Pagina 5 van 107 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 2654
  1. #101
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    You win some, you lose some . . . Op zowel vrijdag en zaterdag is nu het bier en de longdrinks gratis. Volgens mij was voorheen het bier op vrijdag gratis .
    Nu ga ik nergens anders meer naar toe.
    voortaan vrijdag en zaterdag in van goch bier drinken.

  2. #102
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Misschien was Knaktuut gewoon jarig, dan is het ook vrij entree!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  3. #103
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    als je even veder leest op de syt zie je ook dat er een jacuzie aanwezig is dus het zal wel zo zijn als het nieuwe deel geopend is een jacuzie is een groot plus punt voor deze club
    De whirlpool staat er al weken.
    Volgens mij ben jij er nog nooit geweest.
    Ik heb teminste jou nog nooit gezien daar.

  4. #104
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Misschien was Knaktuut gewoon jarig, dan is het ook vrij entree!
    Dat zou ook nog kunnen ja.

  5. #105
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Dan zul je wel een vrijkaart hebben gehad anders was de entree echt niet gratis.
    Er moest gewoon betaald worden.
    beren zo als jij moeten overal betalen piet plezier . dat kom omdat ze uitstralen dat ze geld genoeg hebben ik denk dat knaktuut zijn zwervers kleren heeft aan getrokken ma we verwachten zijn verhaal wel af

  6. #106
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Misschien was Knaktuut gewoon jarig, dan is het ook vrij entree!
    We hebben geen gebak gezien trouwens.

  7. #107
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Na vele maanden van afwezigheid bedacht ik me s'avonds dat le baron in ammerzoden echt voorbij was, dus ietsje meer dan een uur rijden en ik kon goch zijn, olivia en ellen waren er vertelde oud lifetime theke dame alina mij . Om 21.30 arriveerde ik en het was een gezellige boel aan de bar, de dames stonden gewillig met een billente draaien en drie gokkasten hadden plats gemaakt voor de eethoek, en ja hoor menig dvp was haar neugeld al weer inde gokkast aan stoppen. Met Ellen de dames vande club doorgenomen en volgens haar waren bijna alle roemenen in goch zigeurners, waarom ze me dat vertelde weet ik niet, ze had ook een vriendin die zigeunerin was, afijn naast ellen stond slank fijen vesselina met haar kleine tietjes vooruit en haar lekkere ietwat vollere reet, beide dames zijn een garantie voor een geile langdurige blowjob, pijpen daar kunnen ze beide les ingeven aan beginnende hoeren of uitgedroogde huisvrouwen die niet weten hoe ze hun man nog in bed krijgen, en een fikse neukpartij ook daar weten de dames mee om te gaan, maar goedlachse olivia , de zigeunerin( volgens ellen) liep al weer heen en weer, maar ze kroop gauw achter de gokkast. Dat was volgens( achteraf gezien) een poging om op ene andere manier geld te verdienen, immers ze was niet super passioneel toen ik haar op kamer trof. Wat me irriteerde is weer het 5 minuten moeten wachten op de dame die, nadat de tijd geklokt is bij de balie , pas begint en als ze niet in alle standen mee had geneukt en me ook redelijk goed met haar mondje had verwend , dan was het voorlopig weer de laatste ker geweest in deze tent, maar ze ging als ene volleerde amazone op me zitten en reed me heerlijk klaar, niks op aan de merken, kloktijd 25 minuten, juist ja dus 50 euro ipv 30 euro. Nu was de neuke en pijppartij goed , beter dan gemiddeld dus ik vond het ook zo wel welletjes, maar bij louder lounge had ik in zo'n geval gewoon 30 euro betaald, omdat de dames niet gaan tellen bij een badkamer bezoek van 5 minuten..en daarna pas wippen. Nee ze zijn klaar, halen hoogstens even wat handdoeken en zijn dan in no time bij je....dat is het grote verschil...maar goed, als je vaker komt in goch dan zijn er dames die daar veel soepeler mee omgaan , ellen is zakelijk net als vesselina en brigita rondoom relaxed en kijkt niet op 5 minuten, het zou wat mij betreft fijn zijn als wij beren dat was meer gaan vermelden, want dan stoppende dames die er misbruik van maken er van zelf mee , als ze dat veel klanten gaat kosten...althans dat zou kunnen.......
    Voordat de wip plaatsvond heerlijk liggen ouweneelen met cavedriver en en nog een ijsbeer in de hete sauna waar zelfs nog een kleine op gieting plaatsvond door ene beer die wist hoe hij dat moest doen. Goch heeft het heerlijkste kersensap en dat drink ik daar dan ook voor een redelijke cafeprijs van 3 euro...er was ene baraof thekdame jarig en om 00.00 vielen wij met de neus in de boter en kregen we taart!!1 daar natuurlijk gebruik van gemaakt want de taarten in duitsland kunnen heel lekker zijn. Om 00.25 taaide ik af... en had in ene paar uur tijd me prima vermaakt in goch, maar is bij 30 euro entree en dat gesjoemel met badkamertijd voor mij een bezoekje met 1 wipje voldoende...want 90 plus 30 euro is nog altijd 120 euro voor ene uur en dan krijg je eten uit warmbakhouders en moet je maar afwachten wanneer de haantjes worden gegrild...ik ben toch nog wel kritisch, een hele lekkere wip en een verblijf in sun temple met laura kan eigenlijk net zo goed zijn en !! met 40 euro entree en 75 euro voor een uur zelfs nog goedkoper!!!! en dan kun je zoveel veel koffie en frisdrank bestellen als je wilt...

    afijn: ffk van goch ga zo door met de uitbreiding, hopelijk voor het einde van het jaar veel meer dames, dezelfde gezellige sfeer , en dan wil ik wel eens zien of dat echt weer leuk is , waarschijnlijk is arina dan ook weer terug, voor dei tijd weet ik neit of ik nog wel terugkom....irriteert me mateloos dat klokken

  8. Onderstaande 6 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 september 2014),cavediver (17 september 2014),fervent (17 september 2014),Lesyeux (17 september 2014),Oudebelg (17 september 2014),Tony M (20 september 2014)

  9. #108
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Misschien was Knaktuut gewoon jarig, dan is het ook vrij entree!
    Kan het ook niet zijn,was in januari................
    Of hij was niet alleen,of geld dat alleen op de woensdag ?

  10. #109
    Geregistreerd
    26 augustus 2014
    Last Online
    29 juli 2015 @ 09:13
    Berichten
    14
    Discussies
    3
    Thanks
    7
    Thanked
    31 in 7 posts

    Standaard

    Zo even proberen om een klein verslagje op men telefoon te tikken. Ben vorige week voor het eerst in van goch geweest en het was ook mijn eerste SC ervaring. Het was eigenlijk de bedoeling om eerder die week met een vriend een andere saunaclub te bezoeken maar dat ging weer eens niet door, maar toen ik op vrijdagavond alleen thuis zat werd de drang zo groot dat ik alleen richting Duitsland ben gereden.

    Bij binnenkomst werd ik erg vriendelijk ontvangen en kreeg mijn pak uitgereikt. Na het omkleden een rondleiding van laura gekregen en leuke vriendelijke dame even getwijfeld om gelijk voor haar te gaan. Toch maar besloten om eerst even rustig te acclimatiseren. Na wat rond kijken kwam ik tot de conclusie dat er voor mij geen echte stunners rond liepen wel een paar dames die leuk genoeg waren om te kameren en er was een groot deel die voor mij niet de looks en/of de uitstraling hadden om iets mee te doen.

    Na wat oogcontact maar eens op een dame afgestapt haar naam was brigitta en dat was gelijk een voltreffer. Echt een leuke dame! Ik schrijf misschien nog wel ff een recensie. Maar even in het kort. Na wat aftasten op 1 van de banken zelf om een kamer gevraagd. Waar het allemaal meer dan prima verliep zo goed zelfs dat het HP vrij snel een feit was. Toen zij ze dat er 20 min om waren en vroeg ze wat ik wou. (Als een dame naast gezellig ook nog zo eerlijk is ben ik verkocht) dus besloten om maar een half uur vol te maken dus eigenlijk after sales tegen betaling te doen. ;-)

    Na het het douchen terug naar de bar. Weer wat rond gekeken en het begon me steeds meer op te vallen dat erg veel dames nogal verveeld op de banken hangen. Ik heb eigenlijk nooit moeite om contact te maken met mensen. Maar op deze manier vind ik het niet helemaal top. Toch maar naast een dame neergeploft maar helaas was een leuk gesprekje niet mogelijk zij sprak matig duits dat van mij is ook niet super maar iemand die het goed spreek versta ik best redelijk. En engels was bij haar geen optie, en van dichtbij was haar uiterlijk ook niet echt wat ik zocht. Dus weer terug naar de bar. Laura was inmiddels druk met andere beren dus zij viel even af. Maar ik had al eerder die avond een andere mooie dame gezien en zij zat nu achter de gokkast. Dus ik vroeg haar of ze nog een beetje geluk had of zo iets. Waarop ik een boze blik kreeg en een NEIN. (Is er een regel dat je gokkende dames niet aan mag aanspreken ofzo?) Dus zij viel ook af! Maar ik begon mij nu wel een beetje ongemakkelijk te voelen daar binnen. Brigitta maakte nog wel een keertje voorzichtig contact maar ik ben zo dom geweest om daar niet op in te gaan. En later was ze met een andere beer bezig. De tijd begon een beetje te dringen en ik wou eigenlijk nog wel een keertje een kamer op.

    Dus maar weer naast een bankdame neergeploft. Haar naam ben ik vergeten maar ze zij dat ze turks was en er een paar dagen geleden begonnen was. Tz wou ze niet en na wat praten en een paar kusjes vroeg ze of ik naar een kamer wou. Ik had er eigenlijk wel zin in dus heb ik er maar mee ingestemd. Het werd een tuinhuisje. Op de weg ernaartoe brak ze al bijna beide enkels een trapje en hele hoge hakken zijn geen beste combi. En toen heeft ze tot in het huisje lopen klagen dat het zo koud was. Waarom weet ik echt niet meer maar toch maar door gegaan. Pijpen was met, waarbij ze het ook nog presteerde om mijn kleine vriend van stijf naar slap te krijgen. Toen weer even getwijfeld om door te gaan, maar ik had de indruk dat ze toch wel haar best aan het doen was voor mij, maar dat ze er gewoon niet zo goed in is. Dus maar uit een soort van medelijden door gegaan. En binnen 20 min afgerond.

    Toen was het tijd om naar huis te gaan. Het is best wel een lange rit dus ik had alle tijd om de avond even op een rijtje te zetten. Het was eigenlijk best een geslaagde avond 1 erg goede date en 1 slechte maar qua geld was ik niet meer kwijt dan een privehuis bezoek. Ik ging trouwens met 2/3 van mijn budget weer naar huis niet dat ik alles perse wou uitgeven maar er had voor de dames en voor mij natuurlijk toch meer in gezeten als ze iets meer interesse tonen. Aan de bar bij van goch is het best gezellig maar het seats&sofa's deel stond mij wel een beetje tegen of eigenlijk meer de dames die er op zaten. Ik ga binnenkort zeker weer een club bezoeken maar denk toch dat ik eens ergens anders ga kijken. Iets wat meer bij mijn wensen past. En misschien kom ik ooit nog wel een keertje bij van goch.

  11. Onderstaande 11 leden hebben unbreakable bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 september 2014),Badslippers (20 september 2014),Cat (20 september 2014),cavediver (20 september 2014),Don Rudo (19 september 2014),Eddy_V (20 september 2014),fervent (20 september 2014),Lesyeux (20 september 2014),Mistralwind (21 september 2014),phoenix (20 september 2014),Smouse (20 september 2014)

  12. #110
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    In tuinhuisje gekamerd?? Dus nieuwe deel is open???

  13. #111
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    In tuinhuisje gekamerd?? Dus nieuwe deel is open???
    het nieuwe gedeelte is nog niet open maar de 5 tuinhuisjes worden al volop gebruikt.
    ze moeten iets er zijn iedere zaterdag wachttijden de laatste weken.
    en nu ze die huisjes gebruiken nog steeds wachttijden afgelopen zaterdag.

  14. #112
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Weer 2 gezellige avonden gehad in van Goch samen met peppino.
    Vrijdag begonnen.
    Bij binnenkomst een 30 vrouwen en 15 mannen ongeveer.
    Hartelijk welkom geheten door het Roemeense kamp.
    Het Bulgaarse kamp is altijd wat afwachtender die zijn wat verstandiger vind ik.
    Als er bij het betalen van de entree al 4 vrouwen aan je nek hangen dan is dat niet goed.
    Dan gaat het vaak veel geld kosten.
    Maar ook daar komen we wel weer overheen.
    Na het hele ritueel maar snel naar binnen.
    Roger had al een lekkere koude voor me getapt.
    Yana was er ook weer na 2 weken afwezigheid.
    Peppi was er ook weer,dus jullie weten waar peppino te vinden was.
    Juist tussen de benen van Peppi.
    Hij zag al zijn andere schatjes van de laatste weken niet meer staan.
    Ina carmen Helena Svetlana en weet ik wie nog meer van die dames,stonden allemaal beteuterd te kijken naar peppino en peppi.
    Ik zei nog tegen hem je gaat niet met peppi als ze er is maar hij zag haar en was niet meer te houden nog niet met 500 paarden.

    Maar goed we dwalen af.
    Eerst maar is even met Yana bijbuurten,want die is altijd gezellig.
    Galena zat er ook bij,en het kleine ratje Melanie.
    Die Melanie die wilde haar nog even tussen mij en yana in duwen.
    Maar daar was Yana niet van gediend.
    Yana had honger en vroeg of ik mee ging eten ok is goed.
    Het eten zag er super uit een nieuwe kok doet wonderen zeggen ze wel eens.
    En het smaakte ook voortreffelijk.
    Die Melanie kwam er ook weer bij zitten.
    Want ze moest wat met me bepraten maar dat kon alleen op de kamer.
    Ik zeg dat is goed maar no money.
    Ok zegt dat is goed.
    Sleutel gehaald en naar kamer 8.
    Ze vroeg wat ze wilde vragen dat was goed.
    Zegt ze een trio met Galena ik zeg nee nee.
    Ze loopt weg en zegt even wachten.
    Komt ze even later met Galena terug heeft die rat tegen Galena gezegd dat ik een trio wil.
    Ik zeg nee ik heb niets gezegd jij hebt dat gezegd.
    Zegt ze schugter ja dat klopt.
    En nu zegt ze.
    Dat weet ik niet
    Laat maar zei Galena en die begon me te pijpen ik denk wat is dit nu weer.
    Ik zeg ik betaal niets he.
    Nee zegt Melanie.
    Daarna Melanie pijpen.
    Maar Galena kan dat veel en veel beter.
    Ik zeg wisselen.
    Even later zeg ik stop maar.
    Ik ga terug naar de bar.
    En ik dduwde Galena 20 euro in haar handen en die rat niets.

    En ze keek me aan of ze vuur zag branden.

    Alice maar is weer op gezocht.
    Ik had nu wel zin in haar gekregen in een lekker klein popje.
    Ik dacht bij me eigen maar niet te lang zeveren,maar snel naar de kamer.
    Ze warmde me eerst een beetje op.
    Dus de sleutel kon zo gehaald worden.
    En ja hoor ze kwam terug met sleutel 8 me favo kamer.
    Dat was ze niet vergeten na vorige week.
    Een lekker uurtje liggen rollebollen met haar.
    Top figuur heeft ze.
    Kleine borstjes maar je kunt niet alles hebben.
    Een heerlijke date meegehad.
    Ff lekker samen douchen na afloop.


    Eerst maar is even een lekker sigaretje gaan roken samen.
    Nog even wat zitten kletsen met Yana erbij.
    En maar Bij Yana blijven zitten.
    Amerika was inmiddels ook geariveerd.
    Even samen bijgekletst.
    Ja hoor Yana zat weer te roepen dus maar weer naar haar toe.
    Ze pakte me meteen op me bek.
    En fluisterde even later piet ik wil nu geneukt worden.
    Ik zeg schat ik ben net terug.
    Ze zakte door haar knieen en begon me te pijpen.
    Hij kwam meteen overeind.
    Zie je zegt ze dat kan je makkelijk.
    Ok zeg ik kamer 8.
    Dus maar weer naar de kamer.
    Ook deze keer weer een topsessie,ze is echt lief.
    En ook heeeeeeeel lekker.


    Op een gegeven moment komen er 2 nieuwe binnen gewandeld
    Alle 2 niet mijn types.
    De ene had een cupmaat d ciliconcarne.
    Daar val ik zoiezo al niet op.
    En de ander was een gewoon meisje.
    Maar wel alle 2 grote profis.
    Ze zijn na vrijdag ook niet meer terug gekeerd.
    Maar ik denk dat we daar niet veel aan missen.


    Toch maar weer naast Alice gaan zitten.
    Een cocktailtje gegeven.
    En samen gezellig wat zitten kletsen.
    En jahoor toch maar weer naar de kamer met haar.
    Alweer zegt die Melanie.
    Ik zeg jazeker ze is zo lekker.
    Wanneer ga je weer met mij zegt ze.
    Ik zeg straks maar wek goed je best doen anders is het de laatste keer en niet meer liegen.
    Ik zeg we doen nu een half uur.
    Ok zegt ze no problem.
    Kut werd het toch weer een uur.
    Moet kunnen dacht ik.

    Daarna maar is even bij de beren en peppino gaan zitten.
    En wat zitten auwehoeren.
    Gaat toch altijd over vrouwen dus veel wijzer word je er niet van.


    Maar even wat ziytten gokken maar dat schoot ook niet echt op.
    Carmen kwam bij me zitten en probeerde er nog een kamergang uit te halen.
    Wat dus niet lukte.

    Alice zat weer naar me te wenken of ik wilde komen.
    Dus ik daar naar toe.
    Ze had een vraagje.
    Ik zeg ik heb last van me schouder wil je me masseren ja hoor geen probleem.
    En masseren dat kan ze heerlijk.
    Ook weer op kamer 8.
    Ondertussen was het wel 5 uur geworden.
    De tijd gaat altijd snel.
    Samen douchen
    Afscheid nemen en naar de blitz lekker slapen.

    Zaterdag.

