Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 111
  1. #51
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Ik ben blij dat ik tijdens m'n grote SC vakantie zoveel clubs heb gezien, waaronder PSR. Zeer de moeite waard om es te doen.

  2. #52
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Deze tent is definitief verkocht aan een ander welke het voor bestemming buiten ons hobby om zal gebruiken.
    Wat ik me afvraag is wat het gaat worden?

    Maar misschien nog belangrijker, waar moeten al die senior ijsberen heen...

  3. #53
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag is wat het gaat worden?

    Maar misschien nog belangrijker, waar moeten al die senior ijsberen heen...
    Het wordt de modernste afkickkliniek voor hoerenlopers van de wereld. Met de allernieuwste apparatuur en de meest ervaren en meest deskundige internationale psychiaters en psychologen. En een hele goede keuken met topkoks. Het gaat een plek zijn waar je tot jezelf kunt komen en van al je demonen bevrijd zult worden. Je zult er echt alles hebben wat je nodig hebt. Maar veel cliënten zullen ze niet hebben, denk ik. Want prostituees schijnen als smokkelwaar te worden beschouwd.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 juni 2021),bettman (25 mei 2021),mentholbear (24 mei 2021),schoolmeester (23 mei 2021)

  5. #54
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Volgens het roddelcircuit is PSR zeker niet de enige SC die niet meer als zodanig zal openen. Aan de noord en zuid zijde van autobahn 52 liggen in totaal drie clubs waarvan het voortbestaan uiterst onzeker is en sowieso onder een andere vlag gaan openen, als dat überhaupt al gebeurt.
    de tijd zal het leren

  6. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (23 mei 2021)

  7. #55
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard Parksauna Residenz: Verkocht .... gesloten ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Waarom zouden ze die verkopen? Die tent draait in NRW toch als 1 van de beste?
    Daar ga ik niet op in. Maar ik kreeg uit andere bron te horen dat het zelfs al verkocht zou zijn. Maar goed wat er van waar is weet ik niet. Het is niet naar het forum uitgelekt dus dat vindt ik al verbazend. Ik heb (persoonlijk) ook geen verkoop advertentie gezien zoals die hier op het forum wel die van de pascha en aca velbert ooit. Ik heb een bedrag vernomen dat is echt wel erg hoog voor die villa met grond als je het als normale locatie gaat gebruiken. Ik ga er van uit dat de info goed was maar dat we niet bang moeten zijn dat het niet als sc zou open gaan en mocht het nog niet verkocht zijn dan heeft DS gelijk denk je dan dat ze niet als SC open gaan en al die maanden goede inkomsten laten liggen.

    Maar wat er allemaal van waar is? Ik heb geen bewijs gezien. Laat ik zeggen dat ik de info heb van personen die ik wel betrouwbaar vindt. Maar met de eigenaar die overleden is is het natuurlijk wel mogelijk.

    Niemand kon mij vertellen dat ze dan ook LR en VV gingen verkopen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 mei 2021),Player (26 mei 2021)

  9. #56
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Waarom zouden ze die verkopen? Die tent draait in NRW toch als 1 van de beste?
    Omdat de eigenaar is overleden.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  10. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 mei 2021)

  11. #57
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag is wat het gaat worden?

    Maar misschien nog belangrijker, waar moeten al die senior ijsberen heen...
    Als PSR en wellicht GT er straks niet meer zijn kunnen ze altijd nog naar Bernds
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster (24 mei 2021),mentholbear (24 mei 2021)

  13. #58
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Verdorie, nog verder rijden......

  14. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 (25 mei 2021)

  15. #59
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 21:51
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Als Golden Time voor een heel hoog bedrag is verkocht is het voor 99% zeker dat er opnieuw een SC in komt, al of niet onder de oude naam. De prijzen van onroerend goed in Duitsland zijn een stuk lager dan in Nederland. Ik heb onlangs een advertentie gezien van een villa, net over de grens bij Twente van een villa met zwembad, bijbehorend kleedhuis, grote tuin, luxe inrichting etc voor een prijs van rond de 3,5 ton. Dus vermoedelijk is er niemand bij zijn volle verstand die een kapitaal gaat uitgeven aan dat pand in Brüggen om het dan als woning/kantoor te gebruiken zoals dat kennelijk eerst het geval was

  16. #60
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:23
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Als PSR en wellicht GT er straks niet meer zijn kunnen ze altijd nog naar Bernds
    Zeker alle beren die van culinaire hoogstandjes houden

  17. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 mei 2021)

  18. #61
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 21:51
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Gaat dan toch ontzettend lastig worden, gezien het feit dat Bernds in de weekeinden dicht is en bovendien vele malen kleiner dan GT of PSR waarbij de laatste toch wel een van mijn favoriete clubs was met een hele lieve dame

  19. #62
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    heren psr zou verkocht zijn GT wordt niet verkocht voor 9 miljoen of voor 25000 huur per maand om er Jeu de boules te spelen ik sta er niet versteld van dat de beweringen van GT een broodje aap verhaal zijn die GT zelf de wereld in breng kom met feiten zoals een syt van een makelaar waar GT te koop op sta

  20. #63
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ai dit doet toch een beetje pijn in mijn ijsberenhart. Enorm genoten van deze plek met al haar wellness en leuke dames. Het was slechts een korte periode maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Vanaf zomer 2019 t/m de start van de pandemie kwam ik regelmatig in deze tent. Het was vanaf de eerste keer meer dan de moeite waard om bijna 2 uur te rijden naar die prachtige plek in het groen. Hopelijk komen we een aantal van PSR dames na de pandemie elders tegen! Want dames als Natascha en Cosmina vergeet ik persoonlijk zo 1-2-3 niet.....

    Ik schrijf Finca Erotica in ieder geval met potlood op het to-do lijstje!

  21. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 mei 2021),schoolmeester (23 mei 2021)

  22. #64
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Jammer dat dit nu over en uit is!
    Ik kwam daar geregeld en leerde daar bv ook Gustomass kennen.
    Is wel een tijdje geleden...
    Ging vaker in omgeveer dezelfde heuvelen maar iets verder naar Brends.
    Daar alleen niets in het weekend en eten was simpel.

    PSR was een gemoedelijke club met vaak prima (iets oudere) dames met wel erg goede service!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  23. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 mei 2021)

  24. #65
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:23
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht

    Ik schrijf Finca Erotica in ieder geval met potlood op het to-do lijstje!
    Ik ben een keer naar Finca Erotica geweest, en dat was een beetje een sof. Twee wippen die qua service allebei van hetzelfde ondermaatse niveau waren (de bedoeling van de dames was 'ik moest snel klaarkomen en dan van de kamer af'). Nou kan dat een momentopname zijn; beren die daarvoor en daarna in Finca kwamen waren wel positief. Voor wat dat waard is. Sowieso krijg je bji de heropening een hele nieuwe ronde wbt dames, schat ik. Ander ding wat ook tegenviel was het aangeboden eten, beter gezegd de manier waarop dat uitgeserveerd werd. Eten werd om IIRC om 18:00 uitgeserveerd in grote warmhoudbakken. Voor die tijd was er niets te kanen. Voor dat eten van 18:00 moest je op tijd zijn (alle dames stonden in de rij), want bijvullen was niet zo'n dingetje. En qua entourage: ja, het is een best grote club, met een groot buitenzwembad en een dito sauna... maar hrm. Ik zag het in ieder geval niet als een club die gelijkwaardig was aan PSR.

    Maar goed, als dat allemaal anders en vooral beter zou zijn, dan nog blijft de afstand. Dierdorf ligt zo'n beetje halverwege koln-frankfurt. Nou rijdt het stuk vanaf keulen natuurlijk wel aardig door, maar Samya, Babylon en Magnum zijn/waren ook best prima clubs. En dan heb ik 't nog niet gehad over alle grensclubs.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 23 mei 2021 om 19:58

  25. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 mei 2021),pret (23 mei 2021),schoolmeester (24 mei 2021)

  26. #66
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Dat van beschikbaarheid aan eten kan ik beamen. Kwaliteit was simpel, maar voor deze simpele veelraat te doen.

    Betteft service, als je ergens vaker komt en het vuurtje spreidt dat je een goeie klant bent, wordt vaak de band met de dames anders dan als een eendagsvlieg die binnen waait.

  27. #67
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Wie niet waagt, wie niet wint in SC-land. Dus ik zal het zeker eens een kans willen geven.

    Man, ik baal nog steeds als een stekker dat PSR geschiedenis is. Al vond ik de korte heropening in oktober vorig jaar al zorgwekkend van opzet. Geen wellness meer, max. 3 uur blijven, 1 dame aanwezig al kun je dat laatste aan corona wijden. Was echt heel mager ineens. Begin 2020 zette men al een bijzondere koers in door regelmatig feestjes te organiseren waar de focus vooral op de alcohol lag. Dat waren zelfs de dames niet gewend in deze club. Sterker nog: sommige dames waren in PSR geland om klanten die dit concept aantrekken te mijden.

  28. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 mei 2021),schoolmeester (24 mei 2021)

  29. #68
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Ik ben er in 2015 twee keer geweest, toen was het nog redelijk maar je zag al de eerste tekenen van achterstallig onderhoud.
    Toch 9 kamertjes daar gedraaid, in ieder geval leuke herinneringen aan overgehouden.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 mei 2021),The Pussyhunter (25 mei 2021)

  31. #69
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Geen wellness meer, max. 3 uur blijven, 1 dame aanwezig al kun je dat laatste aan corona wijden. Was echt heel mager ineens. . Sterker nog: sommige dames waren in PSR geland om klanten die dit concept aantrekken te mijden.
    Dat van geen wellness zou misschien door de corona regels kunnen komen? Het zou ook aan besparing kunnen liggen. En dan was blijkbaar SS niet alleen in het hanteren van tijdsslots in de zin van beperkte verblijfsduur.

