Bekijk resultaten enquête: Hoeveel betaalt je elke maand vor je hobby (gemiddeld)

Aantal stemmers
262. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • nooit iets! Ik neuk alleen mijn echtgenote/vriendin

    8 3,05%
  • minder dan 100 euro

    23 8,78%
  • 102-200 euro

    39 14,89%
  • 201-300 euro

    49 18,70%
  • 301-500 euro

    55 20,99%
  • 501-700 euro

    31 11,83%
  • 701-1000 euro

    27 10,31%
  • 1001-2000 euro

    20 7,63%
  • meer dan 2.000 euro

    5 1,91%
  • Ik weet het niet zo precies, ik ben miljardair

    5 1,91%
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 82
  1. #26
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    26 oktober 2017 @ 05:24
    Berichten
    87
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl
    hoe "duur"wil ik anders zien!wat kost een vrouw en al helemaal een ex-vrouw.

    Dit bedoel ik en dat dus twee maal, maar mn eigen schuld, de eerste keer ben je slachtoffer , de tweede keer vrijwilliger

    Snap je het nu

  2. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Ik werk vanaf het begin (toen ik nog een postbestellende student was) met een "Sparkasse" (de zgn Wandelfinanciering). Ik leg elke maand een bepaald bedrag opzij, meestal zo tussen 80 en 200 (tr)euri. Ik zit helaas niet in de positie om spontaan een club te bezoeken, maar achteraf bekeken is dat ook weer een voordeel (dan kan je hobby ook niet in een obsessie veranderen)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. #28
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In 2006 bijna 700/maand... 't Wordt al minder, als de trend doorzet ben ik in 2020 nog maar EUR 50/maand kwijt :D

    Serieus, 't is veel geld. En het is het waard. Een echtgenote is ook duur, toch?

  4. #29
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    In 2006 bijna 700/maand... 't Wordt al minder, als de trend doorzet ben ik in 2020 nog maar EUR 50/maand kwijt :D

    Serieus, 't is veel geld. En het is het waard. Een echtgenote is ook duur, toch?
    Ja deze bedragen kloppen best redelijk. Maar wat moet ik nu want een echtgenote en een vriendin heb ik ook.

  5. #30
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Of zelf veel geld verdienen, of zorgen dat je ega en je vriendin veel geld verdienen... :D

  6. #31
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Leuk onderwerp dit De afgelopen maanden is deze uitgave alleen maar toe genomen. Een gemiddelde 500eurie,s per week Dus per maand ga ik maar niet noemen. Ik zei het vrijdag nog tegen vriend ijsbeer,we neuken gewoon een mooie mercedes sl600 serie weg in een jaar En laten we het over vriendinnen maar niet hebben:DHet is af en toe net ezeltje strekje. Ach ja Zolang ik in deze topconditie blijf is er toch niks mooiers dan en af en toe eens bij je vriendinnnetje te Ik heb het al eerder gezegd elke Meid heeft zijn eigen kwaliteit. L.D is:guilty[1] :guilty[1] :guilty[1]


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  7. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Het bezoeken van de Sauna-clubs en de FKK's in Duitsland is bijzonder aangenaam, je kunt er met de dames veel en fijne intense momenten beleven en de goede en vele vriendschappelijk contacten met de mede ijsbeertjes is ook iets wat ik zelf zeer op prijs stel.

    Das dus allemaal mooi edelhertjes en zo en blablabla (lees de recensies ook de mijne) maar eens na!

    Maar ja alle mooie dingen in het leven hebben een prijs, ook vele Duitsland bezoekjes. Of je die prijs wilt/kunt betalen is een persoonlijke afweging die voor een ieder verschillend zal uitvallen. Daar wil ik ook niet intreden, moet een ieder voor zich uitmaken.

    Waar ik wel in wil treden (dus gewoon mijn mond over open wil doen) is dat het me wel een beetje stoort dat we soms zo trots zijn en groot doen over hoeveel Eurootjes we elke maand in Duitsland verknallen ... .

    Het lijkt erop alsof we maar een beetje tegen elkaar zitten op te bieden en daar trots op zijn: 500 Euro? -> pfff mietje hoor, ik zit wel op 1000 Euro, hmmm 1000 Euro -> daar kom ik nog wel ver boven uit hoor!

    En laten we eerlijk zijn zelfs als je je het financieel kunt veroorloven dan zijn bedragen van meer dan 1000 Euro/maand toch vrij fors te noemen.

    Gelet op de bijdragen in dit topic zijn dit soort bedragen bepaald geen uitzonderingen ... . Ik vind dat toch wel veel geld voor onze mooie hobby!

    Mijn berichtje lijkt misschien wat moraliserend en ... dat klopt wel, bij de die hards gaat het waarschijnlijk het ene oor in en het andere oor uit.

    Clubs bezoeken in Duitsland das gewoon een verslaving, laten we wel zijn maar je zo af en toe achter de oren krabben wat dat kost is lijkt me zeer verstandig, das eigenlijk een beetje mijn punt!

    Ik lees nu trouwens in dit topic dat ik 25.09.2006 uitsprak dat ik wat minder naar Duitsland wou gaan, tsja 2 maal/maand maximaal ... .

    In December was ik 4 maal in PHG, soit en bezocht 4 FKK's in de Frankfurt Arena waar de prijzen wat hoger liggen dan in NRW.

    Het bedrag wat ik in December verknald heb noem ik hier niet, maar het was veel, rationeel gezien knettergek-idioot-debiel veel!

    Ik moest het even kwijt! Voor de duidelijkheid, het plezier wat ik heb ontleend aan de bezoekjes is me elke gespendeerde euro waard geweest!

    Oja waar ik zaterdag a.s. ben :D, ja gewoon daar dus maar ik neem nu wel wat minder Eurootjes mee !

    Groet,
    het ijsberenforumlid big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #33
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Het bezoeken van de Sauna-clubs en de FKK's in Duitsland is bijzonder aangenaam, je kunt er met de dames veel en fijne intense momenten beleven en de goede en vele vriendschappelijk contacten met de mede ijsbeertjes is ook iets wat ik zelf zeer op prijs stel.

    Das dus allemaal mooi edelhertjes en zo en blablabla (lees de recensies ook de mijne) maar eens na

    Maar ja alle mooie dingen in het leven hebben een prijs, ook vele Duitsland bezoekjes. Of je die prijs wilt/kunt betalen is een persoonlijke afweging die voor een ieder verschillend zal uitvallen. Daar wil ik ook niet intreden, moet een ieder voor zich uitmaken.

    Waar ik wel in wil treden (dus gewoon mijn mond over open wil doen) is dat het me wel een beetje stoort dat we soms zo trots zijn en groot doen over hoeveel Eurootjes we elke maand in Duitsland verknallen ... .

    Het lijkt erop alsof we maar een beetje tegen elkaar zitten op te bieden en daar trots op zijn: 500 Euro? -> pfff mietje hoor, ik zit wel op 1000 Euro, hmmm 1000 Euro -> daar kom ik nog wel ver boven uit hoor!
    : Het is af en toe net een veiling

    En laten we eerlijk zijn zelfs als je je het financieel kunt veroorloven dan zijn bedragen van meer dan 1000 Euro/maand toch vrij fors te noemen.
    :Het beste kan je een bepaald bedrag mee naar binnen nemen,want anders gaat het toch weer allemaal op En tja is het een verslaving of is het gewoon heel lekker:p

    Gelet op de bijdragen in dit topic zijn dit soort bedragen bepaald geen uitzonderingen ... . Ik vind dat toch wel veel geld voor onze mooie hobby!
    :Mooie hobby,s kosten geld

    Mijn berichtje lijkt misschien wat moraliserend en ... dat klopt wel, bij de die hards gaat het waarschijnlijk het ene oor in en het andere oor uit.
    :Nee dat niet af en toe moet je eens achter je oor krabben,of de spiegel van Jansen voorhouden Maar goed dat er ijsberen zijn die af en toe die spiegel mee nemen

    Clubs bezoeken in Duitsland das gewoon een verslaving, laten we wel zijn maar je zo af en toe achter de oren krabben wat dat kost is lijkt me zeer verstandig, das eigenlijk een beetje mijn punt!

