Oorspronkelijk geplaatst door
Anvers
Een Argentijnse vrouw is gearresteerd omdat ze haar echtgenoot neergestoken heeft. De 52-jarige dame wond zich zodanig op over de geringe seksdriften van haar man dat ze een mes in zijn rug plantte. Gelukkig voor hem kwam hij er met enkele oppervlakkige verwondingen vanaf.
De politie kreeg het vermakelijke verhaal te horen dat de vrouw al de hele dag druk doende was om haar echtgenoot in bed te krijgen. De man moest er echter niets van weten en legde alle hints professioneel naast zich neer. "Ik droeg een g-string en hoge hakken, maar dat merkte hij niet eens op", aldus de gekrenkte dame. "Dat kon ik niet verdragen, ik kreeg een vlaag van zinsverbijstering en stak hem neer."
Alvorens naar het ziekenhuis te trekken, legde de ongelukkige eerst nog klacht neer tegen zijn dolgedraaide echtgenote. De vrouw blijft zich echter van geen kwaad bewust. "Ze is ervan overtuigd dat ze niets verkeerd gedaan heeft", aldus een politiewoordvoerder. "Volgens haar moet een echtgenoot zijn verplichtingen nakomen. Omdat hij dat niet deed, oordeelde zij dat ze het recht had hem te straffen."
Bron: Het Laatste Nieuws 21/2/2006.
Anvers :wink: