Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard Tilburg, Tessa & Senna

    Even een belevenis van mij met twee dames even geleden. Een dag voordat ik jarig was heb ik mezelf een kado gegeven in de vorm van een trio met twee gewone Nederlandse meiden.
    Plaats delict : Tilburg. Ik bel om een afspraak te maken en er neemt een vriendelijk meisje op die aangeeft dat ze pijpen,slikken en masseren maar geen intiem doen.Zoenen en knuffelen ook geen probleem.Verder zullen ze elkaar ook verwennen met tong en hand en dat aspect vind ik behoorlijk geil.
    Gezien de prijsstelling van € 100.00 voor 30 minuten met twee meiden vind ik het gebodene interresant. Al vind ik het jammer dat ze geen intiem doen.10 minuten later zit ik in de auto richting Tilburg en arriveer even later in een buitenwijk en in de aangegeven straat bel ik voor het huisnummer.Ik loop een stukje en bel aan bij het huis,en een jonge meid doet open.
    We lopen samen naar boven en ik zie dat het andere meisje zichzelf nog aan het opknappen is in de badkamer.Even maak ik een babbeltje met degene die open heeft gedaan en een paar minuten later komt haar vriendin de kamer binnen.Ik lig al poedelnaakt op bed en de meiden komen naast me liggen,eentje links en de ander rechts,en zo lig ik tussen twee jonge geile meiden in die mij beginnen te strelen en ik draai me eerst op mijn buik zodat ze mijn rug en benen onderhanden kunnen nemen.Ze gebruiken voldoende olie en de massage is redelijk tot goed te noemen.Rug,nek en schouders worden goed onderhanden genomen en ook de benen en mijn anus worden niet vergeten.Ook glijd een van hun regelmatig met haar hand eronder om mijn ballen en lul te masseren.
    Ik heb al een behoorlijke paal als een van hun zegt "Omdraaien".
    Ik draai mezelf en gelijk begint er eentje mijn lul goed in te vetten en te masseren en de ander masseert mijn hoofd borst en de benen en ik zoen met haar en onze tongen raken verstrengelt.
    Dan wisselen ze van positie en diegene die me masseerde begint me te pijpen en de andere meid begint mijn ballen te zuigen.
    Dan raken hun monden elkaar en ze beginnen innig te zoenen en tongen erop los.Dit is werkelijk een geil gezicht en mijn lul kan niet harder worden als hard.
    Ik steek mijn paal tussen de twee zoenende meidenmondjes en ze likken ieder aan een kant van onder de wortel naar boven en ze doen dit zo dat hun tongen elkaar ook af en toe raken.Ik moet alle moeite doen om niet voortijdig te spuiten en denk aan Marijke Hellweger (dat helpt goed).
    Dan gaat de andere meid me pijpen en tjonge die kan er wat van want ik voel het al opborrelen.Haar vriendin likt afwisselend mijn ballen en de schacht van lul.
    Nou kan ik het niet meer tegenhouden en ik heb een enorme spuiter en de meid die mij pijpt gaat wat opzij zitten terwijl ze doorpijpt en wisselt af met haar vriendin terwijl ze ieder een deel van mijn kwakje opvangen.Nou komt het : Als ze alles opgevangen hebben beginnen ze weer te tongen met elkaar en swappen het kwakje van de een naar de ander.
    Wat een supergeil gezicht en ik wil eigenlijk graag meedoen en ik kom overeind zitten en de meiden pikken het goed op want ik mag mee swappen en kussen totdat er een van de vriendinnen het na een keer rondrollen in haar mond doorslikt.Na deze climax stappen we gedrieen in de ruime douche waar de meiden mij grondig wassen en eentje toch niet kan laten om mij te pijpen terwijl ze zichzelf vingert en haar vriendin der grotje likt.Ik spuit spontaan nog een keer en ze slikt in een keer alles door,kennelijk wou ze net als haar vriendin ook mijn kwakkie slikken.
    Hierna is het feest afgelopen en loop ik even later terug naar mijn auto.Tijdens de terugrit spoken er nog heel wat geile beelden door mijn hoofd maar als ik mijn eindconclusie mag maken was alles meer dan goed bij deze dames.Maar dat er geen intiem mogelijk is dat is toch wel heel erg jammer. Heb er nog wel naar geinformeert maar ze doen het absoluut niet.Toch heb ik het enorm naar mijn zin gehad en ik vond de prijs/prestatie verhouding er goed.

  2. Onderstaande 8 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 maart 2013),AmuseMe (24 maart 2013),bad pritt (24 maart 2013),Badslippers (29 maart 2013),Iggy Pop (24 maart 2013),Megaboob (24 maart 2013),molaar (24 maart 2013),Wijze grijze (24 maart 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    @ Als een van de mods mijn recensie kan verplaatsen naar Tilburg, zou mooi zijn.Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het verzenden naar het op het moment haperende forum.

  4. #3
    Geregistreerd
    16 januari 2009
    Last Online
    1 oktober 2020 @ 12:36
    Berichten
    85
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Op welke site zijn deze meiden te vinden?

  5. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iggy Pop Bekijk bericht
    Op welke site zijn deze meiden te vinden?
    Kijk onder Sexjobs,rubriek massage.
    Ze adverteren niet elke dag.
    Laatst gewijzigd door rob45; 24 maart 2013 om 22:32

  6. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Iggy Pop (24 maart 2013)

  7. #5
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Deze dames hebben hun werkterrein verplaatst naar Zutphen:

    http://www.sexjobs.nl/a.php?a=446643...searchstr=tess

  8. #6
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Prijzen zijn wel wat gestegen zo te zien.

    Maar intiem behoort nu ook tot de mogelijkheden.

  9. #7
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Laatst gewijzigd door gignnl; 9 februari 2015 om 13:59
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  10. #8
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Gignni je hebt gelijk, is dit dan één van de 2?


    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx

  11. #9
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ja klopt,betreffende dames adverteren zich suf op allerlei sites.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  12. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Hendrikdeleuter (17 februari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Babylon 468*60