Pagina 25 van 107 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 625 van 2654
  1. #601
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de Tombola doet weer mee met de volgende trekking.
    Velen kunnen zich nog inschrijven !!!
    Kijk naar de voorwaarden !!!!

    Let op !!!! De vrijkaart is in het weekeinde niet geldig !!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Met de vrijkaarten van het forum is het ook weer veranderd.
    Op vrijdag en zaterdag kun je de vrijkaarten weer inleveren.
    En kun je tot 30 euro bier drinken dus 10 pilsjes en alles wat je meer drinkt moet je bij betalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Bij de receptie werd mij gewezen op het feit dat vrijkaarten niet geldig zijn op vrijdag en zaterdag . De receptionist zei dat de (niet) geldigheid op de vrijkaart staat vermeld op de vrijkaart, NOT!!! Maaaaar, daarom was wel het bier gratis
    Oke het is dan maar zo, voor €30,-- is de pret niet minder.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2015),Sjeufke (26 maart 2015)

  3. #602
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als ik PP zijn citaat interpreteer zijn ze wel geldig........ wat maakt het ook uit!
    Duidelijk is Van Goch in ieder geval niet. Ik heb het maar niet geschreven in mijn belevenis van van afgelopen vrijdag, maar ik vernam van aanwezige ijsberen dat vrijkaarten WEL zijn geaccepteerd op vijrdag en zaterdag. Voor mij geen issue! Ik heb een leuke dag gehad!

  4. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015)

  5. #603
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Als ik PP zijn citaat interpreteer zijn ze wel geldig........ wat maakt het ook uit!
    Ja/Nee, ze waren even niet geldig , het bericht van PP is van 1 Maart (na jouw bezoek dus), de Vrijkaarten waren even niet geldig op de vr/za maar zijn dat nu weer wel.
    De regel werd pas duidelijk op 5 februari (zie bericht Willem2) en jouw Vrijkaart was van januari, dus daar kon het nog niet op vermeld staan. Vandaar dus even de onduidelijkheid.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015)

  7. #604
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Neen , het bericht van PP is van 1 Maart, de Vrijkaarten waren even niet geldig op de vr/za maar zijn dat nu weer wel. De regel werd pas duidelijk op 5 februari (zie bericht Willem2) en jouw Vrijkaart was van januari, dus daar kon het nog niet op vermeld staan.
    Ik lees selectief. Het is onmogelijk om alle berichten te lezen.
    Het is toch van de zotte dat vrijkaarten soms wel en dan weer niet geldig geldig zijn.
    Ik zie een vrijkaart als een cadeautje. Nogmaals voor mij geen issue! Case closed!

  8. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015)

  9. #605
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik zie een vrijkaart als een cadeautje. Nogmaals voor mij geen issue! Case closed!
    Neen, niet case closed want je hebt recht op een nieuwe vrijkaart :wink:, welke club moet je met W2 afstemmen.
    Jij ging naar VG in de terechte verwachting dat je kaart geaccepteerd zou worden, het is inderdaad hier niet te doen alle berichten te lezen. Wij waren er ook niet blij mee, maar is dus nu weer rechtgezet.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2015),Mr Pussy ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015)

  11. #606
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag scheen de zon, en leek het mij een prima middag, om weer voor het eerst op de racefiets te gaan trainen voor het aankomende seizoen.
    Mijn instinct voerde mij richting Goch, waar ik al vaker als fiets(sex) tourist als tussenstop een pauze heb genomen.
    Alleen deze keer kon ik niet aan de zijkant mijn dure carbon parkeren, zodat Roger mij door de zaal liet gaan met mijn fiets, om via de zijdeur bij de popcornautomaat, tijdelijk
    mijn fiets (buiten) veilig te mogen stallen.

    Wat viel mij op? Op de bank waarop Peppie zat, zat achter haar een dame topless, met wel ontzettende grote voorgevel.
    Dus als je vanuit de ( oude bestaande ) douches de zaal inliep, liep je recht tegen haar bank aan, waarop zij die middag zat.
    Zij had een kleine tattoo op haar linker bovenarm. Ben benieuwd hoe zij heet, en hoe de ervaringen met haar zijn?

    Ik speelde op safe, want ik had niet zo veel tijd, omdat er getraind moest worden!
    Kleine Ina kwam na mijn douche al snel op mij af, en het duurde geen 5 minuten, of ik lag met haar op de kamer.
    Zoals ik al eerder beschreef: Ina heeft eigenlijk een te dikke buikje, en te platte kont, maar liggend in bed heb je daar geen last van, en verleend
    zij prima service. Nicole had mij ook nog benaderd, maar toch gekozen voor Ina vanwege de betere service.

    Nicole vertelde mij dat ze vanaf dinsdag ( vandaag) naar Roemenie terug zou gaan, voor 3 tot 4 maanden.
    Wellicht wilde ze een afscheidssessie, maar ik ging mij alweer omkleden, om met flinke tegenwind richting huiswaarts te fietsen.
    In ieder geval een prima training gehad op de zaterdagmiddag!!

  12. Onderstaande 9 leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 3 maart 2015),Elmo3108 ( 3 maart 2015),fervent ( 3 maart 2015),hansdordt ( 3 maart 2015),licky luke ( 3 maart 2015),Liefje ( 3 maart 2015),Peppino ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015),Sjeufke ( 3 maart 2015)

  13. #607
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    By the way (bij het weggetje, red.):

    Voor de geïnteresseerden onder ons:

    Afschrijving van de geldautomaat bij van Goch staat op mijn rekening vermeld als:

    "GEA NR:01010464 28.02.15/05.03
    INTERCARD 01010464 Goch ,PAS092"


    Het is aan ieder om zelf te bepalen of de echtgenote dat mag zien of niet...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    fervent ( 3 maart 2015)

  15. #608
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nog een tip.

    Heb je zin om aan iets van van Goch te likken, voor de luttele prijs van slechts € 6,90?

    Dan neem je gewoon deze:

    vvg_stad_en_dorp_vel.jpg

    Oeps! Foutje.... Ze zijn zelfklevend...

    Dat waren Michaela en Nina overigens ook op zaterdagavond ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 maart 2015),Elmo3108 ( 3 maart 2015),lange plank ( 4 maart 2015),potentebeer ( 3 maart 2015),Sjeufke ( 3 maart 2015),Wentelt Eefje ( 3 maart 2015)

  17. #609
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Vandaag mijn vrijkaartje verzilverd, nog hartelijk dank hiervoor. Het was de 1e keer dat ik deze club bezocht en ik moet zeggen het ziet er allemaal mooi en schoon uit. Nadat ik mijn kaartje had afgegeven kreeg ik mijn berenvel en handdoek en werd ik even door de club geleidt door een mooie dame (heb naam niet verstaan). Tijdens deze rondleiding zag ik mijn 1e kamermaatje al meteen zitten. Een prachtige volle vrouw met levenservaring luisterend naar de naam Svetlana. Inderdaad ietsje ouder en voller als de rest, maar ja helemaal mijn type. Tijdens de warming up in een van die bedmandjes was er al passie en na een 10 tal minuten maar een kamer opgezocht. Hier een enorme passievol halfuurtje doorgebracht met deze dame die van wanten weet en het je enorm naar de zin maakt. Vervolgens een paar broodjes naar binnen gewerkt met een bakkie koffie, even uitrusten op een van de vele bankjes toen mijn aandacht werd getrokken door een blonde jonge tante met een prachtig lichaam. Op haar rug had ze haar boodschappenlijstje getatoeerd en ze luisterde naar de naam Sissi. Na even met haar op een bankje te hebben gesproken een zimmer aufgesucht en wat zich daar afspeelde kan ik kort over zijn, het was in een woord waardeloos. Of de dame had geen zin/slechte dag of mijn lief gevormde smoeltje stond haar niet aan maar er was geen klik en al was ik drie dagen op een kamer met haar geweest het was niets geworden. De sessie maar snel met de hand laten afmaken en gauw haar centjes gegeven waarbij ik dacht, kijk mij nog maar eens goed aan want je ziet me hierna nooit meer op een kamer. Dus als je voor de looks gaat kun je wel eens pech hebben, jammer maar helaas. Tussendoor nog een vriendelijk praatje gemaakt met Peppie, en toen ik naar huis reed had ik spijt dat ik niet met haar naar een kamer was geweest, wat een lief grietje is dat, Nou ja komt volgende keer wel aan de beurt. Nogmaals IJBF dank voor de kaart, ik heb me ondanks de miskleun toch goed vermaakt daar in Goch.
    Ciao

  18. Onderstaande 5 leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 3 maart 2015),Elmo3108 ( 3 maart 2015),Peppino ( 4 maart 2015),Tony M ( 7 maart 2015),Wentelt Eefje ( 3 maart 2015)

  19. #610
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Sissi is super op de kamer.
    Maar je schrijft zelf al er was geen klik.
    Dus niet zeggen dat Sissi waardeloos is..
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. #611
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Sissi is super op de kamer.
    Maar je schrijft zelf al er was geen klik.
    Dus niet zeggen dat Sissi waardeloos is..
    Bij mij was "de klik" er ook niet met Sissi en dan is de kamergang toch al snel waardeloos (voor Van Goch normen). Wat niet wil zeggen dat Sissi waardeloos is, maar dat zegt Erru ook niet.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 4 maart 2015),lange plank ( 4 maart 2015)

  22. #612
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Bij mij wik heb "de klik" er ook niet met Sissi en dan is de kamergang toch al snel waardeloos (voor Van Goch normen). Wat niet wil zeggen dat Sissi waardeloos is, maar dat zegt Erru ook niet.
    klopt zo zegt hij het niet.
    Maar ik zeg altijd zo geen klik geen kamergang.
    Sissi is super op de kamer ik heb er nog nooit een slechte date mee gehad.
    Maar de ene beer is ook niet de andere beer.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  23. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 3 maart 2015),Erru ( 4 maart 2015)

  24. #613
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    In elk geval is Sissi voor een aantal heren Fanta

    Fucked and never touch again

  25. #614
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    In elk geval is Sissi voor een aantal heren Fanta

    Fucked and never touch again
    jammer dat die beren met haar de klik niet hebben.
    Ik kan er alles meedoen.
    Maar dat kan ik trouwens met alle vrouwen in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  26. #615
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    jammer dat die beren met haar de klik niet hebben.
    Ik kan er alles meedoen.
    Maar dat kan ik trouwens met alle vrouwen in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH
    Je bent niet voor niets Mr. van Goch

  27. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 3 maart 2015)

  28. #616
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:56
    Berichten
    575
    Discussies
    38
    Thanks
    708
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    Van Goch afgelopen zaterdag

    Heb afgelopen zaterdag een vriend voor de eerste keer het saunagebeuren binnengeleid. Hij was best wel zenuwachtig bij binnenkomst Van Goch, maar dat ging gelukkig snel over. Heb hem wat over de club uitgelegd en wat tips gegeven. Na een biertje koos hij voor Nina en ik ging weer naar mijn vaste fuifnummer Georgina. De grap is dat de website van Van Goch al maanden aangeeft dat Georgina op "urlaub"is. Elke keer in de club vraag ik haar hoe de vakantie is. De website van Van Goch is wat betreft de dames hopeloos achter. Het zou ze sieren als die wat beter werd bijgehouden.
    Over de sessie met Georgina kan ik kort zijn: altijd goed. Zij heeft nog nooit de sleutelvraag gesteld. Ik bepaal op een gegeven moment zelf wanneer ik met haar wil gaan en daar kan met gemak een half uur knuffelen en praten aan vooraf gaan. Heel relaxed. Op de kamer is ze ook altijd top.

    Mijn vriend had een goede tijd gehad met Nina en we zijn wat gaan eten waar we aan de praat raakten met een andere sympathieke ijsbeer. Het was iemand wiens vrouw 's avonds zijn sokken inspecteert op "vreemde"haren. Die avond had hij een goed alibi waar hij ten volle van gebruik maakte.

    De sauna was helaas veel te laag afgesteld. Melanie zat er ook samen met een andere ijsbeer. Ze praatte er honderduit en wapperde ons nog wat vermeende hitte toe met een handdoek.

    In de bar nog even met Piet Plezier gesproken die er natuurlijk ook weer was. Hij stelde me voor aan Liefie, een mij nog onbekende ijsbeer. Ik bleek Willem2 net te zijn misgelopen.

    Na een biertje stortte ik me op Monica, voor mij het toppertje van Van Goch. Het was de derde keer dat ik met haar was en alledrie de keren waren anders maar wel allemaal heerlijk. Deed Monica de eerste keer nog niet aan tongzoenen, daar kon ze nu geen genoeg van krijgen. Met haar in twee love-seats gestoeid voordat ik voorstelde dat ze de sleutel maar eens moest halen. Ook bij haar een heel relaxed en fijne pre-sale tijd. Monica praat nog steeds niet veel Duits (begint wel beter te worden) maar dat is geen enkel probleem want wij praten met elkaar in film-Italiaans met af en toe wat Engels en Duits tussendoor.
    Op de kamer trok ik deze keer zelf haar stringetje uit. Monica heeft een geweldig lichaam om te kussen. Tijdens het beffen begon Monica steeds inniger te reageren. Ze wilde daarbij dat ik haar borsten hard kneedde en legde daarna mijn hand op het plekje waar ze nog extra gestimuleerd wilde worden. Ze kwam hevig klaar (net zoals de vorige keren!) en begon daarna mij te verwennen. Ze bracht me heerlijk tot een hoogtepunt. Daarna nog wat liggen relaxen met haar. We liepen hand in hand naar de kleedruimte. Daar bleek ik drie kwartier met haar te hebben doorgebracht op de kamer; een stuk korter dan de vorige keren (maar niet minder lekker).

    Nog een biertje genomen. Mijn vriend dacht dat ik anderhalf uur op de kamer was geweest maar hij had niet gemerkt dat ik met Mona zo lang in de love-seats had gebivakkeerd. Hijzelf had in de tussentijd Georgina beproefd en goedgekeurd. Het was weer een geslaagd bezoek aan Van Goch geweest. Afscheid genomen van PP en andere ijsberen en van mijn schatjes Georgina en Monica en de koplampen weer de kant van Nederland opgezet.
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 maart 2015 om 21:35 Reden: naam verkeerd

  29. Onderstaande 13 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 maart 2015),Cat ( 3 maart 2015),Eddy_V ( 3 maart 2015),Golfpik ( 4 maart 2015),hansdordt ( 4 maart 2015),licky luke ( 3 maart 2015),Liefje ( 4 maart 2015),Mistralwind ( 3 maart 2015),phoenix ( 3 maart 2015),Piet Plezier ( 3 maart 2015),Sjeufke ( 3 maart 2015),Smouse ( 4 maart 2015),Tony M ( 7 maart 2015)

  30. #617
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    So meine lieben .....heute Donnerstag ist es wieder soweit , die Nacht der Rotlichtexperten bei Rtl 2 ab 00.00 Uhr unter dem Titel " Betten, Behörden, Baustellen könnt ihr verfolgen " wir bauen ein Edelbordel " in zwei Teilen , die Dreharbeiten hierzu waren sehr Lustig und ich möchte mich hier nochmal bei allen Freunden und Bekannten , die mitgewirkt haben , bedanken !!!!! Mit Euch jederzeit wieder , Danke und viel Spaß bei der Sendung ......Lg Ulla
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  31. #618
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Heey Piet, sinds wanneer heb je Duits geleerd? Vertaal het effe voor mij ! ! !

  32. #619
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Heey Piet, sinds wanneer heb je Duits geleerd? Vertaal het effe voor mij ! ! !
    ik denk een keer Duits is een keer wat anders.
    Leve Google translate
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 maart 2015)

  34. #620
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    van Goch, vrijdag 27 februari 2015
    Een uiterst succesvolle première ...


    Vrijdag 27 februari was het dan zo ver... na aandringen van enkele mede-wandelaars die vonden dat ik deze club nou toch eindelijk eens een keer moest
    bezoeken, ging ik, overladen met tips over de club maar nog meer over ieders favoriete dame, dan vanuit het zuiden op pad.

    Het zou ongeveer anderhalf uur rijden worden, zo ongeveer mijn maximaal gewenste reistijd naar een club, en helaas over nagenoeg enkel Nederlandse snelwegen. Hier en daar toch de snelheidslimiet een beetje overschreden, gewoon voor de sport maar zeker omdat ik door alle verhalen toch wel nieuwsgierig was geworden.

    Een vrijkaartje op zak, inclusief een tegenstrijdig feitje dat deze niet geldig zou zijn op vrijdag en zaterdag als er Freibier zou zijn, doch twijfelachtig door de verhalen van collega's die me vertelden dat dat bij hun bezoek op een vrijdag of zaterdag geen bezwaar was geweest. Nou is het een entreeprijs van € 30,00 ook weer niet onoverkomelijk, maar sport is sport en Freibier is leuk maar ik ben nu eenmaal niet het type dat zich op grond daarvan eens lekker laat vollopen...

    Eenmaal aangekomen was er genoeg parkeerplaats, althans ik heb geen bonnetje van de Polizei op mijn voorruit gevonden toen ik er 's morgens vroeg weer weg reed. Aangebeld, door de baas (neem ik aan) verwelkomd en er werd mij als eerste gevraagd of dit mijn eerste keer was. Om maar duidelijk te zijn heb ik aangegeven dat dit mijn eerste keer in van Goch was, de rest had ik allemaal al vaker gedaan. Er werd zo vriendelijk mogelijk verteld dat mijn vrijkaart inderdaad niet geldig was en het argument dat collega's wel op een vrijdag of zaterdag entree hiermee hadden gehad werd verwezen naar het land der geruchten, misverstanden en andere fabels. Helaas pindakaas, of zoals ze in het Duitse zeggen: "Schade, Erdnuss marmelade"... Nou ja, zoals ik al zei, de entree betalen was voor mij geen show stopper dus get over it en treedt die zogenaamd gezelligste club van het NRW maar binnen om te controleren of dat wat er geschreven wordt ook daadwerkelijk allemaal klopt.

    Spulletjes in ontvangst genomen, omgekleed en prompt werd er een schone dame geroepen met de naam Sofia die mij de club mocht rondleiden. Uiteraard eindigde die rondleiding met de bekende woorden: "Vielleicht bis später"... zoals dat wel vaker gebeurd... Hier en daar al een knipoog gekregen, temeer daar het er nogal slapjes was qua heren, maar de dag was nog vroeg en sluitingsuur nog mijlenver weg. De tour eindigde in het restaurant alwaar ik collega's Knaktuut, Eddy_V en Lesyeux ontwaarde aan een tafeltje waar ze vergaderden onder genot van een lunch (of andersom). Effe gekletst en toen samen naar de bar gegaan voor het eerste pilsje.

