Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 49 van 49
  1. #26
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Altijd goed als er meer lekkere jonge meiden bijkomen in de Stahlstrasse, die oude vrouwen zal ik niet missen.

  2. #27
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    https://www.facebook.com/kathi.wess.5?fref=st

    Ik was vandaag wat op FB aan het rondkijken, toen ik bij de meldingen zag dat JayJay de Fries die in de Stahlstrasse achter het raam zit aan het live streamen was, dus uiteraard ging ik daar even naar kijken en tot mijn grote verbazing was zij gewoon aan het live streamen wat er in de Stahlstrasse gebeurde, alle hoerenlopers die dicht bij haar raam liepen, kwamen gewoon herkenbaar in beeld, nou denk ik niet dat de kans groot is dat er mensen door bekenden herkend gaan worden, maar het idee dat je in die straat live op FB kan worden gestreamd is toch niet fijn.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (13 juni 2017),phoenix (11 juni 2017),Smouse (11 juni 2017)

  4. #28
    Geregistreerd
    26 december 2011
    Last Online
    20 maart 2024 @ 13:21
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    162
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    https://www.facebook.com/kathi.wess.5?fref=st

    Ik was vandaag wat op FB aan het rondkijken, toen ik bij de meldingen zag dat JayJay de Fries die in de Stahlstrasse achter het raam zit aan het live streamen was
    kun je haar ook neuken voor 30 euro ?? ze ziet er wel erg lekker optik fick uit moet ik zeggen

  5. #29
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Die werkt daar gewoon achter het raam maar over de prijzen zul je zelf moeten onderhandelen.

  6. Onderstaande leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (26 juni 2017)

  7. #30
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Roemeen pleegt moordaanslag in de rosse buurt van Essen:
    https://www.facebook.com/nrwaktuellt...type=3&theater


  8. #31
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:12
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.494
    Discussies
    120
    Thanks
    5.875
    Thanked
    4.957 in 2.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Roemeen pleegt moordaanslag in de rosse buurt van Essen:
    https://www.facebook.com/nrwaktuellt...type=3&theater

    Dat noem ik nog eens met de deur in huis vallen.........Wanne maf

  9. #32
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Zeker ook een 'verward' persoon.

  10. #33
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Zeker ook een 'verward' persoon.
    derpufmeister kon niet gratis van een domina gebruikmaken en was daar door zo verward dat hij een moord aanslag pleegde op de 66 jarige dvp

  11. #34
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen avond/nacht had ik me voorgenomen om mijn berenvel thuis te laten en mijn wandelschoenen weer eens aan te trekken.
    Voor ik de saunaclubs ontdekte bezocht ik vooral Rosse buurten,ik heb aardig wat schoenen versleten.

    Mijn eerste bezoek in Duitsland was aan de vulkanstrasse,hier had ik deze avond geen zin in.
    Vrijdag avond kan het behoorlijk druk zijn,het wisselt uiteraard qua drukte.

    Bijkomend feit is dat Duisburg erg bekend is geworden en je er nog weleens een bekende tegen kunt komen.
    10 jaar geleden was het nog niet zo bekend maar nu kent iedereen het.

    Aangezien er nog enkele buurten in de buurt van Duisburg liggen,en mijn laatste bezoek hier inmiddels alweer 4 jaar geleden is vond ik het een goede reden om dit als alternatief te nemen.

    Voor ik Essen bezocht ben ik eerst naar Oberhausen gegaan.

    Hier was vrijwel niets te beleven , wel geteld hooguit 15 vrouwen en aangezien er iets van 200 werkplekken zijn nog geen 10% bezet.
    Voor vrijdag erg karig.
    hier heb ik 30 min rondgelopen ,angezien hier niets van mijn gading tussen zat vertrokken richting stahlstrasse Essen.

    Toen ik aankwam in de Stahlstrasse zag ik zo direct ook niets interessants.
    Ik werd aan het begin van de straat aangehouden door Annabella een zuid_amerikaanse dame.
    Ben niet ingegaan op haar verzoek,verder een aardige vrouw maar ik zocht een optisch mooie dame.

    Na een stukje verder gelopen te hebben zag ik dat er politie in de straat was.
    een klant had onenigheid met door hem bezochte dame.
    Ik begreep van 1 van de dames dat dit vaak gebeurde in de straat.
    Toen ik vroeg hoe dat zo kwam gaf ze aan dat dit aan de afkomst lag van de bezoeker.
    Bullshit!!!!
    Hier ben ik zelf later ook achter gekomen dat dit niet waar is.

    Na een paar keer op en neer gelopen te hebben zag ik een blonde stoot(van een aardig afstandje).
    dichterbij komend zag ze er nog goed uit maar toch iets minder dan ik gehoopt had.

    Na kennis gemaakt te hebben bleek het te gaan om MONICA naar eigen zeggen russisch,dit is echter niet correct ze is gewoon een Roemeense.
    Monica is ongeveer 1,55-1,60 zonder hakken,blond half lang haar een stevige kont en c cup hangende borsten ongeveer eind 20 begin 30 jaar.
    Ondanks mij ervaring en kennis ben ik met beide benen er in getuind ze leek heel erg Amicaal te zijn.
    Maar helaas zat er geen bloed meer in mijn hersenen dat was inmiddels omlaag gezakt.

    ik was niet meer voor rede vatbaar en besloot naar binnen te gaan.

    Op de kamer ontdaan van kleding en monica begon met haar billen tegen me aan te schuren.
    Na de financieele verplichting te zijn na gekomen begon mevrouw over drugs te praten,of ik wat nodig had.
    Ik gaf aan dat ze dat zelf maar moest doen maar mij hier buiten moest laten,later haalde ze dit nog een paar keer aan.
    Het is niet mijn ding maargoed.

    Toen begon ze weer over haar vriendinnen TRIO TRIO TRIO!!!!!
    LANGER BLIJVEN enz jullie kennen de taal.
    Ik werd niet goed van deze vrouw.
    heb haar gelukkig 50 euro betaald en niet meer ze is een regelrechte ABZOCKE.

    Ik heb haar laten pmc en haar op `bed` gegooid.
    mevrouw zat er constant met dr handje tussen in doggy.
    Ik heb haar in missio neergelegd omdat ik haar hand aan het penetreren was,ik vertelde haar dat ik dit thuis ook prima kon.
    met veel tegensputteren heb ik haar flink gepaald.

    Haar pooier bevond zich schijnbaar beneden die was het niet gewoon dat zijn meisje zo hard werd genomen denk.
    hij kwam aan de deur nog vragen of alles goed was en of hij binnen moest komen.

    Ik heb het snel afgewerkt en ben vertrokken.

    Zeuren, upselling,coke trio tot in den treuren herhaald.

    U bent gewaarschuwd!
    Ik begrijp nu waarom er zo vaak onenigheid in de strasse is.
    en dat ligt niet aan je afkomst,ligt aan de dames die daar zitten.
    Heb hier op andere forums ook van gehoord dit was nog redelijk afgelopen voor mij maar het kan ook anders.
    de politie schijnt met enige regelmaat uit te rukken voor die zelfde problemen.
    Volgende keer laat ik Essen links liggen en ga ik naar Bochum of gewoon naar een clubje.

    (monica zit in een huis met erker in de hal staat een pin automaat).
    Als je de straat inloopt is het voor aan daar staan meestal 2-3 vrouwen in aan de rechterzijde van de straat.

    groet,Spank!

  12. Onderstaande 4 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (23 juni 2018),mentholbear (19 april 2021),Partycrasher (23 juni 2018),phoenix (23 juni 2018)

  13. #35
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Na kennis gemaakt te hebben bleek het te gaan om MONICA
    (monica zit in een huis met erker in de hal staat een pin automaat).
    Als je de straat inloopt is het voor aan daar staan meestal 2-3 vrouwen in aan de rechterzijde van de straat.
    Dit is het gevaar als je niet vaak na een bepaalde rosse buurt gaat en de situatie niet kent.
    Monica is algemeen bekend als grootste abzocke en is de nogo in Essen. Ze zit ook uren zonder bezoek voor het raam, alleen nieuwe wandelaars die Essen niet kennen maken de fout om bij haar na binnen te gaan. Verder is ze 100% roemeense zigeuner, alleen door het geblondeerde haar valt het wat minder op

  14. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 april 2021),Zultbroek81 (23 juni 2018)

  15. #36
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Dit is het gevaar als je niet vaak na een bepaalde rosse buurt gaat en de situatie niet kent.
    Monica is algemeen bekend als grootste abzocke en is de nogo in Essen. Ze zit ook uren zonder bezoek voor het raam, alleen nieuwe wandelaars die Essen niet kennen maken de fout om bij haar na binnen te gaan. Verder is ze 100% roemeense zigeuner, alleen door het geblondeerde haar valt het wat minder op

    Ja ik vind de stahlstrasse niet de meest geweldige buurt.
    Daarom kom ik er niet vaak.
    Maar ik was wel nieuwsgierig,of er wat leuks tussen zat.
    Je weet nooit ,het kan niks zijn maar je kunt ook een service kanon treffen.
    Meestal zie ik snel wat de bedoeling is van de dame in kwestie ,service of abzocke.
    Ben ook al een tijd niet in Bochum geweest.
    Misschien kan iemand vertellen hoe het daar is.
    Word overigens weinig geschreven over de rotlichtvierteilen.

    Groet,spank!

  16. #37
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Großrazzia im Rotlichtviertel in Essen
    https://www.derwesten.de/staedte/ess...228302863.html



    Stadt Essen schließt Bordell wegen „unhaltbarer Hygiene-Zustände“
    https://www.derwesten.de/staedte/ess...228302863.html

  17. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 februari 2020)

  18. #38
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Ruby die al zo'n 3 jaar werkte in de stahlstrasse biedt ze nu via meerdere sites prive aan en dan in Bochum:
    https://m.ladies.de/sex-anzeigen/hur...m-ruby-9810051

    Leuke is dat er echt weer niets klopt van de leeftijd in haar profiel. Als je haar in het echt ziet schat je haar eerder tussen de 25 en 28 jaar.

  19. #39
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Gabriella - Haus 55/Zimmer 53 biedt zich nu prive aan onder nieuwe naam Andreea:
    https://www.ladies.de/sex-anzeigen/h...ndreea-9824035

  20. #40
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Voor wie interesse heeft, een domina in de Stahlstrasse Essen hangt haar zweepjes aan de wilgen en verkoopt haar hele sm-studio inrichting:

    Liebe Gemeinde, da ich meinen Beruf entgültig an den Nagel hänge, verkaufe ich meine Studiomöbel, Utensielien, Masken aus Leder und Gummi, Stiefel(Leder und Lackl, High Heels(alles Größe 42 -43)und Latexsachen Größe XL -L. Ich hoffe die Sachen, die viele Geschichten erzählen können, kommen in gute Hände. Von unverschähmten Unterbietungen seh ich ab !!! Alles Liebe Helen Bates -Petra
    https://www.galeriedesade.com/Essen/...en-a18191.html

  21. #41
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Souveniertjes voor sommigen

  22. #42
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Stahlstrasse Essen is weer open.
    Eerste recensies op duitse forum, veel allochtone wandelaars, paar dames en allen op leeftijd die er al eeuwen werken.
    Nog niemand iets gemeld over tonen vacinatie-bewijs, gegevens achterlaten etc...

