'n tijgerin in Kino, pool en tuin. Sonja is al 'n ruim jaar 'n vaste waarde in GT.
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 maart 2010 om 14:58

  2. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Wilde Sonja

    Sonja, wie kent haar niet.

    Bij mijn bezoekjes aan GT viel ook Sonja mij op, klein en slank. Niet echt mijn type, maar ze heeft ook iets wilds, wat mij (en velen andere) aantrekt. Zo ook enkele maanden geleden toen ik in de wirhlpool zat. Ineens kwam ook Sonja erbij zitten. Ze had geen interesse in de andere ijsberen, maar kwam direct naar mij toe. Voorstellen deed zij zich niet, maar ging gewoon tot actie over. Eerst een beetje trekken en toen een poging tot pijpen. Persoonlijk vind ik echter dat iets te ver gaan. Ik bedoel daarmee dat als een dame dat gaat doen, dat je dan ook gebruik van haar diensten op de kamer moet gaan maken. Ben ik netjes, of ben ik netjes? :thefinger .
    Ik was echter nog aan het bijkomen van een uurtje wilde sex, dus Sonja duidelijk gemaakt dat ik nog niet klaar voor actie was. Of mijn duits is slecht (ja, dat is zo), of Sonja is eigenwijs (dat zal zeker), maar ze ging gewoon door. Daar zat ik dan met mijn nette gedoe. Na verloop van tijd was mijn penis op oorlogssterkte. Ze keek mij lachtend aan en zei: "wie is niet klaar voor de actie?" En weer was ik door de mand gevallen. Toch haar maar vriendelijk voor de eer bedankt, volhardend als ik ben.

    Later kwam ik haar weer tegen. Ze keek mij aan en lachte. "Ben je al klaar voor de actie". Ik twijfelde, twijfel, twijfel, twijfel, . In een zwak moment zei ik ja.

    Even later kwamen wij in een tuinhuisje aan, waarbij Sonja gelijk de aanval in ging. Na een korte pijpbeurt werd haar hele dienstenpakket toegelicht. Ik had niet verwacht dat bij een dergelijk kleine en slanke dame anaal mogelijk zou zijn. Dat bewijst maar eens dat je in GT niet teveel moet nadenken.

    Een vrijpartij begon. Toch vond ik het allemaal net iets te gespeeld, te gemaakt en zakelijk. Toegegeven dit is persoonlijk. Ook Sonja merkte dat ze mij niet echt kon bekoren. Schijnbaar is ze beter gewend. Dus snel het karweitje afgemaakt.
    Toch moet ik toegeven dat Sonja ondanks dit alles uiterst vriendelijk bleef.
    Bij sommige dames merk je na afloop toch wat desinteresse en ik had het van Sonja ook verwacht. Maar dat bleek niet het geval. Geen gesprek na afloop en ook geen klik tussen ons twee. Maar zoals gezegd dat is persoonlijk. Ik ken genoeg mede-ijsberen die Sonja geweldig vinden. Maar ja, anders houdt ze het ook niet zo lang vol in GT.

    In de weken en maanden later, als ik weer eens veelvuldig langs kwam in GT, benaderde Sonja mij nooit meer. Een echt zakenvrouwtje dat weet dat ik geen potentiele klant ben.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Sonja

    Ik ben het met de meeste wel eens Sonja is wild maar een tikkeltje te proffessioneel amigo`s, maar als je toch geil bent dan kan zij je er als geen ander van af helpen, bij deze Poolse is nagenoeg alles mogelijk , toch ook voor mij niet iemand waar ik voor in de rij ga staan.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch GT dit voorjaar

    15 april:
    Kort maar krachtig: een lekker ding! Een toppertje, en herhalingsgevaar groot.

    Eerst in kino aangerommeld, toen sleutel laten halen, duurde wel 20 minuten!!! Ik dacht, we gaan 't wel afmaken in de kino, kwam ze net trots terug met sleutel!

    Nog ruim een uur op de kamer, veel standjes en pauzes, geeindigd met een FT en vervolgens wederzijdse massage.

    12 mei:
    Ach, die lieve Sonja, ik kwam haar tegen toen ze binnenkwam na zessen, en ze wist nog wie ik was, met naam en al. Ik zei dat ik zeker met haar nog naar de kamer wilde 's avonds, en dat hebben we dan ook gedaan.

