Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Sudbad (Bickendorf) , Algemeen

    Bij m'n laatste bezoek aan Schieferhof hing er 'n flyer bij de receptie van het heropende FKK-Südbad www.sudbad.de. De uitbaatster (dame!) van Schieferhof heeft nu ook Südbad overgenomen. In het weekend zouden diverse Schieferhof-dames de Südbad-gelederen gaan versterken. Ongetwijfeld volgt daar snel meer nieuws over, want HM komt a.s. woensdag weer in Hennef. En volgens mij was er gisteren 'n bevriend forumlid in Südbad. Zou-ie vandaag iets te posten hebben :D ?!

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sudbad - Köln

    Zaterdag na een tussenstop in Pascha en Samya, beland in “Sudbad” Köln.
    Sudbad werd afgelopen donderdag heropend onder de vorm van een FKK Club.
    Voorheen was het meer een nachtclub met champagne en niet zo geliefd bij de Duitsers.
    Deze club ligt net zoals vele andere tenmidden van een indutrieterrein. Discrete ingang aan
    de achterzijde. Verwelkoming door 2 naakte dames (had nog een collega ijsbeer bij, dus voor elke
    gast een meid) en naar de receptie gebracht. Receptie wordt bemand door een oudere Duitse vrouw.
    Snel korte uitleg gekregen van de prijzen etc., maar gezien het niet de eerste keer was dat wij in zulke
    club kwamen was er weinig nieuws voor ons. Geen “bademantel” maar een stel handdoeken zoals gebruikelijk in
    een echte FKK Club. De twee dames die ons verwelkomd hadden bleven aan de kleedruimte wachten tot we klaar waren en gaven ons toen een rondleiding in het huis. Klein zwembadje (moest er toch voor doorgaan) in de eerste ruimte, dan sauna (anders is het géén echte FKK Club) dan richting bargedeelte en daar zagen we dan direct een grote “spielwiese” gevolgd door de zitbanken. Iets verderop de bar met ca 8 krukken.
    Entree was 50 euro, incl. frisdranken,koffie,bier, warm en koud buffet.
    Direct aan de bar grenst een ruimte waar een bubbelbad voorzien is met ook weer enkele zitbanken.
    Op het interieur valt mijns inziens weinig aan te merken – niet groots maar “gemüdlich”.
    Dan waarvoor wij allemaal naar ginds gaan, de meiden. Er waren ca 12 meiden aanwezig, allemaal naakt (!),
    van klein tot groot, van slank tot volslank. Ieder zijn goesting maar ik had al snel enkele meiden op mijn
    “to take list” gezet. Prijs voor spass bedraagt 50 euro voor een half uur, zonder taboes werd ons gezegd.
    Degene die Schieferhof kennen weten dat het daar gebruikelijk is maar hier bleek het dan uiteindelijk toch niet het geval te zijn. Voor FT bijvoorbeeld werden 2 programms opgeschreven ( = 2 x 50 euro), voor FT en een uur werden 3 programms opgeschreven (= 3 x 50 euro). Ook bleek er oneningheid (of onduidelijkheid) te bestaan over de aninmatie op de bank. Wordt dit al dan niet meegerekent in de tijd ?? De ene meid zei van niet, de andere dan weer wel. Afrekenen gebeurt bij het verlaten van het huis – niet na elke beurt ( of na de beurt ).
    Het buffet stelde mijns inziens niet veel voor, ben nu eenmaal een Bourgondiër en had meer oog voor het vrouwelijk schoon dan voor het buffet. (is ook zo in andere clubs)
    Aantal bezoekers op zaterdagavond was maar mager – ik schat een stuk of 10 ijsberen,dus geen dirngen voor een meid. Enkele bekende meiden waaronder Poolse Sandra (nu Violetta), ex PHG – Turkse Chaleen (?) ook tâtig in
    GT (vanaf dinsdag terug GT).
    Al bij al weer een ervaring rijker – of ik speciaal naar daar ga rijden betwijfel ik tenzij men dezelfde service gaat bieden zoals in Schieferhof.
    Nog te vermelden dat ook daar een zeer mooie thekenfrau werkt (Pia) en die naar eigen zeggen mee inspringt met de meiden als het te druk wordt (dan wel een reden om er naartoe te rijden….)