  23. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (10 juni 2021),Manbijtkat ( 9 juni 2021)

  24. #43
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Bericht op bordellcommunity over bezoek dame in rosse buurt:
    eine Sache vorweg. Man benötigt einen Test vom Test-Center in der nähe vom Einkaufszemtrum. Dieser ist kostenlos und ihr seid damit auf der sicheren Seite.
    Lilly achtet da ziemlich genau drauf und Dateneingabe wird auch bei ihr im Zimmer erfasst.


    Nou, als het zo moet wacht ik nog wel even. Over 5 dagen is mijn vaccinatie 14 dagen geleden en 100% veilig. Maar blijkbaar moet je van die hoeren dan nog steeds na een teststraat in duitsland voor je welkom bent.

  25. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 juni 2021)

  26. #44
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    De duitse meesteres Kim die ook in nederland op wisselende plaatsen werkte en vooral veel samenwerkte met Lady Pia in Utrecht/Almere/Amsterdam/Den Haag is dood gevonden in de rosse buurt van Essen:
    https://www.klapjes.nl/meesteres-kim-overleden/
    https://www.waz.de/staedte/essen/pol...232763123.html
    https://www.bild.de/bild-plus/region...4326.bild.html
    https://www.derwesten.de/staedte/ess...232763211.html

  27. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 juli 2021)

  28. #45
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Vanavond na bijna 2 jaar afwezigheid weer eens de rosse buurt van Essen bezocht.
    Raambuurt, openlucht, dus mondkapje buiten niet verplicht. Denk dat toch zo'n 50% van de wandelaars buiten een mondkapje droeg. Ben zelf een maand geleden al 100% gevaccineerd, dus ik maak me er niet meer druk om. Alleen recent een duits hotel geboekt en dan moet je het wel binnen om.
    De dames zaten zonder mondkapje voor de ramen. 1 wandelaar ging met mondkapje om 2m van een raam staan en wees richting de dvp dat zij ook een mondkapje om moest. Pas toen de dvp het mondkapje omdeed liep hij na het raam. Hij ging wel na binnen, maar vermoed dat hij zelfs op bed het mondkapje op zou houden. Die duitsers zijn gewoon zeer plichtsgetrouw.

    Was redelijk rustig nog met dames. Laatste 2 panden achterin (haus58 en haus60) waren gesloten. Bij het laatste haus60 groeide zelfs het onkruid tot 1,5m voor de ramen, zag er niet uit.

    Verder centrum van Essen zeer rustig. Parkeer altijd zo'n 500m verder mijn auto omgeven door een hotel, restaurant, theater en luxe appartementen. Vroeger daar altijd lastig een parkeerplaats te krijgen, vanavond bijna alles leeg. Restaurant en theater nog gesloten.

    Bij binnenkomst in Essen zag ik voornamelijk onbekende gezichten. De dames die ik van 2 jaar kende en er nog moeten zitten waren bezet of niet aanwezig.
    Na 15min zag ik in hausnr53, kamer 42 een nieuwe dame staan.
    Aan de deur zeer vrolijk, beantwoorde al mijn vragen met 'ja', ook de prijs van 50 euro voor mijn wensenpakket was meteen akkoord, dus hop, na binnen.
    Larissa schat ik zon 25 a 27 jaar, roemeense, cup-C naturel, lang zwart stijl haar, licht getint en maatje 36/38. Denk dat ze zo'n 1m72 is, maar toen ze haar stilleto's aandeed keek ze boven mij uit. Ze spreekt redelijk goed duits.
    Mijn kledingwens met lerenlegging en lak-bikini top was geen probeem en toen ze het eenmaal aanhad, wow. Ze gaf me meteen de poppers en begon staand te knuffelen en aan mijn paal te wrijven terwijl ik haar overal mocht betasten en ondertussen poppers nemend.
    Na zo'n 5minuten op bed gaan liggen en verder geknuffeld. Daarna gevraagd om oliemassage en tot mijn verrassing kreeg ik een 10min durende tease and denial sessie waarbij ze met dirty talk je geil maakt en net als je op het punt komt te exploderen ze rustiger aandoet waardoor je geiler en geiler wordt.
    Zeer geil was de dikke rode lippenstift en haar zeker 4 a 5cm rode nagels waarmee ze langs mijn paal wreef en onder de olie zaten. De uiteindelijke explosie moest wel geweldig worden en dat was het ook.
    Naderhand gaat ze je helemaal met vochtdoekjes schoonmaken en totaal geen tijdsdruk om weg te komen. Relaxed kletsend rustig aangekleed en gegaan.
    Klein minpuntje is dat haar buik tekenen van een bevalling tonen, maar dit heeft ze gedeeltelijk opgelost met een navel-piercing.

