Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Pfeil Andiamo, Algemeen (Oostenrijk)

    Nieuwe club die in januari haar deuren opent.

    Andiamo
    Technologieparkstr. 5
    A 9500 Villach

    www.fkk-andiamo.at

    Entree: 75,-
    Schijnt van dezelfde bezitter te zijn als Artemis in Berlijn.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, beren,

    Dat ziet er weer erg leuk uit en wellicht is het een idee om een motortourrit van een aantal dagen door Duitsland en Oostenrijk te maken en een aantal clubs te bezoeken.

    Wie doet er mee en wanneer zou het je schikken ? Doe de reacties maar per IM.

    Groet, Foots :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Ben gisteren in Andiamo geweest, in één woord geweldig al zijn de prijzen er wat hoger an wij in Duitsland gewend zijn.

    Entree € 85 en half our € 70

    Oo is er beduidend minder personeel dan bijvoorbeeld in GT, maar daar komen we niet voor. De line-up is uitstekend. Heel veel Roemeense dames, de clientèle is nl. vooral Italiaans en dat ligt bij de Roemeensen nu eenmaal lekkerder in het bekje.

    Vier maar gekamerd

    Eerst met één van de twee aanwezige Duitse, Sunny die we ook van GT kennen. Ze pendelt wat heen en weer, werk ook in Magnum IN D'dorf. Ze speelt het goed, maar te gespeeld naar mijn smaak.

    Daarna een heel bijzondere dame, Marika, 1,80m mooi atheletisch, van oorsprong ook Roemeense maar nu de Italiaanse nationaliteit omdat ze vanwege haar sportieve kwaliteiten opgenomen is in de nationale ploeg, zeg even niet welke sport.
    Leuk om eens de kamer te delen met een dame die hier zo haar eigen kijk op heeft. Zeer nuchtere dame en misschien daarom liep ze heel goed die avond.

    Langzaam kwam de partij op gang, anders dan in Duitsland wordt er veel gedanst en proberen de dames door middel van lichamelijk contact in de gunst van de klant te komen. Maar veel Italiaantjes waren er alleen maar om te kijken, de sufferds.

    Tussendoor nog een dame die zich Pandora noemt in de kino genomen, gewoon leuk, geen herhaalingsgevaar.

    Ik had mijn ogen al op een schone Roemeense laten vallen, zij was heel er aan het feest vieren, priemende borstjes naar voren. Helaas voor mij beklom ze daar de bar om daar met wat vriendinnen te dansen, de flessen sterke drank werden ter hand genomen en de Italiaantjes lieten zich de mond vol gieten (alvorens naar huis te rijden). Eentje was zo lam dat hij ook de bar beklom, al snel werd hij door de dansende dames "te grazen" genomen. Eerst staand en daarna liggend. Maar het wilde allemaal niet zo meer bij hem.

    Later Miram toch nog te pakken kunnen krijgen. Maar het viel niet mee om haar naar een kamer te bewegen, ze was met alles en nog wat bezig. Uitendelijk de kino in waar ik meteen door haar verkracht werd, staand zoenen, pijpen, op de matras gegooid en gepijpt, en ik moest haar neuken, harder, harder. En zij schreeuwde het uit (ik dacht nog tegen beter weten in " je stelt je aan"). Maar ik voelde het ook heel warm rond mijn edele delen worden.

    Omdat het mijn vierde ronde was wilde het niet zo snel meer. Miram kwam boven me staan en begon zich te vingeren. En weldra was de hele kino doorweekt. Wat een meid. Nog nooit meegemaakt, zo veel en dat bij een meid van ca. 20jr.

    Al met al een geweldige ervaring.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  5. Onderstaande 7 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 mei 2012),bad pritt (14 april 2012),bergm550 ( 9 april 2012),Costana (14 mei 2012),Hoofdstuk2 (29 juni 2012),Megaboob (14 april 2012),satanic surfer (24 juli 2012)

  6. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Andiamo is zoals ik onlangs al in m'n draadje vermeldde volgens mij goed onderweg om zich op te werken tot één der toonaangevendste clubs in Europa, niet zozeer wegens het ontieglijke aantal dames dat ze beperkt houden tot een 60/70-tal maximaal, ook niet wegens uitermate fantastische spa- en wellnesstoestanden of uitmuntend eten en dergelijke. Met een kleine twintigtal kamers kunnen ze ook niet meer dames toelaten om eventuele wachttijden binnen de perken te houden, an sich snugger gezien en compleet verdedigbaar qua intentie naar zowel dames al beren toe. Het is een club met logistieke beperkingen, maar dit wordt dubbeldwars gecompenseerd door algeheel welbehagen na te streven, hetgeen er is wordt tot in de puntjes verzorgd, kamers met douche, prima eten, goede wellness, vriendelijke bediening, maar bovenal een line-up die de meeste clubs doet blozen in al hun gedaantes. Doorgaans stuit je op een 40 à 50-tal dames, w-e soms voller, maar steeds voldoende mokkels aanwezig. Gemiddelde leeftijd van de dames is ietsje hoger, weinig beginnelingen en dat laat zich merken aan de geleverde service doorgaans. Vele ex-coryfeeën uit bekende "grootclubs" zoeken hun geluk en de gunstigere uurlonen in A. Tengevolge is het totnogtoe telkens een luxeprobleem qua dames, een vijftiental kameropties is minimaal voorhanden, somtijds meer, pfff. Vooralsnog na een vijftal bezoekjes dit jaar géén slechte kamergang, 1 keer matig, 1 keer middelmatig, de rest goed tot excellent in een 4-tal gevallen, naja, gevallen kun je die dames bezwaarlijk noemen; meestal betreft het ferme wijven met goeds skills, noem het maar DVP's met allure. De concurrentie qua serviceverlening lijkt toe te nemen, het aantal bezoekers stijgt en vooralsnog is dat een win-win-situatie voor elkeen. Wachttijden voor kamers somtijds vanaf een uur of 19/20; maar zelden langer dan een kwartiertje. Antislipbeenbeschermers spreken ter aanbeveling voor onevenwichtige vogelaars, voor de rest is het genieten, niet louter optisch in deze snoepwinkel, maar ter uitbreiding ook qua sessiemateriaal. Vooralsnog by far de beste club die ik dit jaar bezocht, en goed op weg om meerdere berenharten te veroveren. Was laatste keer daar met een bevriende Duitse collega, plan was Globe de dag erna aan te doen, naja, die knakker is 3 dagen in Andiamo blijven kamperen... Gelukkig had ik wél karakter, en ben ik naar Globe gesukkeld... Nadeel Andiamo: té ver weg Voordeel Andiamo: té ver weg... naja... beslist een onbesliste optie voor na m'n zomerpauze

