Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Mona (Duitsland)

  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Daumen hoch Mona (Duitsland)

    Naam : Mona

    Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

    Leeftijd : 20

    Haarkleur/-lengte : donkerblond, Tot in de nek

    Lengte dame : 1.75

    Postuur/Cupmaat : Fors / B/C Niet zo groot voor haar lichaam maar wel heel mooi

    Tatoeages/Piercings : Ik geloof wel dat ze er een heeft als ik het me goed kan herinneren, maar in ieder geval niet opvallend

    Service: Standaard met alles erop en eraan en erg lief

    Voordelen: erg lieve meid

    Nadelen: poesje (dat nog om de lippen behaard was!) was niet goed gewassen

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : 50,=

    Extra’s bij het bezoek:
    geen

  2. #2
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Mona, GT 23-1-09

    Ondanks haar pas 20 jaar al goed bekend met alle regels van het spel. Nog rustig zittend op de bank en rustig afwachtend tot iemand op haar afkwam, iets wat toch steeds minder gewoon is in GT. Sinds 6 dagen werkzaam bij GT maar al eerder o.a. in Berlijn, Köln en Frankfurt. Forse grote vrouw met heerlijke kont, maar niet te groot. Haar borsten zijn (nog) niet zo groot maar nog zo lekker jong!! Je zou haar ouder inschatten, maar als je dan haar borsten ziet weet je zeker dat ze pas 20 is. Op de kamer een zeer lieve meid die goed haar best doet. Echt een GFE al kon ze dat naar het einde toe niet volhouden. Daarnaast was het minder dat toen ik haar poesje proefde deze niet helemaal goed schoon gemaakt was. Jammer, want dat drukt toch de pret!. Maar goed over het geheel genomen was ik heel erg tevreden.
    gr.
    Cupido

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Mona

    Mona trof ik afgelopen week aan in The Paradise in Stuttgart.
    Zoals hierboven reeds gemeld, een hele lieve meid, GFE pur sang.

    Haar behaarde schaamlippen trof ik ook aan, echter alleen van onderen. Haar venusheuvel was aalglad. Dit fenomeen doet me denken aan Mara bij Ome Bernds.

    Ik ben afgelopen donderdag zelfs twee keer met Mona naar de kamer geweest. Haar aanpak op de kamer is precies wat ik zoek, lekkere knuffel-sex, heerlijk pijpen, beffen is ze dol op en neuken zoals het hoort.

    Ik heb geen geurtjes bij haar kunnen ontdekken. Dan is voor mij zeker het beffen een NO-GO
    Overigens was ze flink afgevallen. Ik herkende haar in eerste instantie niet.

    Ik heb haar ook wel eens getroffen in Living Room.
    Mona, een lekkere naturelle meid, open en opgeruimd gezicht en zeer sympathiek. Geen klokkijker, ze geeft je ruime aandacht, zowel, voor, na en tijdens het kamerbezoek. Dat ik een tweede keer met haar ging, zegt al genoeg.

    Sonny:wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

  Freude 468*60