Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:47
    Berichten
    91
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln Goede voornemens voor 2009?

    Ik vraag me wel eens af waarom je alleen bij het begin van een nieuw jaar je goede voornemens kenbaar moet maken? Ik bedoel, elke dag sta ik op met goede voornemens en elke dag komt er niets van deze goede voornemens terecht.
    Dag in dag uit, week in week uit, maand in maand uit en jaar in jaar uit :D!

    Na het eind van iedere dag denk ik "morgen weer een nieuwe dag met nieuwe voornemens!".

    Toch ben ik benieuwd of er IJsbeertjes zijn die goede voornemens hebben voor 2009!

    Als ik heel diep nadenk heb ik toch een paar goede voornemens.


    1. Niet stoppen met roken. Het is slecht voor je gezondheid en het kost je een kapitaal. Maar ja tis wel lekker hoor!
    2. Meer recensies op dit mooie forum schrijven.
    3. Weer in training gaan zodat ik eindelijk mijn voeten kan zien als ik een blik over mijn bierbuik heb.
    4. Een goede balans aanbrengen tussen het plezier wat je kunt beleven aan het bezoeken aan Sauna Clubs en het gevaar op verslaving aan deze mooie hobby.
    De club wereld in Duitsland is een hele mooie en verslavende wereld. Maar het is ook een beetje een schijnwereld met gekochte illusies. Daar is niets mits mee zolang we ons dat maar realiseren en we ons ook er van bewust zijn dat er ook nog een andere gewone normale wereld is.

    Ik wens alle IJsbeertjes een gezond en voorspoedig 2009 toe! Have fun but remember "overdaad schaadt!".

    Groet,
    KeesRoeiboot!

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik zie een bezoek aan een saunaclub toch echt niet als een schijnwereld.Voor mij is het net zoiets als een brood kopen bij de bakker.Kijk maar bij Johan Heesters thuis die is met zijn sauna de 100 jaar al aardig gepasseerd.Bij zijn laatste optreden werd hij door twee leuke dames ondersteund,en dat was op zijn 104de verjaardag. Bij deze wens ik iedereen dus ook de dames die deze webside bekijken een heerlijk uiteinde en een goed nieuwjaar toe en dat we ons nog vaak zullen vermaken in onze geliefde saunaclub

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot Bekijk bericht
    Maar het is ook een beetje een schijnwereld met gekochte illusies.

    Het is een schijnwereld met niks anders dan illusies. Dus niet 'een beetje'. Iemand die dat niet kan handelen, kan er beter weg blijven, want vroeg of laat ontstaan er problemen. Maar goed, iedereen maakt zijn eigen keuze maar. Ik blijf hoe dan ook in 2009 komen...

  4. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Geen.....

  5. #5
    Geregistreerd
    7 november 2008
    Last Online
    10 januari 2009 @ 16:27
    Berichten
    105
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard goede voornemens????

    Heb ik niet.Nooit gehad.Komen ook niet uit. Stoppen met roken gaat niet ik rook niet Heb me wel voorgenomen om oudejaars-avond heel even te kijken als Nederland 80 miljoen euroos de lucht in schiet.Lang leve de recessie O ja ik ben van plan om eerlijk mijn belasting formulier in te vullen
    Laatst gewijzigd door Wigwam3; 29 december 2008 om 12:15 Reden: moest dit nog even kwijt

  6. #6
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Edele Ijsberen jullie weten natuurlijk wel dat het leven een groot langlopend toneelspel is en de aarde het geweldig podium maar speel jullie rollen goed in het komende jaar want anders vallen jullie eraf.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Edele Ijsberen jullie weten natuurlijk wel dat het leven een groot langlopend toneelspel is en de aarde het geweldig podium maar speel jullie rollen goed in het komende jaar want anders vallen jullie eraf.
    Oh nee, wéér een televisieformat.
    Worden we per sms de laan uitgestemd of beslist er een vakjury wie mag blijven?
    #Ursi polari, aardig beest#

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.

Freude 468*60