    Woorden schieten te kort, anderhalve meter hoog, met prachtige lange haren, en een en al dynamiet op de kamer. Nadat we eerst buiten op het verwarmde terras elkaar nog warmer maakten... Een Amerikaanse ijsbeer zag het lachend aan, en we babbelden wat toen Sonja de sleutel ging halen. Zijn mening was: de 2e keer dat met met dezelfde dame gaat is beter dan de 1e keer.

    Bruut onderbrak ik het gesprek toen Sonja aan kwam wiegen. Later heb ik het gesprek, moe maar voldaan, kunnen voortzetten :D . En zijn stelling bevestigd.

    We hebben zowat alles gedaan wat de goden verboden hebben, en het was fabeltastisch! Sonja is een type dat er echt van geniet, en dan denk ik: waar heb ik dit aan verdiend... :D . We hebben ons feestje afgesloten met een wilde doggystyle, en daarna lekker liggen naknuffelen.

    Volgende keer wacht ik haar op bij de deur, met een sleutel in de hand.... :D :D :D

    Later zat ze in de pool met een ander willoos slachtoffer, en terwijl ze hem feilloos bezig hield, kon me nog een heerlijke lach toezenden.


    19 mei:
    Ik zat buiten op een ligbed te kleppen met een ijsbeer uit zuid-holland, komt Sonja naar buiten, struint op me af, gaat naast me liggen en begint op haar eigen wijze mijn aandacht volledig op te eisen. Voor degenen die haar kennen, jullie weten wat ik bedoel , de anderen komen daar nog wel achter.

    We hadden nog een afspraakje van de vorige keer, en nu werd het tijd deze te vervullen. We hebben een uur lang elkaar flink verwend in de bungalow met spiegelplafond, deze keer met AV erbij. Cijfers blijven hetzelfde als vorige keer, en volgende keer? Dan gaan we verder waar we gebleven zijn.

    Toppertje!

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sonya, 8 jan

    Afgelopen zomer verschillende keren met haar de kamer opgeweest (als we al zover kwamen: Sonya ziet er geen been in ijsberen in de tuin of in de kino letterlijk te lijf te gaan) maar de laatste maanden was het er behalve wat wederzijds teasen, niet van gekomen. Eerst bij de sauna elkaar tegengekomen, later toen ik van Mona lag bij te komenin de kino. Sonya vond het tijd worden voor actie, ik nog niet. Sonya toog aan de orale arbeid, en ik onderging het gelaten. Sonya kreeg gelijk, en al vlot heb ik toch maar de sleutel gevraagd, er keken wel erg veel beertjes toe...

    Op de kamer heb ik haar lekker haar ding laten doen, pijpen met ondersteuning van haar handje, tot het onvermijdelijke gebeurde, en we wederom met een FT eindigden. Lekker ding, Sonya, profi en lief en geil, in een fraaie verpakking.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    OK OK jij gemenerik! Ik zal het Sonja chapiter vertellen los uit de pols :D .

    Ik geloof dat ik Sonja (me nog niet bewust van haar reputatie) voor het eerst spotte toen we toevallig rond zes uur onder de douche stonden, kwas eerlijk even sprakeloos, holyshit wat een lekker lijfje en lief gezichtje.

    Even na 22u, had me net gedoucht na sessie 2 en stond met 099 wat te kletsen zag ik haar weer staan en zei tegen 099 jezus wie is dat man. Kreeg alles over haar te horen; beetje profi OK, maar kwa service top, misschien wat minder GFE, zo kreeg ik te horen.

    Dame kwam er ook meteen aan en begon zeg maar zich licht onzedelijk maar wel opwindend te gedragen. Tsja had toch even recuperatie tijd nodig en afgesproken dat we elkaar even voor twaalven wel weer zouden treffen.

    Ondertussen hoorde ik nog wat verhalen over Sonja en mijn interesse (niet alleen dat werd alsmaar groter). Het programma werd me ook wel duidelijk .

    "Als door toeval" (tuurlijk niet!) trof ik haar even voor twaalven toen ik door de gang op weg naar de bar liep en begon ze voort te zetten waar ze oom 22u mee begonnen was.

    Sleutel? Hhmm ja dacht het wel . Nog snel even wat ijsbeertjes uitgezwaaid die vertokken en op naar de kamer.
    Goed, dan de verleende service AV/FT, tsja lag voor de hand bij deze dame en daar kwam het ook van, was zonder in onsmakelijke details te gaan toch wel een ervaring die uitstijgt boven zeer goed :D .

    Toen ik haar na afloop van het technische gedeelte wat over haar rug begon te harken zei "das mag ich gerne bitte gehe weiter", werd het half uurtje dus ook nog behoorlijk uitgebreid met een massage die begon boven op de rug van Sonja weet niet meer waar die eindigde :D .

    Ze begon (ik mag me graag van de onnozele houden) ook te vertellen over waar ze woonde, hoe ze in het vak terecht gekomen was, wat ze vond van dat stelletje ongeregeld waar ik die avond mee verkeerde (was positief!) enfin en nog meer dingen die het vermelden niet waard zijn .

    Zakenvrouwtje, profi? Ja natuurlijk is ze dat, hehe nog al wiedes zou ik zeggen. GFE ach ook wel een bietje hoor, maar als ik eerlijk ben liever de sex zoals die was met Sonja (hoe profi ze ook moge zijn) dan een maximale GFE want eerlijk gezegd is dat niet waarvoor ik naar gt kom!

    Ik ging dus voor het Extended Service Program AV/FT, 125 Euro 30m en we zijn (wel getimed, profi eh!) in totaal 41m op de kamer gebleven.

    Was een mooie afsluiting voor een geslaagde gt dag (toen wist ik nog niet hoe het even voor 02u verder zou gaan )

    Gr . B :wink:

    (gemeen hoor willem :thefinger :teuflisch )
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard Warnung Sonja

    Mich hat das ehemalige RTC-Mädel nach Strich und Faden verarscht. Übrigens habe ich in diversen anderen Foren exakt dieselben Dinge über sie gelesen, also meidet diese Frau.

    Im Kino kommt sie auf mich, der gerade am Relaxen war, zu und fängt ruckzuck ohne Vorwarnung zu blasen an. Ich habe mich trotzdem zu einem Zimmerbesuch überreden lassen, wo sie mich in 2-3 Minuten per FN entsaftet hat. Sex unter Zeitdruck in Höllentempo mag ich nicht. Im Kino auf vollen Angriff, das ist wohl ihre Masche.

    Ihr schreibt hier Polin, bei mir sprach sie Deutsch ohne jeden Akzent, ich bin mir aber sicher, dass es um sie geht.

    Also paßt auf Euch auf !!!

    Flens

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo Flens,

    Jajaja, so etwas kann passieren mit Sonja. Man mag das, oder nicht. Ich habe selber sehr gute Erfahrungen gehabt mit ihr. Schade dass es für dich nicht gut war.


    Sie ist Polnisch, aber das grosste Teil ihres Leben hat sie in Deutschland gewohnt.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen runter Sonja GT

    Ik wil aan haar niet teveel woorden vuil maken.
    Ik vond het erg slecht allemaal en het was veel te veel afwerken. Ze wilde haar corsetje en slipje het liefst nog aanhouden en me vlug klaar pijpen.
    Uiteindelijk heeft ze het afgemaakt met een nep FT en dan net doen of haar mondje helemaal vol zat. Jaja ze moet toch wat acteerlessen gaan nemen deze dame.
    Ik stond al na een goede 20 min. buiten en ik vond het helemaal niet erg in dit geval.
    Deze dame was één van mijn slechtste ervaringen in bijna 4 jaar Duitsland.

    Wiederholungsfactor dus: nooit

    Gr. Jack42

  10. #10
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Hoe krijg je Sonja een half uur lang rustig.....???? Gusto weet intussen hoe....

    Afgelopen dinsdag voor een speciale missie naar Golden Time afgereisd.
    Iets wat geen onderdeel uitmaakte van het programma was een samenzijn met Sonja..
    Komt Gusto terug uit de Kino, nog glibberig van een heel diepe massage van Cubaanse Rosa, die hij een massage profundamente (je blijft bijleren) waarbij erg veel massage olie ingezet werd.
    Nog niet eens bij de douches aangekomen, loopt Gusto Poolse Sonja tegen het lijf, uuh lijfke. Je raad het al... het immer gebruikelijke Naaahhhh komt uit haar mondje, dat zijn we inmiddels gewend, maar deze keer volgde er heel iets anders. "Naah, wann bekomme Ich méine Massage, niemals hasst du zeit für mich im Kino." Nou wat doe je dan. Juist, handdoekjes halen en er geen gras over laten groeien. Je wil zo een lief meisje toch niet teleurstellen. Toen ik terugkwam lag een voorgenietende Sonja in het hemelbedje bij de douches al op me te wachten.
    Nou Gusto, daar ga je, nu eens geen gebruinde Latina, maar geef ook eens een Poolse blonde een goede beurt.....
    Zo gedacht so Gemacht. Het meisje kleedde zich spontaan helemaal uit, ja helemaal, voor sex niet altijd nodig maar voor een massage.,...wat dacht je wat.
    Nu lag daar een mooi lichtgebruind pools meisje, lekker rustig op haar buikje op me te wachten. Haartjes op een knotje zodat Gusto overal goed bij kon, jawel werkelijk overal.
    Meisje heeft zich heerlijk gegeven alsof ze door een profi werd gemasseerd.
    Niks profi, gewoon zoals Gusto het gewend is en anders niet. Ieder zijn eigen hobby.
    Opvallend is dat Sonja, toch niet meer de allerjongste, een heel mooi en zacht huidje heeft, overal. Dat laat zich lekker masseren, hoewel Gusto iets voorzichtiger te werk moest gaan dan bij Rosa, die gewoon heel goed is gevuld. Heb Sonja een half uur lang heerlijk gemasseerd en daarbij iets meegemaakt wat je niet verwacht, wat je je niet kan voorstellen. Een Sonja die zich helemaal geeft, waarbij er een half uur lang geen woord uit haar mondje komt(ook niks anders overigens) en die heerlijk relaxed het ligt te ondergaan. Een half uur lang een rustige Poolse Sonja...
    Voor wie de actieve Sonja een beetje kennen, zeker op de kamer,kan ik jullie zeggen. Es gibt eine andere Sonja.
    Ja meisje , een mooie ervaring voor jou en een mooie voor Gusto zelf.

    bis nächstes Mahl....naahhh..


    Gustomass

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln oude recencie 07-05-06 geplakt

    ach ja ik ben nu toch aan het plakken,en Gusto mijn ervaring was toen in die vroege lente ook heel goed

    7 mei 2006
    Bij mijn onverwachte bezoek 7 mei,voor de eerste keer de kamer opgezocht met Sonja Natuurlijk kende ik haar verschijning wel maar nog nooit was het van een kamer bezoek gekomen Nou ik heb het geweten,ze nam van begin af aan gelijk het initatief en een dominante rol aan(positief) Dat is ook wel eens lekker. Ze heeft me eerst supers oraal verwend:p en dat deed ze zo heftig dat al het bloed uit al me delen van me lichaam ontrokken werd Wat was dat goed. Vervolgens zij mij en ik haar in allerlei posities gelegd en er samen heerlijk van genoten. Ook haar lichaam trilde gewoon van genot Ze heeft me uiteindelijk oraal tot een heerlijke ontlading gebracht En ik moet zeggen dit is absolut een van haar specialiteiten Het is er een die veel energie heeft en veel energie van je vergt


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    recensie van 13-11-2006

    Inderdaad. Sonja wordt hierboven perfekt beschreven. Zij was de vierde van mijn eerste avond ...."de avond dat GT Juncky weer écht jarig was". eerlijk gezegd was het met de derde niet goed gelukt en om daar maar meteen overheen te stappen, lag ik een kwartiertje later dus met Sonja3 aufs Zimmer. Aangezien mijn lichamelijke gesteldheid niet meer was zoals aan het begin van de avond, kruiste ik op haar zéér uitvoerige menukaart het vakje FT aan. En eerlijk is eerlijk, dat werd tot in de perfektie uitgevoerd. Ok ze mag dan wat professioneler zijn dan anderen, toch neemt ze zeker wat tijd voor een aftertalk. Op die manier ga je (voor mijn gevoel in ieder geval) veel beter van de kamer. Herhalingsgevaar is er voorlopig niet (denk ik). Dit legt echter niet aan haar, maar aan de overgrote keuzemogelijkheden van GT.

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Hab ich's richtig verstanden ? Sonja ist nicht mehr im GT ?

    Ich kann nur sagen, Gott sei Dank ist die Abzockerin weg.

    Warum denn, kann das mal einer übersetzen ? Ging sie freiwillig, oder gab es zu viele Beschwerden ?

  14. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Ik was gisteren ook wel verrast haar hier te zien. Maar na van mijn schrik te zijn bekomen haar toch maar snel de sleutel laten halen. Mijn vorige bezoekje aan een kamer met haar stond me nog redelijk vers in het geheugen. Ik heb er dan ook geen spijt van gehad. Weer een heerlijk half uurtje met haar doorgebracht, waarbij ik weer explosief tot een ontlading ben gekomen...:D
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Sonja, please come home please..

    Gisteren heeft Gusto zijn gebruikelijke wandelroute weer afgelegd. Deze leidde wederom eerst naar GT om daar eerst de grootste honger te stillen. Nog Muchos Gracias Marina voor je fantastische performance......increible mi muchacha bonita....

    Daarna afscheid genomen van een hele groep van Nederlandse ijsbeervrienden. Enkelen hadden eerder op de avond te kennen gegeven om in de loop van de avond ook naar Living Room te verkassen, maar ijsberen staan er nu eenmaal niet bekend om altijd de daad bij het woord te voegen. Ningun problema para mi.
    Wel zadelen ze je op met een reeks verzoeken om die en die dame in Kaarst de groeten te doen. Daar kan Gusto nog wel aan beginnen, als ze maar niet vragen om alle acties die ze met die en die dame hadden willen doen om die voor hen te gaan waarnemen...

    Na een ritje van 22 minuten aangekomen. Amper binnen en nog voor je de gelegenheid krijgt je berevel aan te gaan trekken, komt een zekere Sonja je al tegemoet gerend, ze wil immers de andere dames vóór zijn. ( Jullie kennen Sonja toch nog wel hopelijk???).
    Haar maar direct de groeten gedaan van Caligula en nog enkele andere GT-Junkys die onze GT Sonja zo node missen moeten....
    Sonja ook op de hoogte gebracht, in opdracht van, dat de foto serie op de Golden time internet site zo goed gelukt zijn , mede door , of is het voornamelijk door haar toedoen ...
    Foto's van een mooie middag/avond deze zomer waarin 2 pornosterren kwamen opdraven om ons arme beertjes te komen opwarmen. Een feest dat uiteindelijk zo goed gelsaagd was omdat halverwege één van de 2 ingehuurde pornosterren de matras verliet omdat onze eigen Golden Time Sonja de show in feite overnam... ...en hoe. Onze eigen GT-Sonja die zichzelf ten beste gaf, zoals ze dat eigenlijk altijd doet. Sonja is Sonja zoals ze is. Het mag klicken of het mag niet klicken, een fenomeen is ze wel en een fenomeen dat best af en toe in Kaarst vreemd mag gaan, maar eigenlijk een fenomeen dat gewoon weer snel terug zou moeten kunnen komen naar haar "thuis" . Sonja hoort bij GT zoals Jenny bij Xanten hoort. Sorry voor deze uitwijding maar de insiders weten nu exactamente wat er bedoeld wordt.
    Sonja is overal zichzelf, in Kaarst niet veel anders dan in GT. Oh ja, toch wel. In Kaarst placht Gusto een Solariumbeurtje te nemen, om zijn witte ijsbeerhuidje wat op te bruinen. Anders is het contrast met die mooie Latina color zo groot nietwaar?? Als Sonja's en Gusto's projectje mag lukken, wil ze me een keer komen verwennen ....onder het solarium...... is weer eens wat anders dan op de WC. See U on Tuesday De Cock..
    Ik zit er serieus aan te denken om niet zo lang te wachten en Sonja eens te vragen of ze in is voor iets aparts...Haar antwoord kán dan gewoonweg geen nee zijn.

    Vannacht thuis gelijk de GT-site foto's bekeken op www.goldentime.de en genoten van de foto's. Als je mijn recensie van juli erbij leest heb je exact een verslag erbij van hoe het was, athans hoe Gusto het heeft ervaren. Je kan natuurlijk ook je eigen verhaal bij de plaatjes maken. Je kan dat verhaal ook op het forum zetten. hebben alle berino's er gelijk plezier van.
    Gisteren was zon beloofd maar kwam ze niet helemaal door, anders was dat de eerste middag geweest voor een uurtje Golden Time Solarium in de tuin. Deze zomer hopelijk nog vele middagjes zon in de tuin. Maar, wat is een zomerse dag in de GT tuin zonder...Sonja...
    Kun je als verwende ijsbeer niet op een ligbank plaatsnemen en genieten van een schouwspel aan de andere kant van de vijver, jawel , op dat bootje, met die matras, waarop Gusto deze zomer Sonja in de weer heeft gezien met een ijsbeer . Deze is helemaal ontdooit, ja eigenlijk gesmolten naar de douches gegaan. Zie een van mijn zomerGTreports. Als Sonja niet terugkomt kan dit Sonja-op-de-boot-met-ijsbeer-schouwspel niet doorgaan......

    Missen we Sonja.......Ik niet echt zij hij stoer,ik zie haar regelmatig in Kaarst. trouwens gisteren mijn 10e bezoek jubileum gevierd..
    Maar , wat zien we in GT zo graag op dit moment. Ok, we worden bestookt met iedere keer maar weer een hele batterij aan nieuwe dames, die snel binnenkomen en vaak (al dan niet helaas) na enige dagen weken weer bij een volgende club worden gestationeerd. Wat een net woord in dit verband..
    Tussen al dat nieuwe spul valt wel op dat je regelmatig weer oudere sterretjes en toppers terugziet in GT.
    Tussen de vaste dames dan die ons al enkele jaren trouw zijn .Waarvoor onze dank.

    Zouden we binnenkort in het kader van deze Come-Back-to-Golden-Time-Revival ook niet eens het snoetje(en niet alleen dát) van ons aller Golden Time Sonja weer eens terug kunnen zien.......
    Aan Sonja zal het niet liggen, evenmin als aan Gustomass...

    Only Time will tell....


    Dodsje dobsje Sonja.. (Goed, goed Sonja, hopelijk heb ik het goed geschreven)

    Hasta Pronto Sonja en el Golden Time Paraïs...

    Gustomass.

  16. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    .... nu moest ik toch wel echt op adem komen. Maar na wat aan de bar geschouweld te hebben (en gedronken ) even de beentjes wat strekken. Wat rondgelopen. Even de seksbios in. En na een tijdje verlaten. Toen ik de deur opendeed: oeps - boem, overvallen door Sonja. Ze vroeg of ik een lekkere pijpbeurt wou. Ik zei dat ik nog niet zo lang van de kamer was en dat ze wel heel veel geduld zou moeten hebben om me te doen ontploffen. Maar ze wou er kost wat kost de tijd aan besteden. Vooruit dan maar. Wel ze had het halfuurtje zo goed als nodig. Goh, wat was dat zaaaaalig. Nog nooit zo'n goeie pijpbeurt gehad. (1 keer bij een privé, heel lang geleden wel) Maar wat nu zo speciaal was, is het feit dat ik (doordat het de vijfde keer al was vandaag) héél lang op het bijna-extase-moment bleef hangen. Jongens dit is een gevoel.... dat moet je meemaken. Zij was er ook op geen enkel moment verveeld bij. Integendeel, mij nog heel geil aankijken ook. (ik betaalde 75 voor dit halfuurtje vanwege pzc, maar ze was het méér dan waard)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Over Sonja had ik al veel gelezen, dus wist zo’n beetje wat me te wachten zou staan.
    De laatste weken haar regelmatig gezien, en was eigenlijk toch wel een beetje van
    plan een keer met haar naar de kamer te gaan.
    Gisteren had ik wat moeit een laatste date naar mijn zin te vinden,
    en liep toen weer maar eens een keer de Kino in.
    Hier waren nog 2 mensen aanwezig, de mannelijke persoon 1234
    en de vrouwelijke persoon Sonja.
    1234 had volgens mij wat moeite Sonja af te wimpelen en zei toen tegen haar,
    ga maar naar Binky die is geil.

