Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Lotus

    Naam : Lotus

    Nationaliteit /taal : Oosters / nederlands

    Leeftijd : 23-26jaar

    Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

    Lengte : 1.65m

    Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing : nee

    Service : PMC, NMC, PZC, zoenen, beffen, aftrekken, massage

    Extra : Heeft gewerkt in BB (Melanie), Karins Home.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    15 mei 2007
    Last Online
    20 juni 2017 @ 22:58
    Berichten
    32
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het is alweer even geleden dat ik deze dame heb mogen ontmoeten in huize
    Stout, maar het staat nog op mijn netvlies alsof het een uur geleden was.
    Lotus is haar naam, in het hindoeisme en boeddhisme staat deze naam voor zuiverheid en goddelijke geboorte en van oorsprong een waterplant.

    In het echt klopt dit precies, wat een zuivere, pure dame is dit aziatische bloempje.
    Eenmaal op de kamer laat Lotus je niet mee los en weet de juiste sfeer te creeeren, top hoor!!

    Over haar kwaliteiten is inmiddels genoeg geschreven en klopt allemaal.

    Lotus is een heerlijke girl next door type die je een van de betere GFE ervaringen zal geven.

    Meer dan uitstekende date gehad

    Yankee

  3. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Lotus nu werkzaam als raammeisje op de Wallen in Amsterdam in de Dollebegijnensteeg 3-1

  4. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Lotus

    Haarkleur : zwart
    Lengte dame : 1,65 m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
    Nationaliteit : Aziatisch, Chinees/Koreaans
    Leeftijd : 23-27
    Tatoeages/Piercings : Ja
    Service: nmc, pmc, pzc
    Voordelen: heel lekker
    Nadelen: zeer verslavend
    Tijdsduur :1.00 uur
    Prijs :165,00
    Extra’s bij het bezoek:gebruik jacuzzi

  5. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Toen ik van de week las dat Lotus weer terug zou komen bij Diane Secret, bleef het maar door mijn hoofd gaan die wil ik snel,, heel snel bezoeken.
    Vraag me niet waarom want ik kon me haar niet herinneren maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Aziatische dames en had haar recensies op hookers al doorgelezen en wist maar 1 ding, haar wil ik zelfs als een blind date en zaterdag had ik dan ook besloten om dat te doen.

    Met behulp van Peter heb ik dan ook een blind date gemaakt voor vandaag.

    Dus zondag was ik om 13.45 op de laan waar het weer zoals altijd lekker gezellig druk was met dames en bezoekers, ook Joop was er, dus het was er weer heel erg gezellig

    Uiteraard weer wat gespannen want een blind date blijft een blind date maar daar was ze dan die heerlijke Lotus met haar zwarte haar en toen ze me aan keek met die bruine ogen wist ik het al gelijk, dit gaat helemaal perfect worden

    Ze kwam eerst eventjes naast me op de bank zitten zodat we wat konden babbelen en ik mijn colaatje eventjes op dronk en had na 1 minuut al iets van, Lotus jij bent echt een hele leuke, lieve, gezellige maar vooral lekkere meid van ik schat 25 jaar, waar ik me al gelijk helemaal op mijn gemak voelde.

    Had eigenlijk kamer 3 gereserveerd maar had zoiets met deze dame wil ik echt de ruimte hebben dus gevraagd of er nog een VIP kamer vrij was en gelukkig zei Jacqueline ja hoor je kan naar de jungle als je wilt dus dat maar gelijk gedaan

    Beneden aangekomen ging Lotus gelijk handdoeken halen en begon ik me langzaam uit te kleden maar voor ik daarmee klaar was, kwam Lotus al weer de kamer in en hing gelijk om me nek en begonnen we al gelijk lekker te zoenen en als er iets is wat Lotus verschrikkelijk lekker kan, is heerlijk tongzoenen maar ze kan nog veel meer lekkers :D

    Uiteraard wel nog even langs de wasbak gegaan maar we lagen alweer heel snel op het bed, ook al was het op het randje want we gaven mekaar amper de tijd om echt helemaal op het bed te komen :p

    Hevig zoenend verkenden we elkaars lichamen en langzaam aan gingen we wat verder het bed op waar zij begon met mij heerlijk te verwennen en dat doet Lotus echt zo verschrikkelijk lekker met die piercing in haar tong hot
    Uiteraard moest ik haar ook nog even verwennen dus heel langzaam zocht ik mijn weg via haar lippen en haar nek en buik naar beneden totdat ik daar was waar ik moest wezen en liet ook Lotus even heerlijk genieten

    Onderweg was ik al 2 plekjes tegen gekomen die wonderen bij Lotus verrichten dus die onthoud ik goed voor de volgende keer :D

