Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: onbegrijpbaar

  1. #51
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen Daar gaan we weer!!!!

    Ja hoor...... daar gaan we weer met zeiken, schoppen, gal spuwen, schelden en huilen.

    Houdt het nou nooit op!!!!

    :wink:
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  2. #52
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Potdomme, lees je eens een paar dagen niet, mis je meteen een van de leukste draadjes van 2008

    Wat een gezeur en gezever weer. Omdat er nog niet genoeg meningen gegeven zijn, zal ik de mijne ook eens toevoegen, wie weet of velen die niet met smart ontbeerden...

    1) Beertjes die klagen maar zelf niet schrijven, moeten niet mauwen. Laat ze liever eens wat schrijven wat plezant is om te lezen.

    2) Beertjes die klagen maar wel (zinvolle) bijdragen leveren (dus niet alleen gezever, maar ook club / dame info). Heren beren, om met Foots te spreken, u bent geen heren, maar meer kinderen. Grow up, get a life, en plaats rplover en/of andere irritanten op uw negeerlijst. Dreigen met niet meer schrijven is helemaal not done, en niet meer dan ordinaire chantage. Je schrijft omdat je dat wilt, en als je niet meer wilt stop je. De rest is flauwekul.

    3) Beertjes die vrezen voor het commerciele geweld: dat is altijd een risico, want voor je het weet zit je op een glijbaan waar je niet op wilt zitten, maar ook een waar u zelf bij bent. U kunt W2 of een van de mods aanspreken, en uw zorgen delen. Zonder meer wegblijven lijkt me een zwaktebod en eveneens onvolwassen gedrag.

    4) Ik meen dat het Picasso was die zijn waardering uitsprak over nietschrijvende beertjes. Volslagen onzin als je het mij vraagt. Maar ja, ook een beroemd schilder zet wel eens een verkeerde penseelstreek.
    Nietschrijvende beertjes dragen 0,0 bij aan het forum en zijn dan ook 0,0 waard. Ze zijn van nul en generlei waarde, behalve wellicht voor sponsors. Dat beertjes niet schrijven moeten ze helemaal zelf weten, maar mijn waardering krijgen ze niet. En zelfs minder dan dat als ze niet schrijven doen om a) een dame 'af te schermen' voor collegaberen (hoe zielig kun je zijn, en hoe blind, beste beer, die dame is een hoer die haar geld verdient met neuken***, hard, nietwaar? maar ze heeft jouw afschermen niet nodig, sterker, je belemmert haar in haar commerciele kansen, heb je dat wel eens bedacht, of gevraagd wat ze daarvan vindt?), b) chantage (zie punt 2), c) een misplaatst gevoel van beledigd zijn, d) de recensies gebruiken om bij DVPs in een goed blaadje te komen. Lower than lowlife, all of them.




    *** voor er weer een beer begint over 'gebrek aan respect', laat hem eens eerst in een club aan een willekeurige DVP vragen waar ik over geschreven heb, of ik haar met respect behandeld heb. Kom je er een tegen die daar over klaagt, dan heb je recht van spreken.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  3. #53
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden zo ontketen je een oorlog

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Applaus!
    Je gaat herrie, chaos en ruzie maken en schijt het halve forum onder en wanneer daar dan niemand een reactie op geeft is de goede naam en faam en de sfeer naar de klote maar voor jou is het een leuk forum geworden (hebben andere ijsberen niet op z'n minst net ZOVEEL te zeggen op dit forum?).....
    Regaeren beren WEL vol afschuw dan roep je gewoon: "zie, IK ben de jus van dit forum. Jullie houden zoveel van mij dat jullie allemaal op mij reageren, ik ben ZO blij...."
    :D:DBriljant :D:D:D
    Iedereen is gelijk Liefhebber, denk daar maar eens over na, iedereen mag toch schrijven van mij wat hij/zij wil . Blijkbaar heb jij daar meer problemen mee dan ondergetekende, gooi het maar in de groep (oops, dat deed je net).:teuflisch
    Ik ben de "jus" niet van dit forum, Liefhebber, ik reageer op jouw posting waar je je ego opkrikt , in één week meer dan 1000 reacties in een door jouw gestart topic. Applaus!
    Kom dus niet af dat ik me belangrijker zou voelen dan eenieder wie.
    Jij weet echt niet waar dit beertje voor staat, en dat zal jij ook nooit begrijpen :o
    Je egotripperij niet ventileren op iemand anders hoor, lees eerst nog maar eens wat je in die posting hebt neergepend voor onzin, en kom dan nog eens een keertje met beschuldigingen.
    Niemand moet van mij houden, man, dit is een forum, waar je fun kan maken in het algemene gedeelte, en waar je mooie verhaaltjes kan lezen onder de clubs/ramen. Ben je nu echt het noorden kwijt, dat is toch je veilige thuishaven?
    Afschuw is iets lelijks, liefhebber, en als jij echt vol afschuw reageert, moet je bij jezelf te rade gaan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    en zolang je het ZELF maar gelooft.... (scheelt vast weer één joint)
    Moet dat echt, Liefhebber, moet dit echt? Van naast de kwestie lullen en zeiken gesproken :zauberkis
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Ik snap best dat je in al die jaren van betaalde sex niet meer zo goed de grens/verschil tussen afschuw en affectie weet maar euhhh....
    de beren die je opnoemt; die "niet zonder je kunnen" schrijven hier NIET uit bewondering/affectie/.... voor je!
    (laat ik het maar even gewoon opschrijven dan begrijp je het misschien)
    Oops, we worden wel zeer erg persoonlijk…neen, ik weet maar al te best waar de grenzen liggen. Kan jij dat in alle eerlijkheid van jezelf zeggen, als je je eigen verhaaltje leest waar je zo opschept over je gratis seks (dat wou zij je gratis geven toch) met A? Of was het Z?
    Maar nogmaals, afschuw op een virtueel persoontje (want jij kent mij niet in hoogsteigen persoon), dan zou ik me toch eens afvragen of jij wel weet waar je mee bezig bent. Heb jij ook een afschuw tegenover de slechterik in een film? Ook als de film afgelopen is? Wie mengt hier realiteit met de fictie op “het algemeen gedeelte” van het forum?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Je moet een mens zijn met heel veel zelfvertrouwen en misschien iets minder zelfkennis (netjes omschreven toch?) om te denken dat de leden van het ijsberenforum hier ECHT NIET doorheen prikken.... Hahaha
    Bedankt om me te analyseren, maar dat laat ik liever over aan mensen die me echt kennen, niet aan een virtuele egotripper….waarom lach je eigenlijk met je eigen opmerking? Begrijp ik niks van…:green_smi
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    De enige echte manier om van het gezever (excuse me!) af te zijn is blijkbaar jou op mijn ignorelist te zetten.... so be it!
    Dan beschijt je nog steeds HEEL VEEL threads alhier maar dan hoef ik het tenminste niet meer te lezen.
    Neen, Liefhebber, het was veel makkelijker, niet lezen waar je niet in geïnteresseerd bent, zo doen de meesten het hier, zelfs de relnicht. Maar dat is toch o zo moeilijk voor sommigen en dan nog liever ollie op het vuur gooien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Laatste poging:
    Snap je werkelijk niet dat jouw output 98% bull is? die andere beren, in begin niet, naar verloop van tijd ECHT begint te irriteren!
    Snap je werkelijk niet dat de manier zoals jij tegen mede-beren aanschopt ECHT NIET leuk/plezierig/gewenst is?
    Snap je niet dat jouw crap, tegen-reacties (van onder andere mij) uitlokt die ook crap zijn? -dus jouw "crap-outflow" nog groter wordt! als we echter NIET reageren kroon je jezelf koning van het forum en gaat het helemaal naar de klote... .
    Ik snap dat niet, en dat vind jij. Je goed recht, net zoals ik zou kunnen zeggen dat jij een onnozelaar bent in mijn ogen, maar daar laat ik me niet over uit.
    Je kan je slechts ergeren aan iets, als je het je aantrekt. Les nummer één in psychologie….
    Ik ben niet de koning van het forum, en ik waan me al helemaal niet beter dan eenieder. Totaal ernaast, maar het toont wel aan hoe jij je zou willen voelen. De koning van de onbetaalde seks met hoertjes? (zonder rancune heb ik ergens gelezen, dito....)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    In je berichten zit veel "crap" maar je laat doorschemeren dat je over meer dan voldoende intelligentie beschikt om dit op te pikken dus ik kan geen andere conclusie trekken dat je moedwillig dit forum kapot wilt schrijven... waarom? wat is je "hidden agenda"? ben je jaloers op het succes? had je al die aandacht voor jezelf willen hebben? (want laten we eerlijk zijn; AANDACHT is eigenlijk datgene waar je naar op zoekt bent!)
    Ik beschik over meer dan voldoende intelligentie, mag ik dat vinden? Gelukkig maar, en ik zoek geen aandacht. Je moet dat niet in drukletters zetten, ik ben niet op zoek naar een podium, dat laat ik aan anderen over, die er meer belang aan hechten, de grootte van hun topic en het aantal hits op een week

