Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 55
  1. #26
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Als ik in Duitsland een saunaclub bezoek ga ik meestal op Zondag, is het meestal geen file op de snelweg.
    Maar niet iedereen is natuurlijk in de gelegenheid om op Zondag te gaan.

    Groet, schoolmeester.

  2. #27
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    De a40 is altijd een drama. Je kunt meestal het beste via de A43 naar het noorden en dan de a42 of de A2 nemen (afhankelijk van waar je heen moet). Sowieso even via google maps checken of het ergens erg vast staat.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  3. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    gracia ( 9 december 2017)

  4. #28
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Gisteren viel het verkeer op de 40 reuze mee. Ik was dan ook in iets meer dan anderhalf uur in Dortmund, voor mijn debuut in Verena. Mijn doel: een reünie met Daniela (voorheen Dana in Villa Venus). Ik had vooraf gebeld of ze zou werken, en jawel! Dus de stoute schoenen/slippers aangetrokken en naar Dortmund vertrokken. De club is qua uitstraling en mogelijkheden niet veel anders dan Villa Venus. Spuitcola uit de automaat en als eten wat fruit en koekjes. Maar mijn hoofdgerecht zou toch Daniela zijn, dus de rest was bijzaak. Eenmaal gedoucht en opgefrist dus maar op een bankje (identiek aan de bankjes in Venus) plaatsgenomen en gewacht tot Daniela haar opwachting maakte. En ondertussen gekeken wat Verena nog meer te bieden heeft. En ik moet zeggen: de dames hier zijn toch net wat meer naar mijn smaak dan in Duisburg.
    Na een tijdje wachten ging ik mijn cola bijvullen en zowaar! daar was Daniela, in vol ornaat! En met 'vol ornaat' bedoel ik dan: jeans, coltrui, winterjas en snowboots. Ze herkende me meteen, maar op mijn vraag of ze vandaag werkte, moest ze helaas ontkennend antwoorden: ze ging de stad in... niet helemaal zoals gehoopt dus. Maar zoals gezegd was er nog genoeg moois voorhanden in Verena. Alleen zaten de dames die ik in gedachten al op de reservelijst (achter Daniela) had geplaats, al met een ander op een kamer. Dus nog even gewacht en uiteindelijk mijn oog laten vallen op een jongedame met lang, stijl, zwart haar. Ze droeg een bril en had enorme (ik gok cup E) borsten. Ik vond haar lijken op Alex uit Modern Family (gespeeld door Ariel Winters), maar dan slanker. Ik nam plaats op haar bankje terwijl ze even koffie aan het tappen was. Maar toen ze terugkwam, keek ze me verbaasd aan, pakte haar handdoek en tasje en ging op een ander (leeg) bankje zitten. Prima, dan niet. Tegenover me zat nl. een eveneens appetijtelijke jongedame, Rebecca heette ze. Het spel op het bankje bestond uit knuffelen en (wat oppervlakkig) tongzoenen. Ze ging zich wassen en kwam me daarna ophalen om naar de kamer te gaan. Daar aangekomen ging het zoenen verder. Zij staand op de bedrand, waarbij ze net wat groter was dan ik. Al zoenend tilde ik haar van haar voeten legde haar op het bed neer. Haar benen gingen uitnodigend uit elkaar en ik maakte daar dankbaar gebruik van: haar kutje was lekker fris en ik heb er heerlijk lang aan gelikt. Ik ging er zo voor liggen dat ze mij dezelfde wederdienst kon bezorgen, maar die hint was niet aan haar besteed. Het bleef bij handwerk. Nadat ik haar goed nat had gemaakt, wilde ze genomen worden. En eerlijk: daar had ik ook wel oren naar! Dus condoompje erom en lekker naar binnen gegleden. Het was niet slecht, maar ook niet van het niveau waarvoor ik eigenlijk naar Dortmund gereden was. Uiteindelijk is het maar bij één standje gebleven, maar dat lag niet aan Rebecca. Ik was nl. na dat ene standje al klaargekomen. Daarna nog lekker gezoend en gekroeld tot het tijd was om te douchen.

    Verena heeft bij mij helaas geen bonuspunten gescoord. Zelfs telefonisch navragen biedt dus geen garantie dat een dame ook aan het werk is. En het gedrag van de zwartharige dame met de grote borsten roept ook wat vraagtekens op. Verder wel een leuke line-up, maar ik denk niet dat ik er terug zou komen als Daniela er niet zou werken.

  5. Onderstaande 5 leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (11 december 2017),gracia (12 december 2017),hallodaarbenikweer (11 december 2017),Smouse (11 december 2017),Wentelt Eefje (10 december 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Woe 6-12 ersbesuch gebracht aan deze club omdat deze club in hetzelfde rijtje schijnt thuis te horen als VV in Duisburg. De club is van binnen iets kleiner dan VV, maar daarmee ook iets overzichtelijker. Wat ik een pluspunt vind boven VV is de sauna, deze zit linksachter in de hoek, als je daar inzit kun je voor helft het gebeuren volgen, bij VV zit de Sauna ergens beneden weggestopt waar niets te zien is. Bij binnenkomst werd ik aangenaam verrast door de verschijning van de girls die er rondliepen, er zaten enkele zeer knappe bij, een paar iets mindere maar geen enkele echt lelijke. Na verloop van tijd koos ik net als @maedhross voor Rebecca, wat ik een van de leukere meiden vond. Deze sessie werd echter een grote afknapper, ze toonde totaal geen initiatief en gingen liggen als een zandzak en ik kon alles doen. Enig positieve was de prijs, maar goed dat lag niet aan haar. 0% herhalingsgevaar voor Rebecca, maar de club is zeker een bezoek waard en ik denk dat ik er nog wel eens zal komen.

  7. Onderstaande 5 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    gracia (12 december 2017),hallodaarbenikweer (11 december 2017),Maedhros (11 december 2017),Smouse (11 december 2017),Wentelt Eefje (11 december 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    [QUOTE=Maedhros;588267] Dus nog even gewacht en uiteindelijk mijn oog laten vallen op een jongedame met lang, stijl, zwart haar. Ze droeg een bril en had enorme (ik gok cup E) borsten. Ik vond haar lijken op Alex uit Modern Family (gespeeld door Ariel Winters), maar dan slanker. Ik nam plaats op haar bankje terwijl ze even koffie aan het tappen was. Maar toen ze terugkwam, keek ze me verbaasd aan, pakte haar handdoek en tasje en ging op een ander (leeg) bankje zitten. Prima, dan niet.

    Bij Verena werkt het net iets anders als bij Villa Venus heb ik gemerkt. Hier hebben de dames niet echt een vaste plek en gaat iedereen op een bank zitten welke vrij is. Waarschijnlijk heeft ze gedacht dat jij haar plek hebt afgenomen. Pas als een dame op haar plek zit kun je naast haar gaan zitten en niet andersom zoals bij Villa Venus. Je moet het maar weten?

  9. Onderstaande leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    Maedhros (12 december 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maedhros Bekijk bericht
    Een jongedame met lang, stijl, zwart haar. Ze droeg een bril en had enorme (ik gok cup E) borsten
    Een geweldige kans voor Megaboobs!

  11. #32
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gracia Bekijk bericht
    Bij Verena werkt het net iets anders als bij Villa Venus heb ik gemerkt. Hier hebben de dames niet echt een vaste plek en gaat iedereen op een bank zitten welke vrij is. Waarschijnlijk heeft ze gedacht dat jij haar plek hebt afgenomen. Pas als een dame op haar plek zit kun je naast haar gaan zitten en niet andersom zoals bij Villa Venus. Je moet het maar weten?
    Thx voor de tip. Je moet het idd maar net weten. Dat moet ik de volgende keer dus toch net even anders aanpakken dan.

  12. #33
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ter info van elders, dat meisje heet krina en zit inmiddels in arabella

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  13. #34
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Net even gebeld met Verena en gevraagd naar Daniela, maar "sie ist nicht mehr da". Schade!

  14. Onderstaande leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    gracia (25 december 2017)

  15. #35
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Weet iemand waar Daniela oftewel Dana van Villa Venus gebleven is

  16. #36
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Ik houd me ook aanbevolen voor die info

  17. #37
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vrijdagochtend als eerst bij rtc fkk Verena aangemeerd. Bad move, ze hebben er namelijk geen buffet. Alleen wat koekjes. Dat was dus een karig ontbijt. Eigenschuld dikke bult.
    Gelukkig hebben ze wel een fris automaat om uit te tappen. Ook een sauna aanwezig om even uit te puffen.
    De dames zitten in een lange rij aan bankjes. Niet handig om helemaal achterin de tent te gaan zitten. Want dan alle dames al weggehengeld voordat ze bij je komen. Dus maar even verhuisd naar een bankje dichter bij de entree.
    Daar Sara aangesproken. Leuke meid die alleen pas sinds kort werkt en maar klein beetje Duits of Engels kan. Gelukkig kwam Andrea erbij. Die kon beetje vertalen. Al zittende leek het me leuk om es een trio te doen. En zo geschiede waarbij afwisselend de ene na de andere pijpten en neuken. Ik ben meer van de 1 op 1 kamergangen. Maar op z'n tijds Is een trio ook best leuk.
    Goeie date met ze gehad, met Herhalingsgevaar 7, maar het werd tijd om de volgende club aan te doen. Begon nogal trek te krijgen...
    Haha, bedankt voor je Like hallodaarbenikweer. Dat was even een flash back langs memory lane voor me... Maar dankzij zo een recensie kan ik me het bezoekje weer voor de geest halen. Zucht, dat waren nog es tijden

  18. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 februari 2018),hallodaarbenikweer (23 februari 2018),Husky (10 februari 2018)

  19. #38
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Bijlage 29466

    vanKees

  20. #39
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Bijlage 29466

    vanKees

  21. #40
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Beitrag Dagje Freude + FKK Verena - Deel 2

    Vandaag eerst langs Freude39 geweest en 2 kamers gemaakt met Lana en Bianca. Nu kwam ik begin van de avond aan bij FKK Verena in Dortmund, omdat hier nog meerdere F39-dames zouden zitten. Het parkeerterrein betekende weinig goeds, want er stond slechts één andere Duitse auto. Binnen was het ook rustig qua gasten, al druppelde er later op de avond meerdere ijsberen binnen. Voor mij als gast was het echter een snoepwinkel, want ik telde 15 dames in de kleine huiskamer en bijna elke bank was bezet met een gewillige dame.

    Dames die ik mij kan herinneren:

    Uit Verena:
    - Ada
    - Patricia (voorheen FKK Verena in 2016 en Freude39 in 2017)
    - Laura, Roemeense, slank, ongeveer 22 jaar, strakke prachtige B-cup, lang zwart haar, Miss Sloggi met de mooiste, ronde, droomkont om je tanden in te zetten. Heb haar al vaak gekamerd en ze geeft een goede RTC-service. Niet heel bijzonder, maar ze is een uitermate mooie en populaire dame.
    - Tina (nichtje van Laura), Roemeense, mooi slank, ongeveer 25 jaar, lang zwart haar, niet heel spraakzaam en vond haar service standaard.
    - Maria, Roemeense, slank-normaal figuur, kleine dame (155cm?), maar had weinig interesse in mij, dus ik ook weinig interesse in haar.
    - Maya, Roemeense, slank-normaal figuur, eind 20 jaar, zwart haar en voorheen in o.a. Freude39 en FKK Luderland.
    Van de overige dames ben ik de namen van vergeten.

    Dagje vrij: Elena, zoengodin van alle RTC's met droomservice (zoals Dana uit Freude39). Helaas niet aanwezig, maar deze dame boek ik soms een uur om enkel mee te zoenen, zoals je deed op de middelbare school met je jeugdvriendinnetje. Niet praten, geen sex, enkel onbeperkt en liefkozend diep tongzoenen. Absolute aanrader!!


    Tijdelijk (?) uit Freude39:
    - Bella, Roemeense, zeer slank, prachtige B-cup, 19 jaartjes jong, lichte huidskleur, donkerblond lang haar. Ben denk ik 4x langer met haar op de kamer geweest in Freude39 en elke keer viel haar service tegen of was hooguit matig. (Maar zal haar vast nog wel eens kameren in de toekomst, want prachtig slank figuur.)
    - Julia, Roemeense, stevig figuur, 22 jaar(?), blonde haren, zeer vriendelijke dame en ik lig vaak in een deuk met haar, maar is niet mijn type en heb haar nog nooit gekamerd.
    - Nog 2 andere F39-dames waarvan ik de namen ben vergeten.

    De theke was altijd vrolijke Gabi die de muziek weer luid had staan.


    Kamer 3: Ada
    Jongere Ada viel direct in de smaak bij mij en ik schoof bij haar aan. Ongeveer 165cm, donkere (Roma)huidskleur, zwarte haren (opgestoken), zeer strakke B-cup, leuk gezichtje en 20 jaar. Misschien dat haar kont naar mijn smaak iets te fors was, maar zag er verder prima uit. Ada komt uit Bucharest, is ongeveer 3 maanden werkzaam in FKK Verena en spreekt geen woord Duits of Engels. Communiceren gaat dan ook moeilijk, maar we proberen het gewoon.
    Haar service op de kamer was goed en ze nam de tijd. Elkaars lichamen verkennen, ze gaf vele kusjes over mijn lichaam en ging over tot pijpen wat ze goed deed. Op mijn verzoek later over tot neuken en in doggy viel voor mij toen op dat ik haar kont echt een maatje te groot vond. Haar kont schudde teveel en ik hou vooral van rond en erg strak. Dus dan maar omdraaien en verder gaan in missio. Mooi uitzicht op haar mooie gezichtje en lichaam en ook het tongzoenen tijdens het neuken deed ze redelijk. In afwisselend tempo met veel plezier doorgeneukt en ook klaargekomen. 5 minuten nog wat nagepraat en daarna terug.
    (Saillant detail: Na het afrekenen ging ik douchen, pakte wat te drinken en ging op de bank zitten. Op datzelfde moment kwam Ada terug van de kamer met weer een klant! Die waren dus nog geen 10 - 15 minuten op de kamer geweest, terwijl een kamergang 25 minuten hoort te duren.)

    Kamer 4: Patricia
    Patricia is weer terug en ken ik al geruime tijd uit o.a. FKK Verena (2016) en Freude39 (2017). Over haar service was ik nooit zo heel enthousiast en dit had ik haar ook laten weten. Waarop ze vaak zei dat ik haar een kans moest geven en dat ze zou bewijzen dat ik geen spijt zou krijgen. Helaas nam Patricia daarna een lange pauze en zat geruime tijd in Roemenië, maar we hadden nog vaak contact. Nu is ze eindelijk weer terug, dus ik vroeg of ze mij voor een 4e kamergang (en 4e orgasme van de dag) een uitstekende tijd kon geven. Patricia moest lachen en stemde toe. Patricia is ongeveer 160-165cm lang, blonde haren, mooi slank figuur, A/B-cupje, lichte huidskleur, ongeveer 25 jaar.
    Ruim een half uurtje zitten kletsen op de bank en bijgepraat. Op naar de kamer en ik had zin in haar. Lang standje 69 gedaan, waarbij Patricia zich lang liet likken en rimmen, pijpen deed ze vol en zeer diep (deep throat) en ze kreeg mij op volle sterkte. Bravo, want eerlijk gezegd had ik de vrees dat een 4e ronde niet meer zou lukken! Neuken deden we enkel in missio waar ik lekker lang en in afwisselend tempo haar diep penetreerde. Ondertussen had ik prima uitzicht op haar mooie, slanke lichaam, gaf Patricia diepe tongzoenen terug en zweepte ze mij op door allerlei geile dingen in mijn oor te fluisteren en hoe lekker ze het vond dat ik haar weer stevig en diep neukte. Het 4e orgasme van de dag was een feit en ik was kapot en uitgeteld! Prima sessie, lekker lang nagepraat en het volle uurtje met veel plezier afgesloten.


    Al met al dus weer een prima dagje in Freude39 én FKK Verena gehad, waarbij blonde Patricia vandaag de beste service verleende. Freude39 blijft mijn favoriete RTC-club waar ik wekelijks kom. Maar met de huidige line-up in FKK Verena kom ik, ondanks de afstand van een kleine 300km per rit (600km in totaal), vast wel weer langs aankomende week.
    Laatst gewijzigd door Starscream; 16 juni 2018 om 22:08

  22. Onderstaande 8 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2018),Bond008 (16 juni 2018),bredeweg (17 juni 2018),dennisw (17 juni 2018),hallodaarbenikweer (17 juni 2018),Lesyeux (17 juni 2018),snaal88 (17 juni 2018),Wijze grijze (16 juni 2018)

  23. #41
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:22
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Vandaag een bezoek gebracht aan Verena, was hier nog nooit geweest.
    Viel me op dat het hier ook redelijk donker is , maar er is tov freude 39 wel een buiten terras waar je het dag licht kan aanschouwen.

    1ste kamer:
    Na en kort gesprek met Bella op de bank, de kamer bezocht.
    Erg terug houdend zoenen, pijpen was goed maar wel kort.
    Verder afgemaakt in drie standje s waar ze leeker mee deed.
    Tevreden uurtje afgerekend 70€

    2de kamer:
    Trio met Bella en Ada.
    Ada spreekt weinig duits en engels, dus Bella deed de vertaling.
    Kamer was helemaal comform de wetgeving. Het was een koele kamer gang, dames deden weinig tot niks na het klaarkomen nog even rustig gelegen.
    We waren 35 minuten op de kamer en de prijs (aanbieding) is 50€voor40min.
    Betaalde 50 aan beide dames, Ada vond het genoeg was het ook.
    Bella zei dat het een uur was, omdat ik geen heibel wil maken beide 20 gegeven maar was achteraf niet goed van mij had de confrontatie aan moeten gaan.

    3de kamer met Pati (Patricia) geblondeerde dame van 25 jaar. Correcte kamer gemaakt maar ge klik voor een twede date.
    Maar verder wel netjes 50€ betaald.

    4 de kamer.

    Bella wist me over tehalen maar wilde een trio regelen, ik zei dat deze niet goed bevallen was en zijn samen vertrokken naar de kamer. Weet niet of dat de reden was, maar het kwam langzaam op gang. Vroeg haar om te pijpen, maar dat ging niet spontaan. Toen ze even bezeg was sloeg haar humuer ineens om trok het condoom eraf en begon in het roemeens te praten/tieren/vloeken?
    Ik weet niet waarom, na een drietal minuten het weer opgepakt.
    We zijn kort daarna intiem gegaan maar was geen beleving en het verre van een vrolijke date.
    Had almeen paar keer gevraagd of ze wilde stoppen. Eerst niet en later stopt ze ineens en breekt de kamer af. 30 euri betaald, gaf 50 maar ze wilde 30. Ook goed.
    Keek me steeds vuil aan in de huiskamer, weet eigenlijk niet waarom ze zo wispelturig is.
    Maar voormij geen Bella meer. Ondanks haar uiterlijk waar ik erg veel gevoelns voor heb.

    5 de kamer.

    Met Ada goede kamer gemaakt met een vrolijke dame en correcte service. Zeker voor herhaling vatbaar.




    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    Op naar de volgende keer!

  24. Onderstaande 5 leden hebben mssucces bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2018),Bond008 (17 juni 2018),dennisw (17 juni 2018),hallodaarbenikweer (17 juni 2018),Wijze grijze (17 juni 2018)

  25. #42
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Beitrag Weer een dagje Freude39 + FKK Verena - Deel 2!

    Bij FKK Verena stond het kleine parkeerterrein dit keer vol met auto's en ook binnen telde ik bijna 20 ijsberen! Omgekeerde wereld vergeleken met Freude39 waar ik eerder deze dag was.

    Er waren 12 dames aanwezig:
    - Alice
    - Nikoletta
    - Slanke, jonge Bella. Maakte de hele dag druk kamers, want was de enige nieuwe, jonge en slanke dame. Ze kon lachen en had plezier. Dat was wel anders dan in F39 waar ze lange tijd chagrijnig rondliep, omdat ze geen kamers meer maakte.
    - Patricia, vorige week nog gekamerd
    - Zoenkoningin Elena, maar die was de hele dag bezet en zat nauwelijks op de bank.
    Overige dames waren voor mij niet aantrekkelijk en heb ik niet onthouden.

    De knapste dames waren natuurlijk vrij:
    - Ada die ik vorige week had gekamerd.
    - Kleine Maria die op mijn reservelijstje stond voor vandaag.
    - Miss Sloggi Laura en haar slanke nichtje Tina. Zijn ook weer voor langere tijd afwezig, want gaan terug naar huis vanwege vakantie.

    Theke was jonge Zana. De knapste dame, maar die kan je helaas niet kameren!


    Kamer 2: Alice
    Heb lange tijd zitten twijfelen welke dame ik zou kameren, want ook Verena had voor mij niet heel veel bijzonders vandaag. Heb dus maar gekozen voor Alice, zag haar vorige week al. 20 jaar, lichte huidskleur, prachtige ronde B-cup, zwart haar tot de schouders en een slank-normaal figuur. Net op het randje misschien of eigenlijk niet slank genoeg voor mijn smaak. Twijfel. Werkt naar eigen zeggen sinds 8 maanden in Verena (met een pauze tussendoor). Ze sprak voor een Roemeense trouwens vrij goed Engels.

    Na mijn vragen vond ze het wel tijd om naar de kamer te gaan. Het viel mij op dat er maar weinig dames lang met een ijsbeer op de bank zaten. Vooral Bella maakte er een potje van, want die ging na 1 minuut al met de ijsbeer naar de kamer, want dan was ze weer snel terug voor de volgende klant die op haar wachtte.

    De sex met Alice was overigens prima. Gewillige dame, deed alles rustig en ik vond het ook wel een intiem moment samen. Beter dan met Isabell eerder op de dag in Freude39, wat ik wat vreemd vond gaan en dat was meer een zakelijke overeenkomst. Met Alice ging het gemoedelijk, ze kreunde niet overdreven, bleef mij ook continue aankijken (vooral tijdens de penetratie) en voelde heerlijk strak aan. Ok, het pijpen was niet heel bijzonder en ze wilde na 5 minuten al neuken. Maar ik had zin en toen ik vroeg of ze langer kon doorgaan met pijpen, deed ze dit lachend en zonder mopperen. Na 10 minuten pijpwerk dus maar neuken, ze kwam cowgirl op mij zitten en voelde heerlijk strak aan. Soms deed zij het werk, soms lag ze op mij en deed ik het werk.
    Omdraaien en over in missio. Lekker lang van haar genoten, haar goed bekeken en betast en terwijl ze mij diep bleef aankijken kwam ik uiteindelijk heerlijk klaar. Rustig bijkomen, napraten en na stipt 25 minuten terug. Prima sessie!


    Kamer 3: Nikoletta
    Lang op de bank gezeten en getwijfeld om naar huis te gaan, want verder sprak geen van de dames mij meer echt aan. Bella is dan wel mooi slank en jong, maar die staat nog op mijn zwarte lijst na 4x proberen in Freude39. Eigenlijk was het vooral balen dat Laura met haar prachtige Sloggi-kont vrij was. Ik heb toen uiteindelijk toch maar gekozen voor Nikoletta. Ze droeg een rode string en hoe deze mooi strak om haar kont zat, zorgde ervoor dat ik toch wel weer zin kreeg.

    Met Nikoletta op een bank gaan zitten bij de trap waar het rustiger was en de luide muziek ons niet zoveel stoorde. Nikoletta is naar eigen zeggen 22 jaar, maar ik schat haar 26. Zwart haar, Roma tintje, rond gezichtje, normaal figuur, forse maar stevige C-cup. Niet helemaal mijn type, maar had geen andere keuze. Ze werkt al 4 jaar in Duitsland en spreekt goed Duits. Ze werkte voorheen 2 jaar bij club Neby en nu 2 jaar bij Verena met soms een lange pauze. De laatste keer dat ik haar zag was volgens mij in oktober 2017, toen had ze nog lange zwarte krullen. Nu heeft ze stijl haar.

    Na zo'n 10 minuten kletsen vond Nikoletta het tijd om naar de kamer te gaan. Haar service besproken en ik was verrast te horen dat Nikoletta alles deed! Wel rekent ze kleine extra's voor bijzondere lekkernijen en een FT kost bijvoorbeeld 10 euro extra en anaal kost 40 euro extra. Nu ben ik eigenlijk niet echt een anaal-liefhebber, maar verandering van spijs doet eten. De laatste keer dat ik anaal deed was alweer een tijdje terug met Bella in Freude39 (deze Bella zag ik laatst nog in FKK Luderland in Leverkusen). En omdat maar weinig dames anaal op de menulijst hebben staan, wilde ik het wel weer eens proberen voor de verandering.

    Begonnen met een lange pijpsessie en Nikoletta heeft hier veel ervaring in! Ik stond voor Nikoletta op het bed en zij zat op haar knieën voor mij. Ze deed het goed en uit eigen initiatief ook deep throat. Dit deed ze echt extreem diep en deed extra veel moeite om mijn hele penis zover mogelijk achter in haar keel te krijgen. Tot ze bijna traanogen kreeg en mijn ballen ook half in haar mond zaten. Heel bijzonder, maar prima ervaring!
    Daarna over tot neuken en dit deden we om te beginnen in missio. De penetratie ging wat moeilijk (ze was wat droog?), maar geleidelijk ging het beter. Na enige penetratie over tot anaal en ook nu in missio probeerde ik in haar te gaan, maar dit ging niet lekker. Nikoletta gaf extra olie en ging op haar zij liggen en zo kwam ik beter in haar kont. Daarna over in doggy voor penetratie in haar kutje en kontje (en ik mocht zoveel wisselen als ik wilde tussen haar twee gaatjes) en dit voelde prima aan. Al vond ik haar kutje nu juist weer lekkerder en zachter aanvoelen. Nikoletta liet zich gewillig nemen, kreunde ook niet overdreven mee en ik had prima uitzicht op onze actie in de spiegel. Uiteindelijk flink doorgeneukt, Nikoletta bewoog actief mee, hield mijn hand vast en zo had ik een uitstekend orgasme in haar kont. Rustig bijkomen, wat napraten en toen weer terug. Deze dame was de 70 euro volledig waard!


    Hierna gaan douchen, aankleden en weer terug naar huis. Nu begin van de avond was Verena wel weer flink rustiger geworden dan begin van de middag, maar de ijsberen bleven komen en gaan en de dames maakte goede kamers. Ik had in ieder geval weer een goed bezoek gehad. De sex met Alice was prima en intiem en Nikoletta verraste mij met haar service zonder taboes!

  26. Onderstaande 4 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 augustus 2019),hvdk52 (22 juni 2018),Wentelt Eefje (22 juni 2018),Wijze grijze (22 juni 2018)

  27. #43
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Kan me een bezoek aan VV herinneren toen er een slanke, niet bijzonder knappe, brildragende girl op de bank plaatsnam. Omdat ze niet zo knap was was ik niet gelijk geinteresseerd, ook al omdat ze haar handdoek voor haar borsten had. Na verloop van tijd deed ze die handdoek af en werd al snel duidelijk waarom, ze had/heeft werkelijk een enorm stel borsten! Ik heb toen helaas geen kamer met haar gehad, maar zou dat graag nog eens willen doen, alleen heb ik haar de keren daarna dat ik bij VV was nooit meer gezien. Weet iemand wie deze girls is en of ze nog ergens werkt ?

  28. Onderstaande leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 augustus 2019)

  29. #44
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    26 maart 2024 @ 15:51
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    80
    Thanked
    144 in 14 posts

    Standaard

    Zo het is even zoeken op de site, maar Villa Verena gevonden om er een recensie te schrijven. Zal het kort houden . Zoals in mijn recensie net geschreven bij Luder Lounge ben ik op speurtocht in saunaclub land. Vorige week had ik Penelope (voorheen Great Palace) bezocht en kreeg toen de tip om voor de service van de dames een keer naar Villa Verena te gaan. Vanuit Louder Lounge was ik door de files in 25 minuten bij VV aangekomen. Wat een troosteloos gebouw en gebied. Ik vroeg me af of ze wel open waren. Er stonden 2 auto's op het terrein. Dus wie weet. En gelukkig, ze waren open. Een FKK dame deed de deur open en via de bar kon ik een sleutel halen. Berenvellen hebben ze niet, maar je krijgt 2 handdoeken mee.
    Vervolgens naar de ruime lockerruimte. Diverse dingen die kapot zijn en ook de douche ruimte is niet echt modern. Maar ja, ze deden het wel goed. Vervolgens maar eens verder verkennen. Nou de club is niet echt groot, bij de bar heb je vervolgens een langwerpige ruimte waar aan de zijkanten bankjes staan. Ik denk dat er een 7-tal dames aanwezig waren. Op het eind van de ruimte hangt een tv-scherm waar porno vertoont wordt, links heb je dan de sauna. Op zich wel mooi dat je vanuit de sauna dan een beetje de ruimte in kan kijken en de dames kunt observeren. De meeste zijn volledig naakt overigens, wat het ook wel aangenaam maakt. Buiten ziet het er niet uit. Oude meuk qua meubilair en een niet uitnodigende tuin om in rond te hangen.
    Het aantal beren was op 1 hand te tellen. Wel een gemoedelijke sfeer onderling en ik werd meteen bij een gesprek betrokken en kreeg wat informatie over de dames. Service zou bij zeker een aantal zeer goed zijn. Na de verhalen maar eens binnen op zoek gegaan naar Andrea. Een roodharige (niet van nature) Roemeense. Slank en voor Roemeense begrippen best lang: 1,70-1,75. Naast haar op de bank gaan zitten, en eerste gesprek aangeknoopt. Ze vroeg of het goed was om nog even buiten te zitten, omdat ze graag een sigaretje wilde roken. Uiteraard geen probleem, hoewel ik zelf niet rook. Maar buiten samen met andere beren een leuk gesprek met haar gehad en na 20 minuten weer naar binnen om een kamer op te zoeken. Nou de heren hadden gelijk. Niets mis met de service. Ik had overigens gekozen voor 40 minuten - 50 Euro. Instap is 30 euro voor 20 minuten. Heerlijke minuten met haar beleefd.
    Nadat ik ook hier de sauna getest had, die beduidend lager qua temperatuur was dan bij LL, maar verder prima vanwege het uitzicht, toch besloten de tent te verlaten en verder te gaan. Ik wilde namelijk op de terugweg naar NL nog even stoppen bij By Night om daar lekker te kunnen eten. Al met al, weer geen tent om een hele middag te verblijven, hoewel ik denk ik voor de echte ontspanning met de dames hier denk ik nog wel een keer naar toe zal gaan. Het is namelijk relaxter dan bij LL, omdat het er een stuk rustiger is.
    Zo tegen 18:00 uur de zaak verlaten en op weg gegaan naar By Night...

  30. Onderstaande 12 leden hebben De Vrijbuiter bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 augustus 2019),hallodaarbenikweer (17 augustus 2019),Husky (17 augustus 2019),hvdk52 (17 augustus 2019),Kwakje (19 augustus 2019),Lesyeux (10 september 2019),pcenter (17 augustus 2019),phoenix (17 augustus 2019),robglover (18 augustus 2019),Shakir (18 augustus 2019),Sjeufke (17 augustus 2019),Wijze grijze (24 augustus 2019)

  31. #45
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Na Villa Venus afgelopen zaterdag ook deze club bezocht.
    Meteen Alexandra aangesproken, een zakenvrouw uit Londen en wat een lijf!
    Kussen is niet haar favoriete activiteit, maar toen ik vroeg mijn gezicht af te lekken was ze daartoe wel bereid.
    Twee keer leeg in een uur en zij twee keer vol.
    De andere toppers aanwezig kende ik al van de vorige keren.
    Dan maar naar Grimbergsauna vertrokken.

    Line-up: 6,5/10
    Service: 7/10
    Prijzen: zeer laag

  32. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 9 september 2019),Sjeufke (10 september 2019)

  33. #46
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ter info van elders, dat meisje heet krina en zit inmiddels in arabella
    Zit ze daar nog steeds ? Ik ben al tijden op zoek naar haar.

  34. #47
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Twee dagen geleden na een teleurstellende start in Acapulco en Luder Lounge dan maar hier binnengewaaid.
    Alexandra was terug na een periode in Londen. Heb haar nog eens volledig vol mogen steken. Fijne start dus.
    En dan de kamer van het jaar met Julia. Amai m’n ballen, zo kussen en lekken en meer!
    Voor ik het wist likte ze mij diep anaal en nog eens en nog eens, terug de ballen, terug pijpen, intens tongzoenen en opnieuw.
    Toen ik haar na meer dan een uur neuken had volgestoken, praatten we een kwartier over haar leven en daarna begonnen we gewoon terug te tongzoenen, lekken, pijpen, ...
    Na twee uur was ik wel toe aan een korte pauze, want lekkere Andrea moest ook nog volgestoken worden!
    Prijzen zijn trouwens gestegen:
    20’ = €30
    30’ = €40
    40’ = €50
    60’ = €80
    OK, de avond brak toen aan en teruggereden naar Velbert om nog eens een kans te geven aan Acapulco voor een afterparty!

    Line-up: 7,5/10
    Service: 8,5/10
    Prijzen: laag

  35. #48
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Na te starten met Luderland eergisteren ben ik naar deze club gereden, alwaar Karina me zat op te wachten.
    Geen echte zoenster en niet veel romantiek, maar wel een lichaam om u tegen te zeggen, ook al zijn er mooiere gezichten...
    40 min. gekamerd en vijfde keer die dag klaargekomen.
    Andrea was ook van de partij, maar die ken ik ondertussen vanbinnen en vanbuiten.
    Doorgereden naar Laluna in Moers!

    Line-up: 5,5/10
    Service: 6,5/10
    Prijzen: laag

  36. #49
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Zijn hier al weer mensen geweest sinds de opening, ik heb Bochum, Gelsenkirchen en Recklinghausen al wel eens gehad.
    Wil hier ook wel eens een kijkje nemen, maar lees er het minst over.
    Het concept is natuurlijk het zelfde maar iemand goede ervaringen hier.

  37. #50
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Morgen maar een kijkje nemen hier, als het nog open is, hoorde dat de dames van Bochum, hier nu werken.

    Fijn weekend

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Diamond 468*60   Living Room 468*60