    Ik heb er niet veel aan toe te voegen.
    Het eten was weer super .
    Lekker vers gegrilde kip.
    Het vrouwen aanbod was zowat het zelfde.
    Eerste keer een uur met Alice gekamerd.
    1 keer met Galena een halfuur.
    Later met Yana weer.
    Peppino liet peppi mooi aan de bar alleen zitten.
    Met de verse Paula gekamerd ook heerlijk.
    En met Alice me weekend afgesloten tot 5 uur.
    Het was een super weekend in van Goch
    Met dank aan alle lekkere vrouwen.
    En peppino natuurlijk.

    vrijdag en zaterdag zijn we er weer.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 september 2014),Eddy_V (22 september 2014),Lesyeux (22 september 2014),Oudebelg (22 september 2014),Peppino (22 september 2014),Smouse (22 september 2014),Tony M (23 september 2014)

  16. #113
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Het was weer super gisteravond in van Goch.
    34 vrouwen waarvan 5 nieuwe.
    En inderdaad eddyv die 2 nieuwe waren niet dezelfde als vorige week
    ook een nieuwe Bulgaarse Maja, jammer dat ze geen woord Duits of Engels praat.
    Mooi vrouwtje om te zien.
    Het bier vloeide rijkelijk en er werd lekker gedanst.
    peppino was naar marisol maar dat was een tegevaller 20 vrouwen en op het drukste punt van de avond 10 beren.
    Hij was blij dat hij weer terug was in zijn stamclub van Goch.

    Vanavond gaan we weer even kijken.
    Rond 18.00uur zijn we daar of eerder.
    Er zoude vandaag weer 3 nieuwe dames bij komen.
    Dus een kleine 40 dames vandaag.
    Lekker vers eten vanavond van de nieuwe kok.
    Goede muziek en bier.
    Dus wie weet tot vanavond.

    Groetjes,

    Pietje en Peppino

  17. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 september 2014),Oudebelg (27 september 2014)

  18. #114
    Geregistreerd
    29 januari 2014
    Last Online
    5 maart 2021 @ 07:54
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Gisteren sinds een drietal maanden weer eens bij van Goch geweest. Had nog een vrijkaartje liggen dus op naar Goch. was al rond 12.00uur aanwezig en er waren toen al tussen 10-15dames. Veel onbekenden, kende alleen Maria en Anni. Nieuwbouw en buiten gedeelte zagen er mooi uit alleen nog steeds niet in gebruik. Theke zei nog 1/2 weken wachten en toen ik naar huis ging kwam net iemand van de brandweer langs. 1x gekamerd met Maria, leuke meid alleen wel eentje die vooral geld wil verdienen. Zat met haar op de bank toen ze plotseling zei dat haar volgende klant al binnen was, heb toen maar gezegd dat ze eerst met hem moest gaan, ik zou wel wachten. Wat ze dus ook deed
    Later wel met haar gekamerd (geilheid won het toch) wel haar duidelijk gemaakt dat ik niet happy was, ze vroeg uiteindelijk maar 40,- voor half uurtje en genoeg presales.
    verder 2 mogelijke dames gespot. Een wat jonger/kleiner met stevige borsten en een grotere moedervlek op haar wang en een wat oudere blonde dame (schat 30-35jaar). Wie weet misschien wie deze dames zijn

  19. #115
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Na een bezoekje aan Babylon op de prachtige nazomerse dag in de prille herfst had ik besloten dat ik nog even langs Van Goch wilde gaan, omdat ik verzekerd wilde zijn van nog een 100% lekkere, geile pot seks om het weekend af te sluiten. Zo gezegd en dus ook zo gedaan. Van Goch blijft wat mij betreft de ideale plek voor een snelle wip, maar ik moet bekennen dat ook langere verblijven in het weekend de moeite waard zijn. Ik snap in ieder geval de klanten van deze toko die dit hier ook doen.

    De binnenkomst kon niet beter, ik had Sarina al veuuuuuuls te lang niet meer zien, zeker al een maand of drie, de begroeting van ons beide was echt heel enthousiast, de theke keek er echt van op. Nadat ik me had omgekleed was ik aan de wandel en kwam Sarina weer tegen, ik pakte haar op en tilde haar een stuk omhoog, het gekrijs was niet van de lucht, ik moest haar weer neerzetten, want ze was met een klant op weg naar een kamer. Juist ja . . . Na mijn eten was ze weer terug en had nu wel tijd voor me.

    Voordat we op een kamer zijn beland, ben ik eerst achter in de ruimte bij de sauna op een stoel enorm opgegeild, we hebben hier een hele tijd zitten vozen totdat het niet echt meer kon en er een kamer aan te pas moest komen. De kamer gang is een aaneenschakeling geworden van hele geile seks, lekker giebelen, weer verder neuken, enz enz. Ik ken deze dame nu al wat langer, maar elke keer word ik nog steeds mega opgewonden door/van haar.

