Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Beflijster

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Beflijster

    Dit is de beroemde Beflijster :




    en dit is de beruchte belgische Befkoning :




    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Willem, kan jij ook "Neuzen" zoals den Brusselmans da kan ?:green_smi

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bij deze "befkonig" runnen alle meiskes naar beuten. 100m in 7 secondjes...:green_smi

    Toch beter eens wat rustig te zijn???????

    cu de oude duitse neukert......:wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    en dit is de beruchte belgische Befkoning :



    Willem2 :wink:
    Ik zal het waarschijnlijk wel niet goed begrijpen!

    Had toch eens graag geweten waarom Hermans Brusselmans zogenaamd Belgische befkoning is.

    Voor mij is het een extravangant persoon die door bepaalde uitspraken een aantal mensen choqueert.

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Ik zal het waarschijnlijk wel niet goed begrijpen!

    Had toch eens graag geweten waarom Hermans Brusselmans zogenaamd Belgische befkoning is.

    Anvers :wink:
    De heer Brusselmans zegt dat iedere keer als hij in Nederland is. Ik ben de befkoning van België.
    Wij vinden dat wel grappig . Hoe kan je aan de titel komen

    Knabbel

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    De heer Brusselmans zegt dat iedere keer als hij in Nederland is. Ik ben de befkoning van België.
    Wij vinden dat wel grappig . Hoe kan je aan de titel komen
    Knabbel
    Tja, Brusselmans kan vertellen wat hij wil.
    die titel heeft hij zich waarschijnlijk zelf toegekend.:teuflisch

    ik moet zeggen, ik persoonlijk heb niet zo een hoge dunk van deze persoon.

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dit is de beroemde Beflijster :

    en dit is de beruchte belgische Befkoning :

    Willem2 :wink:
    En hierna dan een interview met de "belgische Befkoning" dat vandaag verschenen is in het Nieuwsblad:

    Herman Brusselmans: ,,Ik ben een one woman man'
    Thuis is hij een watje, in zijn boeken een vette macho. Als schrijver Herman Brusselmans niet in de Watcho-boekenreeks van deze krant thuis hoort, dan niemand. ,,Ik hou wel van minirokken en die bullshit", aldus de watcho himself.

    Wat ben je het meest: een watje of een macho?
    ,,Een watje. Ik ben verlegen, heb angstaanvallen, durf niet met de auto rijden of op een vliegtuig zitten, laat staan dat ik een berg beklim of ga bungeejumpen. Ik ben duidelijk een angsthaas en watje."

    Terwijl je in je boeken de kutwijven en teven er altijd stoer van langs geeft.
    ,,De macho zit ook in mij. Vooral vroeger. Machogedrag wordt vaak gestuurd door drank en drugs. Ik ben een tijd alcoholverslaafd geweest en als ik vijftien whisky's ophad, durfde ik wel eens dronkemansgelal laten horen. Maar echt een vrouw uitschelden als 'smerig kutwijf' doe ik nooit hoor. Enkel in mijn boeken, ter compensatie."

    En je hebt een motor, dat is pas echt stoer.
    ,,Hoewel ik er een tijdje niet heb opgereden omdat ik ooit eens ben flauwgevallen en ik dacht dat ik dat ook op de motor zou doen. Dan zou ik pas echt dood zijn. Maar deze zomer probeer ik het opnieuw. Ik ben echt wel zot van auto's en moto's. Ook van voetbal, snooker en vrouwen."

    In je boek Ex-drummer schrijf je over je liefde voor de vrouw: ,,Phoebe is niet alleen een vrouw, maar ook de zin van mijn leven als ademend wezen en als man en als schrijver". Kan een vrouw je stoere muur helemaal afbreken?
    ,,Als ik een zeer intens contact heb met een vrouw wel. Mijn vrouw Tanja is mijn rechterbeen en linkerarm. Als de verwarming het niet doet, dan schiet ik in paniek en is zij de vrouw die de loodgieter belt."

    Huil je wel eens bij een vrouw?
    ,, Ik toon enkel mijn gevoelens bij Tanja. Ik haat van die mensen die op elk moment van de dag hun gevoelens willen uiten. Wat zijn gevoelens? Het ene uur ben je bang, het volgende uur ben je benieuwd en nog een uur later ben je ambetant. We hebben in wezen continu gevoelens, maar bij mensen die er altijd willen over praten denk ik altijd djeezus, slik een pil astublieft ."

    Waar word jij week van?
    ,,Mijn vader ligt nu in het ziekenhuis. Ik word week als ik hem daar zo hulpeloos zie liggen. Hij was vroeger zo'n sterke man en is nu zo'n hoopje ellende. Als ik aan mijn moeder of aan mijn hond terugdenk, word ik ook triest vanbinnen. Vaak diep in de nacht, in het duister."

    Ben je trouw?
    ,,Ik ben een one woman man . Oké, ik kijk wel graag naar vrouwen in minirok, ik flirt wel eens als ik met een vrouw alleen zit en nog meer van die bullshit. Maar als het erop aan komt, is mijn Tanja de enige vrouw bij wie ik wil zijn."

    Ben jij galant voor vrouwen?
    ,,Ik hou de deur open voor een vrouw, maar denk daarbij soms ook dat ik die deur gewoon 'pets' tegen haar bakkes kan slaan. Het watje en de macho hé."

    Volgens trendwatcher Herman Konings is een watcho sportief.
    ,,Ooit was ik sportief en werd ik bijna profvoetballer, nu rook ik me al dertig jaar te pletter en is mijn fysiek nul komma nul. Ik ben wel manager van een minivoetbalploegje en sta graag aan de zijlijn te tieren en te roepen. Ik kijk daar echt naar uit. Daarna ga ik met de vrienden pinten pakken."

    Een watcho zou ook een strak kontje hebben.
    ,,Ik ben redelijk mager en strak. Ik wil geen uitgezakte pipo met een pens worden. De enige methode om niet dik te worden is weinig eten."

    En ja, een watcho is goed in bed.
    ,,Goed in bed, dat is zo'n bullshit. Wat kan je doen in bed? Een aantal handelingen die niet oneindig zijn. Ik weet waar een clitoris ligt. Maar goed in bed? Je bent ten hoogste een uurtje bezig met iets wat plezierig is. That's it.
    En watcho's zijn altijd eerlijk!

    Bron: Het Neuwsblad 5/3/2006.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Brusselmans

    Vrienden Nederlanders,

    Laat jullie niet intimideren door zijn grof taalgebruik, vettige uitspraken, vettige romans, en nog meer van dat fraais.
    Herman Brusselmans is een flauw afkooksel van de al even controversiële Jean-Piere van Rossem, de beursgoeroe-econoom, die ooit eens in de politiek (en in den bak ) heeft gezeten.

    Hij is een hype in Belgenland, enkel en alleen omdat hij zich afzet tegen traditionele waarden en normen, en hij gretig bebruik maakt van zijn macho gedrag om zo snel mogelijk zo veel mogelijk boeken te schrijven, overal zijn gezicht te laten zien, te shokeren.
    Zijn boeken zijn op literair gebied van generlei waarde, laat staan inhoudelijk.
    Tenzij je van het motto - hoe vettiger, hoe prettiger - houdt. Een 10derangsauteur die, vergeef het me Herman, door zijn afschuwelijk uiterlijk, de aandacht weet te trekken van de jeugd, werkloos Vlaanderen en mensen die goedkope vulgaire boeken wel aangenaam vinden om te lezen.
    Waarom? Omdat hij geen deftige tekst op papier krijgt.

    Soit, om het even op de befkoning te houden, ik ben geen vrouw, maar ik zou, vergeef het me, Heer Brusselmans, de deur tegen je smoel kletsen (uw uitspraak trouwens), en mijn clitoris, die zou ver achter die deur blijven, als jij ervoor stond :D
    Over de opmerking dat je hoogstens een uurtje bezig bent, ik denk dat mijnheer Herman al een uur nodig heeft om nog maar de clitoris van eender welke vrouw te vinden, IMO.
    En een uur Herman, en jij bent de befkoning, menig ijsbeer overtreft je dagelijks in je prestaties, maar die hebben natuurlijk niet dat machogevoel dat jij hebt :D

    witchmaster - die pleit voor boekverbranding, als de auteur Brusselmans is

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60