    Toen ik even later toch ook wel zin had in een kippenpootje en terug ging naar het restaurant kreeg ik meteen van Barbara over mijn kloten dat ik mijn bordje had laten staan en dat dat niet de bedoeling was en dat ze me dat vergaf omdat ik er de eerste keer was en nog veel meer. Toen ik er eindelijk tussen kwam heb ik uitgelegd dat ik inderdaad nog nooit in van Goch was geweest en zelfs ook nog nooit daar wat gegeten had, ofwel dat ik er geen bordje had kunnen laten staan. Tevens uitgelegd dat ik van goede komaf ben en mijn bordje altijd netjes leeg zal eten en op zal ruimen, hetgeen ik haar later op de avond ook diverse malen heb laten zien. Maar verder was ik welkom en uiteindelijk zijn we goede vrienden geworden... denk ik..

    Vanwege de nogal matte sfeer werd er in eerste instantie flink gekletst aan de bar, onder genot van wat drankjes en het regelmatig scannen van de dames die
    met de bekende zaadvragende ogen onze kant uit keken. Ik had niet willen weten wat er gebeurd was als de dames geen animatieverbod hadden gehad, ik geloof niet dat we er dan zonder kleerscheuren vanaf gekomen waren.... Maar nu stonden we veilig aan de bar, en konden ons moment rustig afwachten. Inmiddels was hasta la pasta ook gearriveerd en werden lustig allerlei ervaringen van de club en de dames met mij gedeeld. Ook nog kennis gemaakt met wat nieuwe beren waaronder lange-p, die inmiddels door vele ijsberen op het forum gemotiveerd was om vooral verder te schrijven, hetgeen ik hem nu ook nog eens op het hart heb gedrukt.

    Achter mij ging een dame aan de bar zitten en op een gegeven moment voelde ik iets kriebelen en kreeg ik een gratis nekmassage. Even omgekeken in een paar
    mooie ogen en een supervriendelijk snoetje... waarna ze zich voorstelde als Michaela (ik hoop dat ik het goed schrijf). Echter toch nog het gesprek afgerond en toen ik daarna omkeek was ze weg ... damn... Echter, een tijdje later kwam ze weer naast me zitten, keek me indringend aan en vroeg me, na de
    gebruikelijke kennismakingsrituelen, wat ik ging doen. Voordat ik kon antwoorden gaf ze aan dat ze op een bankje wilde gaan zitten en dat liever niet alleen
    deed maar liever samen met mij. Nu ben ik de kwaadste niet en een dame in nood (of eenzaamheid) bied ik graag een helpende hand (en vaak nog meer). Blijkbaar was die nood bij haar hoog want ik zat nog niet en ik voelde iets nats in mijn mond, waarvan ik zeker wist dat het niet mijn eigen tong was. Dat beviel
    zodanig goed dat ik het maar liet gebeuren, behoorlijk lang en behoorlijk intensief, zonder dat er een kamervraag werd gesteld. Of de dames altijd zo veel tijd aan presales spenderen weet ik niet, het kan goed zijn geweest omdat er maar weinig mannen waren en er dus voldoende tijd was om aan de wel aanwezige
    mannen te besteden, maar mij hoorde je niet klagen... Op een gegeven moment wilde ik deze zwoele zoenster nader leren kennen en heb ik gevraagd of we ons
    naar een privé vertrek konden terugtrekken, waarop ze gelukkig bevestigend antwoorde en een sleutel ging halen. Voor een eerste keer neem ik weinig risico en
    dus gaf ik op haar vraag hoe lang ik wilde blijven aan dat we maar eens met een half uur moesten beginnen. Een heerlijk halfuur, mag ik wel zeggen!

    Ze had binnen no time mijn gevoelige plekjes gevonden en concentreerde zich daar tussen het heftige zoenen afwisselend op... het hele repertoire passeerde de
    revue en een half uur later stond ik enigszins bedeesd weer aan de bar... en wist niet zo goed wat hier nou was gebeurd... Pfff... mijn eerste keer in een voor mij nieuwe club en dan zo prettig verrast met een eerste kamergang, die ook nog eens niet een uur of langer had geduurd? Dat vroeg om een toast en dus gaf ik maar een rondje (Frei)bier aan de makkers die op dat moment niet zelf ergens op een speelkamer zaten... het kon er vandaag makkelijk vanaf...

    Eerst maar eens een saunaatje nemen, afkoelen, hapje eten, biertje drinken en wat je zo allemaal nog meer in een saunaclub kunt doen buiten de erotisch getinte activiteiten. De dames waren allemaal redelijk tot goed toegankelijk, wellicht wederom veroorzaakt door het lage aantal mannen dat aanwezig waren, dus dat is altijd een prima sfeer om bij een eerste bezoek meteen wat dames te leren kennen. De sfeer was op zich goed, er werd hier en daar wat gedold en gegrapt en daar uit volgend ook gekamerd...

