Pagina 7 van 107 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 2654
  1. #151
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Wat een gelul over dat animeren ! Als je in Van Goch een beetje rondwandeld of aan de bar zit of staat heb je zoveel contakten als je maar wilt !
    Zwaar aan de zuip gaan is geen enkel probleem,het bier is op de vrijdag en zaterdag immers GRATIS !
    Bedelen om cocktails doen er misschien wel enkelen maar daar hoef je toch niet op in te gaan..............
    Chocodames (waar ik af en toe ook wel zin in heb...) tref je maar zelden in Goch,daarvoor moet je inderdaad naar een andere club.
    Wat de line up verder betreft vind ik die zeker niet minder dan in andere clubs,eerder beter !
    Ook over het eten kan ik me niet beklagen,verse grill-kip,rijst,rauwkost ,soep enz. wat valt daar over te klagen ?
    En lang blijven,tja ik blijf er meestal ook maar zo'n uurtje of twaalf,dan vind ik het wel genoeg.......maar de volgende dag wil ik weer...........
    Of het nou een club is voor HollandseEenheidsMaatschappij......weet niet.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (13 oktober 2014),cavediver (13 oktober 2014),Eddy_V (12 oktober 2014),hasta la pasta (13 oktober 2014),Oudebelg (12 oktober 2014),Snor (12 oktober 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Gisteren, zaterdag, een bezoek gebracht aan twee "low-budget" clubs: Luder Lounge en van Gogh.

    De sfeer vond ik mat en wat steriel, dames waren, a la Acapulco, in groepjes bij elkaar over de zitbanken gedrapeerd omdat, naar ik later begreep, dames niet mogen animeren en moeten wachten tot de heren hun uitnodigen. Nadeel van deze ietwat gekunstelde regel is dat er 15 banken staan met op iedere bank een dame.
    Wat bedoel je met "low-budget" clubs?
    De entree is weliswaar lager dan gemiddeld, maar als ik 5 glazen frisdrank en wat koffie gedronken hebt, heb ik al net zoveel entree betaald als bij Sixsens... (bier en actie prijzen zijn mij onbekend omdat ik deze niet drink als ik moet rijden).
    Uurprijzen in andere clubs die ik ken, liggen tussen de 80 en 100 Euro.
    Dan is 90,- toch geen low-budget?
    Of ga je maar 1 keer 20 minuten? Dat is inderdaad bij de meeste andere clubs niet mogelijk en kan een voordeel bij Van Goch zijn als escape voor het geval de uitgekozen dame op de kamer plotsklaps een enorme tegenvaller blijkt te zijn (is mij hier trouwens nog nooit overkomen, voor zover ik het mij kan herinneren).
    Qua stijl en interieur is het een apart en een beetje een duister (letterlijk) tentje, dat heeft misschien een imago van low-budget, maar dat vind ik dan juist ook de charme van deze club die hopelijk niet verloren gaat door een te luxe uitstraling van het nieuwbouw gedeelte.

    Dat de dames niet actief op je afkomen is ook maar relatief zoals Peppino ook schrijft: Als je jezelf een beetje open opstelt, dan wordt het contact meestal snel gelegd. Maar ik kan mij jouw gevoel hierover wel voorstellen. De eerste keren dat ik in Van Goch kwam, had ik namelijk hetzelfde gevoel. Zodra je de tent en de dames wat beter aanvoelt, dan is er toch wel degelijk een wisselwerking tussen de dames en de beren, zonder dat je perse naast één van hen op een bankje gaat zitten.
    Tot slot een reactie op de door jou gebruikte term "steriel". Dat vind ik wel hilarisch, want als Van Goch iets niet is, dan is het toch zeker niet steriel! Heb zelden zo een onhygiënische tent meegemaakt als deze tent, die desondanks tot mijn top 3 van favoriete clubjes behoort!
    En Garde

  4. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (13 oktober 2014)

  5. #153
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Wat een gelul over dat animeren ! Als je in Van Goch een beetje rondwandeld of aan de bar zit of staat heb je zoveel contakten als je maar wilt !
    Zwaar aan de zuip gaan is geen enkel probleem,het bier is op de vrijdag en zaterdag immers GRATIS !
    Bedelen om cocktails doen er misschien wel enkelen maar daar hoef je toch niet op in te gaan..............
    Chocodames (waar ik af en toe ook wel zin in heb...) tref je maar zelden in Goch,daarvoor moet je inderdaad naar een andere club.
    Wat de line up verder betreft vind ik die zeker niet minder dan in andere clubs,eerder beter !
    Ook over het eten kan ik me niet beklagen,verse grill-kip,rijst,rauwkost ,soep enz. wat valt daar over te klagen ?
    En lang blijven,tja ik blijf er meestal ook maar zo'n uurtje of twaalf,dan vind ik het wel genoeg.......maar de volgende dag wil ik weer...........
    Of het nou een club is voor HollandseEenheidsMaatschappij......weet niet.
    Dat is geen gelul over animeren, Pepino, dat is mijn persoonlijke mening... Anderen kunnen en zullen dat, zoals ik al schreef, uiteraard anders ervaren en dat is maar goed ook, anders zaten alle ijsberen in dezelfde club. Zo veel ijsberen, zo veel smaken. Wat ik niks vind, vind een ander fantastisch. Bedelen om cocktails hoef je inderdaad niet te honoreren, maar het typeert de manier waarop een groot aantal dames contact legt.
    Ik heb niet gezegd dat de line-up minder is, alleen dat de line-up op die specifieke dag niet mijn smaak was.
    Ik heb niet geklaagd over het eten, ik heb alleen aangegeven dat ik geen gebruik heb gemaakt van het buffet, omdat ik al bij Burger King gegeten had.
    En of het een club voor Hemaworst is weet ik zelf ook nog niet. Ik heb daarom ook aangegeven da ik er mogelijk in de toekomst nog eens ga kijken. Ik realiseer me dat clubbezoeken momentopnames zijn en dat je aan de hand van een paar uurtjes niet echt kunt vaststellen of een bepaalde club wel of niet je ding is. Ik beschrijf hier alleen zoals ik het op die dag in deze club heb ervaren. Een andere keer kan en zal dat weer anders zijn.

    Tot slot Pepino, clubbezoekervaringen zijn allemaal persoonlijk en subjectief. Voel je dus vooral niet geroepen om mijn persoonlijke mening te ontkennen.
    Laatst gewijzigd door Hemaworst; 13 oktober 2014 om 06:19
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  6. Onderstaande 2 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (19 oktober 2014),Peppino (13 oktober 2014)

  7. #154
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat bedoel je met "low-budget" clubs?
    De entree is weliswaar lager dan gemiddeld, maar als ik 5 glazen frisdrank en wat koffie gedronken hebt, heb ik al net zoveel entree betaald als bij Sixsens... (bier en actie prijzen zijn mij onbekend omdat ik deze niet drink als ik moet rijden).
    Uurprijzen in andere clubs die ik ken, liggen tussen de 80 en 100 Euro.
    Dan is 90,- toch geen low-budget?
    Of ga je maar 1 keer 20 minuten? Dat is inderdaad bij de meeste andere clubs niet mogelijk en kan een voordeel bij Van Goch zijn als escape voor het geval de uitgekozen dame op de kamer plotsklaps een enorme tegenvaller blijkt te zijn (is mij hier trouwens nog nooit overkomen, voor zover ik het mij kan herinneren).
    Qua stijl en interieur is het een apart en een beetje een duister (letterlijk) tentje, dat heeft misschien een imago van low-budget, maar dat vind ik dan juist ook de charme van deze club die hopelijk niet verloren gaat door een te luxe uitstraling van het nieuwbouw gedeelte.

    Dat de dames niet actief op je afkomen is ook maar relatief zoals Peppino ook schrijft: Als je jezelf een beetje open opstelt, dan wordt het contact meestal snel gelegd. Maar ik kan mij jouw gevoel hierover wel voorstellen. De eerste keren dat ik in Van Goch kwam, had ik namelijk hetzelfde gevoel. Zodra je de tent en de dames wat beter aanvoelt, dan is er toch wel degelijk een wisselwerking tussen de dames en de beren, zonder dat je perse naast één van hen op een bankje gaat zitten.
    Tot slot een reactie op de door jou gebruikte term "steriel". Dat vind ik wel hilarisch, want als Van Goch iets niet is, dan is het toch zeker niet steriel! Heb zelden zo een onhygiënische tent meegemaakt als deze tent, die desondanks tot mijn top 3 van favoriete clubjes behoort!
    Low-budget club is wellicht een wat ongelukkig gekozen term. Ik probeerde een verschil te maken tussen 60 euro-clubs en 20-euro clubs. Je hebt gelijk dat met pay-per-drink de uiteindelijke rekeningen gelijk kunnen zijn, dat was de conclusie die ik zelf ook al trok in mijn verslag. De prijsopbouw voor kamerbezoek vind ik bij van Goch overigens beter dan de halfuur- en uurprijzen die de meeste andere clubs hanteren. De aankleding vond ik juist niet low-budget en schemerig is geen probleem, ik heb nog geen club gezien waar 's avonds de tl-verlichting aangaat ;-) Contact met dames is inderdaad een verhaal apart, maar tevens een puur persoonlijke mening. Ik denk inderdaad dat als je er vaker komt, dat zaken wat soepeler lopen. De eerste keer in een club is toch altijd weer aftasten: hoe werkt het hier, waar is wat, welke geschreven en ongeschreven regels worden er gehanteerd, je leert het allemaal pas na een paar keer een club bezocht te hebben. Gelukkig sloeg het door mij gebruikte 'stieriel' slechts op de sfeer, ik zag inderdaad geen sticker van Rob Geus op de voordeur...
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  8. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 oktober 2014)

  9. #155
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Dat is geen gelul over animeren, Pepino, dat is mijn persoonlijke mening... Anderen kunnen en zullen dat, zoals ik al schreef, uiteraard anders ervaren en dat is maar goed ook, anders zaten alle ijsberen in dezelfde club. Zo veel ijsberen, zo veel smaken. Wat ik niks vind, vind een ander fantastisch. Bedelen om cocktails hoef je inderdaad niet te honoreren, maar het typeert de manier waarop een groot aantal dames contact legt.
    Ik heb niet gezegd dat de line-up minder is, alleen dat de line-up op die specifieke dag niet mijn smaak was.
    Ik heb niet geklaagd over het eten, ik heb alleen aangegeven dat ik geen gebruik heb gemaakt van het buffet, omdat ik al bij Burger King gegeten had.
    En of het een club voor Hemaworst is weet ik zelf ook nog niet. Ik heb daarom ook aangegeven da ik er mogelijk in de toekomst nog eens ga kijken. Ik realiseer me dat clubbezoeken momentopnames zijn en dat je aan de hand van een paar uurtjes niet echt kunt vaststellen of een bepaalde club wel of niet je ding is. Ik beschrijf hier alleen zoals ik het op die dag in deze club heb ervaren. Een andere keer kan en zal dat weer anders zijn.





    Tot slot Pepino, clubbezoekervaringen zijn allemaal persoonlijk en subjectief. Voel je dus vooral niet geroepen om mijn persoonlijke mening te ontkennen.
    Hemaworst gewoon niet meer komen en heel hard voorbij rijden
    ga lekker naar een club waar ze wel allemaal om je nek hangen.
    En er is maar een enkeling die om een cocktail vraagt.

  10. #156
    Geregistreerd
    5 november 2013
    Last Online
    26 september 2015 @ 13:44
    Berichten
    119
    Discussies
    3
    Thanks
    34
    Thanked
    37 in 29 posts

    Standaard

    pietje geen stresssssssssssssssssssssssssss jongen


    ik kom nog wel in pietjes seks tempel

    waar de meisjes zeler liever een cocktail hebben dan een hemaworst

  11. #157
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansi hansi Bekijk bericht
    pietje geen stresssssssssssssssssssssssssss jongen


    ik kom nog wel in pietjes seks tempel

    waar de meisjes zeler liever een cocktail hebben dan een hemaworst
    ik heb geen stress waarvoor.
    Ze hebben liever pietjes worst dan een cocktail.

  12. #158
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Hemaworst gewoon niet meer komen en heel hard voorbij rijden
    ga lekker naar een club waar ze wel allemaal om je nek hangen.
    En er is maar een enkeling die om een cocktail vraagt.
    Nee hoor, ik blijf lekker van tijd tot tijd eens andere clubs uitproberen, zodat ik niet navelstarend last krijg van clubblindheid of een tunnelkokerend stamgastsyndroom...
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  13. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (13 oktober 2014)

  14. #159
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Nee hoor, ik blijf lekker van tijd tot tijd eens andere clubs uitproberen, zodat ik niet navelstarend last krijg van clubblindheid of een tunnelkokerend stamgastsyndroom...
    Dat zou ik ook doen.
    Als je maar niet te vaak goch aandoet.
    Daar zitt toch niets voor jou.

  15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (13 oktober 2014)

  16. #160
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:52
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Ik denk dat er wel iets zit voor mij,nee,ik ben het zeker.
    Doe de groetjes aan mijn schatje,Piet.
    Ik kom zo gauw mogelijk eens af.

  17. #161
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouder Bekijk bericht
    Ik denk dat er wel iets zit voor mij,nee,ik ben het zeker.
    Doe de groetjes aan mijn schatje,Piet.
    Ik kom zo gauw mogelijk eens af.
    Dat zal ik straks doen.
    Want morgen gaat ze naar huis tot vrijdag.

  18. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (13 oktober 2014)

  19. #162
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Topic zal opgeschoond worden. Leuteren doe je maar op de chat.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #163
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ja het is zover.
    De verbouwing is achter de rug.
    Vanaf vandaag is alles open.
    En het ziet er echt super uit.
    mooie kamers
    gastenverblijf is ook super mooi
    een mooie massage ruimte.
    Super mooi restaurant
    Half open keuken.
    Petje af.
    zelden zo'n mooie verbouwing gezien.

  21. #164
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag is de entreeprijs € 30.00.
    maar dat is het ook meer dan waard.

  22. #165
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard De aanbouw is nu open.

    Beste ijsberen.

    De nieuwe bouw is open.
    Afgelopen vrijdag is de deur opgegaan.
    Morgen zal ik een uitgebreid verslag schrijven over de bevindingen.
    Dus morgen even lezen.

    Groet SAS.

  23. #166
    Geregistreerd
    12 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 19:37
    Berichten
    51
    Discussies
    3
    Thanks
    22
    Thanked
    51 in 16 posts

    Standaard

    Schijnt dat er over een week of twee een (andere?) kok komt met beter eten..

    Verbouwing is open, whirlpool was koud, Sauna was goed heet (110C) op zich best karig wat betreft faciliteiten.

    Maar.. eten was niet te pruimen, uiteindelijk een broodje met aldi-kaas naar binnen gewerkt en s'avonds maar wat aardappeltjes gegeten ik kreeg die "schnitzels" echt niet weg... Maar misschien ben ik gewoon een zeurpiet

  24. #167
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walkinsock Bekijk bericht

    Verbouwing is open, whirlpool was koud, Sauna was goed heet (110C) op zich best karig wat betreft faciliteiten.
    Whirlpool binnen of die buiten staat?
    En Garde

  25. #168
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Whirlpool staat buiten.
    Paula en ik hebben er 30 minuten ingezeten en de pool was heerlijk warm.

  26. #169
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Ik vind het wat vreemd dat Hemaworst hierboven zo aangevallen wordt over zijn beschrijving van de club in Gogh.
    Ik ben er jaren (4-5) geleden een paar keer geweest en ik heb het toen ook precies zo ervaren.
    Ik vind het dus een zeer goed verslag.
    En als er hier mannen zijn zien Goch geen low budget club willen noemen dan snappen die er nier veel van.
    Als ik in Goch was en je komt van de kamer af, als je al iemand hebt kunnen vinden waarmee je de kamer op zou willen, dan verveel je je de pleurus . Het eten was echt verschrikkelijk. Je wilt alleen maar weg daar.
    Ben je in GT of VM bijvoorbeeld, daar kun je je zo 8 uur vermaken. Tenminste ik wel.

  27. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (19 oktober 2014)

  28. #170
    Geregistreerd
    12 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 19:37
    Berichten
    51
    Discussies
    3
    Thanks
    22
    Thanked
    51 in 16 posts

    Standaard

    Dan hebben ze de whirlpool s'avonds aangezet

  29. #171
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    mannen blijven klagen over eten dat niet goed is, dan verandert dat snel, de haantjes op vrijdagavond en het bier daar kan je van op aan dat dat goed is, ook de rauwkost die er de vorige keer lag is prima, alleen de warmhoudbakken dat is een drama...gewoon aan voorbij lopen , want dat werkt niet...dat de sauna het goed doet is het resultaat van jarenlang zeiken tot ze er achteraan gaan, net zo met de douches, blijven zeuren dan doen die het plots wel goed...nu lees whirpool ook dat verdiend blijkbaar aandacht...

  30. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (19 oktober 2014)

  31. #172
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    wellicht ook een idee om voor te stellen als je op zondag gaat, dan is de tweede entree geloof ik vrij...kan je afzonderlijk gaan, maar het is toch best de moeite waard om even een 10-20 minuten te wachten wanneer de ander arriveert en samen naar binnen te gaan...

  32. #173
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    wellicht ook een idee om voor te stellen als je op zondag gaat, dan is de tweede entree geloof ik vrij...
    Mijn alibi's zijn alleen geldig van maandag tot en met vrijdag

  33. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (19 oktober 2014)

  34. #174
    Geregistreerd
    12 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 19:37
    Berichten
    51
    Discussies
    3
    Thanks
    22
    Thanked
    51 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    nu lees whirpool ook dat verdiend blijkbaar aandacht...
    hij was gewoon ijskoud om 16:00 (alsin 18-20 graden) -- ik zag rond 19:00 er wel wat mannen met overal omheen staan en kan dus zijn dat hij nog aangesloten / aangezet moest worden en later op de avond ik heb het niet meer geprobeerd.

  35. #175
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    wellicht ook een idee om voor te stellen als je op zondag gaat, dan is de tweede entree geloof ik vrij...
    Als je op zondag gaat en iemand meeneemt krijg je een vrijkaart voor een volgend bezoek.

  36. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (19 oktober 2014)

 

 
Pagina 7 van 107 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.