Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Ayleen (Turks)

  1. #1
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch Ayleen (Turks)

    Afgelopen zondag een last-minute naar Brüggen geboekt, want het was daar ook alweer een maandje of 4 geleden.

    Al zeer snel in contact gekomen met een russische dame luisterend naar de naam Ayleen. Tot voor kort werkzaam in het Augsburger Colosseum en sinds 2 dagen werkzaam in GT. In de bar ontstond zowaar nog een leuke conversatie en Ayleen had er ook erg veel zin in.
    Dus even later werd er al een tuinhuisje opgezocht, waar een wel erg plichtmatig nummer werd afgedraaid door de dame met veel hand- en trekwerk. Zoenen was wel goed in orde, pijpen en neuken waren niet al te bijzonder te noemen. Na een minuut of 15 was het hele tafreel al beëindigd en Ayleen maakte aanstalten om al richting de kleedkamers te marcheren. Hier nog net een stokje voor gestoken, maar na een 22 minuten was er geen houden meer aan....een beetje een afknapper.
    Bij het afrekenen kwam daar geheel onverwacht ook nog het 'Trinkgeld-verzoek'.....nou dan heb je echt wel lef...
    Geen herhalingsgevaar derhalve.

    Daarna heb ik afgelopen zondag geen dames meer gesignaleerd die in mijn 'beute-schema' pasten. Wel een aantal 'rare snuiters' in normale kledij die zich in de buurt van de receptie ophielden en niet de intentie hadden om zich in een ijsberenvel te hullen of zich anderszins nuttig te maken voor 'Goldentime'.

    Forza heeft derhalve geen al te beste indruk over gehouden van zijn bezoek aan 'het beste in Nord-Rhein Westfalen'.....:o :o

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Deze dame afgelopen maandag 31.07.2006 in FKK Oase zien rondhuppelen.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Naam : Ayleen/(Eileen?)
    Haarkleur/-lengte : Half-lang donker-bruin
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : Klein redelijk slank/B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duits (van Turkse Origine)/Duits
    Leeftijd : 26 jaar
    Tatoeages/Piercings : -
    Service : Goed-Zeer goed, aardige meid. TZ, beffen, NMC, PZC is goed
    Bijzonderheden : Mooi vriendelijk meisje, schijnt momenteel tussen GT en Oase te pendelen.
    Kosten: 50 Euro/30m

    Ayleen (Eileen op een ander forum) is een leuke meid, vriendelijk en heeft er geen problemen aan te geven dat en hoe ze zelf er ook van wil genieten.

    Voor de duidelijkheid, niet Russischs dus maar een Turkse hoewel met de Duitse Nationaliteit.

    Ze kwam nadat ze Forza herkende gezellig bij ons op de bank zitten, eerst gewoon zitten, toen nam ze op biggies schoot plaats :D , toen raakten we in diep gesprek en 10m later besloten we maar een kamer op te zoeken :p .

    Ze vertelde dat ik voor haar de eerste klant was die dag en dat ze 3 dagen geen sex had gehad, ... nou dat ik heb geweten zeg!

    Hele lieve en leuke meid met p/n prestaties die konden overtuigen, niet de absolute top maar wel net beter dan gewoon goed!
    Dertig minuten werden ruim 40m, was voor beiden geen probleem .
    Goede after sales ook van dit aardige meisje.
    Een meer dan geslaagd begin van wat weer een lange lange Oase dag zou worden!

    Dame toch eerder in te schalen in de categorie boven goed, zoals ook uit bevindingen op andere Fora moge blijken.

    Geen absolute top maar wel herhalingsgevaar!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Kleine toevoeging, Forza moet me maar corrigeren als ik het verkeerd zeg want van hem kwam de info, don't shoot the messenger!

    1. Ayleen en Eileen zijn niet dezelfde dames!
    2. Ayleen heeft een paar maanden bij gt gewerkt maar werkt nu bij de oase.
    3. Eileen hopt momenteel heen en weer tussen oase en gt (info ander forum)
    4. Het zijn beide dames van Turkse origine, in Duitsland opgegroeid en +/- 25 jaar oud en cup-B.

    Gek he dat misverstand :D !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Kwaliteit berichtgeving

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Kleine toevoeging, Forza moet me maar corrigeren als ik het verkeerd zeg want van hem kwam de info, don't shoot the messenger!

