Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Diana (Serviё)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Daumen runter Diana (Serviё)

    Naam: Diana
    Haarkleur/lengte : Zwart / lang krullend
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : slank/ B
    Nationaliteit/Taal : Servisch/ Duits
    Leeftijd : ..
    Tatoeages/Piercings : Niet opgevallen
    Service: PMC, NMC
    Voordelen: Geen
    Tijdsduur : 15 min
    Prijs : 50 euro

    Met het eten naast deze in mijn ogen mooie dame gezeten. Ze liep topless rond en had een roze broekje aan. Na het eten een douche genomen en haar aangesproken. Direct vroeg ze om de sleutel te halen. Omdat ik toch al had besloten om met haar te gaan, ging ik daarmee akkoord. Ze gaf wel meteen aan dat ze pijpte met condoom. Vind ik geen probleem, als een dame dat wil heb ik daar alle respect voor. Zoenen vond ze geen probleem. Op de kamer bleek zij toch niet te zoenen. Na even aan mijn eikel gelikt te hebben MC, wilde ze al snel over gaan tot het neuken. Na korte tijd wilde ze al dat ik al klaar kwam. Op mijn vraag, waarom zo’n haast we zijn nog maar 10 minuten op de kamer, kreeg ik het antwoord: we hoeven toch geen half uur te blijven?:o Eigenlijk had ik de sessie toen al af moeten breken, want er was totaal geen sprake van enige klik. Besloten om te neuken in doggy style. Echter zij vond dat mijn geslacht te groot was en ik te diep stoten. Geen probleem, als ze daar last van heeft zal ik mijn hand er tussen stoppen, zodat ik niet te diep stoot. Paniekerig werd mijn hand weggetrokken.:o Ik ben opgestaan en weggelopen. Ik had totaal geen klik met haar. Ik heb totaal niet de indruk gehad dat ze ook maar probeerde om het mij naar de zin te maken. Het enige doel van haar was, in mijn ogen, om mij maar zo snel mogelijk af te werken. Herhalingsgevaar GEEN.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  2. #2
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Last Online
    19 december 2015 @ 12:30
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen runter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    er was totaal geen sprake van enige klik. Besloten om te neuken in doggy style. Echter zij vond dat mijn geslacht te groot was en ik te diep stoten. Ik had totaal geen klik met haar. Ik heb totaal niet de indruk gehad dat ze ook maar probeerde om het mij naar de zin te maken. Het enige doel van haar was, in mijn ogen, om mij maar zo snel mogelijk af te werken. Herhalingsgevaar GEEN.
    dit verhaal van Timjava kan ik compleet bevestigen, het lijkt bijna een kopie van mijn verhaal met haar. Diana ziet er erg leuk uit. ze lijkt de moeite waard maar op de kamer is ze bijzonder terleurstellend. alleen maar naar kijken, zou ik zeggen.

  3. #3
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mexicaan Bekijk bericht
    dit verhaal van Timjava kan ik compleet bevestigen, het lijkt bijna een kopie van mijn verhaal met haar. Diana ziet er erg leuk uit. ze lijkt de moeite waard maar op de kamer is ze bijzonder terleurstellend. alleen maar naar kijken, zou ik zeggen.
    Idd; ik had gelukkig mijn huiswerk gemaakt van haar en die andere, Lily: optisch ok maar eveneens een no-go. Ik heb Timjava ook nog net op tijd gewaarschuwd voor Lily, zoniet ging hij mss 2 slechte ervaringen gehad hebben op 1 avond. Gelukkig op tijd, want 5 minuten later deed ze een eerste poging bij mij en wat later tot 2x toe bij hem.
    Het doel heiligt de middelen

  4. #4
    Geregistreerd
    21 februari 2009
    Last Online
    22 februari 2009 @ 15:31
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Servie... wel klein vrouwke dan

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard nu in GT

    Ik kwam deze dame gisteren in GT tegen.

    Ik ging de club binnen samen met een dame. Even later stonden we ons beiden om te kleden, en kwam een 'stunning' lichaam tevoorschijn. In de bar maakte ik even een praatje met haar. Ze dacht dat ze zich mij herinnerde, maar we waren voordien nog niet op de kamer.

    Ze vertelde dat ze uit Servië kwam, en dat deed bij mij een belletje rinkelen. Ik vroeg of ze in een andere club had gewerkt, en het antwoord was Villa Vertigo.

    In VV heette ze Diana, in GT heet ze nu Yvonne.

    Ik herinnerde me de bovenstaande recensies nog (ik ben toch een aandachtige lezer, he), en liet deze kelk aan mij voorbij gaan. Ik had trouwens een goed excuus, want ik wachtte op een van mijn topfavorietjes, maar daarover meer in een ander draadje

    In ieder geval maakt ze van GT nu haar jachtterrein, en ik zag ze ook verschillende beertjes vangen. Niet moeilijk, want ze is echt heeeeel mooi.

    Bye,
    S :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Diamond 468*60   Babylon 468*60