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:02
    Berichten
    114
    Discussies
    1
    Thanks
    32
    Thanked
    127 in 48 posts

    Standaard Sudbad

    Ik was deze zaterdag op verkenning van FKK Sudbad in Keulen. Heel leuke ervaring. Sudbad is een kleine club, maar de kwaliteit is top.
    Warme en koude buffet waren lekker. Meiden waren allemaal zeer mooi, geil en lekker . Infrastructuur is goed (sauna, jacuzzi, kino, massagekamer ...).
    Ik heb een sessie gehad met Michelle (half frans, half iraans). Spreekt perfect frans, duits en engels. Voor de rest : top service (9,5/10 voor het pijpen)
    Ook Leila, ex van Bernds was super geil. Ik moest haar stoppen om niet klaar te komen in de zetels naast de bar.
    Zij zullen mij daar nog zeker vaak zien.
    Voor diegenen die frans begrijpen is er een foto van Sudbad, een uitgebreide beschrijving van de club en een paar recensies van de dames op deze kleine website : http://groups.msn.com/FKKGUIDE

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:02
    Berichten
    114
    Discussies
    1
    Thanks
    32
    Thanked
    127 in 48 posts

    Standaard

    Nieuwe foto's van de SUDBAD kunnen jullie bekijken op deze link

    'k denk dat ik deze week-end daar nog eens zal gaan oefenen

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Keulen, Sudbad

    Een kleine waarschuwing: Het sudbad www.sudbad.de publicert op zijn internetsite postings van Rheinforum-leden zonder haar inwilliging.
    Als het voor je mooi is dat dijn posts op de site van het sudbad staan, dan moet je straks naardaar rijden en over dijn event op RF posten.....

    Groet neukie :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik deze topic moet sluiten

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Sudbad en Schieferhof kortingen

    Op het Rheinforum onderstaand bericht, gepost door Sudbad zelf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sudbad
    Bei einem Zimmerbesuch im Schieferhof bekommt man ab sofort freien Eintritt am gleichen Tag im Sudbad. Wer vom Sudbad nach Lichtenberg fährt, braucht nur noch 20 ,- € im Schieferhof Eintritt zu bezahlen. Bitte beim Verlassen des jeweiligen Hauses an der Kasse bescheid sagen. Ihr bekommt dann eine Karte von uns für den Besuch des anderen Hauses.
    Founding Member

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb twee verschillende sudbad-draadjes samen gevoegd.

    De naam van de club is *Sudbad* en niet *Südbad* :thefinger

    n. :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    26 november 2005
    Last Online
    2 februari 2011 @ 21:11
    Berichten
    32
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Op woensdag deze tent bezocht. Ik had redelijke verwachtingen toen ik er naar toe ging: een zusterclub van Bernd's sauna club en op de Duitse feestdag 3 oktober zou er vast wel het nodige 'los sein'.
    Bij aankomst 130 euro betaalt voor de entree en 1x sex van een half uur met een dame naar keuze. Het sfeertje is er lekker hoerig door de bordeaux rode pluche aankleding, de vele banken en schermen met natuurfilms.
    Frisdranken zijn gratis, bier en wijn vijf euro en verder nog champagne en sterke drank. Eten heb ik niet gezien. Ze gaan open om 20.00 uur.
    Er waren vier dames aanwezig die niet geinteresseerd in mij waren en nog twee ijsberen.
    Ik heb er mijn tijd uitgezeten en uiteindelijk een sessie gehad met de meest aantrekkelijke dame van de vier: een blonde Roemeense. Zeer plichtmatige sex, ze keek me niet aan, geen gezoen en haar Duits was slecht. Ik ben zelf na een kwartier gestopt. Ik vond er geen moer aan en kon mijn kleine vriend niet omhoog houden. Ze vroeg nog wel waarom ik stopte. Geen chemie, antwoordde ik. 'Ja dass ist dein Problem', zei de blondine. Na het omkleden nog mijn beklag gedaan bij de receptie, maar ik kreeg weinig gehoor.
    Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier ben geweest. De volgende keer toch maar naar Samya of evt. Bernd als ik in Keulen ben.

    Hooker friend

  10. #10
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ all

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Sudbad is merkelijk duurder geworden......
    Vroeger was er een combi-ticket,waarmee je op één en dezelfde dag de beide clubs kon bezoeken.
    Het hoerige herken ik nog en dat apprecieeerde ik ten zeerste.:wink:
    die Wahrheit = Sud-Bad ist ein Abzock-Club mit Bar-Charakter Punkt. :thefinger
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

  FKK Artemis 468*60