  7. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 juli 2012),Big30 (24 juli 2012),Dolfie (24 juli 2012),Megaboob (27 juli 2012),SeX++ (24 juli 2012)

  8. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Een doordeweekse dag in Andiamo, naja, doordeweeks, 50-tal dames waarvan louter optisch gezien een 20-tal als uitermate appetijtelijk in te schatten, een 20-tal zeventjes en voorts nog wat dames die niet zo in m'n boekingsschema pasten, maar voor anderen weer erg interessant zouden kunnen zijn. Milieubewust de snoepjesverpakking netjes in de vuilbak gekieperd, net als 3 CD's die werden overvuld, gevuld en licht bevochtigd in het laatste geval. Tevredenheidscijfers tss 8 en 9,5, naja, dolletjes...Budgetbewust het daarbij gehouden en na zonsondergang een stewardess dr uniform zowat uitgekeken op de vlucht terug richting Belgenland, een lezersbrief richting luchtvaartmaatschappij aangaande vestimentaire correctie louter voor dit mokkeltje is al gepost, die dame zou niet misstaan bij S&M Airlines, of nog beter Andiamo, want daarvan is ze nu op de hoogte mits ik haar een kaartje van dit topetablissement in de bloedejemooie handjes propte, ns kijken of ze er volgende keer is, een carrièremove die ik haar alvast warm aanbeveel...Doldwaze lichtjes ochtendkrieken dromende groetjes, ss

  9. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Snor ( 6 september 2012),vrije jongen ( 6 september 2012),Znipper ( 6 september 2012)

  10. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    "Hush little baby don't cry like that.
    God's gonna buy you a cadillac
    He's chosen you to do his will.
    You can spread the word in your Coupe de Ville"

    "So jump in the river and learn to swim, God's gonna wash away all your sins
    And if you still can't see the light, God's gonna buy you a satellite"


    Voor deze racebeer ooit aan wandelen begon, kwam ie als vakantieganger altijd graag in Oostenrijk. Sphinx Senior had een voorkeur voor het westpuntje (Vorarlberg en Tirol), maar sinds ik zelf een rijbewijs heb kom ik ook graag in Steiermark en Karinthië. Laat nu in Villach Andiamo gesitueerd zijn, dus een leuke gelegenheid om een vakantie met die een cabrio als auto en schitterend weer al aardig op weg is om een voltreffer te worden, nog wat op te leuken met een clubbezoekje. Het hotel waar ik zit heeft af en toe last van langsvarende feestboten (ik zit zowat aan de oevers van de Wörthersee), maar mn buren hebben er geen bezwaar tegen als deze racebeer gewapend met een kleine laptop en speaker tegengas zit te geven met jaren 80 muziek van de Vakantie-USB stick die de reguliere vakantie-CD's vervangt. Vooral De Hooters lijken erg in trek te zijn, nog nooit zo vaak "Satellite" opnieuw moeten draaien.

    From Hell

    Maar goed, even ter zake. Deze racebeer dacht "30 graden of meer, woensdag, eind juli, zal wel lekker rustig zijn. Fout gedacht dus. Het was stampvol op de parkeerplaats en ik kon de Merc nog net buiten kwijt tussen een veel te dikke Audi en een Fordje Puma dat duidelijk betere tijden had gekend. Binnen stond de thekedame ruzie te maken met een paar Italianen die de dienstingang voor de hoofdingang aanzagen. Ze ratelde vervolgens haar beklag tegen mij in datzelfde taaltje dat ik weliswaar helemaal niet versta, maar wel begrijp door de levendige gebaren die ze er bij maakte. Toch maar gevraagd of ze ook Duits sprak, wou mezelf niet belachelijk maken
    Ik kreeg handdoek, badjas, slippers en een magneetsleuteltje mee, maar onder ons gezegd en NIET gezwegen, ik had werkelijk een locker from Hell te pakken. Het kreng wilde de HELE avond niet OPEN als ik dat wilde en niet DICHT als ik dat wilde; tot ik na de zoveelste keer "twintig keer opnieuw proberen" het deurtje zo hard dichtknalde dat ik bang was het in tweeën te breken. Maar... het was wel over met die kuren daarna. Het kluisje waar je geld, eventueel smartphone en in mijn geval een pocketboek van James Rollins in kwijt kon sloot juist heel goed, maar ging uiterst stroef weer open, ook een aantal andere gasten deden er hun beklag over. Misschien de leverancier van o.a. LR eens met hen in verbinding brengen.

    Dubbeltje op zn kant

    Qua damesbezetting kan ik zeggen dat het een 'standaard' dag was met zo'n 50 dames maximaal, veel Roemeensen, een handvol Bulgaarsen en eigenlijk geeneen dame die qua looks ondermaats was. De meesten liepen naakt rond, een paar ook met een of ander setje. Het lijkt wel of de duvel ermee speelt, maar deze racebeer zit nog geen tien minuten en dan proberen twee dames me al in een trioval te lokken; een valt op mn schoot neer en probeert mn badjas los te maken, gelukkig stuit de handdoek haar opmars. De tweede irriteert het meest, want ze zit als een telefoonhijger in mn oor uit te ademen zodat ik a) de oneerbare voorstellen van haar collega niet versta en b) ik mn oren vanmorgen nog heb schoongemaakt, die hoeven niet nog eens doorgeblazen te worden. Helaas helpt een vriendelijk "nee" niet, dus vraag ik maar ijzig of ze van me af wil gaan. Dat helpt, ze gaan de buurman lastig vallen, maar die bezweek zo bleek later ook niet.

    Een tijdje later raak ik in gesprek met Jasmin, die haar haar rossigbruin heeft geverfd en wat aan haar borsten heeft laten verbeteren. Megaboob zou haar C/D cups klein maar fijn hebben genoemd. We zitten een tijd te kletsen in het Engels en worden het eens over een halfuur. Kussen gaat helaas wat gereserveerd, maar daar had ik al rekening mee gehouden en ze maakt het helemaal goed met haar pijpkwaliteiten die diepgaand, grondig en vooral lekker rustig overkomen. Beffen heeft ze totaal geen bezwaar tegen en een 69 ook niet. Neuken ging alleen in doggy, want meer zat er door de hogedrukverschijnselen niet in Bam! €70 please.

    Milka

    Afrekenen, me ergeren aan de locker from hell, douchen (ijskoud om een beetje af te koelen na goede sex en slecht werkend sluitwerk) en eten. De zon was inmiddels achter de bergen aan het zakken en op een kleine hoek na waar wat Oostenrijkers en Duitsers bij elkaar hingen, werd er buiten bijna overal Italiaans gepraat door dames en beren. Buffet was prima te doen, rijst met bonen, penne pasta bolognese enz. Ik kwam er alleen wel achter dat ik naarmate het schemerde tijdens het eten zelf bijna werd opgegeten door de muggen; een vliegenvanger, vliegenmepper of voor mijn part zo'n ding op batterijen zouden geen slecht idee zijn geweest.

    Ik kwam ook de twee Italianen tegen die ik bij het binnenkomen had getroffen. Een ervan had mn locker-probleem meegekregen en we zaten al gauw het clublandschap in NRW te bespreken. Deze racebeer kreeg ook een paar tips mee van de heren, die hier al vaker waren geweest. Eleonora (klein, blond, tattoos op de schouder) kwm even bij ze buurten, een van de twee triodames waagde nog een poging, maar die werd met hoofdschudden afgeraden (niet doen!) en uiteindelijk bleef ik aan een dame hangen die vanwege haar opvallende borsten "Milka" werd genoemd door een van de heren, maar ze noemde zich zelf Amanda, gemiddelde lengte, slank, bruin krulhaar dat tot haar rug hing en een paar D/E-cups die niet waren nabewerkt, alles puur natuur. Met een mix uit Engels en Duits kwamen we er wel uit en we besloten op een kamer te gaan wachten. Helaas was het inmiddels namelijk zo druk dat de koppeltjes zich bij een paar banken boven verzamelden, en als er iemand klaar was werd er een sleutel doorgegeven. De poetsvrouwen hadden zelfs de tijd niet om goed schoon te maken. Het snoepblikje ging in die tijd ook een paar keer rond en zo maakte ik al kennis met misschien wel nummer 3, van de avond: een meiske met kort roze haar, drie piercings op een onverwachte plaats (van borstbeen naar sleutelbeen). Een naam kreeg ik nog niet te horen, zowel haar gast als Amanda toonden een klein bezitterig trekje

    Amanda werd echter het slotakkoord van de avond. Ze had geen haast, nam de tijd me eens rustig af te zoenen . Tongzoenen helaas niet in het pakket, maar ook hier wist ze dat goed met bloasmeziek op te vangen. Vingeren had ze liever niet, maar dat veranderde verbazend snel toen ik haar lag te beffen. Ineens ligt ze zich tegen mn duim aan te rijden, stopt die eerst in haar poesje en als dat niet nauw genoeg is, mag deze racebeer ehh,.. hoe zeg ik dit nu... haar anus beduimelen? Whatever works zou de Surfer zeggen. Het werkt in ieder geval erg goed, want ze begint haar spieren steeds heftiger samen te trekken, tot de trilling oncontroleerbaar wordt en ze met een geluidloze kreet klaarkomt. Ze bleef even uithijgen, maar wilde toen duidelijk wraak nemen. Want hoewel ze vaak opmerkte dat ik eigenlijk te groot zou zijn voor haar "kleine Muschi", ging ze toch volgas van start in reiter, wilde daar ook pas mee ophouden toen ik haar zelf omrolde. In missio ging het al iets rustiger, maar wel dieper en ging Amanda stiekem mee helpen door haar benen om me heen te slaan. Hoogtepunt kwam echter weer in doggy, toen ze me geil over haar schouder lag aan te kijken, haar benen bij elkaar houdend en subtiel knijpend. En toch ging het verd... bijna fout omdat ze quasi ongeduldig vroeg of ik al "gekommen war'. Dat lukte dankzij wat kopfkino nog, maar kost haar wel puntaftrek van heel goede sessie naar "gewoon" goede sessie. Toch €140 goed besteedt, ze weet verder heel goed wat ze aan het doen is.

    openbreken en opruimen

    Ik ging na het douchen en afrekenen nog even wat drinken en had al gauw "anime girl" met haar roze haar naast me zitten. Ze schijnt in GT als Cheyenne (geen idee welke spelling) te hebben gewerkt en nu als "vakantiekracht" aan de slag te zijn in Oostenrijk. Hoewel ik haar leuk vond, ben ik toch verstandig gebleven en heb gevraagd of ze vandaag (vrijdag 2-8 dus) nog aanwezig is. Dat was het geval, dus ik ga haar straks nog eens zoeken. Voor de woensdag was het iig klaar. Twaalf uur, prachtige heldere nacht, weinig verkeer op de weg en de USBstick koos ad random voor een stampplaatje van Midnight Oil, waar de zingende Robot Peter Garrett concurrentie krijgt van de beste drummer van de jaren tachtig: Rob Hirst (Power and the Passion blijft mn favoriet)

    "Older than kosciusko. Darwin down to alice springs
    Dealers in the clearinghouse, the settlements explode
    High up in the homelands, miners drive across the land
    Encounter no resistance when the people block the road

    Old than kosciusko, dry white seasons years ago
    Darkness over charleville, the fires begin to glow
    No end to the hostility. Now they wanna be somehwere else
    No stranger to brutality. Now they'd like to be someone else!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  11. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 augustus 2013),fg22 (22 juli 2014),Megaboob ( 5 augustus 2013),satanic surfer ( 2 augustus 2013),vrije jongen ( 3 augustus 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard Won't get fooled again: tweede keer Andiamo

    "The Change it had to come, we knew it all along.
    We were liberated from the fall that's all.
    But the world looks just the same. And history ain't changed
    'Cause the banners, they're all flown in the last war.

    I'll tip my hat to the new constitution
    Take a bow for the new revolution
    Smile and grin at the change all around me
    Pick up my guitar and play, just like yesterday
    And I'll get on my knees and pray
    We don't get fooled again. No, no!"


