Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 200
  1. #176
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenjaap Bekijk bericht
    Dat moet dan haast wel schatje van plezier zijn.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    ikbenjaap ( 1 maart 2020),lustman (24 november 2020),Meme Moo ( 1 maart 2020),mentholbear ( 2 maart 2020),pret ( 1 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020)

  3. #177
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    @ mentholbear waar staat GOSC ook al weer voor

  4. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 december 2023)

  5. #178
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Een door hemzelf bedachte afkorting die (gelukkig) maar niet bij anderen aan wil slaan:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MB2
    In ijsberen land hebben we de GOSC (Gouwe Ouwe Sauna Club) service, certificering voor DVP
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Siberische tijger (24 december 2023)

  7. #179
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Tja, als horlogeliefhebber leek me dat wel een leuke verbastering van de COSC.

    En ook internationaal bruikbaar als Good Old Sauna Club

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Siberische tijger (24 december 2023)

  9. #180
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Een door hemzelf bedachte afkorting die (gelukkig) maar niet bij anderen aan wil slaan:
    Ooh, ik dacht altijd Geile Ouwe Sex Chinees.

    Als Mentholbear pas in 2016 de Saunaclubs heeft ontdekt, dan heeft hij niet eens de goeie ouwe tijd van de Saunaclubs meegemaakt, dus voordat de Roemeentjes de SC's binnen vielen.
    Vroeger had je nog een gemengd gezelschap van Poolse, Duitse, Hongaarse en Latina dames, met een enkele Nederlands, Belgische of zelfs Russische dame.
    En in YY waren voor de Roembul inval al twee Roemeens dames werkzaam, Carmen en Valentina en die gaven inderdaad goeie service.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 december 2023),mentholbear (24 december 2023)

  11. #181
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Helaas heb ik inderdaad de GJ (gouden jaren) van het saunaclub wereldje gemist.

    Waar je praktisch geen miskoop had, toen elke dame goeie service verleende, toen klapeksters er bij een melding bij de theme eruit geknikkerd werd, toen het lelijkste eendje nog de mooiste van nu doet verbleken, en ik mis er vast nog een paar...

    Maar ik doel ermee vooral op de service van voor 2017, toen er een paar grote veranderingen kwamen, waaronder in wat de nieuwe standaard service werd.

  12. #182
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard P6 termen en begrippen

    Ik zag de vraag over pannekoeken weer eens voorbij komen en dacht maar eens een topic te starten met een verzameling van p6 termen en begrippen bij elkaar.
    Sommige termen, zoals milieuvriendelijkheid enzo laat ik even achterwege om 'ze' niet wijzer te maken dan ze al zijn...

    Voel je vrij om de verzameling aan te vullen. Bij voorkeur door de hele lijst te kopiëren en je aanvullen er tussen te zetten, zodat er telkens een meest recentelijk en compleet alfabetisch overzicht ontstaat

    Deketmeid = een dvp zoals wijlen Deket ze graag zag: slank.

    Klapekster = dame van plezier die jokt. (Doen ze dat niet allemaal) Ik weet niet meer wie de bedenker er van was.

    Pannekoeken = langdurig een dvp boeken/bezet houden. Dat kan zowel in als buiten de kamer zijn.
    Hier een stukje geschiedenis https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post832887

  13. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (19 februari 2024),Tjeppah (18 februari 2024),Toetebel (19 februari 2024)

  14. #183
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.073 in 456 posts

    Standaard

    Is al een topic van waar je in het verleden ook al gepost hebt.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...=6655#post6655

  15. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),Wentelt Eefje (18 februari 2024)

  16. #184
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Klapekster = dame van Piet Plezier, de toegedichte leugenachtigheid is er pas later bij gekomen, in eerste instantie ging het vooral om het type: mooi van verre, verre van mooi... maar ook Sylvana Simons werd door hem in 2016 nog voor "zwarte klapekster" uitgemaakt. Het is dus ook géén P6-term of -begrip, maar is wel een IJBF-begrip geworden dankzij toenmalig véélschrijver Piet Plezier

    En alleen slank als definitie voor deketmeid is voor mij hetzelfde als geen idee hebben en dan hopen dat een ander je verbetert. Maar dat heb ik bij klapekster ook al gedaan en ik fluit geen twee keer voor een cent...

    En inderdaad, beter samenvoegen met het topic dat Giodude zojuist al aangaf. Ben je mooi lang bezig uit die 181 berichten de door ons aan te vullen basislijst als eerstvolgende dus 182e bericht in dat topic te plaatsen...

    Vraag het voor een vriend: wanneer denk je dat overzicht af te hebben mentholbear?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  17. #185
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht



    Deketmeid = een dvp zoals wijlen Deket ze graag zag: slank.

    [/url]
    Wijlen Deket kende ik vrij goed volgens zijn omschrijving is een Deket- meid een mooie jonge (18-25) slanke meid die tongzoent en goede service verleent.

  18. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 februari 2024)

  19. #186
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wijlen Deket kende ik vrij goed volgens zijn omschrijving is een Deket- meid een mooie jonge (18-25) slanke meid die tongzoent en goede service verleent.
    oorspronkelijk was het ook: met een natuurlijke B/C-cup, zonder tatoeages zonder piercings
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  20. #187
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    oorspronkelijk was het ook: met een natuurlijke B/C-cup, zonder tatoeages zonder piercings
    Nee geloof het niet aangezien vele Deket meiden van bovenstaande punten afweken. Daarnaast heeft Deket ook niks daarover gezegd.

  21. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (19 februari 2024)

  22. #188
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nee geloof het niet aangezien vele Deket meiden van bovenstaande punten afweken. Daarnaast heeft Deket ook niks daarover gezegd.
    Later werd dat type steeds moeilijker te vinden, dus werd hij rekkelijker... ik schrijf met opzet: oorspronkelijk
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  23. #189
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht

    Vraag het voor een vriend: wanneer denk je dat overzicht af te hebben mentholbear?
    Wanneer ik klaar ben met eten

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (19 februari 2024)

  25. #190
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Anaconda krijg ik nog wel eens te horen. De gemiddelde burger zal niet weten wat ermee bedoeld wordt, maar een beetje ijsbeer natuurlijk wel. Freek Vonk heeft net weer een nieuwe ontdekt.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1047...zij-freek-vonk
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  26. Onderstaande 4 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (19 februari 2024),Kurt Cobain (19 februari 2024),mentholbear (19 februari 2024),WANDELAAR5 (19 februari 2024)

  27. #191
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Anaconda krijg ik nog wel eens te horen. De gemiddelde burger zal niet weten wat ermee bedoeld wordt, maar een beetje ijsbeer natuurlijk wel. Freek Vonk heeft net weer een nieuwe ontdekt.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1047...zij-freek-vonk
    Zie voor anaconda ook:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...935#post472935
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  28. #192
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (19 februari 2024)

  30. #193
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    De speeltuin gaat sluiten.

  31. #194
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zag de vraag over pannekoeken weer eens voorbij komen en dacht maar eens een topic te starten met een verzameling van p6 termen en begrippen bij elkaar.
    Sommige termen, zoals milieuvriendelijkheid enzo laat ik even achterwege om 'ze' niet wijzer te maken dan ze al zijn...
    Mijn favoriete term is buffetgrazer
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (19 februari 2024),mentholbear (19 februari 2024)

  33. #195
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wanneer ik klaar ben met eten
    Oftewel......wanneer hij ligt uit te buiken na de buffetplundering......
    En hij er weer geweldig van heeft genoten....

  34. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 februari 2024),mentholbear (19 februari 2024)

  35. #196
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik ben nooit klaar met eten

  36. #197
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zag de vraag over pannekoeken weer eens voorbij komen en dacht maar eens een topic te starten met een verzameling van p6 termen en begrippen bij elkaar.
    Sommige termen, zoals milieuvriendelijkheid enzo laat ik even achterwege om 'ze' niet wijzer te maken dan ze al zijn...

    Voel je vrij om de verzameling aan te vullen. Bij voorkeur door de hele lijst te kopiëren en je aanvullen er tussen te zetten, zodat er telkens een meest recentelijk en compleet alfabetisch overzicht ontstaat

    Deketmeid = een dvp zoals wijlen Deket ze graag zag: slank.

    Klapekster = dame van plezier die jokt. (Doen ze dat niet allemaal) Ik weet niet meer wie de bedenker er van was.

    Pannekoeken = langdurig een dvp boeken/bezet houden. Dat kan zowel in als buiten de kamer zijn.
    Hier een stukje geschiedenis
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post832887

    Met behulp van een vertaalprogramma de originele Duitse tekst naar het Nederlands vertaald.


    De betekenis en onzin van termen die je door gebrek aan kennis van een vreemde taal niet begrijpt:


    Je behandelt een onderwerp dat interessant is voor niet-moedertaalsprekers van het Nederlands. Niet elke Nederlandse term wordt in de totale context goed vertaald door een vertaalprogramma en is dan logisch als je de exacte betekenis van de term kent.


    Omgekeerd zullen moedertaalsprekers van het Nederlands dit ook merken als ze op Duitse professionele fora informatie proberen te krijgen over vrouwelijke dienstverleners. Als je bijvoorbeeld een rapport leest over een prostituee en leest dat deze vrouw een "Service-Lusche" is of kortom een ​​"Lusche", dan is er een stap nodig om de betekenis verder te begrijpen als ze weten dat een "Lusche" in kaartspellen een speelkaart is met een lage waarde, zoals een "7 van Ruiten" (Karo 7). Ook wel een speelkaart genoemd, de "Caro" (de korte vorm van de voornaam Caroline of Carola) van de Aca Gold, die lijkt op de artiestennaam, zou zeker een aas zijn. De speelkaart met de hoogste waarde in het kaartspel.


    Ik lees het ijsbeerforum al een paar jaar en heb in de loop van de tijd een aantal specifieke uitdrukkingen ontdekt. Ik weet echter nog steeds niet zeker of ik ze volledig begrijp.


    A Pannekoeken (Pannekuchen) is een ruimte tussen een cliënt en een of meer vrouwelijke dienstverleners, die minimaal een uur en meestal aanzienlijk langer duurt. Over pannenkoeken wordt niet goed gesproken, ook al moeten het ijsberen zijn met veel geld (of grote bankschulden) om de lange kamers te betalen. Hoe dan ook houden deze ijsberen begeerlijke vrouwen af ​​van andere gasten, die deze vrouwen daardoor niet kunnen bereiken of lang op hen moeten wachten. Wanneer de term negatief wordt gebruikt, ben ik er niet echt achter gekomen of wordt aangenomen dat de mannelijke pannenkoeken het nodige geld hebben voor lange kamers, maar het is de vraag of ze daar ook de nodige potentie voor hebben. Tijd in de kamer om uit te leven seksueel op een zinvolle manier en of deze pannenkoeken niet alleen maar rijke mannen zijn die geld hebben en zich vervelen, de juiste levenspartner niet hebben gevonden en iemand zoeken om naar te luisteren en te praten.


    Misschien zijn deze pannenkoeken in het bordeel of de saunaclub gewoon op zoek naar een aantrekkelijke psycholoog, net zo aantrekkelijk als Sharon Stone, die gemakkelijk voor hen beschikbaar is en een betaalbare vergoeding heeft. Het is moeilijk te begrijpen of er tussen deze pannenkoeken ook ijsberen zitten, met een oneindige potentie. Potentiemonster dus. Wat het basisidee betreft, denk ik dat ik de term pannenkoeken begrijp, maar ik ben niet altijd zeker van de ongeschreven dimensie van deze term, vooral als het gaat om negatieve opmerkingen over pannenkoeken.


    De term: Klapekster (Grosser Grauwürger) is voor mij veel moeilijker te begrijpen. Onderzoek op internet leidt tot een zeemeeuwachtige vogel. Verstikking betekent doorgaans dat je iets doorslikt, eventueel tegen de eigen weerstand in. Het is duidelijk dat deze term niet consequent wordt gebruikt en een negatief beoordeelde vrouw van omkoopbare liefde beschrijft. Zelfs uit de vorige berichten in deze draad geeft het vertaalprogramma mij geen duidelijk begrijpelijke uitleg. Moet een klapekster een vrouw zijn die het geld van vrijers verslindt als kleine vissen en geen geldelijke compensatie biedt voor de vrijer? Kortom, grijze wurgers zijn visueel aantrekkelijke vrouwen, zoals de Duitse term "Optikfick", die verwijst naar een meestal zeer aantrekkelijke vrouw die geen uitstekende service biedt en meestal alleen gemiddelde en tamelijk ondergemiddelde service biedt. Een prostituee die geld verdient op basis van haar schoonheid en waarschijnlijk zou verhongeren op basis van haar kwaliteit van dienstverlening als ze niet zo aantrekkelijk was? Over het algemeen is deze term Klapekster erg moeilijk te begrijpen.


    Dan zijn er nog enkele termen die je helemaal niet kunt begrijpen, tenzij je hebt gelezen over de voorkeuren van individuele ijsberen voor een bepaald type vrouw waar ze de voorkeur aan geven. Hieronder valt zeker de term "Deketmeid".


    Over het algemeen zeker een interessant onderwerp dat het gemakkelijker maakt om berichten op freelanceforums te begrijpen die niet in je eigen moedertaal zijn geschreven.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 20 februari 2024 om 00:14
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  37. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 februari 2024),WANDELAAR5 (19 februari 2024)

  38. #198
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zag de vraag over pannekoeken weer eens voorbij komen en dacht maar eens een topic te starten met een verzameling van p6 termen en begrippen bij elkaar.
    Sommige termen, zoals milieuvriendelijkheid enzo laat ik even achterwege om 'ze' niet wijzer te maken dan ze al zijn...

    Voel je vrij om de verzameling aan te vullen. Bij voorkeur door de hele lijst te kopiëren en je aanvullen er tussen te zetten, zodat er telkens een meest recentelijk en compleet alfabetisch overzicht ontstaat

    Deketmeid = een dvp zoals wijlen Deket ze graag zag: slank.

    Klapekster = dame van plezier die jokt. (Doen ze dat niet allemaal) Ik weet niet meer wie de bedenker er van was.

    Pannekoeken = langdurig een dvp boeken/bezet houden. Dat kan zowel in als buiten de kamer zijn.
    Hier een stukje geschiedenis
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post832887


    Der Sinn und Unsinn von Begriffen, die man aufgrund mangelnder Fremdsprachenkenntnisse nicht versteht:


    Sie sprechen ein für nicht Muttersprachler der Niederländischen Sprache interessantes Thema an. Nicht jeder Niederländische Begriff wird im Gesamtzusammenhang vernünftig durch ein Übersetzungsprogramm übersetzt und ergibt nur dann einen Sinn, wenn man die genaue Bedeutung des Begriffes kennt.


    Das werden Niederländische Muttersprachler umgekehrt auch feststellen, wenn sie versuchen, sich in Deutschen Freierforen Informationen über weibliche Service-Dienstleisterinnen zu besorgen. Wenn sie zum Beispiel in einem Bericht über eine Prostituierte die Aussage lesen, dass es sich bei dieser Frau um eine "Service-Lusche" oder kurz ausgedrückt um eine "Lusche" handelt, kommen sie einen Schritt weiter, den Sinn zu verstehen, wenn ihnen bekannt ist, dass eine "Lusche" in Kartenspielen eine Spielkarte mit einem niedrigen Wert ist, wie zum Beispiel eine "Karo 7". Als Spielkarte bezeichnet, wäre die vom Künstlernamen ähnlich klingende "Caro" (die Kurzform des Vornamen Caroline oder Carola) aus dem Aca Gold, sicherlich ein Ass. Die vom Wert höchste Spielkarte im Kartenspiel.


    Ich lese schon ein paar Jahre im Eisbärenforum und habe einige spezifische Ausdrücke mit der Zeit herausgefunden. Trotzdem bin ich mir immer noch nicht sicher, ob ich sie vollständig verstanden habe.


    Ein Pannekoeken "Pfannkuchen" ist ein Zimmer von einem Freier mit einer oder mehreren weiblichen Dienstleisterinnen, das vom Zeitumfang mindestens eine Stunde und in der Regel deutlich länger dauert. Über Pfannkuchen wird nicht gut gesprochen, obwohl es Eisbären mit viel Geldvermögen (oder grossen Bankschulden) sein müssen, um die langen Zimmer bezahlen zu können. Diese Eisbären blockieren auf alle Fälle begehrte Frauen für andere Gäste, die deshalb an diese Frauen nicht heran kommen oder lange auf sie warten müssen. So ganz richtig heraus gefunden habe ich dabei nicht, wenn der Begriff negativ gebraucht wird, ob den männlichen Pfannkuchen unterstellt wird, dass sie dass notwendige Geld für lange Zimmer haben, aber in Frage gestellt wird, ob sie auch die notwendige Potenz mitbringen, um die Zeit auf dem Zimmer sinnvoll sexuell auszuleben und ob diese Pfannkuchen nicht einfach nur reiche Männer sind, die Geld und Langeweile haben, nicht die richtige Lebenspartnerin gefunden haben und eine Person zum Zuhören und zum Unterhalten suchen.


    Vielleicht suchen diese Pfannkuchen im Bordell oder Saunaclub auch nur einfach eine attraktive Psychologin, von der Attraktivität einer Sharon Stone, die für sie unkompliziert verfügbar und vom Honorar bezahlbar ist. Schwer zu erkennen, ob unter diesen Pfannkuchen vielleicht auch Eisbären vertreten sind, mit einer nicht endenden Potenz. Also Potenzmonster. Vom Grundgedanken meine ich diesen Begriff Pfannkuchen verstanden zu haben, bin mir gerade bei negativen Äußerungen gegenüber Pfannkuchen nicht immer sicher über die nicht geschriebene Dimension dieses Begriffes.


    Deutlich schwieriger für mich ist der Begriff: Klapekster "Grosser Grauwürger" zu verstehen. Eine Recherche im Internet dazu führt zu einem mövenartigen Vogel. Würgen bedeutet im Allgemeinen etwas herunter Schlingen, unter Umständen gegen einen eigenen Widerstand. Offensichtlich wird dieser Begriff nicht einheitlich gebraucht und bezeichnet eine negativ beurteilte Frau der käuflichen Liebe. Auch aus den bisherigen Beiträgen in diesem Thread gibt mir das Übersetzungsprogramm keine eindeutig verständliche Erklärung. Soll ein "Grosser Grauwürger" eine Frau sein, die das Geld von Freiern verschlingt, wie kleine Fische, und keine geldwerten Gegenleistungen für den Freier bietet? Sind Grauwürger grundsätzlich betrachtet optisch attraktive Frauen, wie die Deutsche Bezeichnung "Optikfick", was eine meistens sehr attraktive Frau bezeichnet, die keinen überragenden und meistens nur durchschnittlichen und eher unterdurchschnittlichen Service bietet. Eine Prostituierte, die ihr Geld aufgrund ihrer Schönheit verdient und wahrscheinlich verhungern müsste aufgrund ihrer Servicequalität, wenn sie nicht so attraktiv wäre? Insgesamt ist dieser Begriff: Klapekster sehr schwer zu verstehen.


    Dann gibt es noch einige Begriffe, die überhaupt nicht zu verstehen sind, wenn man nicht die Vorlieben einzelner Eisbären zu einem bestimmten Frauen Typ, den sie bevorzugen, irgendwann erklärend gelesen hat. Dazu gehört sicherlich der Begriff "Deketmeid".


    Insgesamt sicherlich ein interessantes Thema, dass das Verstehen von Beiträgen in Freierforen erleichtert, die nicht in der eigenen Muttersprache geschrieben sind.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 20 februari 2024 om 00:19
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  39. #199
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:32
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.498 in 602 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Met behulp van een vertaalprogramma de originele Duitse tekst naar het Nederlands vertaald.

    De betekenis en onzin van termen die je door gebrek aan kennis van een vreemde taal niet begrijpt:

    Je behandelt een onderwerp dat interessant is voor niet-moedertaalsprekers van het Nederlands. Niet elke Nederlandse term wordt in de totale context goed vertaald door een vertaalprogramma en is dan logisch als je de exacte betekenis van de term kent.
    In essentie zijn je bovenstaande vertalingen juist. In hoofdlijnen klopt het

  40. #200
    Geregistreerd
    24 februari 2024
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    41
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    GND kwam ik onlangs tegen. Girl Next Door.

  41. Onderstaande leden hebben gijsyo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 maart 2024)

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

  Diamond 468*60