Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak ben je verliefd geweest op een hoertje ?

Aantal stemmers
154. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • nog geen enkele keer

    41 26,62%
  • 1 x

    47 30,52%
  • 2 x

    38 24,68%
  • 3 - 5 x

    21 13,64%
  • 6 - 10 x

    1 0,65%
  • 10 - 20 x

    1 0,65%
  • meer dan 20 x

    0 0%
  • weet ik niet meer, misschien elke week

    5 3,25%
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 102
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Hoe vaak ben je verliefd geweest op een hoertje ?

    Tja, ik een enkele keer, tijdsduur: een week, dan was ik weer beneden.

    n.:wink

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    eerste comment.
    I denk nu, dat dit zo wat is hoe een inenting. Daarnaar was ik immun.

    n.:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ook ik was de klos

    Moet eerlijk zeggen dat ik ook ff met m'n ziel onder de arm heb gelopen. Gelukkig hebben mijn mede ijsberen vrienden mij weer met beide benen op de grond gekregen.

    Laten we dit maar op beginners geluk houden

  4. #4
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    liefde,
    was het liefde?
    er was iets
    maar was het liefde?
    gevoelens hadden we beide
    maar of het liefde was?
    je hebt me totaal in vertrouwen genomen
    ook geen bewijs voor liefde
    je hebt geprobeerd mij in bescherming te nemen
    ten koste van je zelf
    liefde?
    toch weet ik zeker
    ook al wil jij niet meer
    teveel meegemaakt
    teveel ellende
    er was iets
    maar wat?

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Verliefd op zo'n moppie

    Ik heb - geheel naar waarheid - ingevuld dat ik nog nooit verliefd ben geworden op een lichtekooi.

    Geheel naar waarheid? Ja - toch wel.

    Echter:
    Evengoed verlies ik mij tijdens mijn uurtjes in betaald beddegoed volledig en hopeloos in de dame (een basisklik vooropgesteld, natuurlijk).
    Evengoed spookt tussen bezoeken aan de madelieven door, de herinnering aan (de dame van) het laatste bezoek meedogenloos door mijn hoofd.
    Evengoed kan ik me soms niet onttrekken aan een licht gevoel van vlinders in de buikstreek wanneer ik over een volgend bezoek aan mijn danmalige voorkeursdame fantaseer.

    Verliefdheid is dat alles allemaal niet: Het hoofd blijft vooralsnog koel.
    Ook al hou ik zielsveel van die rotmeiden.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    eerste comment.
    I denk nu, dat dit zo wat is hoe een inenting. Daarnaar was ik immun.

    n.:wink:
    Maar als ik je Avatar zie.... ben je nog steeds in de wolken...
    Veel plezier nog met je lief
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Maar als ik je Avatar zie.... ben je nog steeds in de wolken...
    Veel plezier nog met je lief
    Nee mon cher ami, je weet nooits om de background van mijn avatar....dat zijn mijn twee engelbewaarder..... :D . De hele story is privacy.....

    neukie :wink:
    die altijd met de benen op de grond is.

  8. #8
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben iedere keer weer een beetje verliefd ( Lijk André Hazes wel :D ) maar één keer was het goed raak. Gelukkig ben ik daarvan genezen en weet ik dat het niet zo snel meer zal terugkomen want ik heb er veel van geleerd.

    Babbel

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een keer heb ik het heel flink te pakken gehad. Gelukkig ging de dame in kwestie er verstandiger mee om dan ik. Ze was heel duidelijk in dat zij dat niet voelde, en that was that. Heb heel fijne herinneringen aan haar.

    Daarnaast wel eens meer dan de gewone 'klik' gevoeld, echter niet zo hevig als met bovengenoemde dame. Met weer anderen kan ik vaak op de kamer zijn, met veel plezier en fijne contacten, zonder verliefd te worden. Maar goed ook... :D

  10. #10
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    25 maart 2006 @ 13:09
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Rotes Gesicht

    In amintirile mele
    Esti linga mine
    In amintirile mele
    Ma atinci
    Si amintirile mele
    Spun ca te astept

    :o

  11. #11
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 19:19
    Locatie
    Beekbergen
    Berichten
    122
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wacko_wicky
    In amintirile mele
    Esti linga mine
    In amintirile mele
    Ma atinci
    Si amintirile mele
    Spun ca te astept

    :o

    en nu in `t plat hollands??

    nita:wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    10 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    1 keer in mijn hele carriere. "Donna" werkte bij Karin's home in Rotterdam.

    Mijn hele leven stond op z'n kop, ik hoop het nooit meer mee te maken
    Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard 2 maal

    Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, het onomstotelijk bewijs dat ik geen ezel ben dus
    2 x.

    Eerste keer op een locale schone uit Aartselaar, werkende in SS21 (hoe kan het ook anders).
    Haar naam was Soraya, half-indisch, half Antwerpse, en tja, als ik er nu aan terug denk, ze heeft nog alrtijd een speciaal plaatsje in mijn hart. Ze is destijds uit het milieu gestapt, maar je, ik was er blijkbaar emotioneel niet klaar voor.

    Nummer 2 is een heel ander verhaal. Haar naam: Renee, woonachtig in Duitsland, Cubaanse moeder, werkende SS21, ja ja.
    Werd hals over kop verliefd op haar, Renee stopte met werken, maar dat was buiten de waard, haar Duitse (al dan niet ex-) pooier gerekend. Bijgevolg, een wilde vlucht door Europa, maar het leek wel of Renee een zendertje bij zich had. Om jullie niet teveel met details op te zadelen, na een miljoentje of 2 (oude belgische franken ), enkele netelige situaties, doodsbedreigingen en een dikke negen maanden (figuurlijk dan :D ) het maar wijselijk voor bekeken gehouden, anders zat ik dit waarschijnlijk niet te typen...

    Mijn voornemens : nooit meer, maar wat komt, komt, en after all, we are just humans...

    witchmaster - bang van wilde achtervolgingen

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Heb het ook al verschillende malen meegemaakt, en het is steeds hetzelfde:GELD, GELD, GELD.

    Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen zegt men, wel dan is ondergetekende een "echte" ezel, want hij heeft het 3 x gedaan, maar hij heeft het nu wel geleerd hoor om niet meer verliefd te worden op een dame van plezier!

    Anvers :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Tsja, ook ik ben 1x volledig voor een dergelijke dame gevallen. Dit heeft nog een tijdje mogen duren, totdat ze vertrok naar haar eigen land en er plotseling een einde kwam aan ons samenzijn. Achteraf ben ik toch wel erg blij dat het zo gelopen is, want volgens mij waren de problemen niet te overzien. Maar ja, iedere keer als je met een mooie dame meegaat loop je (lees: ik) de kans om weer een keer onderuit te gaan.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    7 december 2005
    Last Online
    8 december 2017 @ 11:45
    Locatie
    kempen
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik word niet snel verliefd, maar als het wel gebeurd dan is het ook goed raak. De dame in kwestie ken ik ondertussen al zon 4 jaar, maar het gevoel blijft nog steeds duren. Gevolg is dat ik ook niet meer op zoek moet naar een ander, maar zo mijn vast adresje heb. Ik ben wel realistisch genoeg om met beide beentjes op de grond te blijven en de zaak te kunnen relativeren. Maar als ze me zou vragen om een relatie te beginnen , komen de zaken toch anders te liggen. Ik zou de konoing te rijk zijn.

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard de koning te rijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stafke
    Maar als ze me zou vragen om een relatie te beginnen , komen de zaken toch anders te liggen. Ik zou de konoing te rijk zijn.
    Stafke,

    Dit is goed bedoeld, dus neem het niet verkeerd op.
    Maar de koning zou rijk blijven, jij daarentegen?
    Uit ervaring hoor, een DVP is, door het vele geld, een levensstandaard gewend die veel hoger ligt dan het maandelijkse gemiddeld inkomen van een wandelaar, om het zachtjes uit te drukken.
    En meestal is het: centjes op, liefde op.
    Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan, uitzonderingen bevestigen (zoals altijd) de regel

    witchmaster

  18. #18
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Verliefd, verloofd, .....

    De teller staat bij mij op 3 of bijna 3.