    Deze racebeer dankt revolutionair Wijze Grijze voor het kickstarten van mn muziekkeus afgelopen vrijdag. Na het opzetten van zijn alternatieve BrvdM, wist ik onmiddellijk dat er maar één album op de vakantie-USB stick in aanmerking kon komen tijdens de rit naar Andiamo: "Who's next" en dan meer bepaald het nummer dat als Titelsong voor CSI Miami populair werd bij de jeugd, maar eigenlijk gaat over hoe revoluties steeds opnieuw gebeuren en dat er behalve veel typisch gekibbel weinig echt verandert. In Villach aangekomen kon ik de Merc opnieuw niet op de parkeerplaats kwijt, ondanks het feit dat in de zon temperaturen van veertig (!) graden werden gemeten was het weer stampdruk. Zo druk dat er zelfs een uitsmijter bij de deur stond. Helaas mocht deze racebeer omkeren, rugzakje moest in de auto blijven. Tuurlijk ik had een stekelige opmerking kunnen maken over hoe gevaarlijk een pocketboek, een brillekoker, een halfverdampte fles water en een snoepblikje kunnen zijn als de verkeerde expert het in handen krijgt, maar het was heet en deze racebeer had geen zin in discussies. Toen ik een tweede poging waagde was de uitsmijter verdwenen, dus hoogst illegale tictacs en een zeer verdacht snoepblikje passeerden nu zonder problemen de receptie. En zowaar, dit keer werkte die @#$% locker in één keer goed, zonder enige moeilijkheid

    Finish what you started

    Het was zo'n 17u, en zowel binnen als buiten vrij vol. Veel dames waren net van de kamer gekomen en zaten alweer op de volgende prooien te azen. Toch handig als je geen Italiaans spreekt, dan versta je alle roepen om aandacht ook niet. Na een kwartier had ik Cheyenne al in het oog, en nog eens 10 minuten later zaten we even aan de bar te praten. En ik kreeg nauwelijks de tijd om rustig te wachten toen ze een paar handdoeken ging halen, want meteen doken er weer een paar op die een prooi alleen zagen. Jammer genoeg hadden ze alleen ook dezelfde opening: "perche sei cosi sola" (oftewel: waarom ben je alleen). Bij de derde hing het me de keel uit, maar ik zag Cheyenne al aankomen lopen, dus stak ik vijf vingers op en zei luid: "cinque, quattro, tre, due, uno" en toen stond ze al naast me. "Jetzt nicht mehr allein" waar de jaagster in kwestie ieder geval om kon lachen. We hoefden niet eens erg lang op een kamer te wachten, ook wel eens prettig. Helaas werd het niet datgene wat ik ervan hoopte; Cheyenne had liever niet dat ik aan haar borsten zat en hield zich overal een beetje in, al moet ik wel toegeven dat haar pijpkwaliteiten heel goed waren. Ze liet zich echter wel een beetje gaan toen ik haar befte, maar toen ze al aardig vochtig was geworden hield ze me tegen. Dat het geheel haar toch niet onberoerd had gelaten bleek toen ik inlogde en in een héél nauw grotje gevangen raakte. De eerste minuten mocht ik niet eens bewegen, ze zat zich langzaam tegen me aan te rijden. Toen ze eenmaal gewend was ging het allemaal een heel stuk vlotter en uiteindelijk was ontploffing 1 na een half uur een feit: bam

    And we danced...

    Kortom, het was goed voor een opener maar het was niet goed genoeg om lang te herinneren. Afrekenen (€70), douchen en het buffet plunderen. Dat was een heel stuk beter dan de woensdag met ravioli, kipfilet met pittige champignons, rösti en een kalfslapje. Opnieuw een grote verzameling Italianen aan de eettafels, waarvan er helaas maar weinig anders dan Italiaans konden/wilden spreken, maar met handen en voeten kwamen we er wel uit. Hetzelfde overkwam me zo'n beetje op zoek naar ronde 2. Mn eigenlijke doelwit (een knappe blondine die verdomd veel weghad van Anna (Bernds), was helaas net opgepikt, toen er naast me een meisje opdook waar je zonder aarzelen het etiket Pistol-lady op had geplakt: heel slank, vrij lang (ook zonder high heels), a-cups, lang bruin krulhaar en volgens mij de enige dame in de hele tent die er in slaagde niet gebruind te zijn na meer dan een week overdadige zonneschijn. Ze probeerde een paar keer vergeefs de thekedames aan te roepen, tot ik op zn Engels een keer hard "Oi!" riep en er alsnog iemand kwam. Ik vroeg me hardop af of ze haar expres genegeerd hadden, waarop ik een stomp kreeg, maar ze moest toch lachen. We raakten aan de praat, meiske noemde zich Georgia. Het werd al gauw duidelijker waar dit heenging: mijn muziektic ging weer eens meehelpen met mn favoriete vakantieband van dit jaar: "When I saw her smile across the crowded room, well I knew we'd have to leave the party soon. As the band began to play out of tune."

    Helaas zou ons 'dansje' even moeten wachten, want er was weer eens kamer tekort. grmf. Blijkbaar kwamen we tegenover een vriendin van Georgia te zitten, die onmiddellijk dat rare snoepblikje in het vizier nam. Veel details kon ik niet herkennen omdat een spot achter precies in mn gezicht scheen; enige wat me opviel was haar extreem korte haar. Mental note om die dame later nog eens op te zoeken. Georgia had intussen een sleutel te pakken en we doken weer een kamer in. En oh joy, zij zoende wel, met een flinke tong nog wel. Haar fanfare-kunsten waren nog beter dan ik had gehoopt met een paar deepthroats er tussen, al heb ik in het begin een paar keer haar handen weggehouden om het gehalte handeinsatz laag te houden. Zij had dan weer geen problemen dat ik aan haar borsten zat, ze klemde mn handen zelfs stevig op haar tepels vast. Ook bij het beffen liet ze zich gaan, wreef zich stevig tegen mn tong aan op het laatst. En ook hier merkte ik dat ze extreem nauw geworden was door alle geiligheid tot dan toe. Maar voorzichtiger was ze daar niet van geworden, conti erom en vroem, wegwezen, volgas in de eerste flying lap. Alsof ze om hier te komen een uurtje fitness had moeten overslaan, zo heftig reed ze in cowgirl. Missio en doggy gingen in iets rustiger, maar uiteindelijk kwam er in doggy weer een 2e ontploffing van. Bam Onder de douche op de kamer stond ik stiekem weer The Hooters na te fluiten: "And we danced... like a wave on the ocean, romanced. We were liars in love and we danced, swept away for a moment by chance. And we danced and danced and danced."