    Dus Sonja naar mij, het liefst heb ik een beetje rustige start,
    maar dat is bij haar volgens mij niet mogelijk.
    Al heel snel werd mij IJsberenvel opengereten, en werd naar kleine Binky gezocht
    Kleine Binky verdween al snel in het mondje van Sonja :wink:
    Toen ze me begon te pijpen, het pijpen ging allemaal wat te snel en met weinig
    gevoel, en redelijk veel gebruik van handen, ik had verwacht dat ze dit beter kon,
    Ik heb haar toen gevraagd het wat rustiger aan te doen en het alleen met haar mond
    te doen, en haar handen weg te laten.
    Toen kwamen haar kwaliteiten naar boven.
    Lekker diep pijpen, handjes werden weg gelaten,
    en ik hoefde geen enkele aanwijzing meer te geven,

    Na genoten te hebben van een heel goede pijpbeurt,
    Sonja kleine Binky maar laten voorzien van rubber,
    en haar gevraagd om zich over kleine Binky heen te schuiven.
    Sonja heeft me toen heel lekker en afwisselend te geneukt, tot ik klaarkwam.

    Sonja, Leuke meid, ziet er goed uit en Seks met haar is dik in orde.

    Zal ik zeker nog een keer met haar herhalen

    Binky :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard not bad at all

    Gisteren in YY met de Poolse Sonja die met name in GT aktief is geweest en ook nog ff in PHG.

    IK zal het kort houden,leuke spontane meid, geen slechte service, maar veel te profi......................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Toen ik me even voor elven omkleedde kwam Sonja nog even langs voor een praatje "du hier?", waarop ik gevat antwoorde "du hier?" (ben soms toch zo'n lolbroek he :D). Ik ben ondanks dat vele ijsbeertjes een andere mening zijn toegedaan toch een die-hard Sonja fan maar zelfs Sonja kon me niet op andere gedachten brengen.
    Dit schreef ik op Maandag 11-12-2006 ! Ik herinner me die Zondag avond 10-12-2006 nog heeeel goed .
    Kwam na lange tijd Sonja weer eens tegen !

    En nog een dame, trouwens :p! Maar Sonja vindt Big30 is Ok, superprofi maar so what :p!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Om wat uit te rusten maar naar de kino geteend. Er speelde overigens weer zo een film die eerder om flink mee te lachen was dan dat je er opgewonden van werd. De kino lag behoorlijk vol met ook enkele dames (o.a. de duracell-batterijtjes en Diana). We waren met z’n allen dus precies naar een komische film aan het kijken. Best plezant.
    Maar toen kwam Sonja binnen . De man naast mij was al bezig met een dame, dus ik was de volgende. Ze vroeg of ik geil was. Ik zei dat dit filmpje daar zeker niet voor zorgde. Ik wist toen al dat een heerlijke FT me te wachten stond. Sonja maakte er helemaal geen probleem van om een live act met me op te voeren. Ik ben daar niet zo direct een voorstander van, maar zij doet je alle eventuele schroom hieromtrent snel vergeten. Dus het gebeurde gewoon in de kino. Bij Sonja mag je geen gfe verwachten, wat ik eigenlijk wel verkies. Maar zij is op haar manier zó goed en zó mooi… dus laat maar komen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #21
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Effekens aan het recuperen in de bios toen lieve mooie Sonja met lichtende schoentjes zag passeren. Tja de zin kwam opnieuw ... Begon al lekker te pijpen in de bios en daarbij opteerde ik voor een kamer omdat ik het vervolg al in mijn gedachten had... In de kamer werd ik zo lekker gepijpt dat ik een lekkere ft in mijn gedachten had. Maar wat een ft, deze oversteeg werkelijk de films in de bios : het sperma droop werkelijk van haar gezicht, onvoorstelbaar... Kijkt je nadien nog ongelofelijk geil aan... Nadeel : bij het beffen rook ik niet aangename geurtjes, spijtig, doch een super-pijp-ft-ervaring

  22. #22
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dan meent ze het nog ook.

    "Van in het begin viel me één dame erg op in LR, het leek wel een kloon van Sonja uit YY, dezelfde manieren, nooit lang op een plaats kunnen blijven, steeds op haar manier rond lopen, de manier van bewegen, het was helemaal Sonja maar ze heet Nathalie", zo vertelde Zeppos en zo ervaarde ik het ook. Dus vertelde ik het Sonja de volgende keer in YY maar.

    Ze zei dat ze dan maar eens moest gaan zien.... :smile:

    Zijn er dan nu 2 Sonja's in LR? (oeps, concurrentie)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Sonja in LR tegen het lijf gelopen dinsdag, en nog een ggoede sessie gehad ook.
    De komende weken zal ze niet meer in YY te vinden zijn, LR is nu haar voorlopige vaste stek. Maar ze komt ooit nog naar YY zegt ze.
    Ze is dus dagelijks in LR vanaf omstreeks bij benadering 19 uur of ietsjes later
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 maart 2008 om 02:06

  24. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gisteren met Nathalie naar de kamer geweest. Een kloon van Sonja. En zij kende Sonja ook. "Ze werkt nu hier", zei ze. Dus met wat geluk kon ik Sonja eens aanvallen (lees verrassen), i.p.v. zij mij :smile:. Ze was net wat lekkere verse fruitsla aan het verorberen met haar vriendin. Ik kreeg ook enkele stukjes :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #25
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik had ooit een “vluggertje” in één van de hutjes in het natte gedeelte van YY met haar. Het ging echt toen voorruit want ik had niet zoveel tijd meer die dag.
    Nu liep ik ze letterlijk tegen het lijf aan de uitgang van de Kino in Living Room. En wat ze kwam zoeken daar, antwoordde ze dat het niet altijd YY moet zijn, en dat ze een tijdje LR wel zit zitten en dat ze binnenkort een bezoekje Villa Vertigo op haar agenda gaat inschrijven. En dat ze meestal pas rond 19u zal aankomen in LR en dat ze zin had en ik ook en dat we begonnen tongzoenen daar in dat deurgat en ze meteen onder mijn badjas grabbelde en we dus voor een uur goede seks op een kamer zijn beland.
    Sonja is voor alles in, na een lekkere pijpbeurt van haar kant, en een befbeurt van mijn kant, had ik al een vinger in haar kontje en één in haar kutje zitten toen ze met een Duits Pools accent voorstelde om haar kontje te neuken. Ik wees haar op de enorme omvang van kleine Zeppos maar ze wimpelde dat bezwaar meteen weg. Anaal met Sonja en het spande geweldig, het gaf me zo een intens gevoel dat ik enkel minuten later al het rubbertje vulde, het was mijn 4de lading al, en ik dacht dat het nu wel echt over zou zijn. Maar dat was buiten Sonja gerekend. Normaal neem ik tussen 3 en 4 ½ Viagra of Kamagra, maar ik nu toch moeilijk naar mijn locker lopen, en een half uur op de werking wachten. Daarbij ik vond het al welletjes voor een doordeweekse dag, en donderdag stat Villa Vertigo op het programma, ik moest nog iets over houden voor dan.
    Maar Sonja streelde zoende friemelde geilde me helemaal op en kleine Zeppos nam weer zijn XXL positie aan. Hij verdween gedeeltelijk in Sonja’s mondje (helemaal dat is enkel Princess Simone Brunette en Lientje gegeven). En dat Sonja pijpen kan weten we al langer.
    Ze had haar werk, want snel zou het niet gaan, daar had ik haar van verwittigd, maar ze is zo vakkundig en heeft zo een doorzettingsvermogen dat ik een tijdje later haar mondje vulde met een nieuw kwakje. Zeer geil zicht toen zen een druppel sperma van haar onderlip likte en nadien alles netjes in een handdoek deponeerde.
    We hebben nog wat na gepraat, geknuffeld, gespeeld en lekker gek gedaan. Ik heb gisteren een andere kant van Sonja leren kennen, een leuke gezellige kant. Uiteindelijk een dik uur op de kamer geweest. Kostprijs voor dit lekkers 150€ maar dat is het normaal tarief toch
    50 eerste 1/2u 25 2de 1/2u 25 voor FT (KIM) en 50 voor anaal. De rekening klopte 100%
    Stel u voor dat we donderdag in VV haar weer tegen het lijk lopen, dat zou pas toeval zijn.

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Babylon 468*60