Pagina 86 van 107 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.126 t/m 2.150 van 2654
  1. #2126
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Eddy_V nooit van een ander uitgaan
    Tja, dit was live in de middag vanuit Goch aan mij geappt, die had er geen belang bij om mij iets wijs te maken.
    Dani stond niet in zijn lijstje terwijl zij er 10 dagen geleden toch weer was.

    Jij al bij die nieuwe masseuse geweest?
    Hij was daar heel content mee, vele malen beter dan die Anna en kennelijk nog een aardig type ook.
    En Garde

  2. #2127
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Tja, dit was live in de middag vanuit Goch aan mij geappt, die had er geen belang bij om mij iets wijs te maken.
    Dani stond niet in zijn lijstje terwijl zij er 10 dagen geleden toch weer was.

    Jij al bij die nieuwe masseuse geweest?
    Hij was daar heel content mee, vele malen beter dan die Anna en kennelijk nog een aardig type ook.
    ik zit nu in Roemenië samen met Anaconda , in Hunedoara
    Misschien het weekend van 26 oktober even kijken
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #2128
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ik zit nu in Roemenië samen met Anaconda , in Hunedoara
    Misschien het weekend van 26 oktober even kijken
    Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...

  4. #2129
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...
    Haha..laten we het er maar op houden dat Piet lid is van de scouting Romania search.

  5. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (15 oktober 2019)

  6. #2130
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...
    nou nee dat scouten laat maar aan de professionls over.
    Ik ben hier voor me zoontje en me ex, en jullie weten allemaal sex met je ex is super
    En ik heb hier nog een pandje waar wat dingen voor geregeld moeten worden
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (16 oktober 2019),papi (15 oktober 2019)

  8. #2131
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    22 april 2024 @ 11:37
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.189
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Prins Piet Plezier Bernhard Junior van Haga, good luck vastgoed magnaat

  9. #2132
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.780
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Donderdag 17 oktober, bliksembezoek aan van gogh


    Het regende, en ik kwam uit de buurt van venlo naar het noorden…. Het leek me een mooie tussenstop even te kijken hoe het er in Gogh uitzag. Ik had van te voren de vriendelijk e Elfine al aan de telefoon gehad, die mij meldde dat Caro er inderdaad weer aanwezig was. Alle lampen op groen en ik dus huppetee over de niet door boeren belaagde a73….

    Afgeslagen op de a40 geloof ik en keurig bij Gogh ingechecked. Daar bleek inderdaad Elfine de dienstdoende dame van wacht (had ik voor het eerst gezien in Gallardo). Prettige dame (inderdaad ik ben nog steeds op jacht kennelijk naar theke dames, maar geloof dat ik bij deze geen kans maak). 20 euro entree (maar die kun je nu ook voor drankjes/eten gebruiken). Dat scheelde weer en beetje!!

    Er waren rond een uur of 15:30 een fors aantal dames (15-20) maar helaas helaas bleek de Dominicaanse Caro haar activiteiten met een andere ijsbeer te hebben aangelegd. Ik had niet zoveel tijd (heb dus ook geen praatje gemaakt met alle dvp’s). Ik spotte in ieder geval Alessandra, Sarina, Michaela, Nadine, Effi (masseuese, haar zus Constantina eilas in Griekenland), Christina (inderdaad Katrin uit Golden Day), Emily. Ik nam een flesje fris en zette me aan de bar tussen twee dames, waravan een de blonde Emily bleek te zijn uit Bulgarije. Nog even afgelid door een topless lopende Sarina die me natuurlijk van stuk bracht, maar de lange armen van Emily bleken strek genoeg om mij aan Sarinas verleidingen te doe ontsnappen. Een leuk gesprek, met heel wat aanrakingen aan de bar (en zelfs het bevoelen onder de badjas van de uiterst gewillige (de lafaard) kleine mynasch schreeuwden om een kamergang.

    Bleek helemaal niet slecht: geopteerd voor drie kwartier na een uiterst geslaagde tongzoen partij. Dat beloofde heel wat. Emily bevoelde mij nadat ik op het bed was gaan liggen en kuste zowat mijn hele lichaam. Ook al niet slecht, mijn flesje olie deed wonderen, en ik masseerde haar prima slanke lijf op alle plekken waar mogelijk. Het voelde prima aan! Overgegaan van handmassage op tongmassage en, hoe kan het ook anders bij haar billen en vagina eens heerlijk uitgepakt. Het regende buiten maar nu ook binnen dat het goor. Ze droop werkelijk van hat vagina vocht! En ze smaakte prima. Met haar hand stimuleerde ze zichzelf een beetje, en terwijl ik haar vagina bleef masseren lebberde ik aan haar borsten, dat een enorm orgasme bij haar uitlokte. Kijk, dat is natuurlijk altijd prettig….. want hierna wilde ze in elk geval mij tot ongekende hoogten brengen, dat haar aardig lukte. Prima blow job. Neuken in diverse standjes (girl on top, hondjes, missionaris) waarna ik haar vroeg me handmatig (met veel olie) tot een hoogtepunt te brengen. Sperma over haar borsten en buik werd nog eens extra verdeeld…. Zag er echt geil uit…

    Kortom…. Prima sessie!
    Weer in de bar me even naast de sarina en de dominicanen gezet, caro was nu weer vrij…. Maar ik leeg….next time better!!


  10. Onderstaande 10 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 oktober 2019),fg22 (28 oktober 2019),flatchestlover (19 oktober 2019),papi (19 oktober 2019),phoenix (19 oktober 2019),RobOpzoek (19 oktober 2019),schoolmeester (19 oktober 2019),Sjeufke (19 oktober 2019),Smouse (19 oktober 2019),Wijze grijze (19 oktober 2019)

  11. #2133
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Vandaag deze mooie saunaclub weer eens bezocht, aankomst 14.55- vertrek 23.00 uur.
    Er was een mooie line-up aanwezig, ong. 20 dames.
    Een goede kamergang gemaakt met CARO( Dominicaanse ), zeer goede service.
    Het was gezellig en het eten was goed.
    Ik wil bij deze al het personeel bedanken voor de goede inzet.
    Verder wil ik een bevriende ijsbeer bedanken voor het meerijden in zijn mooie en snelle bolide.
    Tot slot wens ik iedereen nog veel wandelplezier toe.
    Welteruste.

    Groet, schoolmeester.

  12. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019),RobOpzoek (20 oktober 2019),Sjeufke (19 oktober 2019)

  13. #2134
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    18 april 2024 @ 18:31
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Op 19 oktober schreef hierboven Mynasch dat hij in Goch was, en over de aanwezigheid van o.a. Michaela. Is dit dezelfde Michaela welke een jaar of 5 tot 10 jaar geleden ook werkzaam was?
    (Rustige dame. Beetje stevige Roemeense met grote borsten.)

    Graag jullie reactie

  14. #2135
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Op 19 oktober schreef hierboven Mynasch dat hij in Goch was, en over de aanwezigheid van o.a. Michaela. Is dit dezelfde Michaela welke een jaar of 5 tot 10 jaar geleden ook werkzaam was?
    (Rustige dame. Beetje stevige Roemeense met grote borsten.)

    Graag jullie reactie
    ja dat denk ik wel, en ze heeft nieuwe borsten
    Van die vieze silicone gevallen, dat ken je wel.
    Ze was er met het Oktoberfest
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (22 oktober 2019)

  16. #2136
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    18 april 2024 @ 18:31
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Ik bedoel toch een andere Michaela. Die ik bedoel heeft van zichzelf al behoorlijke naturel cupmaat a la Tatiana Simic.

    De Michaela die ik bedoel heeft ook geen tattoos, en ook geen piercings, en is altijd heel naturel.

    Weet Eddy V wellicht welke ik bedoel, en of zij er weer is?

  17. #2137
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Nope , mij zegt ook alleen de door Piet beschreven dame iets.
    En Garde

  18. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (22 oktober 2019),Piet Plezier (22 oktober 2019)

  19. #2138
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Volle bak in deze gezellig vuige FKK!

    Het werd weer eens tijd voor een efficiënt, kort maar krachtig bezoekje vandaag en ik werd zeker niet teleurgesteld. Rond 16.43 uur, ok precies dan, binnengewandeld. 20 euri dranktegoed afgetikt alleen, nog geldig komende week. Vele dames (waaronder de vaste krachten) en een flink aantal andere meiden die ook al eerder gespot zijn, plus nog een paar nieuwe voor mij. Kennis gemaakt met een leuke blonde Poolse, Lea, dus dacht dit wordt hem wel, maar ze begon een beetje profi te doen met een drankje vragen enzo, ze was wel eerlijk in wat haar service was en stond me niet aan. Gelukkig voor mij waren de kamers allen verdeeld en dus genoeg keus. Dat betekent dus 18 meiden in totaal!

    Wederom niet veel beren, maar gelukkig genoeg om de meiden een beetje bezig te houden...prima dus, maar er is plek genoeg
    Alexa zag er uitermate sexy uit vandaag en had een prima sessie met haar. Even een break daarna, beetje recupereren, en daarna met een sexy nieuwe meid de kamer op, Christina, donker gelaat, relatief langer op haar roze killer heels, donker golvend haar. Een gematigd service niveau, maar ze is erg geil in bed. Als de bezetting zo aanhoudt, moet ik maar snel terug!

  20. Onderstaande 6 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 oktober 2019),Erru (26 oktober 2019),fg22 (28 oktober 2019),JonnyFontane (26 oktober 2019),mechelen (26 oktober 2019),phoenix (26 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019)

  21. #2139
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.780
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    bezoekje aan Van Gogh op vrijdag 25 oktober


    Het was vrijdag, je bent jong (nou ja) en je wilt wat…. Wat te doen was de vraag die bij me opkwam, en het eerste dat ik daarna dacht wat: saunaclub…. Niet afgeschrikt door de verhalen onder het topic “tips voor beren die in het geniep ijsberen” besloot ik de automobiel richting het duitse Gogh te dirigeren. En zo tegen twaalf meldde ik mij aan de receptie. Cyrin (theke) is toch van een andere categorie vriendelijkheid dan de door mij eerder geprezen Efline, en was onvermurwbaar mij de aktie prijs van 20 euro (krediet voor eten en drinken) in rekening te brengen, want die geldt (alleen deze maand) tussen 14en 18 uur. Regels zijn volgens haar regels. Dertig euro betaald en na afloop nog eens 10. Toch een beetje verdrietig…

    Gelukkig waren de dames van plezier meer van het plezier dan Cyrin. Opnieuw trof ik een voor van Gogh prima line-up. Ik ben er nu een paar keer geweest, en begin dan ook een aantal dames te herkennen. Ik spotte vandaag: Sofia, Lenna (nieuw), Andrea (uit spanje), Alexa, Katrin (niet zeker, zelf ontkende de dame en noemde zich Internationale) Cybel, Caro, Sarina, Allesandra, Denisa, Andra, Efi (massage), Andra, Jessy, Natascha, Christina, Myra, Georgianna,
    Ik vond de sfeer vandaag een beetje tam. Zou kunnen doordat er nou ook niet zo heel veel beren acte de présence gaven.

    Eerste sessie met Sarina, de goedlachse 35 jarige thaise mini lady. Ken haar al wat jaren, het was er de laatste keren niet van gekomen. De hernieuwde kennismaking bleek een godsgeschenk. Wervelende, vrolijke dame die je met heel haar o zo zachte body in weet te nemen. Heerlijk, en da je eigen handen ov er dat zachte lichaam laten dwalen en plooien en gaatjes vinden die o zo verleidelijk zijn, en waarvan Sarina zichtbaar hoor baar en voelbaar geniet. Prima orgasme bij haar , waarna alle thaise middelen in de heftige strijd werden gegooid om mij in alle staten te krijgen. Dat bleek niet zo moeilijk voor dit vernuftige wezen. Excellente blow job met alles erop en eraan, ballen, anus, uitbundige tongzoenster, met veel vocht. Heerlijk. Sarina on top en je waant je snel in de hemel!
    Pre- en after sales ook van grote klasse, altijd in voor een gesprekje, aaitje hier aaitje daar. Jummie danak aan Sarina.

    Wat zitten kletsen met een aantal andere beren, vond wel deze keer dat de rook mij begon te hinderen. Paar maal naar buiten gegaan om mijn longen wat rust te gunnen.
    Caro en Allessandra hadden hun pijlen op mij gericht, en na een plagerig (Caro’s heerlijk handen over mijn hele body, en uitgebreid met mijn lul zitten spelen op de bank) toch ook een kamergang met Caro. Durfde niet (zoals mijn voorganger met de twee Dominicaanse dames tegelijk op de kamer). Maar Caro alleen is ook geen straf. Ok sessie, haar op haar vraag eerst eens goed gemasseerd (natuurlijk met bef beurt na, beloond met een Dominicaans orgasme), en daarna mijzelf opnieuw daar haar laten slopen. Kussen, massage, blowjob uit het boekje mijn hoogtepunt weet ze vaak heel lang uit te stellen, zodat ik lang tegen een orgasme aan blij zitten, en dan de verlossende handelingen….jaaaaaaaa jummie!!

    Maaltijd genoten met Caro en Allesandra (sexy gezelschap, Caro had een knal roze strakke body aan en geen slip, Allesandra strakke witte body). Ik werd geiler en geiler, maar, twee keer komen: dan is er weer een tijd van gaan!
    Beetje matjes vandaag, weinig interactie met andere dames: kort gesprek met Natascha, per zinnen met Sofia, nauwelijks interesse bij miss Internationale (ik dacht dat het Katrin was, maar daar ben ik u minder zeker van), en Andrea die nauwelijks duits of engels spreekt. Mijn spaans is ook niet zo heel goed… Begrijp dat ze een zusje Michaela heeft die ook in van Gogh werkt.

    Afgerekend en rond 19:00 het pand verlaten…l



  22. Onderstaande 7 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019),Husky (27 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019),Smouse (26 oktober 2019),stephan (26 oktober 2019),Viscamessi ( 3 november 2019),Wijze grijze (26 oktober 2019)

  23. #2140
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag maar eens naar Goch gereden. Normaal doe ik dan ook gelijk wat boodschappen, maar dat zat er niet in: allerheiligen is een duitse feestdag en alles was dicht. Ik was van plan om een uur of elf bij van Goch aan te komen, ook dat zat er niet in: op feestdagen gaat het pas om 12 uur open. Even had ik het idee door te rijden naar Venus. Achteraf was het beter geweest als ik dat had gedaan. Maar goed, ik deed het niet en dronk koffie bij een tankstation. Om 12 uur mij gemeld bij theke Sherin. En ik kreeg voor 30 euro een handdoek en een berenvel. Kan je wel zeggen dat van Goch een budgetclub is omdat de entree maar 30 euro is: de drankjes moeten apart afgerekend worden en dat ben je al gauw duurder uit dan bij een club waar alles all-in is. Niks budgetclub dus.
    Er waren best wel wat meiden al om twaalf uur en ik had wel direct zin in een kamertje. Even een bakkie koffie en ik ging naast Andra zitten. Leuk koppie, slank figuur. Zoenen deed ze niet, dat gaf ze al gelijk aan. OP de kamer aangekomen deed ze haar kleren uit: dat viel wel even tegen. Hangende thee zakjes en een buik waar de sporen van de zwangerschap(pen) duidelijk te zien waren. Gelijk werd er gezegd dat pijpen zonder 30 euro meer was. Ik had eigenlijk al spijt. Gelukkig had ik erg goede condooms zelf meegenomen en daardoor viel het pijpen mee, en het neuken deed ze nog wel aardig. Maar het herhalingsgevaar is nihil of minder. Was ik maar doorgereden naar Venus, dacht ik.
    Daarna was het toch echt al ruim één uur en er was eigenlijk nog niets te eten te krijgen. Viel toch ook niet mee. Was ik maar naar Venus doorgereden. Na het saunabezoek was er dan wel eten: de gebruikelijke kippenpootjes, spaghetti en aardappeltjes. Het was oke. En tweede sessie was met Denisa. Eigenlijk best een heel lief meisje dat ook Nederlands spreekt, eigenlijk meer vlaams, maar dat vind ik wel charmant. Zij zoende wel en wist er ook iets van te maken op te kamer. Maar pijpen zonder was niet bespreekbaar. Niet dat dat veel uit zou maken: ze pijpte zo hardhandig dat het niet lekker was. Ik heb zeker drie keer gezegd dat het zachter moest, maar dat lukte niet. Zucht, was ik maar.... Neuken was wel weer oke, en het was een gezellig gesprek. Gewoon leuke meid.
    Het was vrijdag, dus ik dacht, doe mij maar een freibiertje. Maar nee: dat is tegenwoordig pas vanaf 18.00 uur. Viel dus ook niet mee. Wat wel meeviel was dat de gokkast mij 220 euro teruggaf, terwijl ik er maar 10 euro in had gegooid. Ik ging met meer geld weg dan waarmee ik binnen was gekomen.
    Een paar jaar geleden kwam ik twee keer in de week in Goch en had het altijd naar mijn zin. Maar met het serviceniveau van de meiden die er nu zijn, rijd ik liever een stukje verder. Jammer.

  24. Onderstaande 16 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 november 2019),Eddy_V ( 1 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 november 2019),Giodude ( 1 november 2019),HellaHolla ( 1 november 2019),hvdk52 ( 1 november 2019),Kwant ( 1 november 2019),noglangnietuitgewandeld ( 1 november 2019),Patjax ( 2 november 2019),pcenter ( 1 november 2019),Pelagos ( 2 november 2019),phoenix ( 1 november 2019),schoolmeester ( 2 november 2019),Sjeufke ( 1 november 2019),stimpy3 ( 2 november 2019),Viscamessi ( 3 november 2019)

  25. #2141
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Om 12 uur mij gemeld bij theke Sherin. En ik kreeg voor 30 euro een handdoek en een berenvel. Kan je wel zeggen dat van Goch een budgetclub is omdat de entree maar 30 euro is: de drankjes moeten apart afgerekend worden en dat ben je al gauw duurder uit dan bij een club waar alles all-in is. Niks budgetclub dus.
    Wat is het minimum verbruik in happy hour? (zogenaamd vrije toegang)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden kwam ik twee keer in de week in Goch en had het altijd naar mijn zin. Maar met het serviceniveau van de meiden die er nu zijn, rijd ik liever een stukje verder. Jammer.
    Ik heb jouw bericht aandachtig gelezen, maar ik heb geen idee waar je anders heen wilde.

  26. #2142
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pelagos Bekijk bericht
    Wat is het minimum verbruik in happy hour? (zogenaamd vrije toegang)

    De oktober actie is voorbij, maar als er weer zo’n actie komt met mindestverzehr “vrijkaart” betaal je 20 euro, dus de eerste 20,- euro aan drank komt op de bij binnenkomst betaalde 20,- euro kaart

    Ik heb jouw bericht aandachtig gelezen, maar ik heb geen idee waar je anders heen wilde.
    Lees het dan nog maar es een keer en concentreer je op de vijfde (5e) regel of.... nam je fervent (en ons) in de maling ?
    En Garde

  27. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Pelagos ( 2 november 2019)

  28. #2143
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Inderdaad, zoals Eddy_V al schrijft: er is op dit moment geen gratis toegang waarbij je dan wel voor 20 euro drankjes moet nemen. En waar ik anders heen zou willen? Behalve dat het twee keer in de recensie staat, maakt het mij eigenlijk helemaal niet uit naar welke saunaclub ik ga, maar van Goch ga ik echt niet meer heen, totdat ik op dit forum echt betere berichten lees.

  29. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Pelagos ( 3 november 2019)

  30. #2144
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja net als fervent was ik de laatste keer niet echt tevreden, weliswaar is die cato en haar vriendin nog ene tweede keer waard om er langs te gaan...maar ja dan toch liever direct door naar het latinaparadijs in wuppertal

  31. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    fervent ( 3 november 2019)

  32. #2145
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Phea, je bedoelt waarschijnlijk CARO en ALEXANDRA ?

    Groet, schoolmeester.

  33. #2146
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja die twee dominicaanse dames klopt...

  34. #2147
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    CARO heb ik al gehad, bij mijn volgende bezoek is ALEXANDRA aan de beurt.....

    Groet vanaf de mooie Veluwe, schoolmeester.

  35. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 3 november 2019)

  36. #2148
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden kwam ik twee keer in de week in Goch en had het altijd naar mijn zin. Maar met het serviceniveau van de meiden die er nu zijn, rijd ik liever een stukje verder. Jammer.
    En toch zijn er meestal een aantal prima dames aanwezig.
    Smaken verschillen maar van de slanke dames zijn Marissa, Sarina, Lilli (en Denisa als ze in een goede bui is) uitstekende dames en van de vollere zijn Caro en Alexandra echt leuke en goede dames.

    Las net dat er nu ook in november een happy-hour actie is
    Nu op maandag tm donderdag van 11-14 en van 17-19 uur gratis entree met de minimale besteding aan drank van 20,- euro.
    Als je die niet zelf besteed kan je lekker ruig een dame op een cocktail trakteren

    Tevens een wellness actie, wat die inhoud weet ik niet zeker.
    Misschien de verlenging van de 10 minuten proef masssage bij Effi zoals die er ook vorige maand was.
    Alleen daarom al de moeite waard om naar Goch te gaan: de fysiotherapeut kost je net zoveel en is meestal minder gezellig
    En Garde

  37. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Viscamessi ( 6 november 2019)

  38. #2149
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:57
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Ik ga er voorlopig niet meer heen. Ik betaal liever wat meer entree en zie dan leukere meiden die gewoon voor 50 euro een half uur goede service geven. En niet zoals afgelopen vrijdag in Goch: 50 euro voor een half uur, zoenen 30 euro extra en pz 50 euro extra. Die 120 euro voor een half uurtje uur. Niet één meisje gesproken dat een normaal servicepakket had. Ik rijd wel een stukje verder.

  39. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 5 november 2019)

  40. #2150
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Heb je wel goed geteld 50+30+50=130 Dan moet haar kut van goud zijn maar waarom heb je er geen hap uitgenomen dan had je nog een flinke winst kunnen maken want de goudprijs is aardig aan het stijgen.

 

 
Pagina 86 van 107 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Freude 468*60