  29. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juli 2021),Kwakje (17 juli 2021)

  30. #46
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Live vanuit de Stahlstrasse. Na een clubbezoekje de toeristische route genomen met Kinky MF. We waren beiden nog nooit hier geweest en dus besloten een kijkje te nemen. Voor het eerst in twee jaar weer de wandelschoenen aan in een RLD en de ronde gelopen. Je hoeft niet ver te lopen om alles te zien. Met pijn en moeite twee opties gezien. Eentje begon het gesprek met het door mij zo gehate “hast du lust”. Kinky MF had zin om zich eens goed uit elkaar te laten trekken en verdween. Toch nog maar een rondje gelopen en de dame die me eerder aansprak riep mij. Ze showde haar tongpiercing en hoopte mij zo te verleiden. Helaas pindakaas maar meine lust bleef achterwege. In de auto aan het wachten totdat Kinky MF terug is. Duidelijk gevalletje van eens maar nooit meer. Misschien ben ik uitgewandeld in RLD’s. De aantrekkingskracht is verdwenen.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 18 juli 2021 om 00:58 Reden: Taalvaut en toevoeging
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  31. #47
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Duidelijk gevalletje van eens maar nooit meer
    Ik kan het me voorstellen.
    Wat ik al zei, de achterste panden dicht en begroeit met onkruid.
    Ik had vrijdag mazzel dat de bezochte dame voor mij een voltreffer was, omdat ik wel van soft-sm hou. Een uur later nog Elektra bezocht waar ik voor 2018 stamgast was. Bij Elektra was de sessie weer super, maar 2 jaar niet geweest en het model-achtige meisje is nu opeens een jonge vrouw geworden.
    Op deze 2 dames voor mij zat er verder niets noemenswaardigs. Voor mij is het 120km rijden, dus ook ondanks mijn 2 goede bezoekjes rij ik er niet snel na terug. De beschreven Larissa zal ik nog wel een keer willen bezoeken, maar alleen voor haar 120km rijden gaat ook wat te ver.

  32. #48
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Bij Elektra was de sessie weer super, maar 2 jaar niet geweest en het model-achtige meisje is nu opeens een jonge vrouw geworden.
    Is zij dat poppetje wat op de hoek zit van de inham aan de linkerkant? Zo ja dan idd een snoepje. Alleen gezien vanaf een afstandje omdat vier jochies ervoor stonden en later wandelen gestuurd werden door haar.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  33. #49
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Is zij dat poppetje wat op de hoek zit van de inham aan de linkerkant? Zo ja dan idd een snoepje. Alleen gezien vanaf een afstandje omdat vier jochies ervoor stonden en later wandelen gestuurd werden door haar.
    IMG_0519.JPG
    De rest van de foto's wie ik heb zijn allemaal prive-foto's van haar whatsapp (het oude nummer wat ik had). Die kan ik dus niet delen.
    Ze zit in de 2e inham links en dan in zo'n grote glazenkast voor 4 dames en voor haar raam hangt een bordje "Elektra"

  34. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (18 juli 2021)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

  Living Room 468*60