    Nou, ik denk niet alleen de dames, maar ook de heren die niet zo van die zuipende strijders en krijgers zijn. Die kwamen vast graag bij clubs als PSR, Bernds en Babylon. Die zag ik toch meer als de relaxtere clubs t.o.v. de disco clubs als Mondial, Oceans, PHG, etc. Hoewel je overdag bij de meeste clubs best kunt relaxen, aangezien de feestjes dan nog niet zijn begonnen.

  32. #70
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Wat een trieste ontwikkelingen, in de betere tijden één van de topclubs voor mij. Eten in de top drie van de mij bekende clubs en een heerlijke welness.

  33. Onderstaande 6 leden hebben Bezitos bedankt voor deze bijdrage:

    HellaHolla (21 juni 2021),Husky (20 juni 2021),Johan35 (20 juni 2021),mentholbear (21 juni 2021),stimpy3 (20 juni 2021),VAZKOR (20 juni 2021)

  34. #71
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bezitos Bekijk bericht
    Eten in de top drie van de mij bekende clubs en een heerlijke welness.
    Wat betreft bovenstaande, welke andere clubs zitten in je top 3?

  35. #72
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Hopelijk word er een doorstart gemaakt onder een nieuwe eigenaar en/of eigenaresse.
    Bijzonder mooie club.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Deze tent is definitief verkocht aan een ander welke het voor bestemming buiten ons hobby om zal gebruiken. Dus een doorstart zit er definitief niet in. PSR forum kan de oude doos in. Helaas maar het is niet anders.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag is wat het gaat worden?

    Maar misschien nog belangrijker, waar moeten al die senior ijsberen heen...
    Daria, een oudgediende van Parksauna Residenz is nu werkzaam in Acapulco Gold. Ze wist me te vertellen dat de club nu een rusthuis is voor hoogbejaarden. Parksauna Residenz scheen al de bijnaam te hebben van een bejaardentehuis, maar nu is dat zonder dames dus.

    Ik zat ook nog stilletjes te hopen op een doorstart, maar dat mogen we nu wel definitief vergeten...
    Dames (waaronder Daria) zijn er trouwens ook nog niet goed van.

    Vind ik persoonlijk een zwaardere dobber dan het uitgebrande GT.

  36. Onderstaande 5 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 november 2021),pret (24 november 2021),SeX++ (25 november 2021),stimpy3 (24 november 2021),uurtje (24 november 2021)

  37. #73
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:23
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Iemand van booking zei me dat een beetje hotel pas bij 70-80% vulling break-even draait. Als je PSR als hotel ziet waar je voor 50-60 euro kon 'overnachten' (en dan stond driekwart van de parkeerplaats vol) dan wordt zo'n rusthuis nog best spannend; met 70-80 euro per nacht en betalen voor voedsel moet je ook minstens de helft van het parkeerterrein vol hebben staan. Dat zou kunnen. Maar als ze dat niet halen zijn ze ook in no-time failliet (plus dat er een best stevige verbouwing aan zat te komen, want d'r was best wat onderhoud nodig).

    Maar blijft wel zonde van PSR inderdaad. Toch een van de tenten waar ik de beste tijden heb gehad.

  38. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    bruintje (24 november 2021),Shakir (24 november 2021)

  39. #74
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Daria, een oudgediende van Parksauna Residenz is nu werkzaam in Acapulco Gold. Ze wist me te vertellen dat de club nu een rusthuis is voor hoogbejaarden. Parksauna Residenz scheen al de bijnaam te hebben van een bejaardentehuis, maar nu is dat zonder dames dus.
    Volgens Suzan (ex-Bernds en nu ouderenverzorger) is er geen verschil tussen een dvp en een ouderenverzorger. Ze zei: "bij Bernds pijpte ik oude mannen en nu pijp ik nog steeds oude mannen ."
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  40. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret (24 november 2021),Shakir (24 november 2021),stimpy3 (24 november 2021)

  41. #75
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Daria, een oudgediende van Parksauna Residenz is nu werkzaam in Acapulco Gold. Ze wist me te vertellen dat de club nu een rusthuis is voor hoogbejaarden. Parksauna Residenz scheen al de bijnaam te hebben van een bejaardentehuis, maar nu is dat zonder dames dus.

    Ik zat ook nog stilletjes te hopen op een doorstart, maar dat mogen we nu wel definitief vergeten...
    Dames (waaronder Daria) zijn er trouwens ook nog niet goed van.

    Vind ik persoonlijk een zwaardere dobber dan het uitgebrande GT.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Volgens Suzan (ex-Bernds en nu ouderenverzorger) is er geen verschil tussen een dvp en een ouderenverzorger. Ze zei: "bij Bernds pijpte ik oude mannen en nu pijp ik nog steeds oude mannen ."
    Daria moest nog een beetje wennen aan de jonge kerels in Acapulco Gold.

    Dat PSR nu fungeert als bejaardentehuis zal wel een gerucht zijn. Voor wat het waard is.

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Babylon 468*60   Diamond 468*60