    Ik lees nu trouwens in dit topic dat ik 25.09.2006 uitsprak dat ik wat minder naar Duitsland wou gaan, tsja 2 maal/maand maximaal ... .
    : Die voornemens komen me bekend voor,maar ben ik ook niet erg sterk in

    In December was ik 4 maal in PHG, soit en bezocht 4 FKK's in de Frankfurt Arena waar de prijzen wat hoger liggen dan in NRW.

    Het bedrag wat ik in December verknald heb noem ik hier niet, maar het was veel, rationeel gezien knettergek-idioot-debiel veel!
    :Kerst staat bekend als een dure maand

    Ik moest het even kwijt! Voor de duidelijkheid, het plezier wat ik heb ontleend aan de bezoekjes is me elke gespendeerde euro waard geweest!

    Oja waar ik zaterdag a.s. ben :D, ja gewoon daar dus maar ik neem nu wel wat minder Eurootjes mee !

    Groet,
    het ijsberenforumlid big30
    Saluti L Diablo

    Note big30;
    @LD: Thxs voor je commentaar en toevoegingen! Je benadrukt nog eens heel goed de punten die ik wil overbrengen!
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  9. #34
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ? ? ? Euro keep it Quiete.

    Ik zou me bij Big 30 aan willen sluiten en laten we er geen RACE van maken .

    Want het is natuurlijk wel onnzinnig (lekker) wat we doen met al die EURO's en die weg .

    Dus een beetje met beleid en niet met bedragen smijten .

    Groeten,

    De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  10. #35
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Berichten
    248
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 4 posts

    Standaard

    ik val binnen de categorie >1000

  11. #36
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Als ik daarover zou nadenken zou ik subiet stoppen....

  12. #37
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Gemiddeld 6 á 700 per maand.......gelukkig leef je maar een keer.

  13. #38
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Ben even gaan terugrekenen. Dit jaar, gemiddeld 1 keer per week, gemiddeld € 200,-- per keer. Dit is echt veel te gek. Ik ga een pauze inlassen en waarschijnlijk de komende 4 weken geen club bezoeken.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  14. #39
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    It depends on my income!
    Als ik goed verdiend heb, kan er veel van af... Wanneer ik weinig of geen inkomen heb, dan verdienen ze niets aan mij! Seks uit het vuistje kan ook lekker zijn... Bovendien zijn er nog vrouwen genoeg die zich gratis laten bekruipen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #40
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Ogen dicht, heel snel zeggen: ca. 700 € per maand
    Dat kost een vrouw ook per maand, dus eigenlijk moet ik 't vol trots zeggen
    Altijd op zoek naar honing

  16. #41
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    tussen de 300-500 per maand .....

  17. #42
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Per maand breng ik <200 euro naar de dames

  18. #43
    Geregistreerd
    24 augustus 2010
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 12:25
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    klinkt super wat voor budget trekken jullie hier doorgaans voor uit?

  19. #44
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barfo Bekijk bericht
    klinkt super wat voor budget trekken jullie hier doorgaans voor uit?
    Dat is zo betrekkelijk. Voor een bezoek aan een saunaclub is alles tussen de 50 en 1000 euro mogelijk.

    Je geeft zoveel uit als dat jij wil, verstandig vindt (hoewel mijn verstand me weleens in de steek laat!) en in je portemonnee zit. Daardoor kan het behoorlijk variëren.