    Omdat ik weinig tijd over had ben ik snel weer verder gegaan naar huis. Ook heb ik Peppino nog even de hand kunnen schudden, hij stond voor de bar met een dame te dansen, dus ook hij was geheel in zijn element. Gelukkig heb ik de agenda met Sarina nog even kunnen synchroniseren, zodat ze op 7 Oktober ook van de partij is, dan kan er ook weer even bijgepraat worden.
    Pluk de dag of een bloemetje

  20. Onderstaande 6 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 september 2014),licky luke (28 september 2014),Oudebelg (28 september 2014),Peppino (29 september 2014),Piet Plezier (28 september 2014),Sjeufke (28 september 2014)

  21. #116
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag middag nog even hier geweest, vriendelijk ontvangen door Barbara en in de kleedkamer kwam Georgina al naar me toe en probeerde met te claimen, nou mooi niet, ff kijken wat er nog meer rond loopt.
    Wat te drinken besteld en een uurtje "small talk" aan de bar met Barbara en een duitse dvp waar ik de naam niet meer van weet, aardige meid maar maar kon me uiteindelijk niet bekoren.
    Georgina was over de zeik dat ik een uurtje aan de bar had gestaan en geen aandacht voor haar had, ja als blikken konden doden....uiteindelijk met Swetlana op de kamer beland, meegelopen naar de bar waar de tijd wordt opgeschreven...even goed gekeken wat ze opschreef, wilde deze keer echt niet dubbel genaaid worden.
    Sex was super, wilde eigenlijk maar een half uurtje maar kon het niet weerstaan om een uur vol te maken...alles waar soute jonguhtjes van dromen kwam in dit sexuurtje voorbij.......

  22. Onderstaande leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (29 september 2014)

  23. #117
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag stond Nora weer achter de bar.
    Ik had haar al een tijdje niet gezien en het was duidelijk dat zij voorlopig niet meer als DVP terug komt.
    Een fraai buikje waar ze regelmatig trots over heen wreef....

    Wie zou de dader zijn...Pietje weet er misschien meer van??? ��
    En Garde

  24. #118
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag stond Nora weer achter de bar.
    Ik had haar al een tijdje niet gezien en het was duidelijk dat zij voorlopig niet meer als DVP terug komt.
    Een fraai buikje waar ze regelmatig trots over heen wreef....

    Wie zou de dader zijn...Pietje weet er misschien meer van??? ��
    Waarom ik nu weer eddy? ?
    Maar je hebt gelijk.
    Ik ga dat hier niet vermelden.
    Zoals jullie weten ga ik wel eens eten met Nora dus ik weet wel hoe het in elkaar zit.
    Maar dat hoort hier niet thuis op het forum.
    Dat is privé.

  25. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 september 2014)

  26. #119
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Was ook maar een retorische vraag als grap bedoeld!
    En Garde

  27. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (29 september 2014)

  28. #120
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Was ook maar een retorische vraag als grap bedoeld!
    Dat snapte ik wel.
    jammer dat je al weg was vrijdagavond.
    Vanavond ben ik erweer.
    En donderdagavond vrijdagavond en zaterdagavond.
    Donderdagavond zijn ze ook tot 5 uur open.
    Hetis een vrijedag in duisland aankomende vrijdag dacht ik.

  29. #121
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Dat snapte ik wel.
    jammer dat je al weg was vrijdagavond.
    Vanavond ben ik erweer.
    En donderdagavond vrijdagavond en zaterdagavond.
    Donderdagavond zijn ze ook tot 5 uur open.
    Hetis een vrijedag in duisland aankomende vrijdag dacht ik.
    Dag van de nationale eenheid

  30. Onderstaande leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (29 september 2014)

  31. #122
    Geregistreerd
    29 januari 2014
    Last Online
    5 maart 2021 @ 07:54
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    dus zal het wl druk zijn bij van Goch, dan ga ik dus maar niet

  32. #123
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paco07 Bekijk bericht
    dus zal het wl druk zijn bij van Goch, dan ga ik dus maar niet
    De ervaring leert dat extra drukte in de clubs als gevolg van de dag vd Duitse eenheid zeer meevalt, sterker nog ik verwacht dat je in VG weinig last van extra drukte zult hebben dus ik zou als je van plan was te gaan gewoon gaan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (29 september 2014)

  34. #124
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Ja en niet alleen Nationale Eenheid maar ook nog eens precies 25 jaar na de Wende (die er nooit had moeten komen)...........

  35. #125
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Het was weer 2 dagen smullen geblazen in van Goch.
    En dan bedoel ik niet alleen het eten.
    Het was 2 dagen zeer goed.
    Ik moest eerst naar een saaie bruiloft afgelopen vrijdag.
    Maar zat daar de hele tijd aan van Goch te denken.
    ook verslaving???
    Me moeder zei zet die clubs nu is uit je hoofd en blijf gewoon hier.
    Ik zeg nee ik wil weg.
    Op de bruiloft maar gezegd dat ik me niet lekker voelde en naar bed ging.

