Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard Goedkope locaties Oost Europa 2009 suggesties

    Goeieavond,

    weet iemand wat nog goedkope locaties zijn voor betaalde sex in de zomer van 2009, wat verwachten jullie dat dan nog echt goedkoop is? Hoeft niet perse betaald, ook een flink vrouwen overschot zou fijn zijn. Maar goedkope sex is wel echt fijn natuurlijk. Graag wat suggesties!

    Groetjes

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Zjalka, Zjalka, Zjalka !

  3. #3
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    wat is zjalka precies? waar ligt het en wat zijn er de prijzen? groetjes

  4. #4
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    Goeieavond,

    weet iemand wat nog goedkope locaties zijn voor betaalde sex in de zomer van 2009, wat verwachten jullie dat dan nog echt goedkoop is? Hoeft niet perse betaald, ook een flink vrouwen overschot zou fijn zijn. Maar goedkope sex is wel echt fijn natuurlijk. Graag wat suggesties!

    Groetjes
    Voor oosteuropese vrouwen kun je het beste in de Duitse saunaclubs terecht. Goedkoop en een stuk dichterbij.:D

    Voor een vrouwenoverschot moet je niet in Oosteuropa zijn, maar in IJsland.

    Ik zag zondag nog een programma op televisie "de buitenlandse bruid" misschien kun je nog inschrijven.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard vrouwenoverschot

    In Banja Luka, een stad in de "Republika Sprpska" (de Servische deelrepubliek van Bosnië, niet te verwarren met Servië zelf) is een enorm overschot aan vrouwen.

    Tijdens de burgeroorlog in de jaren '90, werd in deze stad enorm hard gevochten, en zijn er enorm veel slachtoffers gevallen bij de mannelijke bevolking.

    Nu, vele jaren later, lopen er nog steeds 75% vrouwen over straat. Allemaal hebben ze wel een vader, echtgenoot, broer of zoon verloren. De vrouwen houden nu de plaatselijke economie recht, en het zijn er vaak nog hele mooie ook.

    Misschien moeten we eens een "ijsberenexpeditie" plannen, om deze dames wat troost te brengen, en een vleugje vertier in hun dagelijkse bestaan.

    Dus: Banja Luka, de capital of women.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    wat is zjalka precies? waar ligt het en wat zijn er de prijzen? groetjes
    Zjalka betekent Jammer in het Russischs !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    27 februari 2008
    Last Online
    7 oktober 2013 @ 16:24
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zjalka betekent Jammer in het Russischs !

    :wink::wink:
    en in het Tsjechisch is het "Skoda"!:D

  8. #8
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Odessa in Oekraine, Budapest in Hongarije en Varna en Burgas in Bulgarije. Ook Riga en Tallinn zouden toppers zijn heb ik uit goede bron vernomen.
    Moskou heeft ook wel wat vrouwenoverschot, maar daar is het veel duurder dan in andere Oost-Europese landen.

  9. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Riga en Tallinn kun je vergeten. Dat was wellicht 10-13 jaar geleden the place to be maar tegenwoordig is de westerse man daar geen bezienswaardigheid meer. Ik omet 1 kanttekening plaatsen. Het zou kunnen zijn dat de kredietcrisis zeer, zeer recentelijk de situatie heeft veranderd...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  10. #10
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Riga en Tallinn kun je vergeten. Dat was wellicht 10-13 jaar geleden the place to be maar tegenwoordig is de westerse man daar geen bezienswaardigheid meer. Ik omet 1 kanttekening plaatsen. Het zou kunnen zijn dat de kredietcrisis zeer, zeer recentelijk de situatie heeft veranderd...
    Nee jongen, ben er 3 weken geleden nog geweest en 2 jaar geleden ook. In disco's en nachtclubs val je als westerling niet op. Ik zal me niet uitspreken over Riga, maar Tallin kookt over van de prostitutie. Je moet natuurlijk van de bewandelde paden afwijken en op zoek gaan buiten het ommuurde stadgedeelte. Mooie dames en een ruim aanbod... Je vind ze in clubs, tippelend of in hotelbars. Tussen de 30 en 50 euro kan je een uur plezier beleven met hen. Natuurlijk moet je altijd even onderhandelen met alvorens de deal te sluiten. Dat vinden ze blijkbaar cool daar.
    Gewone dames versieren en in bed krijgen gaat niet meer zo gemakkelijk als enkele jaren terug, maar draag een keurig pak, hang de welstellende zakenman uit en uiteindelijk bezwijken ze toch. Het is even simpel als in Moskou (en daar gaat het de laatste tijd toch ook al welvarender)... Het is gewoon een andere mentaliteit als in het westen. Aan ons om die te benutten. Groetjes

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Riga en Tallinn zouden toppers zijn heb ik uit goede bron vernomen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Nee jongen, ben er 3 weken geleden nog geweest ............ Tallin kookt over van de prostitutie
    Moet ik nog meer zeggen over de waarde van de berichten van sfl?
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  12. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Nee jongen, ben er 3 weken geleden nog geweest en 2 jaar geleden ook. In disco's en nachtclubs val je als westerling niet op. Ik zal me niet uitspreken over Riga, maar Tallin kookt over van de prostitutie. Je moet natuurlijk van de bewandelde paden afwijken en op zoek gaan buiten het ommuurde stadgedeelte. Mooie dames en een ruim aanbod... Je vind ze in clubs, tippelend of in hotelbars. Tussen de 30 en 50 euro kan je een uur plezier beleven met hen. Natuurlijk moet je altijd even onderhandelen met alvorens de deal te sluiten. Dat vinden ze blijkbaar cool daar.
    Gewone dames versieren en in bed krijgen gaat niet meer zo gemakkelijk als enkele jaren terug, maar draag een keurig pak, hang de welstellende zakenman uit en uiteindelijk bezwijken ze toch. Het is even simpel als in Moskou (en daar gaat het de laatste tijd toch ook al welvarender)... Het is gewoon een andere mentaliteit als in het westen. Aan ons om die te benutten. Groetjes
    SFL, ten eerste ben ik jouw jongen niet en ben het ook niet van plan om het te worden. Ten tweede volg ik jouw redenatie niet helemaal. Vraag je in een eerdere posting niet naar de bekende weg? Ten derde hoef ik mij niet anders voor te doen dan iemand anders om een vrouw aan de haak te slaan, al is het maar voor 1 nacht. Ik denk dat correcte uitstraling altijd en overal iets bijdragen. Bovendien verwachten dames juist van de door jou gespeelde welgestelde zakenman enig financieel gewin. En ten vierde, mocht je toch een DVP willen zoeken, dan zou ikzelf niet van plan zijn om richting Estland te reizen, daar te verblijfen en dan voor 50 Euro een uur plezier te beleven. Met minder moeite en kosten kan ik in NRW ook terecht.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. #13
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Bericht aan "UURTJE",
    1) Ik heb nooit gezegd dat jij MIJN jongen bent
    2) Reageer ik op een vraag van "ADJE10" en geef ik hem bruikbare informatie
    3) U wuift de Baltische staten weg, terwijl ADJE10 daar wel eens zou kunnen vinden wat hij zoekt. Dus is het aan mij om dat even te corrigeren.
    4) NRW is idd dichter bij huis en niet veel duurder, maar ADJE10 vraagt specifiek om eens op verplaatsing te gaan spelen. Bovendien doet afwisseling van spijs lekker eten.
    5) Het heeft absoluut niets te maken met mezelf anders te willen voordoen. Maar zoals jij zelf zegt is de westerse man er geen unicum meer (het zit er vol met Engelse en Finse sekstoeristen), dus dan kan je 2 dingen doen:
    A-Wees jezelf en heb geluk... of juist ook niet (zelfde kansen als in NL of Belgie)
    B-Draag een maatpak en doe alsof de stad van jou is (en je neukt elke nacht gratis op een paar drankjes na, is trouwens iets wat veel ijsberen doen als ze in de saunaclub zijn... Geloof me iedereen doet zich in bepaalde situaties anders voor)

    Dit laatste was dus enkel als goede tip bedoeld omdat het ook een beetje zijn vraag was. In plaats van me te bemoeien, op mensen te kakken en vragen en keuzes van andere ijsberen te negeren zoals jij nu doet, tracht ik een antwoord en tips te geven op een vraag van een collega-ijsbeer. Naar mijn mening is dat de bedoeling van dit forum nog steeds ipv dat eindeloos gediscusieer.

  14. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Ter afsluiting nog een laatste tip voor "ADJE10".
    Misschien is Vilnius ook nog wel een optie. Ik heb recentelijk vernomen dat het dit jaar de culturele hoofdstad van Europa is. Dit gaat veel toeristen deze zomer naar die stad lokken en onrechtstreeks betekend het ook meer "werk" voor de dames in het vak. Naast dames van inheemse bevolking, zullen ze wel versterking krijgen van hun collegae uit de buurlandjes.
    Je kan eventueel ook een combinatiereis maken (Estland, Letland en Litouwen) en dan kan je ons daarna vertellen wat het beste was. Aan jou de keuze natuurlijk, maar zoals ik al zei; Odesa, Budapest en de Bulgaarse badplaatsen bieden ook uitgebreid erotisch vertier. Groetjes
    En mijn welgemeende excuses voor het onnodige gediscusieer van hierboven.

  15. #15
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    9 juni 2019 @ 21:00
    Berichten
    72
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In de oost europese landen gaat het steeds moeilijker.
    Als je in Rusland snel wil scoren, leer wat russische woorden, en ga niet naar de bekende grote steden (moscow, st petersburg). als je wat buitenaf gaat, en probeert met handen en voeten, heb je ook de hele nacht plezier voor weinig tot geen geld.

    ga je in moscow, dan vragen ze meestal de hoofdprijs.
    PS. moscow is tegenwoordig de duurste stad ter wereld.

    ik kom er zowat elke 2 maanden, en nu ook in de afgelegen gedeeltes.
    Laatst gewijzigd door marty01234; 10 juni 2009 om 13:01 Reden: bijwerken

  16. #16
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In Roemenie is het ook goedkoop.Maar kijk wel uit dat je niet een dvp hebt die nog geen 18 is.Want daar zijn ze goed in .Je krijgt een proces aan je blote kont waar je je verdere leven voor moet boeten.Smarte geld heet dat .Je hebt een minderjarig meisje beschadigd zoals zij dat zo mooi verwoorden.Maar dit meisje is al vaker zo gebruikt door de Roemeene maffia.En je kan doen wat je wilt maar je komt er niet onderuit.Dus kijk maar goed uit.Die landen zijn niet te vertrouwen.



    groet edward

  17. #17
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Hoi, zijn er nog ijsberen die ervaring hebben van DVP in Vilnius in Litouwen ???
    Alvast bedankt.

  18. #18
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Hoi, zijn er nog ijsberen die ervaring hebben van DVP in Vilnius in Litouwen ???
    Alvast bedankt.
    Al een hele poos geleden... Dat was voor dat Vilnius Europese cultuurstad werd en dus vóór de opsmuk en het duurder worden van de stad.

    Zijn wel minder knappe dames dan bv in Tallin, Estland... Als je die kant uitgaat raad ik je op gebied van hoerenlopen en uitgaan toch Tallin of Riga aan. Maar natuurlijk zal je ook wel aan je trekken komen in Vilnius.

    Alles hangt ook van smaak af en hoeveel je wenst te besteden.

    Wil je verdere details, stuur me dan ff een IM en dan zal ik je wel wat toelichten.

    Ciao
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #19
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    10 februari 2013 @ 15:16
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    A-Wees jezelf en heb geluk... of juist ook niet (zelfde kansen als in NL of Belgie)
    B-Draag een maatpak en doe alsof de stad van jou is (en je neukt elke nacht gratis op een paar drankjes na, is trouwens iets wat veel ijsberen doen als ze in de saunaclub zijn... Geloof me iedereen doet zich in bepaalde situaties anders voor)
    einde citaat

    Ik heb geen ijsberen gezien met maatpakken in een fkk of saunaclub. Ze zijn allemaal wit en ze zijn of te groot of te klein.
    Laatst gewijzigd door lexion; 21 maart 2010 om 19:36 Reden: grammatica

  20. #20
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    De tijden dat je daar voor 25 DM neukt zijn wel voorbij. Ze weten de prijzen wel in landen als Tsjechie en Slowakije. Dames versieren in de discotheek is uiteindelijk wel gelukt, maar het ging toch moeizamer dan enkele jaren geleden. Natuurlijk ben ik een paar jaar ouder dan enkele jaren geleden, maar heb het idee dat de dames ook wel wat afstandelijker zijn geworden.

