Pagina 1 van 107 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2654
  1. #1
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Van Goch (Goch), Algemeen

    Vlgs duitse fora is er een nieuwe club in aanbouw aldaar. Wie weet meer?
    www.fkk-vangoch.de

    Voor mij maar 5 kwartier rijden:D

  2. #2
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Goedenavond,
    Gisteren mijn eerste stappen op het FKK saunaclub gebeuren gezet en dat was dus hier in Goch.

    Ondanks dat dit als ik zo hier de beschrijvingen van de diverse clubs lees dan is VanGoch een van de minst luxe clubs in Duitsland ik vond het toch niet echt tegenvallen
    goed het welness gebeuren is niet veel maar de dames vergoeden veel ik ben alleen maar gewend aan de diverse privehuizen in Amersfoort die zijn trouwnes best wel goed hoor maar de staat van kleding(eigenlijk ontkleding) waarin de dames hier rond lopen is toch wel verbluffend zeker als je b.v. een geheel naakte Nikki ineens voor bij ziet lopen dan is het toch wel even slikken zo van ooeps.

    Al met al heb ik een goede 5 uur doorgebracht in VanGoch met 2 hele goede kamergangen en 1 redelijke, ja mij gaan ze wel terug zien in de FKK clubs al denk ik erover om volgende keer eens naar schuttorf af te reizen is voor mij maar 20 km verder.

    Groetjes Jos

  3. Onderstaande 5 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl ( 4 juli 2014),haantje (22 september 2017),Lesyeux ( 8 juli 2014),Opa57 ( 7 juli 2014),pcenter ( 8 juli 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Uit betrouwbare bron vernomen dat de Line up de afgelopen dagen weer prima in orde was...dagelijks tussen de 10 en 15 dames.
    De vaste kern met oa de strakke jongedames Galina, Melanie, Samantha en Sara (what you give is what you get), de wat vollere dames Maria, Vesselina en Peppi en dames waarvan mij de naam niet doorgegeven is.
    Ook een aantal nieuwe meisjes die sinds enkele dagen of weken aanwezig zijn, waaronder 2 blondines met volle bepakking, maar van ik helaas ook de namen (nog) niet weet, maar de eerste zou Hannie kunnen zijn.
    1e vrij lange meid, slank/normaal postuur, met lang blond jaar en prachtige borsten, die zij trots topless toont. Komt over als een Poolse, maar is ook vanuit de Balkan. Uitstraling doet aan Jasmin denken, een beetje arrogant cq verlegen maar op de kamer zou dat wel eens een verrassing kunnen worden.
    2e een wat vollere dame, eigenlijk gewoon slank/normaal, maar ik vergelijk haar dan met die ultra slanke poppetjes. Lang krullend blond haar en een stevige c-cup
    (gezamenlijk douchen heeft zo z'n voordelen). Ook hiervan (nog) geen nog naam, maar zij is niet te missen. Een erg vriendelijk uiterlijk met verleidelijke glimlach (heb ik mij laten vertellen..!).

    Deze info allemaal zonder dat ik mijn hand ervoor in het vuur wil steken, want ik ben er natuurlijk niet zelf geweest 😁

    De verbouwing vordert als een Poolse landdag, maar dat zal niemand verbazen. Opening in september, maar als het december wordt zou het mij ook niet verbazen. Een buitenzwembad zal er dit jaar niet meer komen 😞
    En Garde

  5. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (11 juli 2014),gignnl (11 juli 2014),Lesyeux (13 juli 2014),pcenter (15 juli 2014),Peppino (11 juli 2014),phoenix (11 juli 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    In Goch is er meestal keuze genoeg !

  7. #5
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    bedoelt EDDY V dat ook de kleine vollere ( stevige achterwerk ) Maria weer terug is van weggeweest?

  8. #6
    Geregistreerd
    29 januari 2014
    Last Online
    5 maart 2021 @ 07:54
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Nee, bedoelt de Maria die op de site staat. Een hele leuke meid overigens

  9. #7
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Hallo, op de site staat die andere Maria ook nog steeds op! En hoe!!! Maar dan moet je even naar beneden scrollen. Is jammer dat ze de foto's van vrouwen, die er niet meer werken, niet gewoon verwijderen. Zelfs die kleine Piccolina, die overal voor in was, staat er nog op. Nou die is al meer dan 1 jaar weg. Zou graag weten welke dames er nu werken, welke qua diensteverlening op de kamer net zo ver zouden gaan, als deze 2 genoemde dame's, en bedoel ik met name het nzc.

  10. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paco07 Bekijk bericht
    Nee, bedoelt de Maria die op de site staat. Een hele leuke meid overigens
    Je kunt misschien gedachten lezen zodat je namens mij antwoord ;-)
    Maar je hebt gelijk en die andere is al een tijdje niet meer gesignaleerd. Is wellicht aan de slanke lijn aan het werken 😁
    En Garde

  11. #9
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard 2 daags bezoek

    Afgelopen maandag en dinsdag maar even naar van Goch geweest. Maandag was het gezellig met Barbara achter de Theke, paar Nederlandse ijsberen ontmoet, wat lol maken en natuurlijk ervaringen uitwisselen Ben benieuwd hoe die 2 naar huis zijn gekomen want ze waren op het fietske en ze hadden er al goed wat achter hun kiezen zitten

    Maandag geen van mijn vaste dames aanwezig, dus met Georginia buiten op het terras beland, zij bij mij op schoot en zeker 45 min zitten kletsen en TZ, ik uiteindelijk maar gezegd dat we naar de kamer gingen.
    Eerste keer met haar was goed maar niet super, vandaag toch anders, de klik was beter en er volgde een echte GFE, kosten 50 euro en 10 fooi.

    Dinsdag wat drukker met de dames, weer geen van mijn vaste dames, dan zie ik een mooie dame lopen met de borsten bloot, niet naturel, maar zien er prima uit, ik vraag aan een andere badgast die aan de bar zit wie dat is, zijn antwoord: "Ellen"
    Nondeju, nou snap ik waarom er zoveel over geschreven is, ziet er super uit, maar een kans krijg ik niet, ze kruipt denk met een bekende aan de bar, na 2 min zie ik ze al TZ aan de bar zitten......heb ik weer
    Georginia zat al te wachten in het bankje, iets anders spectaculair zag ik niet dus ik speelde op safe en ben naast haar gaan zitten, na 20 min naar de kamer, sex was goed, half uurtje en lekker klaargekomen in haar mondje, kosten totaal 70 eurootjes 50 + 20 voor totaal, vandaag geen fooi want dit kon toch wel eens de laatse keer geweest zijn met deze Roemeense...