    1. Ayleen en Eileen zijn niet dezelfde dames!
    2. Ayleen heeft een paar maanden bij gt gewerkt maar werkt nu bij de oase.
    3. Eileen hopt momenteel heen en weer tussen oase en gt (info ander forum)
    4. Het zijn beide dames van Turkse origine, in Duitsland opgegroeid en +/- 25 jaar oud en cup-B.

    Gek he dat misverstand :D !

    Gr. B.
    Toevoeging Forza: info op andere fora zijn vaak niet zo betrouwbaar als de berichtgeving hier op het Ijsberenforum

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Toevoeging Forza: info op andere fora zijn vaak niet zo betrouwbaar als de berichtgeving hier op het Ijsberenforum
    Want wij hebben Forza, lekker puuh !!!

    Gr. B
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Door neukie is ook gewag gemaakt van een Ayleen:

    Ayleen2 is een Turkse en werkt gewoon in het Hof. Ma en wo is ze in het Golden Time.
    ca 175 cm, b-c cupje, swarte haaren, gewoone figuur
    Zie dit topic,
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1901

    Die Ayleen2 (Eileen op een ander forum) de "grote Ayleen", is dus niet de Ayleen/(aylin!) 1m60cm die ik heb beschreven...

    Beide wel Turks en in Duitsland opgegroeid midden 20 en Cup-B.

    Dat Forza deze Ayleen per abuis Russischs noemde kan zelfs Forza overkomen, .

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Gisteren stond ik samen met Forza nog bij de balie van de Oase (zonder de vraag "Seid ihr Zum Ehrsten Mal hier" :p ) om de 65 Euro af te geven en het polsbandje te ontvangen, genoeg tijd voor Ayleen om ons al vriendelijk te begroeten :p .

    Begroeting werd aan de bar na het omkleden voortgezet, vervolgens wat verstoppertje spelen eerst wat eten, bubbelen, toen wou ik de Sauna in met Forza (had in het bubbelbad al gezien dat Ayleen strategisch had plaats genomen voor de sauna), allemaal puur toeval he !

    Sauna maar laten schieten en samen met Ayleen een bordje Muesli opgepeuzeld en vervolgens aan de bar een glaasje fris gedronken en gekletst over haar vakantie, wat ze vond van Turkse en Duitse mannen, waarom ze Nederlandse mannen zo leuk en aardig vond (goh ook toevallig zeg:thefinger ).

    Ach ja, werd dus gewoon op een leuke manier professioneel ingepakt door Ayleen, ze deed nog een klein strikje om me heen en toen hebben we maar een kamer opgezocht.

    Veel tz, pzc, nmc en ter afsluiting XX van die dingen dus ... !

    Oja, ze zou na wat papierwerk wel eens dichter bij haar woonstede kunnen opduiken, YY zo schat ik in ! Maar voorlopig nog wel een paar maanden in het Taunus gebergte te bewonderen dit aardige en kleine Duits/Turkse meisje met nog steeds een minimaal B-cupje !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Oja, ze zou na wat papierwerk wel eens dichter bij haar woonstede kunnen opduiken, YY zo schat ik in ! Maar voorlopig nog wel een paar maanden in het Taunus gebergte te bewonderen dit aardige en kleine Duits/Turkse meisje met nog steeds een minimaal B-cupje !

    Gr. B.
    Wat ik van haar na een laatste Oase bezoekje begreep was dat ze van plan was te verkassen. In ieder geval niet meer in de Oase te bewonderen, zeker niet gestopt , nu in YY als haar papieren rond zijn of PHG zo begreep ik van haar waren de plannen . Moet nog wel gecheckt worden !

    Heeft dit voorjaar even in Gt gewerkt maar is niet de Gt Ayleen, die is groter .

    Gr., B.

    (als iemand info heeft ... )
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Wie het weet mag het zeggen. Hoge beloning uitgeloofd door een bekend ijsbeertje:teuflisch

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Wie het weet mag het zeggen. Hoge beloning uitgeloofd door een bekend ijsbeertje:teuflisch
    Moet er niet aan denken dat deze dame weer in de Oase opduikt :D, ik keer meteen weer rechtsom, wordt me dan echt iets te veel daar :D!

    Ik was haar al bijna weer vergeten ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Babylon 468*60