Naam : Sylvia
Haarkleur/-lengte : blond/halflang
Lengte dame : 1.70 m
Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars/NL
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Geen/Geen
Service : Prima TZ en FO
Bijzonderheden : 100 % GFE, werkt niet op zaterdag
Wiederholungsfaktor: 100%

Afgelopen vrijdag (14 oktober) samen met Willem2 naar de PHG gegaan. Na een dag op de beurs wil een ijsbeer toch wat ontspanning. Willem attendeerde mij in het begin al op een kleine blonde hongaarse, Sylvia, en zei: Die moet je eens aanspreken, en ze spreekt nog nederlands ook.

Ik had deze blonde al een tijdje op het oog maar zoals dat vaak gaat, net op het moment dat je wilt toeslaan, lopen ze net ergens anders heen of zijn ze bezet. Uiteindelijk haar aangesproken en eerst even op de bank beland omdat er een kleine wachttijd was voor de kamer.

Sylvia vertelde dat ze wel gelezen had van Oedt en dat ze het wel eens wilde proberen hier. Naar even leuk gekletst te hebben vertrokken we naar kamer 14. Op de kamer aangekomen is meteen uitkleden er niet bij.. Sylvia vind dat dit een taak is die bij haar hoort en ik kan zeggen dat doet ze met veel enthousiame en past geheel bij haar stijl.

Het was een half uurtje heerlijke GF6 waarna we ook nog even gekletst hebben over van alles. Het was alleen jammer dat we (ik) niet begrepen had dat de 'feierabend' niet om 1 uur begon maar om 2 uur zodat ik er eigenlijk nog wat tijd tegenaan had kunnen plakken.

Maar ja, dit maak ik dan wel weer de volgende keer in orde. Volgende keer hoop ik dat ze er weer is, 100 % herhalingsgevaar.