    Snel even een telefoontje gepleegd of snelleB me even op kon halen.
    En ja dat kon hij,en hij was erzo.
    Want munne maat peppino was naar Villa Marisol.
    En die zou later naar van Goch komen.
    Wat hij ook had gedaan.

    Jammer dat dun Eddyv was weggeroepen.
    Anders was het al op gelost geweest van die Layla.
    Ik weet nu even ook niet meer hoe het zit.
    Maar dat komt goed.

    Rond half 8 kwamen we aan.
    Er stonden veel auto’s op de parking.
    Maar eenmaal binnen was dat niet te zien.
    We werden vriendelijk ontvangen door theke Janet.
    Betaald naar me vaste locker 37,handdoekje om jasje aan en naar de bar.


    Ik wist niet wat ik zag 1 en al vrouw.
    33 stuks precies.
    Waarvan 2 hele mooie Duitse Sandy en …… ik weet echt niet meer hoe ze heet.
    Een blonde en een brunette.
    Een nieuwe Bulgaarse Maja
    En nog 2 maar ook die namen ben ik ook vergeten.
    Ik word ouder ik weet het.

    Eerts maar is even gokken samen met Vicky.
    Maar ook dat werd niets weg 100 pleuro.
    Maarja niets aan te doen.

    Geen Yana en smiddags had ze nog geappt dat ze er zou zijn.
    Bij navraag aan Nora bleek dat ze later kwam ze was onderweg.
    Kom maar even met mij kletsen zei Galena ook goed.
    Die is soms ook wel gezellig.
    Maar Pietje was een beetje geil.
    En ik ken de pijp kwaliteiten van haar.
    Dus zat even te twijfelen wie ik er even de druk af liet halen Galena of me kleine popje Alice.
    Het werd uiteindelijk toch Galena.
    Ik zeg als jij nu even je sigaretje op rookt ga ik even douchen.
    En dan zegt ze,
    Ik zeg daarna ga je de sleutel halen en geef je me een blowjob.
    Ze dacht die pietje maakt een grapje.
    Echt waar zegt ze ik zeg ja echt waar.
    Ik weet hoe je pijpt en wil lekker klaar gepijpt worden.
    No problem zegt ze.
    Ok tot zo.
    Ikzelf even lekker wezen douchen.
    En alles was weer fris en fruitig.
    En daarna lekker samen naar de kamer.
    Me eigen lekker ontspannen laten klaarzuigen.
    En het duurde dan ook niet lang of ik had ze helemaal onder zitten.
    Het droop van haar gezicht af langs haar mondhoeken op mij.
    Heerlijk.
    En nu douchen zegt ze ik meid dat is een goed plan.
    Samen naar de douche en me eigen lekker laten inzepen.
    Afspoelen en terug naar de bar.

    Alleen ik miste het schatje van peppino dan weten jullie allemaal wie ik bedoel.
    Ze had haar eigen ziek gemeld.

    Even met snelleB en wat andere beren wat aan de tap zitten auwehoeren.
    En met wat vrouwen erbij Camelia Nicole Ina was wel gezellig..
    Een beetje die kleine Ina voor het lapje houden dat lachebekje.

    En ja hoor daar kwan Yana binnen meine schatz teminste dat denk ik.
    Ze kwam me kussen en de andere Bulgaarse dames natuurlijk of ze elkaar in geen 5 jaar hadden gezien.
    Even me eigen opmaken en me haar doen zegt ze en dan kom ik.
    Ik denk dat duurt nog wel een uur of 2.
    Vrouwen kennende.
    Dus maar even bij Alice plaatsgenomen op het bankje.
    Ik wil net gaan roken zegt ze.
    Ok geen probleem dan ga ik toch mee.
    Samen aan de bar plaatsgenomen.
    Wil je een cocktailtje zeg ik.
    Ja natuurlijk daar zeggen ze geen nee tegen.
    Ze begon me wat te kussen in me nek ze weet dat ik dab geen kamergang meer kan weigeren bij haar.
    Jonghu ze zijn zo geslepen die vrouwen.
    Maar daar kiezen we zelf voor.
    Kleine piet kwam zeer snel overeind.
    Het is echt een schatje die Alice.
    Dus maar de sleutel laten halen.
    Me locker nummer wist ze al want dat is altijd het zelfde en dat was ze niet vergeten.
    Een lekker uurtje met haar gekamerd.
    En het was weer super.
    Die meid weet waar ik van houd.
    Nog even samen een peukie gedaan.
    En samen douchen.

    Toen ik terug kwam zat Yana ondertussen ook aan de bar.
    Dus ben ik er maar even bij gaan zitten.
    En wat zitten buurten over van alles en nog wat.
    Ik wat gaan we doen masseer je me even op het bankje achter ons.
    Ok zegt ze geen probleem.
    Ik even me olie gehaald in me locker.
    En zij aan het masseren.
    Dat kan ze wel die yana.
    Ik dacht bij mezelf dan zal ik ze later even een halfuurtje mee naar de kamer nemen.
    Ze stopte niet meer met masseren
    Dat moet beloond worden.
    Teminste dat vind ik.
    Zullen we even naar kamer 8 gaan zei ik
    Nu zegt ze ik ben net zo lekker bezig.
    Ik lag daar met een harde te kijken.
    Leve de Kamagra.
    Ik zeg komop ik wil je nu.
    Die meid neukt zo lekker.
    En daar lag ik aan te denken.
    Maar ze ging wel de sleutel halen.
    En wij naar kamer 8.
    Een lekker halfuurtje viezerikken.
    Maar een half uur is meteen om.
    Ik had er nog meer op me lijstje staan.
    Dus even in doggy afgemaakt.
    En ook dat was lekker.

    Eerst maar is even wat eten.
    En samen met een dorpsgenoot zitten eten.

    Nog even wat zitten gokken en jullie raden het al weer niets.
    SnelleB was ondertussen al 350 lichter met gokken.

    Toch maar even ook met Vicky naar de kamer.
    Want die had al 10 keer zitten wenken.
    Was een leuk halfuurtje.
    Gewoon even lekker tekeer gaan want dat kan met haar goed.

    Het was niet super druk deze vrijdagavond.
    Niet dat dat erg is.

    Maar ook deze vrijdagavond ging naar het eind.
    Nog 1 keer met Alice naar kamer 8 om de avond af te sluiten.
    En zo was er weer een vrijdag kapot.
    Het was een gslaagde avond in van Goch

    De zaterdag kan ik wat korter over zijn.
    Na het ontwaken in de Blitz.
    Ons eigen gewassen om te gaan ontbijten.
    Peppino wil wegrijden maar dat ging bijna niet.
    Wij kijken en wat denk je een slappe tiet rechtsvoor kutzooi.
    Maar peppino is een handig manneke 20 minuten later reden we alweer.
    Dus toen konden we lekker gaan ontbijten.

    Om later weer terug te keren naar van Goch.
    We moesten even wat dingen regelen.
    Dus dat hebben we gedaan.
    En rond 19.00 uur stonde we weer bij Janet de theke.
    Jullie zij er ook weer ja gelukkig wel.

    Was allemaal een beetje hetzelfde als vrijdagavond.

    38 vrouwe aanwezig.
    En een 20 beren.
    De sfeer zit er al lekker vroeg in dus dat belooft nog wat te worden hoop ik.
    Alice net even de druk van de ketel laten halen.
    Wat is het toch een lief meisje als ze een klik met je heeft.
    Peppino zei dat het eten ook super was maar ik heb zelf niets gegeten.

    Later nog even aan de kippetjes gezeten ze waren weer heerlijk.
    Peppino vond ze wat zout maar ik houd daar wel van.

    Nog met die 2 nieuwe wat staan praten.
    Maar die zijn te profi voor mij.
    Die waren op doorreis en gingen van club naar club ieder weekend.
    Ze zeiden dat ze niet meer terug kwamen.
    Maar je weet het nooit.
    Het blijven DVP’S.

    Er werd volop gedanst met peppino in de picture wat kan die man dansen.
    En vooral op dit nummer ,Minimal Cocain van Tom Sawyer
    Al meiden kwamen los.
    En de beren trouwens ook.
    Het dak ging eraf super om te zien.

    De zaterdagavond

    1 keer met Samantha gekamerd 30 min
    1 keer met Vicky 20 min
    2 keer met Alice 2 keer 30 min
    2 keer met Maja 2 keer 30 min


    het was een vruchtbare zaterdagavond.
    Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat in een club.
    Totaal ongeveer 19 uur doorgebracht dit weekend in van Goch.
    Dus dat valt nog al mee.

    Ulla zei dat aankomende woensdag de gemeent zou komen om te keuren.
    Maar ze zei ook je weet het nooit zeker met dat volk.
    Dus we wachten het maar af.
    Het staat al weken klaar en het mag niet open.
    En dat is frustrerend voor haar.

    Ik weet niet hoe ze klaar speelt dat ze de laatste maand zoveel vrouwen heeft/
    Maar ze zijn er wel.
    Super gewoon.

    Nou het was een super weekend mat al het vrouwelijk schoon.
    En al die geile beren om te ouwehoeren.
    Aankomend weekend maar weer op herhaling.

  36. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 september 2014),Eddy_V (29 september 2014),Opa57 ( 6 oktober 2014),Peppino (29 september 2014),Smouse (29 september 2014),Snor (30 september 2014)

 

 
Pagina 5 van 107 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

FKK Artemis 468*60