    Not like Johnny B

    Goed, inmiddels bijna 10 uur, zon gaat onder, ivm de vele muggenbeten die ik woensdag opliep maar gewoon binnen eten. En alsof Murphy nu eindelijk eens iets goed met me voorhad, zat deze racebeer met een fors bord tegenover een Italiaan en zn nieuwe vlam, dat tomboy-meiske van daarnet. In wat meer licht bekeken bleek het gewoon een knappe meid: ongeveer een half hoofd kleiner dan Georgia, heel kort blond haar met één zwarte lok en waarschijnlijk een grote C-cup. Ze vroeg eerst wat in het Italiaans, maar ging op Engels/Duits over toen ik in het Duits antwoorde: "You Austrian?" "Nee Hollander." "Noch schlimmer." Haar naam was Anna en ze bleek al gauw ongeveer hetzelfde gevoel voor humor te hebben als Sakura (PSR): een tikkie scherp op het sarcastische af. Toen ze even wat te drinken ging halen, stak de Italiaan zn duim op (die is goed). We kletsten nog wat na en toen gingen ze even een after-dinnerdip met een potje sex verdrijven. Een uurtje later kwam "Jane Doe" - heel toevallig natuurlijk - dicht in de buurt zitten van mn barkruk, ik hoefde me alleen maar om te draaien of ik zat al naast haar. Werd me anders nog vrij moeilijk gemaakt door drie jagertjes achtereen. Twee ervan probeerden me nog op die kruk klem te zetten en de derde deed een greep naar me toen ik op Anna afstapte - ik was zo gefocust op haar dat ik me zonder om te kijken losrukte en wat ze me nog nariep buitensloot.

    "Im ernst?" vroeg Anna toen ik naast haar zat, maar al gauw brak er een lach door. We kletsten weer wat en door het latere tijdstip hadden we nu geen moeite om een kamer te vinden. Deze racebeer besloot nu eens zelf initiatief te nemen en dat bleek een goede keus. Ik kustte me langzaam een weg naar beneden en zat al gauw klem tussen Anna's benen, die zichzelf duidelijk ten doel gesteld had de avond goed af te sluiten. Zoals ik ook in een grappige sessie/college vrouwenstudies met Ute in PT Mettmann heb meegemaakt, het moet van twee kanten komen. Anna lag zachtjes aanwijzingen te geven, wilde dat ik hard in haar tepels kneep, wreef zich ook heftig tegen me aan en haalde uiteindelijk trillend een hoogtepunt. Apart, hoe heviger zo'n hoogtepunt hoe minder geluid eruit komt. En het wordt misschien wat eentonig, waar verdikkeme ik zit alweer met een extreem nauw kutje opgescheept om in te loggen. Glijmiddel kwam er niet aan te pas, was blijkbaar vochtig genoeg. Anna maakt het nog nauwer door haar benen naar één kant te leggen zodat ik dieper inlog. Als ze dan zelf nog eens mee gaat knijpen en heel zachtjes gaat kreunen is het over. Ontploffing 3 Bam! Thank you for Flying Air Romania!

    I.E.W.: Inpakken en wegwezen.

    We babbelen de tijd vol, rekenen beneden af. Twee keer €140 en één keer €70 "het is goed geweest zo" denk ik terwijl ik aan de koffie zit. Maar twee jagertjes denken er toch anders over. Toegegeven, ze pakken het beter aan dan de eerdere exemplaren die eerder op botte handelingen ipv vernunft terugvielen. Het snoepblikje hielp om het ijs wat te breken en ik denk dat als ik Anna niet tegen het lijf was gelopen, ik waarschijnlijk verschrikkelijk voor de bijl was gegaan. Maar gelukkig, de pijp was leeg, dus dat komt er niet meer van. Ik ging inpakken, had nog een lange rit voor de boeg de volgende dag. Zou het daarom zijn dat de USB stick dit nummer van Jurk! uitkoos, dat na een korte nachtrust idd mijn "einde vakantie-stemming" weergaf. Gelukkig ben ik niet zo dom geweest om ineens terug te rijden naar Nederland, deze racebeer bleef zaterdag in Speyer overnachten voor het laatste stukje zondag werd afgelegd. Who's Next en ook One way Home van The Hooters hebben daarbij nog herhaaldelijk geklonken, want ik zette ze gewoon op repeat. De naam "Hooters" komt trouwens van de kleine Melodica die een prominente rol in Satellite had en in de volksmond, idd een Hooter wordt genoemd.

    "Hey Satellite Man, your time has come
    Your words received by everyone
    And should you fall, well that's okay
    You love the ones that you betray.

    So jump in the river and learn to swim, God's gonna wash away all your sins
    And if you still can't see the light, (good) God's gonna buy you a satellite."


    Look to the heavens and see it shine!
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 5 augustus 2013 om 21:28
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  13. Onderstaande 6 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 augustus 2013),Badslippers ( 5 augustus 2013),bergm550 ( 5 augustus 2013),fg22 (22 juli 2014),Megaboob ( 5 augustus 2013),vrije jongen (19 augustus 2013)

  14. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Cheyenne is de meesten van ons beter bekend als Carla uit GT. Eindelijk heeft ye een club gevonden waar de meeste gasten niet eens naar zoenen informeren. Tussen alle 'Ciao Amore...go to room' dames wel met afstand het leukste meisje om mee te kletsen... uitgebreidere destructie volgt!

  15. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (16 augustus 2013),fg22 (22 juli 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Cheyenne is de meesten van ons beter bekend als Carla uit GT. Eindelijk heeft ye een club gevonden waar de meeste gasten niet eens naar zoenen informeren. Tussen alle 'Ciao Amore...go to room' dames wel met afstand het leukste meisje om mee te kletsen... uitgebreidere destructie volgt!
    Jammer, weer zo'n top meid die GT verlaten heeft. Over het zoenen gesproken, de eerste keer dat ik met haar op de kamer was, mocht ik alleen op de lippen zoenen, maar niet met de tong. Maar nadat ik 3 keer met haar op de kamer was geweest, mocht ik steeds meer en toen hebben we ook met elkaar getongzoend. Maar ik ben bang dat Carla ook niet meer terugkomt naar GT.

  17. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 juli 2014)

  18. #11
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Jammer, weer zo'n top meid die GT verlaten heeft. Over het zoenen gesproken, de eerste keer dat ik met haar op de kamer was, mocht ik alleen op de lippen zoenen, maar niet met de tong. Maar nadat ik 3 keer met haar op de kamer was geweest, mocht ik steeds meer en toen hebben we ook met elkaar getongzoend. Maar ik ben bang dat Carla ook niet meer terugkomt naar GT.
    Toen ik 15 was werden meiden met wie je de derde keer nog niet getongzoend had als preuts omschreven. En voor preutse meiden is dit toch het foute beroep😜

  19. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 juli 2014)

  20. #12
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen runter Zomer 2013 part 2.1: Andiamo

    Part 1: Andiamo
    Part 2: Paradise
    Part 3: Sakura
    Part 4: Mainhattan
    Part 5: Acapulco

    De terugtocht van mijn vakantietje verliep via Oostenrijk (en inderdaad als een geest uit de fles, dit keer met een autootje)… dus maar eens Andiamo aandoen. Veel positiefs over gehoord, maar bij het zoeken naar wat recentere ervaringen ook minder vrolijke berichten.

    Club is makkelijk te vinden en vlakbij zijn er een paar niet al te dure hotelletjes (Moser en Melcher; ik zat in Moser). Zoals het lot wil, was het de enige dag in een periode van weken, dat het regende… bij binnenkomst werd ik door een kerel in het Italiaans aangesproken (que?!); daarna in het Duits dat ik mijn rugzak niet nodig had en of die even terug naar de auto kon (de club levert immers ‘alles’ dat je nodig hebt)… ik keek hem met wat ongeloof aan, maar ik werd dus in korte broek en met slippers de regen weer ingestuurd. Gelukkig mocht ik wel een plastic tasje meenemen… want voor een club die alles levert, mis ik toch shampoo, leeswerk, etc.

    Na overhandiging van de 85 euro kreeg ik een badjas, een bandje met magneetding en een bonnetje met het nummer (staat dus niet op je bandje). Ik had een van de mindere bandjes, want ik heb vaak behoorlijk moeten kloten om mijn lockers open/dicht te krijgen… in alle eerlijkheid leken de meeste anderen hier weinig last mee te hebben en een paar tips van dames hielpen wel. Wel mooie ruime lockers, maar die heb je eigenlijk niet nodig zonder tas.

    De club ziet er prachtig uit, al had ik het wel wat groter verwacht. Eigenlijk een enkele ruimte, met in de ene hoek een welness gedeelte (zowel binnen als buitenzwembad zijn prachtig) en aan de andere kant de bar… veel ruimte om te relaxen is er niet en eigenlijk zit je behoorlijk bij elkaar op de lip (waarschijnlijk beter bij goed weer). In een appart gedeelte zit het restaurant en alle kamers (op 1 of 2 na) zitten op de eerste verdieping. Zoals gezegd is het dus 1 grote ruimte, een beetje een kleine en mooiere versie van Sharks. Opvallend goede muziek ook, met een soort relaxte remixes van de bekende clubsongs.

    Het eten is best lekker, met veel keuze… al blijft het warmhoudbak voedsel. Het enige dat echt niet kan, is dat er tussen 3 en 6 helemaal niks is (restaurant ook gesloten)… voor focking 85E en daar niemand mij dit had kenbaar gemaakt, stond ik daar 10 over drie hongerig te zijn. Drankjes zijn de vaste clubdrankjes en omdat een klein pilsje al 6 euro aandoet, bleef het bij koffie en water.

    Dan de dames, vroeg op de middag al veel dames aanwezig en later kwamen er nog een aantal bij. Qua optiek ligt het allemaal een latje hoger dan in Duitsland, het is niet dat je er dames ziet die je in de Duitse clubs niet ziet… het is alleen dat er uitsluitend dames rondlopen die bij de top 10/20% in de Duitse clubs zouden behoren. In andere woorden, dingen die je niet tegenkomt: vetrolletjes, missende tandjes, meer dan KF36, hangtietjes, etc. Relatief ook wat meer siliconen en gezien de clientèle, opvallend weinig geblondeerde dames. Ook waren er nauwelijks meisjes die ‘onervaren’ of ‘nieuw’ leken en opvallend genoeg heb ik uitsluitend Roemeense dames gesproken!

    Ook wat mannen betreft was het vroeg op de middag al behoorlijk druk, met voornamelijk Italianen…bij binnenkomst was het eerste dat ik zag, twee van die pastapipos die met natte onderbroeken van het zwembad naar de jacuzzi gingen. Dit betekent ook dat je door iedereen (en ik bedoel dus echt zonder uitzondering) met dikke vermicelliletters wordt aangesproken… op een gegeven moment merkte ik dat ik het barpersoneel ook maar met graasie ging beantwoorden en daar elke bestelling in het Duits moest worden herhaald, hoorde ik me op het laatst ook om een Aqua vragen.

    De handelswijze van de dames kon me nou niet echt bekoren… hoewel ik al lang weet dat prijs in de paysex weinig zeggend is met wat je ervoor krijgt, had ik denk ik toch het gevoel dat ik voor 70 per half uur wel iets ‘extra’ zou moeten krijgen. Nou krijg ik van ‘Schatzi’ al lichte jeuk, maar dat verbleekt met de rode bulten die ik bleek te krijgen bij ‘Ciao Amore…’. Dan is de pula ineens wel ergens in de onderbuik verdwenen: als het volgende woord dan meteen ‘Camera?’ is, gaat het hem niet worden. Dit is dus de standaard en zelfs als je aangeeft geen Italiaans te spreken, wordt ‘Camera’ alleen vervangen voor het woord ‘Room’. Een enkeling vraagt eerst nog hoe je heet en soms waar je dan wel vandaan komt, of het je eerste keer is… meer dan dat is zeldzaam. In het begin is dat nog wel lachen - en ik heb echt een paar keer hardop ‘no way’ geroepen, bij het zien van hoe een verveeld halfslachtig ‘Camera’ positief werd beantwoord – maar op een gegeven moment wordt je er voornamelijk heel triest van. Slechts een enkele uitzondering aan het begin van de dag en dat was omdat niemand mij de prijzen had uitgelegd (en een meisje die taak dus op zich nam): zelfde als in Hessen, alleen tijd 20 meer per half uur en het expliciet vermelden dat je maar 1 keer per half uur mag spritzen.

    Nou ja, je wilt toch wat… dus een klein vreugde dansje toen een van de weinige onervaren ogende meisjes, wel 6 zinnen met me wisselde voordat de kamervraag volgde. Toen deed ik iets raars door naar de mogelijkheden te informeren, maar zoenen was geen probleem… naar boven met 19 jarige Adina dus (a cupjes, slank, bruin haar, leuk lachje).