  12. Onderstaande 4 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (18 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),Peppino (20 juli 2014),Rezaes (20 juli 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Zaterdag 12 juli ook weer van 8uur 's avonds tot 5uur in de morgen bij haar geweest............
    Gisteravond dacht ik weer op herhaling te gaan krijg ik van Nora de boodschap : Deine Traumfrau ist nicht da !
    Heeft ze weer mot gehad en is opgestapt..................
    Gvd. wat moet ik dan hier ? Vrouwen genoeg,ja dat klopt,in alle uitvoeringen.
    Nou maar het beste er van zien te maken dan........het Roemeense meisje waar ik twee weken geleden even mee gesproken
    had kwam gelijk in m'n gedachten op:Ina.
    Na een uurtje rondhangen (was er behoorlijk benauwd)bij haar op 't bankje plaats genomen.
    Al snel begon ze met tongzoenen op een overtuigende manier,goed begin !
    Drankje aangeboden en naar een half uurtje 'n kamer opgezocht,dat meisje doet echt goed haar best en is voor alles in.
    Na een uurtje was het mooi geweest en zijn we gaan douchen,daar begon gelijk Peppi weer door m'n hoofd te spoken.........
    Eerst maar wat eten,was niet veel bijzonders maar als je hongerig bent is het al gauw goed.
    Eigenlijk had ik niet veel zin meer,even buiten gezeten met 'n paar bekende beren maar ik was met m'n gedachten
    constant maar bij een ding..........
    Maar weer naar binnen,paar biertjes,bankje hangen,deze avond kon niemand voor mij nog redden.......
    Paar meiden probeerden het wel om mij uit m'n dip te krijgen door te proberen me aan het dansen te krijgen.
    Ik had er echt geen zin in ! Een kwam er op de knieën voor me liggen:bitte...bitte mach es für Mich.....
    Toch gezwicht en het luchtte inderdaad wat op,toen kwam de truuk :mijn hand werd in de hand van een andere dame geduwd.....
    Dat bleek dan Janette te zijn,Turkse,blond ,aan de stevige kant wel een heel mooi (nippig) kopje.
    Na het dansen op het bankje natuurlijk,wat kussen,cocktailtje en ja hoor naar de kamer !
    Kussen matig,pijpen redelijk,neuken goed maar wel in de positie die zij wil.....beetje dominant komt ze wel over.
    Nou zit ik daar niet zo mee en ze is toch wel een knuffelbeest,over en weer nog gemasseerd en er was alweer anderhalf uur voorbij !
    Ze heeft me ook nog wel wat verteld wat er weer gebeurd was met Peppi maar verder wist ze er ook niks van.
    Iets na vijven afscheid genomen en in gedachten verzonken naar huis gereden,waarom zit ik toch zo vast aan die Peppi ?
    Zag trouwens op de site dat er nieuwe foto's van haar op staan,zal ik het daar voorlopig even mee moeten doen......

  14. Onderstaande 9 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 juli 2014),Eddy_V (20 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (21 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),hasta la pasta (21 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),pcenter (21 juli 2014),Sjeufke (21 juli 2014),Tony M (22 juli 2014)

  15. #11
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Zij moet toch wel iets kunnen, wat andere vrouwen niet kunnen? Voor mij is terugkeer/herhaling een verschijnsel, indien de dame op de kamer verdergaat met mij, waar andere dames ophouden, zoals bepaalde handelingen zonder condoom, gecombineerd met een fantastische GFE. Maar wat deze Peppie kan, voor Peppino???

  16. Onderstaande leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (23 juli 2014)

  17. #12
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Zij moet toch wel iets kunnen, wat andere vrouwen niet kunnen? Maar wat deze Peppie kan, voor Peppino???
    Een rustpunt in deze hectische wereld
    En Garde

  18. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014),Peppino (21 juli 2014)

  19. #13
    Geregistreerd
    29 januari 2014
    Last Online
    5 maart 2021 @ 07:54
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ik snap Peppino wel een beetje. Ik herken zijn gedrag in mijn behoefte aan Ramona. Helaas is zij echter sinds december vorig jaar ook met de noorderzon vertrokken

  20. Onderstaande leden hebben paco07 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (22 juli 2014)

  21. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paco07 Bekijk bericht
    Ik snap Peppino wel een beetje. Ik herken zijn gedrag in mijn behoefte aan Ramona. Helaas is zij echter sinds december vorig jaar ook met de noorderzon vertrokken
    In Goch willen ze het jou misschien niet vertellen, maar Ramona is (samen met Jasmin) verhuisd naar Yin Yang (zie de diverse berichten onder YY).
    Onlangs zag en sprak ik haar nog. Zij zag er goed uit en het bevalt hun beide erg goed. Geen vervelende regeltjes, afgepaste hoeveelheid broodjes en andere beperkingen die de dames in Goch opgelegd krijgen.
    Dus....op naar Roermond en veel plezier met haar ! 😊
    En Garde

  22. #15
    Geregistreerd
    29 januari 2014
    Last Online
    5 maart 2021 @ 07:54
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Dat is goed nieuws!!!!!!! Morgen meteen er naar toe en maar hopen dat ze er is

  23. #16
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paco07 Bekijk bericht
    Dat is goed nieuws!!!!!!! Morgen meteen er naar toe en maar hopen dat ze er is
    VERGISSING MBT NAAM RAMONA:
    ik heb geschreven dat SIMONA en Jasmin naar YY verhuisd zijn en dat is ook zo.

    Maar...ik lees nu mijn vergissing omdat paco07 het over RAMONA had!
    Tja...ze lijken allemaal ook zoveel op elkaar ;-)
    Excuses voor de verwarring.
    En Garde

  24. #17
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paco07 Bekijk bericht
    Ik snap Peppino wel een beetje. Ik herken zijn gedrag in mijn behoefte aan Ramona. Helaas is zij echter sinds december vorig jaar ook met de noorderzon vertrokken
    Ik had jouw al eens een P.M. gestuurd en denk dat het werkelijk zo is....................

  25. #18
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.029
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard Vrijkaart verslag

    Na wat persoonlijke droefenis, werkstress achter de rug en nog in het verschiet, besloot ik na thuiskomst op vrijdagmiddag meteen door te rijden naar Goch. Ik had mijn vrijkaartje (met dank aan Wilem2!) willen bewaren tot de nieuwbouw geopend zou zijn, maar toen ik ergens las dat dit nog wel even zou kunnen duren dacht ik: gaan met die banaan, gewoon afleiding zoeken in het gezelschap van mooie vrouwen, desnoods op een bankje zitten staren naar mooie billen en borsten.

    Rond zessen kwam ik aan en in de gauwigheid zag ik in ieder geval een aantal bekenden: Galina, Anni, Olivia, Nikki, en Sara. Er waren weinig ijsberen en zeker vijftien tot twintig dames aanwezig, waarvan een aantal topless met hun juweeltjes pronkten. Zoals Nikki, Sara en Sissi, die het als centerfold niet slecht zou doen… Er liep ook een schoonheid rond (Brigitte?) met een roze niemendalletje zonder slipje, met mooi zicht op haar heerlijke billen en prachtige poes. Genoeg om de ogen en andere lichaamsdelen de kost te geven, dus…. Hoewel de aanblik van zoveel rondhangende schoonheden op dat moment ook wel iets troosteloos had…

    Om de natuur te helpen heb ik een blauw pilletje geslikt, heb een douche genomen en ben eerst lekker naar de sauna gegaan. Op het terrasje achter stond een opblaaszwembad, dat prima als afkoelend dompelbad dienst deed. Na de rustpauze was het tijd voor een hapje eten, tevens gelegenheid om nog eens goed rond te kijken.

    Bij een eerder bezoek, begin juli, had ik heerlijke opeenvolgende sessies gehad met Anni en Galina, en daarbij kwam na afloop het plan naar voren om een volgende keer een trio te proberen. Toen ik beide dames op de bank aantrof ben ik er dan ook maar meteen tussen gaan zitten. Het trio was echter geen succes. Anni maakte wat veel fake steungeluiden en drong zich op voor een befbeurt, waarna zoenen met Galina niet meer mogelijk bleek… Ik heb het bij een half uurtje gelaten en weet weer dat ik het voortaan beter bij de één op één sessies kan houden.
    Zoals bijvoorbeeld met Olivia… bij binnenkomst had ze al oogcontact met me gemaakt en toen ik in de sauna zat, deed ze de deur even open om me ook echt gedag te zeggen. Verslag over het verdere verloop van de avond is bij haar topic te vinden…

    Rond vieren werd in de bar door de dames driftig gedanst en met de schaarse kleding was dat een lust voor het oog. Toen ik uiteindelijke tegen sluitingstijd weg ging was de vraag vanachter de theke: “ga je ons al verlaten?”…
    Het was een onverwacht lang, duur (gedekt door de erfenis...) en zeer bevredigend bezoek aan Van Goch, waardoor zelfs de toppositie van Sixsens op mijn favorietenlijstje even serieus in gevaar is… Zeker als waar is wat Olivia mij meldde, namelijk dat de nieuwbouw volgende week open gaat, zal een volgende rit waarschijnlijk naar Goch en niet naar Vaals zijn…