    Soms ben ik voor 50 euro klaar. Entree, eet en drink wat, geniet van de aanblik van al dat schoons, klets links en rechts wat met de dames en collega ijsberen, maak gebruik van de wellness maar ga niet naar de kamer. Dat is dan een goedkoop uitje en ik amuseer me prima.

    Maar ik heb ook maanden gehad dat de uitgaven een modaal maandsalaris betroffen. Verstandig? waarschijnlijk niet. Lekker genoten? Jaaaaaaaaaaaaa!!!

    Als je het kunt missen neem je 150 tot 200 euro mee. Dat is een redelijk en veilig bedrag. Daar kun je best een plezierige namiddag en avond voor hebben met lekker eten en drinken en 2 tot 3 wipjes.

  20. #45
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik betaal al jaren ongeveer hetzelfde per maand aan deze hobby.
    Twee a drie maal per week 100,- euro bij gewoon club- of privébezoeken en 1 a 2 maal per maand saunaclub. Bij saunaclub bezoek altijd zo'n 250 a 300 euro kwijt. Dit patroon is al heel veel jaren vaste regel. Alleen de laatste maand te druk met ander werk .... houdt ik ineens geld over aan het einde van de maand.

    BefBeer

  21. #46
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    150-200 EUR per saunabezoek, valt op zich best mee. Je eet en drinkt, wellness-faciliteiten, bent de hele dag onder de pannen en neukt 2 of 3 keer.

    Ga eens met een meidje naar een gewone sauna, daarna wat eten en in de kroeg drinken, dan ben je bijna hetzelfde bedrag kwijt en heb je misschien nog niet een geneukt .

    Probleem is dat als je 3x in een weekend naar een saunaclub gaat het bedrag wel gaat oplopen , maar je hebt wel een topweekend

    Belangrijkste is dat ieder voor zich bepaalt hoe vaak je gaat en van te voren bepaalt hoeveel geld je wilt besteden. Gewoon niet meer geld meenemen.

  22. #47
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    150-200 EUR per saunabezoek, valt op zich best mee. Je eet en drinkt, wellness-faciliteiten, bent de hele dag onder de pannen en neukt 2 of 3 keer.

    Ga eens met een meidje naar een gewone sauna, daarna wat eten en in de kroeg drinken, dan ben je bijna hetzelfde bedrag kwijt en heb je misschien nog niet een geneukt .

    Probleem is dat als je 3x in een weekend naar een saunaclub gaat het bedrag wel gaat oplopen , maar je hebt wel een topweekend

    Belangrijkste is dat ieder voor zich bepaalt hoe vaak je gaat en van te voren bepaalt hoeveel geld je wilt besteden. Gewoon niet meer geld meenemen.
    Klopt, goedkoop is het zeker niet, maar relatief gezien valt het reuze mee. Je krijgt namelijk erg veel waar voor je geld. "Normale" uitstapjes kosten tegenwoordig ook een fortuin en kunnen minder bevredigend zijn.

    Zelf zit ik gemiddeld op €330,- per maand (over een periode van 20 maanden), maar dit ga ik reduceren door in de toekomst maar 1 (maximaal 2) keer de kamer op te gaan per clubbezoek. En niet meer!!! Voorheen ging ik namelijk vaker op één dag, maar dat heeft volgens mij toch geen zin als je de dag erna wederom wakker wordt met een ochtendl...l.

  23. #48
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Heb niet zo`n vast bedrag per maand.....maar schatten dan.....ik denk dat ik zo`n €200,= en €500,= naar de schatjes breng, al gelang naar behoefte. Dat kan dus naar boven uitschieten maar het is ook wel eens minder.

    Rolly
    Vivir es amar, amar es vivir y la vida es una ilusión.

  24. #49
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Zo'n 350/400 per keer, is per maand een modaal inkomen.

    Help!!!! dokter ik ben ziek

  25. #50
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Help!!!! dokter ik ben ziek
    Misschien heeft Jansen er pilletjes voor...

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.