    Lotus wou mij hierna weer verwennen met haar oh zo lekkere franse massage en hierna was het toch echt tijd om intiem te gaan want zoals gebruikelijk waren we al een heel stuk van onze tijd kwijt

    Maar nog steeds had Lotus er nog niet genoeg van dus nadat we intiem waren geweest besloot zij om het af te maken met haar onbeschrijfelijke lekkere franse massage waar ik dan ook uiteindelijk tot een oh zo lekker hoogtepunt kwam en echt compleet uitgeput was door Lotus.

    pffffff wat een vrouw is Lotus, hiermee wil ik wel dagen op een kamer mee zijn maar dat is helaas niet mogelijk

    Uiteraard nog eventjes wat na geknuffeld en we hadden nog 5 minuten over dus nog eventjes pootje gebaden in de jacuzzi maar tijd om erin te gaan hadden we niet meer, maar dat is een bekend probleem voor mij :D

    Hierna dus aangekleed en nog eventjes gezellig op de rand van het bed wat zitten praten over vroeger en wie we beiden nog allemaal konden die nu nog steeds werken bij DS of er gewerkt hebben.

    In ieder geval heb ik alweer iets in mijn hoofd zitten, want Lotus kent Lucy,,Maria,, Angie,, Cleo,, Victoria en Lia, dus mogelijkheden genoeg voor mij om een trio te gaan doen deze maand, alleen de vraag is met wie hehehe, maar een ding staat vast en dat is dat ik zeker weten Lotus daarbij wil hebben :D

    Heb wel iets meer details gegeven dan ik normaal doe, maar heb duidelijk aan Lotus gevraagd of ze problemen met recensies heeft en zei zij, nee hoor schrijf maar lekker op wat je wilt

    Maar ik weet een ding zeker,, ik heb er een mega groot probleem bij na Lucy

    Weet nu echt haast niet meer wie te kiezen want Noa zit me nu ook steeds verder uit te dagen, en die kan ik echt niet lang meer van me af houden hehehe

    Maar uiteraard zal ik mijn andere kanjers als Lucy, Angie en Sandy echt niet vergeten

    Maar dat dit een dure maand gaat worden dat kan ik je wel alvast vertellen hahaha

    Lotus je bent mijn nieuwe verslaving op de Laan, voor mij, want ook jij bent een van de lekkerste toppertjes daar en ben dan ook heel blij dat je weer voor je eigen vertrouwde stekkie hebt gekozen :D

    kiss

    Jack

  6. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nadat ik Lotus de 1e keer had bezocht wou ik haar afgelopen week weer gauw bezoeken want ze was zo lekker dat ik gewoon wou weten of ze nu echt altijd zo lekker is of dat het eenmalig zou zijn.

    Wel ik kan je vertellen dat Lotus gewoon echt heel lekker is en dat zal ze elke keer weer opnieuw zijn :p

    Dit keer was ik naar kamer 3 gegaan voor 3 kwartier want heb nog meerdere dingen in mijn hoofd zitten voor de komende 2 weken :D

    Ook dit keer weer heerlijk zoenen en pfffffffffffff die franse massage van haar is en blijft echt hemels

    Uiteraard heb ik ook dit keer weer Lotus even heerlijk verwend en ook weer lekker intiem geweest met haar maar ook dit keer heb ik het Lotus weer laten afmaken met die oh zo lekkere franse massage van haar :p

    Zoals zij dat doet met die tongpiercing moet ik steeds weer aan mijn eigen Slowaakse bengel denken die helaas ermee gestopt is :(

    Lieve Lotus met jouw blijft het weer oh zo lekker en volgende keer gaan we het bad inwijden zoals we al afgesproken hebben samen :D

    Kiss

    Jack

  7. #7
    Geregistreerd
    10 april 2009
    Last Online
    15 januari 2012 @ 00:35
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze werkt ook nog in DS Den Haag. Combineert beiden.

  8. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dame niet meer werkzaam bij DS

  9. #9
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik heb Lotus enige weken geleden in Amsterdam (Wallen) gezien, weet niet meer zeker waar precies, dacht de Annendwarsstraat.

  10. #10
    Geregistreerd
    7 augustus 2009
    Last Online
    7 augustus 2009 @ 02:03
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    de laatste keer dat lotus in amsterdam werkte was 20 april, en in begin juni is ze helemaal gestopt met werken.

  11. #11
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Dame is gestopt

  12. #12
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Ik lees in de
    DS-agenda dat ze na 1jr weer terug bij DS is

  13. #13
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Lotus is al ruime tijd te ketse in DS dus topic mag verhuisd worden.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  14. #14
    Geregistreerd
    27 maart 2011
    Last Online
    17 juli 2011 @ 18:16
    Berichten
    12
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er bestaat al een topic Lotus DS dus kan samengevoegd worden.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Diamond 468*60