    Inmiddels was collega GolfPik ook gearriveerd en werd hij met liefde (nou ja) in de groep mannen opgenomen. Wie ook tegen 18:00 uur arriveerde was de Nederlandse barjuffrouw Sharon waar we een ontzettende lol mee hebben gehad. De hele avond had ze regelmatig tijd voor een praatje en een dolletje, zo vroeg ze ronduit wat wij nou eigenlijk op een kamer deden en wat we daarvoor moesten betalen. Het voorstel om dat in de praktijk duidelijk te maken (zeg maar een "hands-on workshop") werd helaas afgewezen maar wie weet, zeg nooit nooit...

    Toen ik van het restaurant terug kwam zag ik Michaela in zo'n overdekte zit/ligkorf zitten en wenkte ze me om naar haar toe te komen. Ik dacht nog, ach ja, een kusje kan geen kwaad maar madam meende weer mijn amandelen te moeten inspecteren en ik was weer meteen verkocht. Even later lagen we in die mand flink te bekken en nog even later lag ik weer met haar op een kamer... Zoals zo vaak is een tweede sessie altijd een stuk beter als de eerste en zo ook ging het in dit geval. Was ze bij onze eerste "ontmoeting" redelijk vochtig geweest, nu kon ik er bijna een teiltje onder zetten... Grappig hoe dat werkt... maar des te geiler ik daar van wordt. Logischerwijs heb ik deze keer meer tijd genomen en het rustiger aan gedaan want hier wilde ik toch wel even van genieten... en zo kwam ik op een kamertijd die al meer vanzelfsprekend bij mij past, namelijk 1:20 uur. Nog heter, spetterender, meer teasen en vooral veel concentratie op mijn gevoelige snaren, deze dame wist wat ze deed en kon er zelf ook behoorlijk van genieten. Normaal geniet ik met mijn ogen dicht maar hier wilde ik ze zo
    veel mogelijk openhouden om in haar mooie ogen en glimlach te kunnen verdrinken ... Dit sprookje mocht niet te snel over zijn, want ik wilde eigenlijk nog best wel lang en gelukkig doorneuken...

    De avond werd langer en langer en ik merkte plots dat mijn collega's Knaktuut en Eddy_V al vertrokken waren toen ik van mijn kamertje met Michaela terug kwam. Wat jammer nou, maar tegelijkertijd werd hun afwezigheid gecompenseerd door een verhoging van de partysfeer doordat dames begonnen te dansen en er duidelijk meer leven in de brouwerij kwam. Overigens was er absoluut geen verband tussen beide gebeurtenissen, dus des te jammer dat mijn twee collega's dit moesten missen. Een groep dames, onder leiding van Melanie (die ik nog van haar HP tijd ken), dronken gretig glaasjes Jägermeister en de gevolgen hiervan waren vrijwel direct zichtbaar. Een van de gasten had de schoenen van een dame aangetrokken en een aantal dames hebben hem toen verder "aangekleed" met een jurkje, wat lippenstift en zo meer. Echter, echt verbaasd was ik toch wel toen deze heer het klaarspeelde om tot aan het plafond in de danspaal te klimmen en daar op zijn gemak in te blijven zitten.... De dames dansten, lachten, maakten gekkigheid en kwamen ook spontaan bij ons en andere heren staan om het gezellig te maken. Zo kwam op een gegeven moment ook Michaela weer bij ons staan, beetje schuifelen, dansje doen, mij meetrekken, tegen me aan rijden, nou ja, need I say more...? Hup, voor een derde sessie de kamer op, nog maar eens checken of ik de eerste twee keer echt niet gedroomd had... En nee, dat bleek niet zo te zijn... Deze keer zodanig opgegeild dat ik na 20 minuten klaar was, echter niet minder tevreden of bevredigd...

    Inmiddels was Golfpik met Nina weg geweest en kwam hij uiterst tevreden terug van zijn kamertje. Nina had de hele avond ook naar mij liggen lonken (en waarschijnlijk ook de rest van het gezelschap) en was niet vies van af en toe eens onder mijn handdoek checken wat de "stand" van zaken was. Daarbij tevreden en geil lachend proberen om me een tongzoen te verkopen, hetgeen ik meerdere keren met succes kon afslaan, niet omdat ik dat wilde maar omdat ik zelf vind dat dat de grens is waarop je toch wel enigszins tot een kamertje verplicht bent... Van de andere kant intrigeerde ze me wel en bleef ze toch een hele tijd met Golfpik en mij staan flirten... Ik denk dan ook dat ze op twee paarden wilde gokken (wat een grappig spreekwoord in deze context) en het was haar met Golfpik ook bijna gelukt.. Zelf was ik voor mijn gevoel behoorlijk gesloopt van de drie kamers met Michaela en dat gaf ik haar ook aan, maar mevrouw bleef aandringen en gooide alles in de strijd om me tot een kamertje te verleiden... en zoals bekend wint de aanhouder altijd...

    Een geheel onverwachte wending, want hoewel Nina er (zoals verwacht) geen yoghurt meer uit kreeg gezogen, getrokken, geneukt en wat ze zoals nog meer geprobeerd heeft, ik heb er wel degelijk van genoten. Wat een geile doos is die Nina... en wat ging ze helemaal los... Ik kreeg zelfs het idee dat zij op gegeven moment nog meer genoot van mij dan andersom, want ze was behoorlijk teleurgesteld toen ik na 1:20 uur de sessie beëindigde (voordat ze mijn lul er in haar verwoede pogingen bijna van af trok)... Super sessie dus, zeker voor herhaling vatbaar!

    Toen ik uiteindelijk met Nina van kamer af kwam, stond ik in een bijna lege club. Ik had in de loop van de avond totaal niet doorgehad dat de tijd zo snel om vloog en dat het nu opeens al 4:55 uur was! Ik vind dat je dan met recht mag zeggen dat dit een van de gezelligste clubs van NRW is, misschien wel DE gezelligste... maar dat moet ik nog evalueren met wat meer bezoekjes...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. Onderstaande 22 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic ( 6 maart 2015),Bluebear ( 5 maart 2015),Cat ( 6 maart 2015),Eddy_V ( 6 maart 2015),Elmo3108 ( 6 maart 2015),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 maart 2015),hansdordt ( 6 maart 2015),hasta la pasta ( 6 maart 2015),KanariePiet ( 6 maart 2015),Kwant ( 5 maart 2015),Laatbloeier ( 9 maart 2015),lange plank ( 6 maart 2015),Liefhebberrob24 ( 6 maart 2015),MiniME ( 6 maart 2015),Mistralwind ( 5 maart 2015),Mr Pussy ( 6 maart 2015),Peppino ( 6 maart 2015),Piet Plezier ( 6 maart 2015),Sjeufke ( 6 maart 2015),Tony M ( 7 maart 2015),Wentelt Eefje ( 6 maart 2015),Wijze grijze ( 5 maart 2015)

  36. #621
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    gisteren even met BP naar GOCH geweest.
    Het was wat ik hoopte lekker rustig.
    20 vrouwen 5 beren dus de keuze was reuze.
    3 keer gekamerd Adelina Maja en Madelina.
    3 goede kamergangen.
    Het eten was gewoon niets aparts gewoon lekker.
    Even met Ulla en haar man naar RTL 2 zitten kijken.
    En dat is leuk want Ulla wist ons mooi alles te vertellen.
    Het was een leuk rustig avondje.
    De zak leeg en de knip leeg.
    Vanavond maar weer eens kijken wat het is.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  37. Onderstaande 4 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic ( 6 maart 2015),lange plank ( 6 maart 2015),Peppino ( 6 maart 2015),Sjeufke ( 6 maart 2015)

  38. #622
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Eigenlijk pas net thuis van een heel relaxt bezoekje aan van Goch. Er waren weinig beren, en best wel veel meiden. Paula was er niet, helaas. Zij was ziek. Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met het nieuwe kniptang systeem voor de drankjes. Of het nou efficiënt is, ik weet het niet.
    Dan maar eens een beetje naar de kamer. De eerste kamergang was met Maja. Daar was ik een paar maanden gleden ook al eens mee geweest, en ik vond er toen niet zoveel aan. Dat was nu wel anders: ze had er zin in, zoende al goed op de bank en zat niet gelijk te zeuren over de sleutel. Op de kamer was het echt goed: heel lekker pijpen en zoenen, heel rustig. Daarna prima geneukt in missio. we werden er alletwee blijven. Zo'n eerste keer is 20 minuten eigenlijk wel genoeg. Na de kanergang het gebruikelijke ritueel: beetje eten, beetje naar de sauna en daarna eens rondkijken met wie de volgende kamergang een idee zou zijn.
    Het werd Raiza. Mooie vrouw om te zien, ik had haar nog niet eerder opgemerkt. Ik ben altijd wat terughouden met mooie vrouwen: vaak is de service minder goed. Nou, daar was bij Raiza geen sprake van. Ze zoent heel zacht en met meer gevoel dan gebruikelijk is. Ik werd er vreselijk geil van. Op de kamer ging het feestje door`: heel lekker zoenen en pijpen en in heb haar gebeft tot ze klaar kwam. Toch altijd weer mooi om te zien. Nog even over het werk in van Goch gepraat en eigenlijk beviel het haar wel op dit moment. Heel tevreden verlieten wij de lammer precies na 30 minuten. Weer een saunaatje gedaan en mij erover verbaasd dat het zo rustig bleef.
    Ik twijfelde over een derde kamergang. Maar ik had al een paar keer zitten kijken naar Adeline. En ik besloot mijn kans te wagen. Het was de minste sessie van de dag. Ik heb bij haar naam de recensie geschreven. Ik was wederom maar 20 minuten met haar op de kamer geweest en ik betaalde met 50 euro. Ik kreeg keurig 15 euro van haar terug. Ik besloot die 15 euro in één van de fruitautomaten te gooien. Het was kennelijk my lucky day: na 5 minuten liet ik de automaat 200 euro uitbetalen. Het was een gratis bezoek vandaag.

