Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Daumen hoch Eindhoven, Huize Yvonne, Tongelresestraat 319, Kyra

    Naam: Kyra

    Nationaliteit / Taal : Roemeens van origine in Oostenrijk opgegroeid/ NL + D

    Leeftijd: 26 jaar

    Haarkleur / lengte : zwart/donkerbruin half lang haar

    Lengte : 1.70m

    Postuur / Cupmaat : Normaal / B - Cup

    Service : NMC, PMC, Aftrekken , Zoenen, Massage

    Extra : http://www.privehuisyvonne.nl
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 maart 2007 om 00:08 Reden: Paspoort aangepast, up-date leeftijd!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Tussen de Germaanse avonturen door is er zelfs in Brabant nog best iets te beleven. En dan is Kyra een meeeeeer dan behoorlijke sparring-partner die moeiteloos de Duitse kwaliteit kan evenaren, alleen is het prijsniveau nog iets anders.....:green_smi :green_smi

    De dame heeft enkele jaren geleden bij Yvonne op de Hofstraat gewerkt. Sindsdien gekozen voor een kleiner en rustiger privéhuis en heeft daar een grote schare aan vaste klanten opgebouwd; en dat is niet geheel ten onrechte.
    De service is zo ongeveer het beste dat je in Brabant tegenkomt. Mooie en doodgewone, erg sympatieke dame die naast een uitstekende performance ook het één en ander te bieden heeft op het sociale vlak en mag daarom op de warme belangstelling van ondergetekende rekenen. Zo ook weer vorige week.
    Stevig tongzoenen afgewisseld met frans zonder en diverse standjes neuken. Dat laatste duurt overigens niet al te lang, want op den duur is er geen houden meer aan.....erg lekkuuurrrrrr:p :p :p

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Weinig aan toe te voegen aan wat Forza zegt. Biggie was ook een regelmatig bezoeker van deze dame van Roemeens-Griekse afkomst. Zeer hoog hoog GFE gehalte .
    Kan redelijk verslavend werken, dus wel oppassen met haar :thefinger . Geen cup C maar een mooie B.
    Was haar een tijdje uit het oog verloren eind vorig jaar kon ik de verleiding niet meer weerstaan . Sindsdien weer redelijk raak :D .
    Weet wat ze waard is en kan waar bij HY 50 euro de standaard prijs is (geen extra's) zonder moeite 75 euro voor 30m vragen (=pmc!). Is ze dat waard, hmm reken maar!! Tegenwoordig zwart haar met bruine lokken, gaat naar een dure kapper, begint een echt dametje te worden.

    Goed nieuws is dat er recent zware concurentie voor Kyra is bijgekomen aan de Tongelresestraat . Noem geen namen maar valt in de categorie 20j en 75F !

    Werd na al die jaren ook wel eens tijd !

    Kyra is in principe van wo t.m. zo aanwezig. Bellen en eventueel een afspraak maken wordt aangeraden :D :D.

    Tot slot als Forza voor non-blond gaat zegt dat heeeeeeeeeeel veel !!

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden was ik nog eens in het Brabantse :green_smi .
    Eingelijk wilde ik een ander privéhuis in Eindhoven bezoeken, maar door omstandigheden was iederéén daar bezet. Ik meende te weten dat er op de tongelresestraat 319 ook nog wel een privéhuis was, dus dan maar daarhéén!

    Oh, hier waren de dames nog wel vrij, goed zo :green_smi !
    Ik werd aan drie verschillende dames voorgesteld, en eigenlijk wilde ik eerst een andere dame nemen, maar voor één keer kon ik me eens de bedenking maken, hé die Kyra heeft die geen heel goede recensies?
    Dus dan toch de gok maar gewaagd en ik heb er geen spijt van gehad.

    Heerlijk half uurtje waarbij Kyra zeer zacht en goed (gfe-achtig) te werk gaat,
    ze zou makkelijk in phg/gt mee doorkunnen.
    Enkel het prijsniveau is ietsjes hoger.
    Zoenen, pzc en beffen is extra.

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Ach ja, Kyra heeft wel een bijzondere prijs opbouw :D !

    Standaard tarief bij HY = 50 Euro/30m. Aantal dames bij HY rekenen extra's voor bepaalde diensten, Kyra dus ook: zoenen en beffen (= 10 en 10 euro) en voor fzc 25 Euro.
    Een luxe half uurtje is dus 95 Euro bij Kyra.
    Twee/drie jaar geleden haar wel eens bezocht :D ! Begin dit jaar de Kyra draad weer opgepakt en tsja is wel een dame die je heerlijk inpakt, zeker als je haar wat beter kent, is niet bij 1 bezoekje gebleven .

    Dame die weet dat ze er zeer goed uitziet en kwa GFE hoog scoort, tuurlijk een profi maar soms errug moeilijk niet voor de tigste maal de Tongelresestraat in te slaan. Tsja lastig om deze verleidende dame te weerstaan ondanks haar prijsnivo :thefinger :thefinger .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    95 euro voor een half uur..........Dan zit ze zeker wel achter een raam

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    95 euro voor een half uur..........Dan zit ze zeker wel achter een raam

    Willem2 :wink:
    Erg verleidelijk hier op te reageren hoor Willem! Doe ik dus niet hoor :teuflisch :teuflisch !
    Kijk Forza en 099 hebben dus gelet op mijn prijs analyse 95 Euro betaald voor 30m/fzc/zoenen/beffen. Tis nie anders :D :Den het klopt! Ik betaal altijd 75 euro :D (5 Euro te veel :thefinger ) voor 30m/pmc/+extra's).

    Nochthans Kyra is een aanrader! Nu niet gaan zeggen welke diensten in D voor 50Euro verleend worden (die ken ik niet ).
    Inderdaad voor Kyra betaal je dus het dubbele tarief ... . Blijf toch wel een klein beetje fan van haar hoor, zeker geen raam dame :reib[2]: das echt een offence!
    Overigens 95 Euro/30m fzc is voor Eindhovense begrippen wel de hoofdprijs! Ik ken ken ook wel wat toppertjes voor < 60 Euro/30m in Eindhovuh, maar die namen hou ik natuurlijk wel voor me :thefinger !

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 juli 2006 om 00:20
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik denk dat Gondolas9 nu wel blijft

    Bij prijzen is het wat de gek er voor geeft. En dan is het net als bij de reife vrouw in Frankfurt . Veel is dus afhankelijk van tijd, plaats, mogelijkheid en ga zo maar door.

    En zo is misschien de cirkel wel rond en kunnen we lekker verder gaan OH'en :D

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Kyra case closed!

    1. G/9 Blijft!
    2. Kyra is in Eindhoven echt wel top!
    3. Es gibt klar reife Frauen in Frankfurt!
    4. Wel eens aan benzine geld gedacht? EHV-GT/PHG = 200km = 62.50 Euro!

    Kyra case closed!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    4. Wel eens aan benzine geld gedacht? EHV-GT/PHG = 200km = 62.50 Euro!

    rekensom (literprijs 1,42) dan verbuikt de auto van Big 30 ,22 liter/100km.
    Met recht een Big Auto:D :D


    PS mijn kilometerkosten (inclusief benzine) liggen boven de 50 eurocent.

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Deze dame waar ik in een ver verleden wel eens kwam is nog steeds werkzaam bij HY.

    Ze werkt nu iets minder, wat betekent dat je haar met de grootste kans op de vr/za/zo aan zult treffen. Ma/di is ze vrij, wo/do zo af en toe aanwezig.

    Kyra praat bijna vloeiend Nederlands met een grappige Oostenrijkse tongval.

    Ze is van Origine trouwens Roemeens :D :thefinger :teuflisch!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Kyra

    Inderdaad een mooie meid. Ik heb haar in 2006 nog zo'n 2x bezocht omdat het serviceniveau niet onder doet voor Duitse begrippen, alleen kost het iets meer, maar is wel lekker dichtbij.

    Haar service is de laatste maanden blijkbaar minder geworden, doet geen PZC meer en daarom zal ik haar niet meer bezoeken.

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Haar service is de laatste maanden blijkbaar minder geworden, doet geen PZC meer en daarom zal ik haar niet meer bezoeken.
    Het totale service pakket is in pincipe afgenomen met PZC.

    Dat wil niet zeggen dat de overige services die in haar pakket zitten minder zijn geworden !

    Zoals 099 al opmerkte een dame die kwa looks zonder enig probleem in PHG/Gt mee zou kunnen draaien (mits ze natuurlijk daar de standaard service verleent :p )
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Ze is van Origine trouwens Roemeens :D :thefinger :teuflisch!
    Waarom doet mij dit nu niet verbazen dat jij daar wel vaker mee geweest bent
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Waarom doet mij dit nu niet verbazen dat jij daar wel vaker mee geweest bent
    Ik denk dat het komt omdat ze zo grappig Nederlands spreekt !

    Note Big30:
    In recensie topics alleen ervaringen met een dame, off-topic berichten worden resoluut gewist, :D :p !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Volgens mij is het een Griekse, opgegroeid in Oostenrijk.
    Het is een supermeisje qua looks en beleving, maar op een gegeven moment ben ik afgeknapt op haar systeem van talrijke 'Aufpreisen'.
    Beffen, tongen, PZC is: +10 +10 +25
    Standaardprijs 30 minuten = 35

    De kamerprijs voor 30 minuten is tegenwoordig 32,50

    Dus een luxe half uur = € 112,50 (!!)

    Ik laat me graag uitkleden, maar niet meer door haar.
    Altijd op zoek naar honing

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Volgens mij is het een Griekse, opgegroeid in Oostenrijk.

    Ik laat me graag uitkleden, maar niet meer door haar.
    Tis lang geleden maar meende van Grieks-Roemeense afkomst en opgegroeid in Oostenrijk!

    Thxs for the up-date! Tsja ik zeg niet dat ze het niet waard zou zijn maar voor de rekenaars onder ons voor het bedrag van een luxe half uurtje Kyra kon je ook een hele dag in Duitsland onder de pannen zijn inclusief eten, drinken, een kamersessie van 30m en als je niet te ver moet reizen ook nog bijna het benzine geld!


    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    30 september 2009
    Last Online
    10 januari 2011 @ 11:17
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kyra behoort, ondanks de hoge prijs ( €200,00 voor een luxe uurtje, incl kamerhuur) toch tot mijn favoriete bezoeken in Eindhoven.
    Zal wel aan mij liggen maar kan het niet laten.

  19. #19
    Geregistreerd
    4 oktober 2009
    Last Online
    4 oktober 2009 @ 01:17
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    een gewezen topdame,heb haar vroeger bezocht was duur maar top nu duur maar flop extra voor dit,extra voor dat voor mij geen herhalings gevaar jammer.

  20. #20
    Geregistreerd
    12 december 2009
    Last Online
    27 december 2009 @ 17:52
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    waar is deze wondermooie meid naartoe?

  21. #21
    Geregistreerd
    28 december 2009
    Last Online
    23 februari 2010 @ 18:42
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kyra is definitief gestopt,ze heeft de man van haar leven gevonden,toen ik haar zegde,thats a very lucky man,moest ze lachen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Babylon 468*60