Pagina 6 van 107 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 2654
  1. #126
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Piet ik begreep dat de verbouwing inmiddels gereed is en dat er alleen nog een controle door het Bauamt plaats moet vinden. Laat ons weten wanneer de nieuwbouw open gaat!
    Staat misschien al vermeld maar wat moeten we ons concreet voorstellen bij de nieuwbouw, meer kamers, wellness??? Heeft iemand het al gezien?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #127
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Bauamt moet nog controleren en als die zijn geweest dan gaat het open.
    er zitten kamers in.
    Een eetgelegenheid
    Er komt een nieuwe bar bij dus 2 aparte gedeeltes met muziek.
    Nieuwe welness maar dat heb ik nog niet gezien
    de rest wel.
    rust ruimte
    buiten staan een nieuwe jacuzzi en 5 tuinhuisjes
    en als ik meer weet dan laat ik dat zeker weten.
    Komt goed.

  3. #128
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    En niet te vergeten: Er zit weer een slot op de pleedeur!
    (die waren toch al 2 jaar ofzo niet af te sluiten en dat zullen de gemeentemierenneukers ook wel gezien hebben)
    Kon ik toch eindelijk weer eens ongestoord ongegeneerd zitten sch.....!
    En Garde

  4. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (29 september 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014),Peppino (29 september 2014),Piet Plezier (30 september 2014)

  5. #129
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Ik had Piet Plezier al de tip gegeven om met de band vd badjas de deurklink aan de haak op de deur te binden,kun je tenminste rustig zitten......
    Hoeft inderdaad niet meer,ook de kamerdeuren kunnen met een knopje op slot gedraaid worden !
    Tja,daarmee zit Goch nu toch wel heeel dicht bij SUPERCLUB !!

  6. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014),Piet Plezier (30 september 2014),pieterman (30 september 2014)

  7. #130
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Na bijna 2 maanden werd het de hoogste tijd om weer een keer naar Van Goch te gaan. De bedoeling was om woensdag of donderdag te gaan, maar zo lang kon ik echt niet meer wachten dus op de meestal "rustige maandag" gegaan. De laatste keer in Van Goch had ik met ongeveer 80% van de dames wel een keer een kamergang gehad, maar door de lange tussenpauze kende ik nog lang niet de helft van de dames. Helaas was Nicky met het brilletje er ook niet.

    Eerst maar een biertje gepakt en de nieuwe dames bekeken. Ik voelde me 2 maanden geleden aardig thuis in Van Goch (heb er meer WK wedstrijden gezien dan in mijn eigen woonkamer...), maar nu moest ik toch weer wennen om als enige ijsbeer in een bankje te zitten en door ongeveer 15 dames bekeken te worden met de gedachte: voor wie gaat hij kiezen. Daarom hoop ik dat het nieuwe gedeelte snel opengaat (ziet er veelbelovend uit), zodat er wat afleiding is. Zelfs Barbara is iedere keer benieuwd of het open is als ze binnenkomt.

    Er liepen een paar nieuwe mooie mokkeltjes, maar niet echt jagertjes en ook niet spraakzaam aan de bar, maar dat zal wel aan mijn gebrek aan sociale vaardigheid liggen. Er was er wel eentje constant aan het dollen en dat bleek Layla te zijn (de half Roemeense / half Griekse versie...). Leuke meid en een goede kamergang gehad. Als afsluiter nog met de oude vertrouwde Vicky op de kamer geweest. Pfff... die tijger had me weer gesloopt. Ik wordt echt oud...

    De volgende keer zal geen twee maanden duren, maar eerder 2 weken.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 september 2014),Opa57 (12 oktober 2014),Peppino ( 1 oktober 2014),Piet Plezier ( 1 oktober 2014),Sjeufke (30 september 2014)

  9. #131
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Bauamt moet nog controleren en als die zijn geweest dan gaat het open.
    er zitten kamers in.
    Een eetgelegenheid
    Er komt een nieuwe bar bij dus 2 aparte gedeeltes met muziek.
    Nieuwe welness maar dat heb ik nog niet gezien
    de rest wel.
    rust ruimte
    buiten staan een nieuwe jacuzzi en 5 tuinhuisjes
    en als ik meer weet dan laat ik dat zeker weten.
    Komt goed.
    Was er gisteren. Over twee weken is er weer een inspectie van "Bauamt". Er moest aan het dak nog een brandwerende laag worden aangebracht.
    Het nieuwe gedeelte wordt echter dit weekeinde en anders volgend weekeinde al wel opengesteld.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. Onderstaande 5 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 1 oktober 2014),MiniME ( 1 oktober 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014),Peppino ( 1 oktober 2014),Piet Plezier ( 1 oktober 2014)

  11. #132
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ok Willem dat is goed om te lezen.
    Ben je nog in het nieuwe gedeelte wezen kijken? ???

  12. #133
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ok Willem dat is goed om te lezen.
    Ben je nog in het nieuwe gedeelte wezen kijken? ???
    Ja, heb het nieuwe gedeelte reeds meerdere keren gezien. Zit een mooie sauna in en er is meer ruimte voor de ijsberen om ergens te zitten rondom de nieuwe bar. Daarnaast een paar grote kamers. En boven heb je nog een paar kamers die je eventueel voor privé-feestjes zou kunnen huren. Buiten 5 tuinhuisjes en een whirlpool.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader ( 2 oktober 2014),Cat ( 1 oktober 2014),MiniME ( 1 oktober 2014),Opa57 (12 oktober 2014)

  14. #134
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Gisteren in Duitsland geweest voor werk en op de terugweg even in Goch gestopt. Dame of 15 aanwezig, optisch redelijk, een paar gezichten die me bekend voorkwamen.

    Uiteindelijk op de kamer terecht gekomen met Ellen, dat was werkelijk uitstekend.

  15. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 1 oktober 2014)

  16. #135
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja, heb het nieuwe gedeelte reeds meerdere keren gezien. Zit een mooie sauna in en er is meer ruimte voor de ijsberen om ergens te zitten rondom de nieuwe bar. Daarnaast een paar grote kamers. En boven heb je nog een paar kamers die je eventueel voor privé-feestjes zou kunnen huren. Buiten 5 tuinhuisjes en een whirlpool.
    Ik vind het er ook super uitzien.
    En een mooie grote buitenplaats nu.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014),Oudebelg ( 1 oktober 2014),Peppino ( 1 oktober 2014),Sjeufke ( 1 oktober 2014)

  18. #136
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Vorige week, met dank aan Willem voor het vrijgeleide, naar Goch geweest. Ze gaven overigens aan dat het nog wel een week of drie kon duren voordat de verbouwing klaar is.

    Ik was er vroeg, dus er waren nog maar 10 dames aanwezig. Ik ben met Rebecca naar de kamer geweest. Heerlijke sessie gehad.

    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb 't gevoel dat ik dubbel genaaid wordt elke keer.

  19. #137
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb 't gevoel dat ik dubbel genaaid wordt elke keer.
    Wat was precies het probleem? Betalen voor een uur en maar 35 minuten op kamer of iets dergelijks?

  20. #138
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Vorige week, met dank aan Willem voor het vrijgeleide, naar Goch geweest. Ze gaven overigens aan dat het nog wel een week of drie kon duren voordat de verbouwing klaar is.

    Ik was er vroeg, dus er waren nog maar 10 dames aanwezig. Ik ben met Rebecca naar de kamer geweest. Heerlijke sessie gehad.

    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb 't gevoel dat ik dubbel genaaid wordt elke keer.
    Ik kom er elke week minimaal 2 keer en heb nog nooit problemen met betalen gehad.
    Een halfuur is nu eenmaal snel voorbij.

  21. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014)

  22. #139
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Vorige week, met dank aan Willem voor het vrijgeleide, naar Goch geweest. Ze gaven overigens aan dat het nog wel een week of drie kon duren voordat de verbouwing klaar is.

    Ik was er vroeg, dus er waren nog maar 10 dames aanwezig. Ik ben met Rebecca naar de kamer geweest. Heerlijke sessie gehad.

    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb 't gevoel dat ik dubbel genaaid wordt elke keer.
    Mooier gevoel is er niet 2 keer gepakt worden voor de prijs van 1.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (12 oktober 2014),Peppino ( 5 oktober 2014)

  24. #140
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan?
    Omdat ik geen horloge draag en mijn phone in de locker laat, kan ik de tijd niet in de gaten houden. Als ik met een nieuwe dame op kamer ga, vraag ik ALTIJD bij het starten van de date (dus na douchen, etc van de dame) altijd hoe laat het is. Mijn ervaring is dat na dit signaal is dat de dame het uit het haar hoofd laat om te sjoemelen. Dit neemt niet weg dat je uiteindelijk zelf verantwoordelijk bent om op tijd (...) van de kamer af te gaan. Het is me trouwens 1 maal overkomen dat ik dubbel genaaid ben in VG (dus ook discussie over tijd na afloop). Mijn verlies genomen en de dame in kwestie ook direct verteld dat ik nooit meer met haar kamer.

  25. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    jos5185 ( 3 oktober 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014),Oudebelg ( 3 oktober 2014)

  26. #141
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Bij onbekende dames geef ik vooraf aan dat ik maar een half uur kamer. "houd jij de tijd in gaten?" zeg ik dan. Als het me tijdens de rit bevalt en ik wil er een uur van maken, geef ik dat ook aan. Wat ik ook doe is een schermafdruk maken van mijn iPhone bij het betreden en verlaten van de kamer. Dan heb ik begin- en eindtijd.
    Ik heb overigens maar 1x problemen gehad en dat was met Rosa uit Panthera (nu Melanie VG??). Die dame staat er bekend om, om er zoveel mogelijk extra's uit te halen en de tijd te rekken. Als je toevallig met die dame op kamer bent geweest, dan begrijp ik het wel.
    Door de bank genomen zijn de dames heel schappelijk is mijn ervaring.

  27. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (12 oktober 2014)

  28. #142
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Alleen weer een probleem met het afrekenen. Hoe pakken jullie dit aan? Ik heb 't gevoel dat ik dubbel genaaid wordt elke keer.
    Ik heb eigenlijk 4 vaste dames waar ik mee op de kamer ga, Larrisa en Swetlana proberen je te naaien met de tijd, echter is de sex altijd zo goed dat het me niet weerhoud om met hun naar de kamer te gaan. Als ze de sleutel gaan halen loop ik voortaan mee, achter de balie in de gang ligt een lijst waar ze de tijd en kamernummer etc. noteren ( tenslotte kan die tent niet alleen draaien op de entree van ons beren en de dames!), op de balie zelf staat een digitale klok, ik kijk voortaan mee hoelaat de dames noteren. Ook als je klaar bent zeggen ze "ga maar lekker douchen", zelf "drukken" ze zich dan nog wat op de kamer met "opruimen" nou mooi niet eerst afrekenen, ik loop meteen naar de balie en kijk naar de tijd op de digitale klok, helaas het is niet anders, heb er al diverse malen mijn beklacht over gedaan bij Barbara.
    Georgina en Brigitta zijn overigens wel altijd correct, bij Georgina was ik laats zeker 5 min. over tijd maar ze ronde het netjes af naar beneden, zo kan het dus ook.

    Overigens afgelopen maandag nog ff geweest, sex met Swetlana, dus horloge gelijk gezet met de digitale klok op de balie, toen er 50 min. op de kamer om waren zei Swetlana dat het tijd was, ik keek om mijn horloge en zei dat we hadden nog 10 min. hadden, had ik niet opgelet had ze me weer te pakken gehad.....

