Haarkleur/-lengte : Lang blond, meestal kort staartje
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : Iets meer, C
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 35-40
Tatoeages/Piercings : geen
Service: uitstekend
Voordelen: Voldoende spraakwater
Nadelen: Klinkt hard maar mag wat minder
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: ruime smalltalk

Onlangs voor het eerst Ritz bezocht, hoofdzakelijk vanwege de nieuwsgierigheid naar een dame die er zou werken. Maar helaas was ze er niet en moest ik samen met een forumgenoot de avond volbrengen in gezelschap van pak 'em beet 10 dames. Bij binnenkomst meteen een oude bekende getroffen die in GT en Wildenrath ook achter de schermen gewerkt heeft. Leuke kerel om mee te praten.

Ritz zelf ziet er mooi uit, prachtige grote barruimte met diverse zithoeken. Je ziet meteen dat dit altijd een horecagelegenheid is geweest itt phg en gt. In verschillende delen van het pand vind je relaxruimtes variërend van kino t/m sauna, leeshoek en jaccuzi.

Het was errug rustig zaterdagavond dus na bijgekletst te hebben, de boel verkend te hebben, neergeploft op een bank met een drankje. Niet lang daarna vergezeld door Nancy en Brigitte (was er de eerste dag meende ik te verstaan). Van een ander forumlid eerder gehoord dat Nancy wel goed moest zijn. Zoals in het paspoort staat is Nancy volslank, dat is het enige minpunt wat ik aan haar kan vinden. Uitgebreid gekletst en er was wel sprake van een bepaalde klik. Mede gezien het beperkte aanbod met Nancy naar boven gegaan waar ze bewees dat ze wist dat mannen van lang, diep en nat houden . Zonder twijfel een van de betere blaasorkesten uit mijn "loopbaan". Nancy gaat er zelf ook in op al kan ik niet met zekerheid zeggen of ze acteerde of echt genoot. Ik zal haar in dit geval het voordeel van de twijfel geven: ja ze ging er echt in op

Nancy is zeker een aanrader en valt onder de categorie MILF (Babbel opletten!)

Met hooguit 10 mannen in de zaak toch nog twee oud-bekenden uit GT en PHG tegen het lijf gelopen en aan het eind van de avond nog een kort praatje gemaakt onder het 'genot' van nederlandstalige apres-ski mut (de eigenaren zijn volgens mij Nederlanders en houden wel van een feestje). De gast die achter de schermen werkte bij GT had het er niet zo op .

Al met al: toko met potentie, ondanks dat ze toch al wat maanden op zijn valt de drukte erg tegen. Laat je hierdoor niet tegenhouden en ga het eens met eigen ogen bekijken. Denk zelf dat de aanstaande zomer wel zal helpen als de tuin bereikbaar wordt.

:wink: