Tsja Tamara, een dame die ik geloof al zo'n 3 en half jaar bij EP werkt en inmiddels een behoorlijke fanclub om zich heen heeft verzameld.
Twee weken geleden voor een herkennismaking bij Tamara langs geweest.
Over de eerste kennismaking met T. zwijgt biggie maar liever . Is biggie een beetje vergeten, Tamara niet :D :D .
Werd dus tijd voor een echte kennismaking met Tamara en nu eens niet in dubieus gezelschap die biggie soms overhaalt bij EP naar binnen te stappen!
Gekozen voor 45m met tamara! Beviel het? Nou en of, T. weet heel goed hoe ze aan klantenbinding moet doen . Enthousiast, houdt het gesprek leuk op gang, tuurlijk ze heeft heerlijke tepels, mooie borsten, een mooi lichaam, blond/brunette??, oraal begaafd en altijd in voor een verassing!
De details over wat zich op het bed afspeelde beschrijf ik hier maar niet, viel niet tegen !
Na afloop nog wat gekeuveld over alles en nog wat, geslaagde herkennismaking met een dame die je zo onderhand toch wel een fenomeen bij EP mag noemen!
Verdict/fazit? Een dikke acht voor T., tuurlijk een aanrader, wat dacht je?!
Tamara is standaard do/vr aanwezig tot 24u, kzou wel ff bellen van te voren voor T. Heel af en toe op zondag aanwezig, carnavals zondag was ze er trouwens ook ... .
Verleende diensten: PMC, zoenen, beffen. FZC ook mogelijk. Prijs normaal bij EP voor 45m is 90 Euro ik betaalde (WK korting) 75 Euro. Standaard 30m prijs bij EP trouwens 60 Euro.
Kwa inrichting en uitstraling en aanbod van de dames scoort EP zeer hoog maar is toch niet het favoriete huis van big30 in Eindhoven !
Laatst gewijzigd door Big30; 1 juli 2006 om 00:24
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche