---------------------Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
---------------------Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
Laatst gewijzigd door Big30; 15 april 2007 om 17:33
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ook na de jaarwisseling is Johanna gespot. Zet haar maar terug in de PHG-rubriek .Oorspronkelijk geplaatst door Rex
Founding Member
@ Hollandmale: wel de juiste "smilies" gebruiken....:angryfire :angryfire i.p.v.Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
Heb Jolan(d)a verstaan en heb deze info van Sally (Thekenfrau), maar goed kan dus ook Johanna zijn. Wat dan niet klopt is de cup A??? als het inderdaad die goedlachse kleine smurf is... Enfin we vragen het zaterdag wel even na.
So, ich habe mal etwas im RhF recherchiert:
Oorspronkelijk geplaatst door teimu89 (10/2005)Oorspronkelijk geplaatst door borsalino (9/2005)
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Heb Jolanna gisteren geupdate, met 'n aangepast paspoort tot gevolg :p.
Ze heeft inmiddels 'n rood kleurspoelinkje en is nu zonnebankpoepiebruin.
Ook is ze wat afgeslankt; ze zit momenteel behoorlijk strak in haar vel.
Met Jolanna 'n uur zitten buurten bij het zwembad, aan het begin van de middag. Wat plakkerig geworden van de warmte en de babyolie, dus samen gaan douchen. Mekaars lekkere plekjes goed ingezeept, flink staan tongzoenen en tussenbeens graaiwerk onder de douche. Beide halfnat naar 'n koele kamer in de kelder gelopen voor 'n uitstekend anderhalf uurtje. Lees hierboven dat ze aanvankelijk geen FT deed, maar dat staat inmiddels ook op haar repertoire . Jolanna is 'n piepklein heet dondersteentje met 200 % GFE-service :p.
Laatst gewijzigd door Big30; 15 april 2007 om 17:34
Founding Member
Jau, die Leckere hatte ich auch 2 mal, einfach klasse. Als sie sah wie Dascha (Katarina ex GT) und ich uns trafen hatte sie Verständnis, wünschte uns (wirklich aufrichtig) viel Spaß auf dem Zimmer. Nun, es wird sich vermutlich in Bälde ergeben dass ich im PHG bin und Dascha nicht
Johanna, Jolanta, Jolanna, Jolanda ... .
Phonetisch klonk het zaterdag als Jolanna, tenminste zo sprak ze haar naam zelf uit.
Een Roemeense dan die ik later op de avond trof had het weer over Johanna, zo ken ik haar eigenlijk ook maar ja dat zegt ook weer niets !
Ik hou het maar op Jolanna !
@hara1d: Dascha = ex-Katja Gt :p.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Ik heb het haar laten spellen en ze zei duidelijk met een J en een L, dus Jolanna.Oorspronkelijk geplaatst door Big30
Case closed!Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
JOLANNA,
eigenlijk wel een heel lief en vriendelijk meisje, ze deed zaterdag avond net voor sluitingstijd haar hoge hakjes uit, deed haar slippertjes aan, kwam nog even langs, ik kreeg een afscheidskusje, toen liep het kleine dreumesje de bar uit, een Roemeense dame kwam niet veel later wat boos op me af :D :thefinger!
:wink: :wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Een lief springerig ding van ong 1.45m lang (of kort). Maar zeer veel energie in dat fraaie lijfje. Van te voren uitgebreid gekletst en geknuffeld, en uiteindelijk om een sleutel gevraagd. Op de kamer hebben we elkaar om de beurt oraal flink verwend, en vervolgens met een paar standjes het uur afgesloten. En toen was 't etenstijd.
Later haar nog uitgebreid gemasseerd. Ze besteedt veel aandacht aan je, of je nou wel of niet met haar naar de kamer gaat. Lief ding. 't Had niet veel gescheeld of ik was een tweede keer met haar naar de kamer vertrokken...
Op herhaling met Jolanna. Eerst lekker buiten wat gekletst, en gegeten, en toen een uur elkaar verwend op de kamer. Daarna was ik enige uren uitgeteld...
Werkt deze dame hier nog? In het verleden verschillende keren met haar op de kamer genoten. Deze eland-proef staat nog steeds hoog op mijn lijstje, de laatste periode weinig aan toegekomen maar ben van plan binnenkort weer regelmatig in het oosten te vertoeven.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
wurde ein weiteres Jahr nicht mehr gesehen, heute grinste sie mich an der Bar an, wir haben uns lange unterhalten. Johanna hat etwas zugelegt aber weil sie vor 2 Jahren sehr schlank war ist es gut verteilt :D.
Jolanna wederom gesignaleert in de PHG. Vorig jaar heeft ze een poos in de VV gewerkt. Wat de service betreft is er niks verandert in vergelijking tot 2005, want de service was toen volgens de reacties al prima. Zowel op de kamer als daarbuiten prettig gestoord en spontaan. Ze besteedt buiten de kamer ook nog veel tijd met je. Haarkleur is inmiddels zwart, dat goed bij haar mooie bruine huid past.
Life is not the amount of breath you take, but the moments that take your breath away
Sloveens dacht ik ipv Slowaaks... Niet?
1uur met haar op kamer geweest, eerst lekker gebeft... Tegenwoordig bef ik graag, naar het schijnt krijg je veel vitamientjes binnen als je veel smoothies slurpt. Ik ben niet zo'n begenadigd beffer als vele andere beren hier op dit forum, maar deze dame wijst je de weg. Voor één keer was ik een echt befbeertje, en heb ik langer gelikt dan geknuppeld. Een oester was er niets mee vergeleken!
Neuken was meer dan OK, maar ik heb er vorige week beter gehad!
Zeker voor herhaling vatbaar, wel minstens een uur... Want deze befsessie wil ik nog eens over doen!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
Nu werkzaam in Villa Vertigo
Na 2 jaar weer boven water in PHG.
egon, Dr. Rammler (12 augustus 2012)
Nennt sich jetzt "Mimi".
Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen. Mimmie is dus niet die Jolanna (Slowaaks) waar ook eerder over werd gesproken. Ik heb het haar gisteravond nog gevraagd. Hier reageerde ze niet op alsof hier twijfel over was.