  29. Onderstaande 2 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014),Sjeufke ( 4 oktober 2014)

  30. #143
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Last Online
    3 januari 2024 @ 22:19
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    177 in 36 posts

    Standaard

    Op weg naar Düsseldorf deed een korte tankstop in Goch DerLudolf besluiten om de lokale FKK kort te bezoeken. Rond 1900 uur waren er zo'n 30 dames aanwezig en zeer weinig beren. De optische kwaliteit van de dames kon DerLudolf nauwelijks bekoren. Pauschallclub-niveau. Helaas was Sissi niet aanwezig. De keuze was ongepopt vertrekken of een prettig lijf te vinden voor een kamer bezoek.
    Melanie (Rosa HP) herkende DerLudolf, dacht te kunnen scoren door te referenen aan een eerder gezamelijk kamer bezoek (dat nooit had plaats gevonden) en allerlei voorstellen over trio's en mogelijke andere wensen en beloften. Haar reputatie kennende maakte haar bij voorbaat al volkomen kansloos.
    De keuze viel uiteindelijk op Suzie, een Bulgaars/Turkse dame van rond de 1,65m, lang donker haar, met een stevige B/C-cup die nog maar kort werkzaam in Goch is. Nauwelijks Engels en Duits sprekend werd het een vrij sprakeloze date met een hoog knuffelgehalte. De presales op de bank, de kamergang en de aftersales waren ruim voldoende.
    Om 2100 uur was het qua beren iets drukker (ongeveer 15), maar voor de dames was er nog weinig te beleven. Deze waren vooral bezig in groepsgesprekjes, zaten verveeld te wachten of had zo te zien haar vaste favoriete beer te pakken. Een enkele dame probeerde de sfeer wat op te vrolijken met een dansje, maar met zo weinig beren zet dat weinig zoden aan de dijk. De dames klaagden zelf ook over het gebrek aan (kamerende) klandizie.
    Het bezoek van DerLudolf aan Goch werd deze keer als matig ervaren. De gedeeltelijk geopende verbouwingen ten spijt doet de huidige inrichting DerLudolf aan één volgestouwde grote woonwagen denken. Hopelijk zal dit beeld bijgesteld kunnen worden met de volledige opening van de nieuwbouw, maar dan zullen er toch ook wat meer oogverblindende schepsel moeten rondlopen.
    DerLudolf zette zijn reis naar Düsseldorf voort en zal komende maanden alleen tanken in Goch en verdere berichtgeving over de aanwezigheid van stunners, en de effecten van de verbouwing, hier blijven volgen. Clubbezoek is persoonlijke beleving. Helaas viel het nu matig uit en stemde voor dit bezoek Suzie DerLudolf nog enigszins mild.

  31. Onderstaande 2 leden hebben DerLudolf bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 ( 5 oktober 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014)

  32. #144
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Komt er een grote opening?

  33. #145
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Komt er een grote opening?
    Er komt een opening met o.a. Texas Patti en iets totaal anders www.torsten-schaffner.de. Waarschijnlijk ten tijde van Halloween ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  34. #146
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Hey LUDOLF ben je er toch nog op vooruit gegaan.............van de SCHROTTPLATZ in een woonwagen !!

  35. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 5 oktober 2014),pieterman ( 5 oktober 2014)

  36. #147
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Wegens familie omstandigheden in het Noord Limburgse land was Goch natuurlijk wel erg dichtbij, dus een kort bezoek gebracht op deze zondagavond. Stilletjes hopend op veel dames en weinig beren zodat er extra knuffeltijd voor en achteraf is. Maar het was "evenwichtig" rustig... tussen de 10 en 15 dames, ik denk een beer of 10. Zakelijk voor de dames wat aan de magere kant, kreeg ik de indruk. Gelukkig zat Olivia alleen aan de bar, dus kwam ik niet voor niks... heb ook meteen met haar afgesproken dat ze er bij mijn volgend bezoek op dinsdag 14-10 ook is (normaal haar vrije dag...).

  37. Onderstaande leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014)

  38. #148
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er komt een opening met o.a. Texas Patti en iets totaal anders www.torsten-schaffner.de. Waarschijnlijk ten tijde van Halloween ...
    Ik zie toch liever heel veel kleine openingetjes!!!
    En Garde

  39. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 6 oktober 2014)

  40. #149
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Het klere einde van mijn werkdag zorgden ervoor dat mijn emoties, ik zoek troost en ben geil , de doorslag gaven, nee geen louder lounge bezoek, zolaat op de avond ga ik niet meer twee uur rijden. Het werd goch, 25 euro afgerekend, ik had de Quaal der Wahl volgens roger, om 20.00 waren er nog maar weinig heren binnen en ik zag toch zeker 25 dames ,( het zouden er 34 zijn?? waar dan?) Afijn de sauna was prima heet, dat was vroeger anders....Ellen, brigitta stonden rusitg te wachten op hun prooien, daaromheen eee hele bende met roemeense dames, o.a. laura, vicky, olivia, paula , stuk voor stuk slanke of wat volslankere dames die het goed doen in declub een nieuwe dame die ik van suntemple nog kenden, Chanel...ze zou goed zijn had een man mij destijds in sun temple verzekerd... Bulgaarse dames waaronder de milfen Helena, rebecca en natuurlijk de andere russiche slet svetlana, met haar megakont die kan wedijveren met denise in living room. Een nieuwe kleine donkere blonde duitse dame, mooie volle bolle kont kleine borsten, ze had behoorlijk wat klandizie en ze was er pas sinds woensdag vertelde ze me, veel mannen die dus gokten?...ze was vriendelijk en had eerder in acapulco, dorsten heavensgate en dolce vita gewerkt...geen idee of dat onder dezelfde naam was, wellicht sophieee , een blonde dutise met half lang haar ??, die beschrijving van een dame door een ijsbeer hier op het forum , komt het dichtste bij . Roger zag met opscheppen en waarschuwde me dat er verse haantjes aan het spit aan zaten te komen. Toch at ik alvast wat konijnenvoer wat beter en er frisser uitziet dan voorheen. Toch warende warmhoud schalen vol met oud voedsel..droge aardappeltjes en smakeloze kipnuggets. De haantjes veroberde ik later op de avond met smaak, goed gekruid, nadat ik met Laura van bil was geweest..

    na een jaar toch maar eens besloten mijn lul achterna te lopen toen ik laura voorbij zag waggelen, mooie wespentaille heerlijke dikke reet, ze sprak eerst geen woord engels of duits en nu gaat dat ene stuk beter, ik had een jaar geleden tegen haar gezegd, spreek je duits dan gaan we een keer op de kamer...en jawel ze spreekt het redelijk nu , een sloerie jongens in wording!! ...dame laat er geen gras over groeien, pijpen is niet slecht maar tja ik ben behoorlijk verwend met simone, christina en de hele roedel in louder lounge. Het neuken dat moet je echt voorbereiden, dame is super strak, gelukkig geen glijmiddel, maar enig glijmidel over mijn condoom wat likwerk en ik heerlijk diep en strak stoten, laura genoot er van , geen fake gekreun, toch hield ik het na 20 minuten voor gezien, ze ging heerlijk bovenop te keer met haar heupen en zo werd het het eerste orgasme van van goch die avond voor mij een feit.

    even gezellig gebabbeld met piet plezier die alweer met een big smile stond te vertellen dat hij paula had gespeerd, ze deed het goed, net als Laura en jonge dame die er voor gaat... Voor een deep throat moet je volgens hem bij een volslanke blonde duitse zijn...naam geen idee? altijd wel makkelijk om te weten of ene dame werk maakt van haar pijpkunsten, alhoewel deep throat voor mij niet hoeft, liever langzaam nat en met uihoudingsvermogen.

    Het was al weer voorbij twaalf en ik had al drie biertjes op, gratis is verleidelijk en ik wilde toch nog even goed afsluiten.
    Het werd chanel een donker blonde poolse met een mooi grote reet en lekker lang benen. Ze had haar eigen condooms en glijmiddel, beiden zijn geen succes, toch deed ze erg haar best en neukte zeer lang met mij in verschillende posities, het pijpen ging haar wat minder af en bij haar heb ik sterk de indruk dat er een klik moet zijn en dat zin moet hebben. voor liefhebbers van kontenkletsen. Ze houd van stevige seks en dat is dan ook de doorslag voor mij om te zeggen, heerlijk!!! durchgefickt!, ik mocht haar op zijn laatste flink hard van achteren penetreren en mijn laatste zaad in het rubbertje spuiten...


    het was al voorbij 1.00 toen ik zag dat het zo wel weer welletjes was geweest, een prima avond in van goch, maar 1 maal neuken volstaat hier voor mij, dat knoop ik nu wel in mijn oren, de avonden zijn bij van goch gezellig en vrijdag freibier met gegrlde haan maakt dat de prijs 25 euro een hele eerlijke prijs is ,De dames...voor je geiligheid Prima met een hoofdletter, enig meer contact tijdens seks...geen goede tent!!!!!, daarin is louder lounge toch de beste tent die ik tot nu toe heb bezocht....zowel voor als na de daad willen vrouwen met je geilen spelen, lachen praten , knuffelen en tijdens de seks zijn dames super , de meeste gaan ervoor. De enige die er echt voor gaat in Goch en vergelijkbaar met dames in louder lounge is wat mij betreft nog steeds Ellen, en die was dan ook de hele avond met kleine pauzes tussendoor bezet!

    Het is te hopen dat Nadine ook een dergelijke dame is..verder valt opte merken dat er regelmatig dames ene heer op de bank pijpen...dat zouden ze meer moeten stimuleren..., maar goed dat zullen vele dames wel niet zo een goed idee vinden...en dansen volop, laten de dames zoals dat vroeger in fun garden het geval was, hun billen en heupen schudde op de dansvloer....

    Laatste niet onbelangrijke feit: laura kijkt op de klok hoe laat we gaan en gaa t direct met me naar de kamer, gewassen heeft ze al!!! geen gezeur over de tijd!!! Chanel..hoort van roger 22 minuten is gewoon 30 euro afrekenen, daarna is het met mij een half uurtje , geen vargen om meer, of zueren over tijd, en ze rekent zonder te mekkeren 50 euro af, chanel leert dus snel dat het anders kan.....heren graag vermelden welke dames niet mekkeren over de tijd...kan ik de andere gewoon mijden...

    zo was om 15 over 1 inde nacht de tijd rijp om te gaan ....

  41. Onderstaande 8 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 oktober 2014),Cat (11 oktober 2014),forgetskinnyletsgetfatty (12 oktober 2014),hasta la pasta (11 oktober 2014),Lesyeux (11 oktober 2014),Opa57 (12 oktober 2014),Oudebelg (11 oktober 2014),Piet Plezier (11 oktober 2014)

  42. #150
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Gisteren, zaterdag, een bezoek gebracht aan twee "low-budget" clubs: Luder Lounge en van Gogh.

    Om 18:00 gearriveerd bij van Gogh en vriendelijk ontvangen door de theke, snelle uitleg gekregen over prijssysteem, 25 Euro afgerekend en omgekleed in een badjas waar zelfs Rubeus Hagrid nog in zou verdwalen. Rondleiding gekregen van één van de werkloze plezierdames: vrij grote club met een centrale ruimte met eetgedeelte, rokerslounge, douches/toiletten, wellness deel en een buitendeel dat we in verband met de regen maar hebben overgeslagen. Alle drankjes (ook frisdrank) worden apart genoteerd en afgerekend, waardoor uiteindelijk de teller hoger uitkomt dan de 25 euro entree (drie frisdrank en een thee 12 euro totaal). Op zich ben ik wel voorstander van dit pay-per-drink systeem, want de normaalverbruikers hoeven daardoor niet de veeldrinkers te sponsoren middels een 50- of 60 euro entreeprijs. Eten in buffetvorm is wel inclusief en werd gedurende de avond nog aangevuld. Ik heb er, dankzij Burger King op weg naar van Gogh, geen gebruik van gemaakt.

    De sfeer vond ik mat en wat steriel, dames waren, a la Acapulco, in groepjes bij elkaar over de zitbanken gedrapeerd omdat, naar ik later begreep, dames niet mogen animeren en moeten wachten tot de heren hun uitnodigen. Nadeel van deze ietwat gekunstelde regel is dat er 15 banken staan met op iedere bank een dame. Als je ergens alleen maar even wilt zitten, moet je dus haast verplicht naast een dame plaatsnemen die op haar beurt denkt dat er werk aan de winkel is. Hoewel er heren zijn die prima kunnen leven met de No Hanky-Panky-tegel (zoals uitdrukkelijk in een mededeling bij de theke op de desk stond), hou ik meer van een wat lossere sfeer en wat meer animatie. Ik heb toch altijd een beetje een blind date-gevoel als ik puur op uiterlijk een keuze moet maken. Ik hou persoonlijk meer van een wat ongedwongener manier van kennismaken. Uiteindelijk hebben alle bezoekers dezelfde intentie, dus waarom zou je het als clubeigenaar je klanten lastiger maken dan noodzakelijk? En als je om wat voor reden dan ook het animeren wat wilt beperken, stel dan bijvoorbeeld de regel in dat in de centrale ruimte wél geanimeerd mag worden en in de rokers lounge en het wellness deel niet. Heren die even een rustmomentje willen hebben, hebben dan in ieder geval een plek waar ze even ongestoord hun after-orgasm dutje kunnen doen.

    De line-up van gisteren was niet mijn smaak. De donkere- en/of latinadames waren blijkbaar allen met vakantie en de line-up stond dus vooral uit oostblokkers met waarschijnlijk nog ergens een verdwaalde Duitse. De oostbloksters van gisteren waren naar mijn mening redelijk agressief in hun communicatie, even normaal voorstellen en een vriendelijk introductiebabbeltje zat niet in hun gereedschapskist. Wel opmerkingen als: "Hallo, wat ben je een knappe man, mag ik een cocktail?" en "Wat een schijtpubliek vandaag". Zeker zo'n laatste opmerking is dodelijk voor de werking van mijn zwellichamen.

    Na drie uurtjes had ik het wel gezien en ben zonder sessie richting het Hollandse gereden. Conclusie: redelijk grote club, behoorlijk aantal dames (dit keer redelijk eenzijdig qua origine), niet echt mijn smaak, maar een andere keer zal dat wellicht beter in mijn straatje passen, aantrekkelijke entreeprijs (voor wie niet zwaar aan de zuip gaat en het gebedel om cocktails van de dames kan weerstaan), wipprijzen per 20, 30, 45 en 60 minuten, een animatieverbod wat m.i. verlammend werkt op de sfeer. Mogelijk ga ik er in de toekomst nog eens kijken als de verbouwing helemaal is afgerond en als de chocodames weer terug zijn van hun welverdiende vakantie.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  43. Onderstaande 11 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (13 oktober 2014),de duisburg spesjalist (12 oktober 2014),Eddy_V (12 oktober 2014),gignnl (13 oktober 2014),hasta la pasta (12 oktober 2014),Knabbel (13 oktober 2014),MiniME (13 oktober 2014),noglangnietuitgewandeld (12 oktober 2014),Opa57 (12 oktober 2014),Snor (12 oktober 2014),unbreakable (13 oktober 2014)

 

 
Pagina 6 van 107 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.

  FKK Artemis 468*60