    In steden als Talinn en Riga is een Westerse man al geen bezienswaardigheid meer, in Bratislava en Praag al helemaal niet dus. Ben het verder wel eens met SFL. Lukt het je hier om meisjes te versieren in de discotheek, dan lukt het daar ook wel. Lukt het hier niet, dan lukt het daar zeker niet.

    Nog wel in een stripclub geweest. 4 euro entree en 5 euro voor een biertje. Prive-show komt op 20 euro. Meer dan wat gedans en tieten krijg je dan overigens niet te zien. Ze komen dan ook nog even een drankje met je doen (uiteraard op jouw kosten). Vantevoren even goed kijken naar de prijzen (met name in Boedapest). De Amerikaanse ambassade heeft een zwarte lijst opgesteld vwb strip- en nachtclubs. Kijk daar even naar voor je in Boedapest zo'n club binnenstapt. Eenmaal binnen is consumptie vaak namelijk verplicht en er zijn genoeg clubs waar ze 120 euro rekenen voor een biertje.

    Conclusie: als je gaat om op stap te gaan en wat sightseeing, dan is het geweldig en met 'n beetje moeite ga je ook zeker sex hebben. Kom je er puur en alleen om goedkoop te neuken, dan kun je beter andere oorden opzoeken. Of de binnenlanden in c.q. naar nog niet ontgonnen landen in de regio (taalbarriere is dan wel lastig) of gewoon in Duitse saunaclubs mooie Oostblokmeiden aan je paal laten zwieren.
    PLECAT

  21. #21
    Geregistreerd
    19 juli 2009
    Last Online
    20 december 2018 @ 10:42
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ja idd, ook veel verhalen uit oost-Europa op het forum uit 2005-2006 zijn zeker verleden tijd ;-( Op straat vind je bijna nix meer.
    Er is heel veel veranderd de laatste jaren. Maar ach ik geef niet op, zit tegenwoordig in de huis en appartement bezoekjes in Hongarije. Hier nog wel veel succes!

  22. #22
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Ik wil naar Boekarest voor een weekendje; weet iemand een goede plek om een dame op te pikken? Liefst een die meegaat naar het hotel/apartement en de hele dag/nacht blijft.

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Ik wil naar Boekarest voor een weekendje; weet iemand een goede plek om een dame op te pikken? Liefst een die meegaat naar het hotel/apartement en de hele dag/nacht blijft.
    Ga een weekend naar PHG in Oedt en Vila vertigo in Grefrath daar kan je de hele dag en avond je tussen de Roemeense je thuis voelen in Boekarest.
    De mooiste vrouwen en geen extra vliegreis.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 9 juli 2012),van lotje gekrikt ( 9 juli 2012)

  25. #24
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ga een weekend naar PHG in Oedt en Vila vertigo in Grefrath daar kan je de hele dag en avond je tussen de Roemeense je thuis voelen in Boekarest.
    De mooiste vrouwen en geen extra vliegreis.
    Weet ik, weet ik...
    Ik ga daarvoor naar H7 en Aca, maar ik ga toch ook een weekendje weg naar Boekarest.
    En dan wil ik graag een dame voor de hele nacht boeken.

  26. #25
    Geregistreerd
    6 juni 2013
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 23:46
    Locatie
    Detroit, MI
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Weet ik, weet ik...
    Ik ga daarvoor naar H7 en Aca, maar ik ga toch ook een weekendje weg naar Boekarest.
    En dan wil ik graag een dame voor de hele nacht boeken.
    Kun je net zo goed in Duitsland regelen. Als je toch de hele nacht in je hotel gaat liggen ketsen kun je dat net zo goed doen in het Etap hotel in NRW.

  27. Onderstaande leden hebben Seth Gold bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juli 2013)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.