Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 mei 2024 @ 20:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Omdat ome Willem me blijft aanporren tot recenties. Vooruit dan maar.

    SYLVIA

    Ja wat zal ik zeggen? Ze deed oprecht haar best om het me naar m'n zin te maken, echt waar, voelde ik zo, lekkere service, GFE maar ... de chemie was er niet.

    Moet ik nog verder met deze recentie Willem? :o

    Ik kan me de lovende recenties van H_1 best inbeelden. Als het klikt kan je met Sylvia beslist een reuzetijd beleven want het is één van de aardigste dames die ik op m'n wandelweg ben tegengekomen.

    Nou als conclusie misschien maar het volgende : Iedere recentie is zeer persoonlijk en wat de ene leuk vind slaat bij de andere niet aan.

    En omdat Sylvia meeleest ( dixit ome Willem ) : Wees niet boos op me vanwege deze posting wil je Sylvia?

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard silvia

    Omdat ik morgen mensen bij me heb uit het westen zal ik me ook eens gaan richten op Sylvia.
    Ik weet niet of het iets voor me is ,dus eerst maar eens een praatje met haar.
    Wat Bredero schrijft klopt volkomen wat bij de een goed is wil nog niet zeggen dat het dan bij een ander klikt ook al doet ze erg haar best.
    Dit heb ik ook meerdere malen meegemaakt,zonder er dan ook negatief over te schrijven.
    Lusto (er wel pap van)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

  Diamond 468*60