    De eerste was enkele jaren geleden. Ik ging haar nagenoeg elke week opzoeken, totdat ze ineens was vertrokken. Toen merkte ik aan mij zelf dat ik dat erger vond dan ik had verwacht. Bij andere meisjes maakte het mij dat niet zoveel uit als ze verdwenen. Het was trouwens niet wederzijds.

    De tweede keer was het heel goed raak en het was wederzijds. Het is nu wel afgelopen maar het was niet eenvoudig. Ondanks zeker de leuke tijd, was het emotioneel soms niet altijd even gemakkelijk.

    Vlak daarna (na nummer 2) ontmoette ik weer een meisje, waar ik ook een klik mee voelde. De sex was heel goed, alsmede ook het verdere contact. Toevallig kwamen wij elkaar ook nog eens tegen in het uitgaansleven. Dus ben ik met haar gaan stappen. De keren erop waren heel leuk (en niet alleen qua sex). Net toen ik mij begon af te vragen waar ik nu weer mee bezig was en hoe zij zich voelde kreeg ik een telefoontje van haar. Of ik haar niet meer wilde bezoeken. Ondanks dat ik heel goed snapte wat ze bedoelde begon ik wel vragen te stellen. Haar antwoord was kort en bondig: "please do not ask." Misschien is dat ook wel beter.

    Grappig detail is dat alle drie de dames hetzelfde geboorteland hebben.

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een enkele keer. Ik had niet zo goed de controle over mijn gevoelen. Had dat hele niet zo goed scheiden kunnen. Rookie-foutje.....
    Dat gaat nu perfect.
    Vandaag zijn we vrienden, zonder dat we Romeo en Julia spelen. We hadden eens lang geprat over ons. Zonder domme verliefdheid is dat hele zeer mooi voor ons allebei.

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    tja daar komt mij zwakte:o bij mij zijn die vlindertjes telkens weer vrij snel actiefgelukkig weet ik ze dan weer vrij snel weg te jagen:p maar ëën keer heb ik het flink te pakken gehad. en was het wederzijds.En die vlindertjes zijn erg hardnekkig want ze zijn nog steeds niet helemaal weg gefladerd. De kans dat ze weer terug komen is nog erg groot bij ons beide gelukkig helpen enkele ijsberen me om ze mee weg te jagen


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  21. #21
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Verliefd, zo van tot over mijn oren, nog geen enkele keer. Wel voor een aantal dames een (grote) sympathie en dat was dan wederzijds. Op tijd stoppen en je gevoelens onderkennen. Je niet te veel verliezen in het 'paradijsje'.

  22. #22
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard gewoon een fantastisch gevoel, maar niet verliefd

    Ja daar stond ze dan vorig jaar in PHG. Ik zag haar, zij zag mij en ik voelde meteen dat deze '' zakelijke sex relatie '' nog lang zou duren..........

    Ik had nog niet eerder zo'n geweldig mooie en lekkere chick in een club geneukt als zij. Vanaf het eerste moment dat ik met haar bezig was explodeerde bij mij van binnen de lava en het werd ontzettend moelijk om die lava te doen verdwijnen. Integendeel zelfs de lava kwam steeds dichterbij en vluchten kon niet meer.

    Ik ben nog nooit verliefd geweest op een DVP, echter ik heb wel voor één bijzondere vrouw gewoonweg meer gevoelens gehad. Je gaat over haar dromen, denken hoe het is met zo'n vrouw samen te zijn in het '' echte leven''
    Je komt steeds meer privé te weten over die vrouw en voor je het weet zie je haar drie tot vier keer per week........... Het is heel erg moeilijk te omschrijven omdat verliefdheid tegen de rand aan zat, maar toch nog net iets heftiger is.

    Daarom noem ik het ook geen verliefdheid, maar een super relax gevoel van binnen.............

    Helaas op een dag de waarheid echt onder ogen gezien en live meegemaakt, maar na een aantal weken op een volwassen manier alles rechtgezet.

    Mijn visie is daarom gelukkig nu ook dat je niet verliefd moet (willen) worden op een hoer, in mijn ogen onmogelijk hoe bijzonder een dergelijke vrouw ook kan zijn en hoe moeilijk misschien ook in sommige gevallen, maar maak die "fout" nooit!!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  23. #23
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    tja daar komt mij zwakte:o bij mij zijn die vlindertjes telkens weer vrij snel actiefgelukkig weet ik ze dan weer vrij snel weg te jagen:p maar ëën keer heb ik het flink te pakken gehad. en was het wederzijds.En die vlindertjes zijn erg hardnekkig want ze zijn nog steeds niet helemaal weg gefladerd. De kans dat ze weer terug komen is nog erg groot bij ons beide gelukkig helpen enkele ijsberen me om ze mee weg te jagen


    saluti Little Diablo
    Dan neem ik op de 16e mijn vlinder vanger mee en zal je helpen deze te pakken, misselijke beestjes toch .

    Wel LD wees op je hoede en oogkleppen dragen wil ook wel helpen, vraag Jansen of was het nu .

    Groeten,

    De Cock.

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch echt verliefd ...een keer maar hoe????

    Gusto mass heeft zich in zijn ruim eenjarige wandelcarrière in Golden Time steeds verbaasd hoe fijn je relatie met de dames kan zijn. In mijn recensies zal gebleken zijn dat Gusto dit late voorjaar hele fijne gevoelens heeft mogen hebben voor enkele dames uit het Oost-Europese... En dat terwijl ie toch bekend staat als een echte Latinalover....
    Daar mocht Gusto op 28 juli jongsleden ook op een heel fijne manier achter komen. Zijn hart (en nog veel meer) werd helemaal op hol gebracht door een chica met Spaans/Colombiaanse ouders. Tot over zijn oren verliefd, oftwel strontverliefd zoals ze in Brabant plachten te zeggen, is Gusto op dit meisje mogen worden. Kan Gusto zich gelijk voorstellen hoe zijn dochter zich anderhalf jaar terug voelde toen zij in dat bootje mocht zitten.
    Gusto zit nu al ruim 10 weken met dit Spaans meisje in een bootje. Links van Gusto's laptopschermpje prijkt een heel mooi plaatje van zijn vlam... Een verschijning die je gewoon hoorndol weet te maken.
    Al met al mucho emociones, and there is more to come....
    Maar, de realiteit ga je toch weer stukje bij beetje onder ogen zien..
    Deze realiteit is te vergelijken met een bezoekje aan Disneyland. De jeugdige bezoekertjes is het ook geen van allen gelukt om Sneeuwwitje mee naar huis te nemen. (Roodkapje is soms wél in voor een verzetje blijkbaar..)
    Zo zal het ook Gusto niet lukken om zijn Spaanse liefde mee naar huis te nemen... Es un realidad duro.....
    Genieten van elkaar is het devies,en het daar bij laten....
    Maar als ik nu weer een blik op haar foto werp vraag ik me toch af, ....stel nu dat het tóch zou kunnen, voor deze éne keer misschien.... je weet maar nooit.....
    Nee, Gusto ook niet voor één keer...

    zoals ze zelf altijd zegt ; Para mi; no es no , si es si.

    verder zegt ze vaak "este es todo amigo's"
    enkel hoop ik dat haar dat nog vaak mag horen zeggen.....

    por siempre.....

    Samyra , muchos, muchos gracias por todo , tu estes un experienca muy, muy bien para mi... mijn lekker snoepje..... que te vaija muy, muy bien, mucho feliz a ti vida.. yo te quiero mucho siempre...... mucho gusto todo ti vida....

    Gustomass.

  25. #25
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard verliefd??

    Tja, waar houdt girlfriendsex op en begint verliefdheid? Het helpt meestal nogal als je van een collega ijsbeer hoort dat hij je gedroomde vriendinnetje zoeven heerlijk op het toilet heeft genomen en daarna op de kamer is verdergegaan, of als …… het is wel duidelijk he? Het uitwisselen van telefoonnummers wil ook nog wel eens een mooie geraffineerde manier zijn om ….. en dan zwijg ik nog maar over de dames die nog twee of drie stapjes verdergaan …

    Kortom: hoe vaak verliefd geweest op een hoertje? Ik? Nog nooit!

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60