Maandag ll. om 17 u. dronk ik een kopje koffie in de lounge, toen ik door een stevige (sterk, maar niet echt dik), maar niet onknappe vrouw was aangesproken. Haar naam: Alina (of Alena). Op't eerste gezicht, niet mijn type. Ik vermeed dus, het gesprek te onderhouden, maar ze "plakte" . Stukje bij beetje was ik geïntrigeerd, want ze nogal geil uitzag. "Ik ben beter als je denkt", zegde ze tegen mij. Ik had niet veel vrijtijd meer voor mijn vertrek, en dacht dus "Waarom niet ?".
Dus met haar in kamer 18, theoretisch voor een half uur.
Ik moet nu toegeven, dat ze gelijk had : de prestaties van Alina zijn de moeite waard.
Van't beffen was ze gek, en nooit verzadigd. "Mache weiter ! Ik spritze bald" herhaalde ze onophoudelijk, maar na een hal uurtje had ze nog niet "gespritzt". Ik was er wat over teleurgesteld. Zij, blijkbaar niet, want ze diende mij vervolgens een zo keizerlijke gevariëerde lange fellatie, met ballenlikken, toe, dat mijn pik de volgende dag er nog de effecten van voelde. :D .
Door neuken afgemaakt.
Conclusie: Alina is aan te raden, hoewel ze wat "imposant" is (type Oostblok-atlet van de '60)
Haarkleur/-lengte : blond met donkere lokken/middellang
Lengte dame : 1.75 m
Postuur/Cupmaat : stevig/D
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : vooraan in de 30
Tatoeages/Piercings :navelpiercing
Service: overtuigde tongzoenen, PZC met ballenlikken, NMC, beffen, 69, vingeren, russich
Voordelen: geil, ervaren, haast niet
Nadelen: volumineus...
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euros
Extra’s bij het bezoek: