Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Aneta (Pools)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Aneta (Pools)

    Haarkleur/-lengte : lichtblond/schouderlengte
    Lengte dame : 163
    Postuur/Cupmaat : slank/ C-cup (Siliconen)
    Nationaliteit/Taal : pools/engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service: TZ,PZC,NMC,Beffen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :2 uur

    Begin januarie voor de eerste keer ontmoet. Had geen hoge verwachtingen toen ze vertelde dat ze in Nederland gewerkt had (korte tijd),maar mijn verwachtingen waren verkeerd. Uitstekende service van dit kleine meisje, prachtig lichaam. Werd direkt 1,5 uur. Ze werkt naast haar studie maar af en toe. 10 dagen begin januari en nu is ze weer 10 dagen aanwezig. herhalingskans 100%
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 juni 2008 om 11:37

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Mooi, die had ik al gespot, deze recentie komt precies op tijd. Helaas gisteren geen tijd gehad even met haar te praten. Ziet er "normaal" uit. Ze wandelt de hele tijd met olga door de tent. Maakt inderdaad een terughoudende indruk. Maar er zijn er zoveel die aanwezig moeten zijn, dat terughoudendheid gewoon opvalt. Bredero was ook nog even over haar aan het twijfelen. Of het bij hen nog tot een treffen is gekomen weet ik echter niet.

    :D

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Annetta...

    Ik ben met haar een aantal weken geleden geweest ja. Een heel mooi lichaam en op de kamer ook zeker erg actief en gewoon goed.
    Ze kijkt inderdaad wat afwezig soms, maar ja inmiddels ken ik er daar meer van. Op de kamer eenmaal blijkt het dan 180 graden anders te zijn....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 mei 2006 om 12:56
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    30 januari 2006
    Last Online
    5 november 2020 @ 17:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dinsdag 23 mei deze schone weer gesignaleerd en meteen ook maar een sessie van 2 uur eruit gegooid. Erg lief en hartstochtelijk. Ze is tot volgende week woensdag weer in de tuin

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Volgens mij is er een nieuwe Anetta . Je hebt er veel in Polen. de nieuwe ziet er ook zeer appetijtelijk uit met een paar zeer mooie bruine ogen.

    Welke ijsbeer helpt even ?

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgens mij is er een nieuwe Anetta . Je hebt er veel in Polen. de nieuwe ziet er ook zeer appetijtelijk uit met een paar zeer mooie bruine ogen.

    Welke ijsbeer helpt even ?

    Groeten Willem2

    Tiga
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Tiga
    Ik ken er maar één... En dat is deze die zondag weer aanwezig was. Ik had haar lang in het vizier maar werd verovert door een andere dame... Dat overkomt je :D
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Aneta (Poolse)

    Naam: Aneta
    Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
    Lengte dame : 167 cm
    Postuur/Cupmaat : Normaal/B
    Nationaliteit/Taal : Poolse /Goed Engels
    Leeftijd : 24 jaar
    Tatoeages/Piercings : - /-

    Service : TZ, PZC, Beffen, NMC, geen FT!
    Voordelen : Egeltjes sex (waar Sonny dol op is)
    Nadelen : -
    Tijdsduur : 135 minuten
    Prijs : 150 euro (inclusief iets extras voor de goede verzorging)

    Aneta, Poolse

    Het zit Sonny de laatste tijd goed mee wat betreft in het diepe stappen met nieuwe dames. Ook gisterenavond kon ik de property van PHG met een big smile verlaten. De oorzaak was hoofdzakelijk deze blonde Poolse schone. Een lief onschuldig meisje welke ik vorige week al reeds had ontmoet. Ze is een goede vriendin van de Poolse Carmen en trek daar veel mee op. Aneta heeft al regelmatig in PHG gewerkt echter steeds in korte periodes van hooguit 10 dagen. Nu was ze er dus ook weer sinds afgelopen woensdag. Vrijdag gaat ze helaas weer terug naar huis De tijdsduur van deze eerste sessie van haar zegt al genoeg over haar rapport cijfer. Ik zal niet in details treden, maar als inmiddels ervaren ijsbeer kan ik concluderen dat Aneta zich zonder moeite kwalificeert als TOPPER in PHG. Ik moet wel vermelden dat ze niet aan FT doet, maar daarin tegen krijg je wel veel tedere sex terug. Net iets waar Sonny gewoon dol op is. Voor de ruige ijsbeer is Aneta geen aanrader! Dus stevig doorneuken is geen biertje voor haar. Gewoon lief deze Aneta, en wanneer je een klik met haar hebt, dan heb je een onvergetelijke tijd!

    BR, Sonny:wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik denk dat deze hetzelfde is : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1511 . Ook gezien een opmerking dat ze weer terug is

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Je hebt gelijk, haar draadje niet gezien. Dus kan samen worden gevoegd. Echter haar naam schrijf je als Aneta met 1 T. Ik heb haar zelf haar naam laten spellen.

    BR, Sonny:wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik vind haar ook een lief meisje,
    en best intelligent ook. Is ook wel fijn af en toe. Spreekt ook goed Engels enz.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Op pagina 5 kwam ik haar pas tegen, tja dat verdiend deze dame niet tussen al het Roemeense geweld :D. Dus hup ff naar voren want zaterdag heb ik een leuke tijd met haar gehad. Ik kan voorgaande berichten alleen maar bevestigen, lieve meid, goede service. Ze komt in de bar misschien wat afstandelijk of rustig of verlegen over maar als je har beter leert kennen heb je een mooie tijd met deze schone.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  13. #13
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Aneta was gisteravond weer te bewonderen in PHG.
    Ze zag er weer erg goed en lekker uit.
    Helaas kon ik haar niet vangen, ze werd behoorlijk in beslag genommen door onze vriendelijke "pizza-bakkers".
    Misschien dat het mij de volgende keer wel gaat lukken.

    Greetz CP
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Het leven gaat verder....Aneta

    Nadat ik het hoofdstuk Conny had afgesloten was ik toch wel redelijk ontdaan. Gelukkig kon Aneta, welke ook hoog scoort op de GFE schaal, Sonny op een geweldige manier opvangen. Het leven gaat verder, dus nog even lekker een uurtje met haar wezen nakroelen

    Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 31 mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul22 Bekijk bericht
    ...
    Postuur/Cupmaat : slank/a
    ...
    Service: TZ,PZC,NMC,Beffen
    ...Nadelen:geen FT
    FT doet ze nu wel en die A is nu met sili's vergroot :o tot een C.

    Een voor mij onbekende dame, en nu begrijp ik waarom. Ze werkt af en toe, en wordt dan vooral door Sonny types urenlang dauergebucht :teuflisch.

    Een zeer fraai Pools exemplaar met inderdaad prachtige bruine ogen, mogelijk Optick Fick, maar zodra je met haar praat een hele lieve dame die ook lekker ad rem kan reageren. Het kost me dan ook weinig tijd een sleutel te vragen. Daar moeten we even op wachten maar dan komt ze terug met de sleutel van kamer 5.

    Na het bed bedrijfsklaar gemaakt te hebben, en alle textiel in een hoek te hebben gedeponeerd, gaan we eens rustig naast elkaar liggen en kijken elkaar eens aan. Ontspannen, en met een glimlach wacht ze af. Ik bewonder haar fraaie strakke lichaam en haar mooie koppie, en geef haar voorzichtig een zoen. Mmmmmm.... Dat smaakt goed, en rustig aan gaan we ook onze tongen in actie zetten. Dat smaakt nog beter! Mijn opwinding stijgt snel, iets waar Aneta handig op inspeelt door kleine Randy in haar mondje te laten verdwijnen, en behoorlijk diep ook! Ze pijpt vrij zachtjes, maar ongelooflijk lekker en diep en met veel variatie. Aiaiaiai!

    Ik word er alleen maar geiler van en ik pak haar hoofd past en zoen haar. Ze kijkt me aan, lacht en pakt een condoom, en doet dat snel om. Met een beetje glijmiddel erbij verstopt ze kleine Randy op een lekker warm plekje. Ze beweegt zich rustig op en neer, en ik lig lekker te genieten op mijn rug, mijn handen strelen haar borsten. Sneller en sneller gaat ze. O wat voelt dat lekker! Met moeite rem ik haar af en we rollen moeiteloos door in missio. In een wat rustiger tempo bewegen we verder, al zoenend en strelend.

    Via doggy komen we in lepeltje/lepeltje en ik vraag, doe je misschien ook FT? Jawel, zegt ze. Dat was geen slimme vraag, want nu zit ik in een dilemma. Zoals we nu bezig zijn voelt heerlijk, maar FT is dat ook.

    Ik deel met haar mijn dilemma, en ze kijkt me licht spottend en zonder medelijden aan. Ik vraag haar te kiezen, maar dat doet ze mooi niet, en beweegt lekker verder. Up to me, dus.

    Het voelt heerlijk maar ik kies toch voor FT. Ze verwijdert de Gummi, en gaat me weer lekker pijpen, zacht en diep. Heel lang houd ik dat niet vol...

    Na de reiniging liggen we lekker tegen elkaar aan, we kletsen nog wat en dan wordt het tijd een douche op te zoeken.

    Zeker herhaling!

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Meisje was zaterdag weer aanwezig in de PHG.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Meisje was zaterdag weer aanwezig in de PHG.
    Aneta heeft de hele vorige week al gewerkt in PHG na een uitstapje van een paar dagen in YY 4 weken terug.

  18. #18
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Lächeln

    werkelijk waar deze meid Aneta dit is een schat van een meid ben met haar naar de kamer geweest afgelopen zaterdag aan de bar leek ze zeer stil en ongeintresseerd maar geloof me op de kamer ze is fantastisch en kan ook een zeer goed gesprek met haar hebben over van alles en nog wat ze is erg lief en de sex is prima.
    voorheen ging ik bijna altijd met dezeld dame maar nu ben ik daar niet zeker meer van met deze Aneta in happy garden.

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Weer terug op haar oude nest

    Sinds afgelopen vrijdag is Aneta weer terug in PHG. Ze heeft meestal swifts van een week tot 10 dagen.

    Sonny:wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Living Room 468*60   Babylon 468*60