    Eenmaal boven moesten we even op een kamer wachten en was alle interesse in mij kennelijk verdwenen. Meer bezig met wie wanneer aan de beurt was en van een gesprekje was niet echt sprake meer. Gelukkig duurde het niet lang en ondanks dat ik net gedoucht had, werd mij toch de douche gewezen (in de kamer en dus de baas zijn tijd). Snel gedaan en madame lag al op bed, erbij gekropen en een paar zachte kusjes die een mooi begin zouden zijn… ware het niet dat dit is wat ze onder ‘zoenen’ verstond. Hierna snel naar de tepels en pijpen (met of zonder werd nog gevraagd)… ze liet even zien dat ze het best kan, maar had toch de voorkeur voor veel handeinzatz. Ik kreeg haar even omhoog voor een kuis kusje en voor ik het wist zat er een condoom om mijn leuter…god wat was het een leuke sessie. Neuken kan ze eigenlijk heel goed en ze heeft goed door wat voor je werkt…maar daar maakt ze ook misbruik van. Een verzoek om het wat rustiger aan te doen (eerste sessie in een paar weken he), heeft een versnelling als gevolg en toen ik haar vroeg te stoppen, ging ze juist steviger door. Zoenen trouwens niet meer, maar wel oogcontact (is tenminste nog iets). Het irriteerde me mateloos dat ze hier nog succes mee had ook. Nou ja, gevulde rubbertje weg en ik werd weer naar de douche gewezen… rustig aan gedoucht om de tijd nog over het kwartier heen te krijgen, want ze stond te trappelen weer te gaan. Echt de slechtste sessie in tijden.

    Terwijl ik hongerig wachtte op het eten, besloot ik voor de gein eerlijk te zijn als meiden vroegen wat ik van de club vond… opvallend dat geen van dames een uitdaging zag toen ik meldde dat de club mooi is, maar ik wel heel slechte seks had gehad. Met als toppunt het vrolijke meisje dat tijdens deze zin knikte en begon weg te lopen, haar net bestelde thee achterlatend (zonder terug te komen dus).

    Na het eten en zelfs wat werk te doen (goed dat ik dat had meegenomen) een beetje zitten kijken of ik nog iets ging doen. Het mooiste meisje van de club zat vaak een beetje ongeïnteresseerd aan de bar (wat de mannen niet weerhield om te gaan kameren) en kwam me bekend voor… in eerste instantie dacht ik nog: goh die lijkt net zo veel op Buffy als Carla uit GT… toen ze me op een gegeven moment met een typisch lachje naar zich toe riep (en toch eerst in het Italiaans iets zei, om daarna te vragen Italiano? Deutsch?). Spreekt toch heel goed Duits (net als Engels weet ik nog van de vorige keer): ‘waar vandaan?’ en toen ze met ‘Lekker ding’ kwam, wist ik het zeker: `Golden Time’… vreemd genoeg herinnerde ze zich mij nu ook en wist zelfs nog uit welke stad ik kwam. Eigenlijk een heel leuk praatje en een terugkeer naar GT schat ik in als nogal onwaarschijnlijk. Regelmatig GT klanten in Andiamo kennelijk en toen ze vroeg of ik nog naar de F1 in Spa ging, kon ik het niet helpen te denken dat ze vast met Sphinx had zitten praten. Na een minuutje of 10 de kamervraag, die ik wegens eerder behaalde resultaten moest afwijzen. Niet dat ze slecht is, maar ze was er ook in GT eerlijk in dat ze niet zoent en dan zijn herhalingen tamelijk uitgesloten. Ze verzekerde me dat het een behoorlijke kluif zou worden om een zoener te vinden in Andiamo (en dan zwak ik het nog af), maar vond ook dat we dan beter niet konden kameren. Eigenlijk bleef ze de rest van de avond heel leuk doen, met veel glimlachjes en aanrakingen bij het langlopen… misschien medelijden omdat ik steeds meer met mijn ziel onder mijn arm liep. Een paar uur later, zonder dat ik verder wat had gedaan, kwam ze nog eens checken of ik niet wilde… heel vriendelijk dat ze geen ‘I told you so’ naar me toewierp.

    Ik ben niet iedereen langs gegaan om service te checken, dus er zullen vast wat ‘toppers’ rondlopen, maar ik ben ze niet tegen gekomen. Bij een willekeurig (maar mooi) blondje dat binnen 8 seconden naar boven wilde – ik kreeg haar naam niet eens – kreeg ik expliciete zoenweigering… een ander blondje dat een beetje ‘achter me aan zat’, liet het halverwege een poging zitten toen Cheyenne (Carla dus) langsliep en iets in het Roemeens zei. Even in de kino gaan zitten en heel wat gepijp en geneuk, maar een zoen – laat staan een tongzoen – heb ik niet gezien. Dat vrolijke en drukgeboekte brunetje (Rosa en heel schattig) dat haar thee had laten staan, begon nog eens in het Italiaans tegen me en gaf ook aan niet op de mond te zoenen… nou ja een tendens op zijn minst.

    Buiten deze dames waren er nog twee die ik ‘volgde’. Een blondje dat zo een beetje op iedereen afging (en daarna kamerde), behalve op mij… toen die voor de zoveelste keer voor de kerel naast me ging (inmiddels ging ze alleen nog naar de kino) leek het me maar beter van niet. Het andere meisje was lang in de kleedkamer geweest en wilde kennelijk niet meer kameren – heb haar drie ‘sloesel’ Italianen zien afwimpelen – dus dat maakte het ook weer makkelijk.

    Rond half twaalf mijn sleutel ingewisseld met de intentie om desgevraagd aan te geven dat ze toch niet aan de noorderburen kunnen tippen… maar ik kreeg alleen een ‘Miele grassie, tjou’ en ze ging verder met de buslading Slovenen en Kroaten die kennelijk nog twee uurtjes in het ‘paradijs’ wilden.

    Een vervolg bezoek aan Andiamo lijkt me – ondanks dat ik best wel eens in de buurt ben – nagenoeg uitgesloten. De club is het geld niet speciaal waard en met die happy Italians, is redelijke service volkomen onnodig (want er wordt door de dames verdiend als een motherfoker).

  21. Onderstaande 12 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 augustus 2013),Ascari ( 8 juni 2023),bergm550 (20 augustus 2013),Don Rudo (20 augustus 2013),fg22 (22 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (21 augustus 2013),hasta la pasta (21 augustus 2013),Megaboob (20 augustus 2013),MiniME (20 augustus 2013),rmjhexe (20 augustus 2013),Sphinx (20 augustus 2013),Wijze grijze (20 augustus 2013)

  22. #13
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard Weer geopend

    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  23. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (16 juli 2021)

  24. #14
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Goed nieuws! Vorig jaar was ik wezen kijken maar stond ik voor een gesloten deur. Het leek aanvankelijk op een corona faillissement...
    Andiamo bestaat al langer dan het nabijgelegen Wellcum, maar zullen veel te lijden hebben gehad onder het laatstgenoemde wellnessoord.

    Op foto lijkt Andiamo perfect te passen in de reeks betapijte glamourclubs à la Paradise, The Palace en consorten.
    Ik neem aan dat dit ook zo'n gladde Italo-club is zoals Wellcum?

  25. #15
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Andiamo, Algemeen (Oostenrijk)

    Woensdag 21e een bezoek gebracht aan Andiamo. Deze club die tegenwoordig een zuster club is van Wellcum ligt een stukje verderop in Vilage. Het was even zoeken maar lag precies achter de autodealer ipv het weggetje voor dealer waar googlemaps ons instuurde.

    Deze club heeft niet zoveel dames als Wellcum. Stonden 24 dames op de AWL. Bij binnenkomst netjes ontvangen. We kregen 10 euro korting op de entree die normaal 69 is. Wat krijg je daarvoor: iets vergelijkbaars als wellcum. Een hele nette club. Ruime bar, al even goed en gevarrieerd eten. Alles zag er strak uit. Even uitgebreide sauna mogelijkheden. 3 sauna’s turksstoombad en hotwirlpool. Tuin met ligbedjes en zwembad. Die tuin is alleen een stuk kleiner dan bij wellcum.

    Was niet erg druk toen we de bar om 13.00 binnenkwamen. 10 dames en ongeveer net zoveel gasten. Het aantal dames liep in de middag geleidelijk op naar zo’n 24 uiteindelijk in de avond. Maar het aantal gasten nam af tot 5 toen een groepje sudlanders de club verliet. Pas tegen het avond uur kwam er leven in en nam het aantal klanten toe tot ruim 30 misschien. Toen pas werd er vollop gekamerd. Gevolg er werd wel veel op ons gejaagd. In eerste instantie zag ik een mooi blondje als enige optie. Ze zat er stil bij en was de enige die niet jaagde. Ook geen contact met de andere dames. We hadden geen haast dus later zag ik een andere dame en daarop gewacht en eerste kamer mee gemaakt. Ik ben d’r naam vergeten. Maar was een prima kamer beter dan de half uurtjes van de dag ervoor in wellcum maar ook deze op half uurtje gehouden. Bij de later binnengekomen dames zaten meer dan genoeg opties. Denk 6 of 7. Bij sommige kreeg ik wel het gevoel dat het niet zo goed zou zijn.

    Als 2 kamer dus gekozen voor het blondje aangezien ze het meest m’n type was. Ze bleek Inna te heten en ik heb het niet gevraagd maar ik betwijvel of ze roemeens was. Gezien ze niet met de andere dames sprak. Sprak geen Duits en italiaans en beperkt engels maar genoeg om te laten weten wat ik wou en een klein beetje te converseren. Ze was hier ook pas een week. Op kamer gemaakt was het pzc heerlijk. Wou al snel het condoom pakken maar ik vroeg of ze dat niet langer kon. Hoefde niet aan een stuk door en dit leek ze te waarderen. Zodoende deed ze dat met regelmaat en met tussenpozen verkende we elkaars lichaam. Ik werd heerlijk en teder in de nek gezoend en op de mond. Heerlijke zoentjes dat was nog nooit zo lekker. En ondertussen begon ze heerlijk te pussysliden. De sex was ook heerlijk. Top uurtje. Niet gevraagd of ze cim deed maar vermoedt van wel. Ik hou daar best van maar wou er niet aan bij dit lieve meisje. Ik wou niet die smeerlap lijken. Toen pas vroeg ik haar leeftijd en ze was pas 18 oeps.

    Later nog een keer een kamer met haar gemaakt. Waarbij ze m’n mond direct langdurig opzocht en we al snel innig tongzoende. Krijg niet het idee dat ze dit bij anderen doet. Weer pussysliden en ik heb haar nog gewaarschuwd dat ze daar mee moest oppassen omdat er wel eens andere kunnen zijn die dat opvatten als een uitnodiging hem zonder condoom erin te stoppen. Weer wat elkaar verkennen en ze was zo nat als maar wat merkte ik terwijl ik niet eens met m’n vingers naar binnen was gegaan. Ah goed tot sex overgegaan maar dit keer gebruikte ze helemaal geen glijmiddel en hielp ze mij haar in het eerste standje tot een hoogtepunt te brengen. Bij het d’r uithalen bleef het condoom erin en bij het volgende standje weer. Maar ze wou geen glijmiddel gebruiken. Bij doggy knapte het condoom uiteindelijk maar dat was geen reden voor paniek bij haar en ze zorgde gewoon dat ik klaar kwam. Ze was daarna ook heel relaxt en niet gestressed. Ik krijg eigenlijk het idee dat ze nzc als service aanbied aan haar klanten maar dat het tz niet voor elke beer is weggelegd.
    Echt top uurtjes met haar gehad. Ondanks het slecht spreken van haar talen mogen ze haar doorsturen naar wellcum doorsturen. Ze was in de avond trouwens om de havenklap geboekt.

    Andiamo is een prima club en als ze zorgen dat er meer klanten komen en er dan nog meer dames komen kan het een succes worden. Denk dat ze hier ook wel een club met plaats voor 60/70 dames per dag van kunnen maken. Met 24 dames maar en 6/7 opties waren er meer opties voor mij dan welke club in NRW dan ook. Ik wou dat er een club met zo’n line-up is waar ik elke week naar toe kan. Bij afloop nog een bon voor €15 aan extra alcoholische drank te krijgen bij een volgende bezoek naast de 2 biertjes die al bij de entree inzitten. Laat ze zo’n promo actie in de kluisjes van wellcum leggen en misschien wordt het een succes. Vanaf 1 oktober is de entree tot 14.00 maar €30 dus misschien weten meer gasten en dames de club te vinden. Misschien net zo’n roze ballon op het dak als bij Wellcum. Mijn bezoek was in iedergeval een succes en zou goed kunnen dat ik volgende keer weer ter afwisseling hier een dagje heen ga.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  26. Onderstaande 17 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2022),Ascari (25 september 2022),AVENTADOR (25 september 2022),Badslippers (26 september 2022),Liefje (25 september 2022),Meme Moo (25 september 2022),mentholbear (25 september 2022),nick n. (26 september 2022),Patjax (25 september 2022),pret (25 september 2022),satanic surfer (26 september 2022),schoolmeester (26 september 2022),Shakir (25 september 2022),Toetebel (25 september 2022),Wacko66 (25 september 2022),WANDELAAR5 (25 september 2022),Wentelt Eefje (26 september 2022)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

  Diamond 468*60