Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Salvador (Brazilie)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    24 juli 2009 @ 14:12
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Salvador (Brazilie)

    Zijn er de laatste tijd nog mensen in de stad Salvador geweest?

    Ik en Pipo..zijn er afgelopen aug/sept geweest waar we een top tijd hebben gehad. Kortom ik zal het nooit weer vergeten!

  2. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ah, wat fijn, jullie toptijd. Maar geef eens wat meer info hoe die toptijd er uit zag. Dan gaan er mischien meer mensen naar Salvador de Bahia, in ieder geval spreek ik voor mezelf. En kijk ook eens op andere sites met interntionale recensies...

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    24 juli 2009 @ 14:12
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag John,

    Jij bent ook een schrijver!!

    Echt als ik jou was zou ik echt naar Salvador gaan!!

    Die maat van mij is wel in Fortaleza geweest, maar hij vond Salvador beter.

    Je moet maar zien!

    Gr jan

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    24 juli 2009 @ 14:12
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag John,

    Jij bent ook een schrijver!!

    Echt als ik jou was zou ik echt naar Salvador gaan!!

    Die maat van mij is wel in Fortaleza geweest, maar hij vond Salvador beter.

    Je moet maar zien!

    Ik wilde je een e-mailen, maar dit was nog mogelijk.

    Kan je wel eens wat foto's sturen!

    Gr jan

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    24 juli 2009 @ 14:12
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo Just John,

    Op een ander forum hebben ik (Marcus1) en mijn maat Thei leuke avonturen beleeft in de stad Savador!! Werkelijk te gek voor woorden wat we hebben beleefd! Ik raad Salvador dan ook iedereen aan!! Ik weet een zeer goed appartement aan in de wijk Pelourinho!! (betaalbaar!) Echt te gek om er te verblijven! Als ik er weer aan denk dan krijg ik kriebels!

    Zie onder zijn relaas:

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door THEI
    Pfffffffff, vandaag zondag 14/9 teruggekomen van 18 dagen Salvador.
    Heerlijk wat een stad, zou er zo weer heen willen voor 2 weken
    Wat "Girlhunter" zecht is helemaal waar, en heb er niets meer aan toe te voegen, maar natuurlijk ben ik de beroerdste niet en zal ook even een klein verslagje maken van ons veblijf in Salvador.
    Zo gezecht zijn Thei en Vitamines (nu marcus1 op het forum) 18 volle dagen in Salvador geweest. Wat me opviel is dat deze stad veel meer te bieden had dan Fortaleza (waar ik in 2002 was) Qua cultuur, uitstapjes, en eilandjes is het prachtig daar. Maar ja onze grootste voorkeur gaat toch uit naar het lopen he
    Na eerst een beetje de buurt verkend te hebben liep mijn maat tegen een leuk poppetje aan in de wijk "Pelourinho" (waar ons app. lag) voor 100 reals wou ze wel 2 uurtjes stoeien met hem, maar aangezien ik nog niemand had kon zij wel wat regelen voor mij , opeens liep ze een barretje binnen en kwam met 2 dames terug, mmmm, ik kon dus uitkiezen Nam een heerlijke latina van 19 mee voor 100 real, echt zo'n buurmeisje type. We hebben die 2 dames meegenomen naar ons app. en heerlijk geneukt, ook kon ik mijn maat horen kreunen (er zat namelijk maar 1 klein schotje tussen onze bedden). Maar ik had hier geen problemen mee met mijn "Partytreff" achtergrond Een van de volgende dagen liep ik bij disco "Casablanca" een mooie slanke dame tegen het lijf met mooie borsten en wat bleek !! ze sprak prima Nederlands (vertelde mij met een bouwvakker/uitvoerder uit Amsterdam een relatie gehad te hebben).
    Mijn maat had ook die avond een dame aan de haak geslagen en wilde wel naar een motel met haar. Maar hij had zijn condooms in ons app. laten liggen dus wij met die 2 dames eerst teruggelopen waarna wij afspraken dat mijn maat alles afsloot omdat hij dan zonder mij wakker te maken zo binnenkon als er eens wat tussen mocht komen Ik had dus met met mijn latina 250 real afgesproken voor de hele nacht. moet zeggen ze pijpte perfect (deeptroth) en neuken was heerlijk zelfs haar kontje mocht ik nemen. (wordt vervolgd) want nu gaat het spannend worden

    THEI

    Groetjes Sjakie

  6. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie Bekijk bericht
    Ik wilde je een e-mailen, maar dit was nog mogelijk.