    Ik schrijf niks kapot, Liefhebber, alweer sla je de bal mis. Het is foutgelopen toen enkele beertjes zich verenigden in “front tegen de relnicht”. Als we al hun nuttige postings samentellen van de laatste maanden, zou er nog heel weinig geschreven worden. Zoek maar een zondebok, is de makkelijkste oplossing…
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Begin DAN met een ander forum, precies zoals gusto voorstelde!
    en kijk hoe snel 8000 van de 11000 ijsberen meeschrijven op JOUW forum, kijk hoe snel alle adverteerders hun complete budget bij jou op het forum uitgeven!
    Kijk hoe snel je over de rug van dames en heren (-zaken insinueren en vervolgens kijken hoe snel mensen kwaad worden en DAN tegen die mensen roepen "Grapje!, leuk toch!")

    Ik wens je OPRECHT heel veel succes (neenee, zonder rancune!), Liefhebber
    Tegenstoot: start een forum met de ontevreden beertjes, en wat ga je daar dan doen? Lezen gaat niet, en schrijven doen jullie al helemaal niet. En dan kan je het niet op één persoon steken. Doen, het forum der blinden, kan je het noemen.
    Dit forum draait niet om één persoon, dit persoon draait om de hoertjes…
    Je moet me geen succes toewensen, ik blijf waar ik ben
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    P.S.
    Don't bother to answer.... ik kan het toch niet meer lezen!
    (ik heb nooit begrepen waarom er zoiets als een ignorelist in forumsoftware zat.... blijbaar komen helaas relnichten op IEDER forum voor!)
    Hoe pathetisch toch. Ik zal eens vlug mijn gal spuien en hem dan vlug op de negeerlist zetten. En dat noem jij volwassen reageren. Daarmee valt heel je betoog in het water. Vlug effe natrappen en dan gaan lopen……. Volwassen gedrag van een voorvechter tegen de relnicht…
    note relnicht: als partijen de rede stopzetten, dan ontstaat er oorlog, en dat is Liefhebbers strategie, stop met redevoeren, en ontketen een oorlog tegen één beertje. Ik kijk alvast uit naar je wapens, want tot op heden zijn het stokken achter de deur. Liefhebber de nieuwe relbeer, of de behoeder tegen de relnicht (jij moet een nobel mens zijn in je gedachtengang)

    :wink:

  4. #54
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Frage

    Waar halen jullie de tijd vandaan voor deze onzin?
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  5. #55
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Nietschrijvende beertjes dragen 0,0 bij aan het forum en zijn dan ook 0,0 waard. Ze zijn van nul en generlei waarde, behalve wellicht voor sponsors. Dat beertjes niet schrijven moeten ze helemaal zelf weten, maar mijn waardering krijgen ze niet.
    Onzin, een podium vinden de schrijvende beertjes ook wel leuk. Ook jij dus. Dat podium, dat is de reden waarom verschillende schrijvers hier zo extravert en uitbundig zijn.

    Anders kunnen degene die hier reageerden net zo goed met een klein groepje naar elkaar mailen :teuflisch

  6. #56
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Oke we gaan nu stoppen hiermee. Ik heb lang genoeg geduld gehad en ga niet in discussie. Denk eraan, ik ben minder mild dan Willem2 want blijkbaar helpen zijn woorden niet. Daden zijn meer mijn ding en ik denk niet dat ik die hoef te verantwoorden.

    Zoals iedereen weet mag er driftig op los gediscussieerd worden op het forum, die ruimte krijgen de leden maar dit begint in het nadeel van het forum te werken en dat kan ik niet toelaten.

    Tiga.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  7. #57
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Hè, Hè eindelijk wordt er wat aan gedaan !!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Oke we gaan nu stoppen hiermee. Ik heb lang genoeg geduld gehad en ga niet in discussie. Denk eraan, ik ben minder mild dan Willem2 want blijkbaar helpen zijn woorden niet. Daden zijn meer mijn ding en ik denk niet dat ik die hoef te verantwoorden.

    Zoals iedereen weet mag er driftig op los gediscussieerd worden op het forum, die ruimte krijgen de leden maar dit begint in het nadeel van het forum te werken en dat kan ik niet toelaten.

    Tiga.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #58
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Afgesloten

    @ rplover : :blueLette
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Diamond 468*60