Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Unglücklich Kerstwensen en afscheid...

    Beste medeberen,

    Als eerste wil ik allen natuurlijk prettige feestdagen en een goed 2009 toewensen. Laten we hopen dat 2009 niet zo'n zwart jaar zal worden als iedereen ons probeert aan te praten...

    Dan wil ik nog even meedelen dat ik vanaf vandaag definitief mijn ijsbeervel aan de wilgen ga hangen. Ik ben namelijk gisteren met een paar vrienden naar GT geweest en ik voelde me er niet meer thuis. Oftwel, ik kan me niet meer voorstellen om in een club met een andere dame te gaan spelen. Ik denk dat ik er overheen ben. Mijn verslaving is eigenlijk geen verslaving meer..

    Toen ik gisteren zo in GT al die vrolijke ijsberen zag (sommige waren minder vrolijk, kleine :teuflisch) voelde ik me er gewoonweg niet meer tussen thuis... Vreemd gevoel, maar wel waar. Mijn vrienden konden het ook zien en gaven me ook het advies lekker boompje, huisje, beestje te gaan spelen en me niet meer bezig te gaan houden met dit bestaan.

    Dus is nu eindelijk (4 jaar naar aanvang van mijn clubleven) een einde gekomen aan mijn ijsberenleven. Ik zal af en toe nog wel eens hier komen kijken hoe het met de ijsberen gaat die ik in de loop der tijd heb leren kennen en zal misschien af en toe ook nog wel eens reageren. Al zal dat natuurlijk ook met de tijd wel afnemen....:wink:

    Ik wens alle ijsberen een heel leuk 2009 toe met veel nieuwe (of misschien juist alleen maar vertrouwde) dames en veel wandelplezier......

    Groeten,

    Azrael.....:wink::wink::wink::wink:
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Bijzonder knap besluit Azrael, ik kan mij nog niet veel bij voorstellen hoe het voelt om je niet meer thuis te voelen in een club desondanks wens ik je Succes en prettige dagen !

    Groet, Joop S.

  3. #3
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ook hele fijne feestdagen en een goed en gezond nieuwjaar ! En dapper besluit en wens je heel veel geluk toe !! gr. Seqoya !!

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael Bekijk bericht
    Beste medeberen,

    Als eerste wil ik allen natuurlijk prettige feestdagen en een goed 2009 toewensen. Laten we hopen dat 2009 niet zo'n zwart jaar zal worden als iedereen ons probeert aan te praten...

    Dan wil ik nog even meedelen dat ik vanaf vandaag definitief mijn ijsbeervel aan de wilgen ga hangen. Ik ben namelijk gisteren met een paar vrienden naar GT geweest en ik voelde me er niet meer thuis. Oftwel, ik kan me niet meer voorstellen om in een club met een andere dame te gaan spelen. Ik denk dat ik er overheen ben. Mijn verslaving is eigenlijk geen verslaving meer..

    Toen ik gisteren zo in GT al die vrolijke ijsberen zag (sommige waren minder vrolijk, kleine :teuflisch) voelde ik me er gewoonweg niet meer tussen thuis... Vreemd gevoel, maar wel waar. Mijn vrienden konden het ook zien en gaven me ook het advies lekker boompje, huisje, beestje te gaan spelen en me niet meer bezig te gaan houden met dit bestaan.

    Dus is nu eindelijk (4 jaar naar aanvang van mijn clubleven) een einde gekomen aan mijn ijsberenleven. Ik zal af en toe nog wel eens hier komen kijken hoe het met de ijsberen gaat die ik in de loop der tijd heb leren kennen en zal misschien af en toe ook nog wel eens reageren. Al zal dat natuurlijk ook met de tijd wel afnemen....:wink:

    Ik wens alle ijsberen een heel leuk 2009 toe met veel nieuwe (of misschien juist alleen maar vertrouwde) dames en veel wandelplezier......

    Groeten,

    Azrael.....:wink::wink::wink::wink:
    Erg moedige beslissing van je Azrael, Stiffie doet ook zijn best maar zo af en toe blijft het toch kriebelen en dan moet ik toch weer even naar een club, zo ook 1e kerstdag, het lijkt er dus op dat de voorzichtig wakker wordende ijsbeer dus definitief blijft slapen, ik wens je het allerbeste voor de toekomst en hele fijne dagen.

    Gr. Stiffmaster
    :wink::wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Azrael,

    Bedankt voor je bijdrage aan dit forum. Ik wens je hele fijne dagen en alle goeds voor 2009!

    Groeten,
    Tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Azrael,

    Hebben we elkaar nog steeds niet ontmoet :D. Anyway, als ik je bericht zo lees lijkt het voor jou de juiste beslissing, dus veel plezier met 'huisje, boompje, beestje', en het allerbeste voor de feestdagen, en daarna!
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  7. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    @ Azrael,
    daar ga je, witte reus!
    Publiekswissel, applaus op de banken
    Jammer dat je 't bijltje erbij neerlegt. Net nu het gezellig begon te worden

    Wip gerust nog 'ns het YBF binnen.
    Want daarin staat precies vermeld hoe het met de beren is gesteld
    #Ursi polari, aardig beest#

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

  FKK Artemis 468*60