  39. Onderstaande 11 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic ( 6 maart 2015),Cat ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 6 maart 2015),Elmo3108 ( 6 maart 2015),Golfpik ( 6 maart 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),hasta la pasta ( 6 maart 2015),licky luke ( 6 maart 2015),Liefje ( 7 maart 2015),Piet Plezier ( 6 maart 2015),Tony M ( 7 maart 2015)

  40. #623
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    LL : misschien snap je nu wat beter dat ik wat teleurgesteld Sixsens en Babylon en Magnum verliet.....................

  41. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 6 maart 2015),Piet Plezier ( 6 maart 2015)

  42. #624
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    LL : misschien snap je nu wat beter dat ik wat teleurgesteld Sixsens en Babylon en Magnum verliet.....................
    Nope, helaas niet....
    Maar ik hoor graag je toelichting als ik je weer eens ergens tegenkom (was alweer lang geleden kerel)!

    Ik ben gewoon breed georiënteerd en heb nog nooit teleurgesteld Sixsens en Babylon verlaten... en van Goch lijkt gewoon een extra club waar ik mijn draai prima kan vinden! Nadeel is dat ik in al die clubs gewoonweg veel te graag kom (letterlijk en figuurlijk) en soms maar moeilijk een keuze kan maken...

    Elk voordeel heeft zijn nadeel (en vice versa)...

    N.B. Magnum kan ik niks van zeggen, daar was ik (nog) niet...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  43. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 maart 2015),hasta la pasta ( 7 maart 2015),Peppino ( 8 maart 2015),Sjeufke ( 7 maart 2015)

  44. #625
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard avond/nacht bezoek van Goch

    Het valt voor mij niet mee om een avond/nacht bezoek te plannen in v Goch maar gister avond ging het dan toch lukken.

    Om 11 uur de bolide recht voor de deur geparkeerd, nog een beetje rommelen ( slippertjes zoeken) aan de andere kant van de auto en toen naar binnen.....daar stond Brigitta al, had alles gezien op de monitor en wilde weten wat ik aan de rechtse kant van de auto aan het doen was....enigste wat ik dacht is...die auto staat daar veilig, dat beeldscherm wordt goed in de gaten gehouden.

    FF naar het restaurant, daar stond Mia...aardige meid dus ff praatje met haar...toen kwam Karina binnen.. zag me, maar was eigenlijk liever omgedraaid, ik vroeg ze op de man af wie dat had gezegd van die 45 minuten..stotterend zocht ze naar antwoorden en toen kwam er weer zo'n kletsverhaal....ze moet maar zien heb haar de rest van de avond geen blik meer gegund.

    Swetlana dringde zich al snel op bij de bar...ja die had ik al een keer of 8 links laten liggen....dus ik koos snel eieren voor mijn geld en ging aan de wandel...in gesprek geraakt met een iets wat vollere dame met prachtige borsten in oranje lingerie..altijd de donkere haren opgestoken..spreekt goed duits en is eigenlijk super aardig, complimenten over mijn haren, ogen...jaja.....ik weet het allemaal wel..mijn geld... dat is wat telt.

    Dan is er PANIEK....1 van de dames is flauwgevallen maar ik zie al dat mensen haar op de bank hebben gelegd met haar benen omhoog....alle dames vliegen erop af en zo raak ik eigenlijk "uit" gesprek met deze dame waar ik de naam niet van weet ( misschien Anna, maar dat weet ik echt niet meer), weet misschien iemand wie ik bedoel? Loopt altijd op hele hoge hakken en altijd in oranje lingerie, (te)klein stringetje en flinke boezem, bedekt met oranje BH...hoor het graag

    Dan moet ik weer bij Brigitta komen, zit samen met die knappeblonde op de bank ( volgens mij Pia), ze beginnen over Hollandse housefeesten en disco's...ja mooi.... maar daar kwam ik niet voor.
    Langzaam verleg ik mijn werkterrein naar Monica...half uurtje op de seats in de relaxe ruimte en dan naar de kamer...ik kan er kort over zijn...de kilk is er en alles wat Eddy V en nu ook weer Scrotum beschrijven klopt 200%, ik vindt het een toppertje!

    Wat ik wel irritant vind is dat er een "babyface beveiliger" met opgepompte spinazie armen doelloos door de club rondloopt, is dat nou echt nodig?? Indruk maken op mij doet hij zeker niet!

  45. Onderstaande 9 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic ( 8 maart 2015),Cat ( 7 maart 2015),Eddy_V ( 7 maart 2015),fervent ( 7 maart 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),hasta la pasta ( 7 maart 2015),licky luke ( 7 maart 2015),Piet Plezier ( 7 maart 2015),Scrotum ( 7 maart 2015)

 

 
Pagina 25 van 107 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

  Living Room 468*60