    Je hebt nu 5 berichten dus vanaf nu kan je ook de IM gebruiken.

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie Bekijk bericht
    Dag John,

    Ik wilde je een e-mailen, maar dit was nog mogelijk.
    Kan je wel eens wat foto's sturen!
    Gr jan

    Dag Sjakie, wat voor foto's wil je hebben: stranden, centrum en omgeving of het echte werk...??? (LOL)

  8. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Salvador update

    Ik ben recent nog in Salvador geweest. Mijn beleving was dat je op twee dagen het er wel gezien hebt. De stad heeft niet veel te bieden en op dit ogenblik zeker niet als het op betaalde liefde aankomt.

    Heb tijdens het weekend in de historische binnenstad vertoefd , gekend als de wijk Pelourinho. Er is sinds enkele maanden een zero beleid ingevoerd ten opzichte van prostitutie en dat was merkbaar. Deze maatregel heeft te maken met het komende WK. Ik ben op verschillende tijdstippen op wandel geweest en niets , maar dan ook niets tegengekomen van dames van plezier.

    In Porto da Barra een strand gelegen aan de kust , was het al niet beter. Niets gemerkt van dames van plezier , zowel tijdens de dag en nacht. Vroeger hoorde je berichten in de trend van : op het strand van Barra lijkt het of je stroop op jou gesmeerd hebt en komen de dames met hopen op je af. Lekker niet dus !

    In het verleden waren Pelourinho en Barra : the place to be om wat te scoren. Dit blijkt helaas verleden tijd. Persoonlijk zou ik niemand Salvador aanraden om te bezoeken. Ook niet op toeristisch gebied. Ik heb in men leven nog nooit zoveel geweld gezien als in Salvador. Overvallen , schietpartijen zijn geen rariteit . Elke dag was het wel iets. De stad kampt ook met een groot drugs probleem en schrijnende armoede , die twee gaan hand in hand. Het is nog steeds merkbaar dat de bevolking afstamt van Afrikaanse slaven. Het zit in de genen en denk de rest er zelf maar bij...

    Gelukkig was dit maar een klein onderdeel van men trip en vertoefde ik er niet te lang. Maar ik blijf erbij : als je er niet moet zijn weg blijven !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  9. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 december 2013),Flurkman (12 december 2013)

  10. #9
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Salvador WK 2014 criminaliteit

    Politie waarschuwt voor criminele stad

    De Rode Duivels spelen in Salvador, een stad die berucht is voor criminaliteit: tientallen supporters zijn daar al bestolen tijdens het WK. Met onze supporters zijn er Belgische agenten meegereisd van de federale politie. Ze waarschuwen de fans om goed op te letten.

    Belgische agenten waarschuwen fans in Brazilië

    Salvador, de stad waar de Rode Duivels vandaag spelen, is de plek waar in het begin van het tornooi tientallen Nederlanders en Spanjaarden beroofd werden. De Belgische politiedelegatie in Brazilië waarschuwt de Belgische supporters: "Vertoon geen uiterlijke tekenen van rijkdom."
    Gouden halskettingen werden losgerukt en smartphones werden doodgewoon uit handen genomen: toen Brazilië op 13 juni de openingsmatch tegen Kroatië speelde, werden tientallen Nederlanders en Spanjaarden in het centrum van Salvador slachtoffer van drieste pickpockets. Tot nu toe eigenlijk het enige criminele incident in een voor het overige rimpelloos WK.

    De Belgische politiedelegatie in Brazilië hoopt dat zo te houden. "We hebben de Koninklijke Belgische Voetbalbond gevraagd om de supporters via Facebook en Twitter nogmaals te verwittigen", zegt delegatieleider Guy Theyskens. "Laat de gouden halskettingen of opvallende ringen maar in het hotel liggen. Geef pickpockets geen aanleiding om toe te slaan en vertoon dus geen uiterlijke tekenen van rijkdom."

    Tot nu toe is er geen enkel groot incident geweest met Belgische fans, aldus Theyskens. "Onze supporters gedragen zich voorbeeldig"

    Nederlandse fans overvallen

    Tientallen Nederlandse supporters zijn in het Brazilianse Salvador bestolen. Onder meer portefeuilles, smartphones en zelfs halskettingen werden buit gemaakt. De supporters stonden op een speciaal ingerichte zone om de openingswedstrijd te volgen, maar plots merkten tientallen Nederlanders dat ze bestolen waren.

    Bron : HLN
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

  FKK Artemis 468*60