  26. Onderstaande 12 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),Cat (27 juli 2014),Eddy_V (26 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (26 juli 2014),gignnl (26 juli 2014),hasta la pasta (27 juli 2014),MiniME (26 juli 2014),Opa57 (26 juli 2014),Peppino (26 juli 2014),Tony M (27 juli 2014),Wentelt Eefje (26 juli 2014),Willi69 (26 juli 2014)

  27. #19
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Ik vond het afgelopen vrijdag na een hectische werkweek weer eens tijd om Van Goch te bezoeken. Toen ik thuis kwam had ik nog totaal geen goesting om de voiture te pakken en de rit naar Goch te maken, eigenlijk te moe en ook nog eters op zaterdag op bezoek. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus om een uurtje of 8 zat ik in de auto op weg naar dit prettige lustoord.

    Na mijn binnenkomst besloot ik eerst een saunaronde te doen, alsof het nog niet warm genoeg was. Hierna heb ik even aan de bar gezeten en besloot om buiten bij de tafel te gaan zitten om hier een praatje te maken met Maria, een Bulgaars/Turkse 30-er, en met een Nederlandse ijsbeer die ook nog niet zo lang binnen was. Ik merkte dat ik nog niet toe was aan een kamergang ondanks het vrouwelijke schoon dat ik op afstand door de ruimte zag paraderen. Goed, dan maar nog niet en lekker de tijd genomen om te chit-chatten met heren en dames die hier kwamen zitten om een peukje te roken. Na verloop van tijd kwam ook Brigitta er bij zitten en werd het nog best gezellig.

    Roger had ook voor versterking van de inwendige mens gezorgd en ook wat verse peperoni mee gegrilled met de kippetjes. Ik ben blij dat ik daar met mijn vingers afgebleven ben, want ik heb een aantal mensen jodelend van de scherpte zien rond stuiteren. Gelukkig werd er door Nora assistentie verleend voor o.a. Brigitta met een bakje yoghurt. Na hier nog een tijd gezeten te hebben, ben ik nogmaals de hitte van de sauna gaan opzoeken. Hierna maar weer eens aan de bar gaan zitten om te kijken hoe het met de lust tot seks zou zijn.

    Na een tijdje gezeten te hebben, zag ik Maria op een bankje zitten en ik besloot om hier maar eens naast te gaan zitten. Ik had al geruime tijd met haar zitten kletsen zonder enige aandrang van ons beider tot seks en was er achter gekomen dat ik haar een sympathieke dame vind. Nu ik naast haar op een bankje zat, nam het gesprek nu een andere, meer seksueel getinte wending. Het zoenen was lekker, mijn ervaring is dat het dan met de rest ook wel goed komt.

    Op de kamer was er van mijn gebrek aan lust niets meer te merken. Het blijft altijd een beetje aftasten als je voor het eerst met een nieuwe dame op de kamer bent. Misschien door de tijd die we al samen kletsend hadden doorgebracht, was er van terughoudendheid geen sprake en werd ik mede door het hele lekkere zoenen zo geil als boter, dit zou geen geen halfuur kamertje worden. . . Tijdens het eerdere gesprek dat we hadden, was me al duidelijk geworden dat Maria zeer hygiënisch is, mijn pik werd daarom zeer uitgebreid gepoetst voor de heerlijke pijpbeurt die ik mocht ondergaan. Na de orale revanche, is Maria op mij komen zitten om heerlijk rustig naar mijn hoogtepunt toe te werken. Ik had geen zin in uitstellende maatregelen en kwam heerlijk klaar. Na even wat uitgerust te hebben merkte ik dat ik nog voldoende geil was voor een tweede ronde. Uiteindelijk hebben we nog in allerlei gewone en ongewone standjes heerlijk liggen neuken.

    Na het afrekenen zijn we samen nog even buiten gaan zitten bij een groep Hollanders die ook waren aan komen waaien. Tot mijn grote verbazing bleek het inmiddels al tegen 3-en te zijn was het de hoogste tijd voor mij om weer huiswaarts te gaan. Een uur later lag ik uitgeteld in mijn nest. Ik kijk weer terug op een gezellige avond in Van Goch, op maar weer naar de volgende . . .
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 27 juli 2014 om 15:43
    Pluk de dag of een bloemetje

  28. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),biged (29 juli 2014),Cat (27 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (27 juli 2014),gignnl (27 juli 2014),Lesyeux (27 juli 2014),licky luke (27 juli 2014),Oudebelg (27 juli 2014),Peppino (27 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014),Wijze grijze (27 juli 2014)

  29. #20
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag even een bliksembezoek gebracht aan van Goch, niet druk met heren wel al mijn favorieten aanwezig: Larissa, Swetlana, Brigitta en Georgiana.
    Bij het afrekenen bij Barbara kwam Larissa al aan "gevlogen" en ik werdt uitbundig begroet en gekust. Dus omkleden en daarna kreeg ik eigenlijk geen kans meer om bij Swetlana of Georgiana te komen, werdt direckt door Larissa ontvoerd naar buiten, bijkletsen over de vakantie etc. na 10 min. komt Brigitta er ook bij zitten, begint tegen mij te vertellen over Nederland en wat ze daar het afgelopen weekend gedaan heeft, leuke meid...altijd spontaan en open tegen mij, terwijl ik ooit nog maar 1 keer met haar naar de kamer ben geweest...dat siert haar...heb ik haar ook verteld.
    Uiteindelijk maar met Larissa naar de kamer, sex zoals gewoonlijk, zij komt meerdere malen schockend klaar en ik ook na een half uurtje, 50 eurootjes en 10 fooi, ja die Larissa weet je wel van je poen af te helpen als je niet oplet.
    Bij het douchen kom ik Swetlana tegen, ze zegt geen woord, is duidelijk pised dat ik met Larissa naar de kamer ben geweest, erg triest...
    Ook Georgiana zegt niet veel meer, maar krijgt eigenlijk ook geen kans, want na het douchen eet ik buiten nog een hapje en Larissa zit al weer op mijn schoot, na 10 min moet ik toch echt vertrekken en ga me aankleden dan komt Georgiana toch nog even de kleedkamer in en zegt wat heel liefs in mijn oor....ja die Georgina...het blijft een schatje!!

  30. Onderstaande 2 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (31 juli 2014),Peppino ( 4 augustus 2014)

  31. #21
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Na enkele weken achterelkaar zo'n 2 of 3 keer per week de sauna paradijsjes bezocht te hebben toch maar even aan de handrem getrokken, maar na iets meer dan 3 weken "pauze" was het weer tijd voor Van Goch. Na binnenkomst meteen begroet zoals altijd door Nicky en later door Brigitta. Leuk om te zien dat als wanneer de deurbel gaat alle kopjes van de dames naar het TV schermpje van de beveiliging gaan om te zien of hun vaste "slachtoffer" in aantocht is. Voor mijn gevoel waren er meer dames als anders, maar dat zou ook kunnen omdat het vrijdag was. Ook waren er veel nieuwe gezichten, maar het scheelt natuurlijk ook dat de "pauze" deze keer iets langer was.

    De verbouwing was uiteraard nog niet klaar, maar wel was te zien dat het begon op te schieten. Het industrieterrein is natuurlijk niet echt de plek om er een paradijsje van te maken, maar het buitengedeelte zag er veelbelovend uit (helaas geen zwembad). Wel lekker dat je straks wat bewegingsvrijheid hebt, nu is het vaak dat iedereen alleen maar in het bargedeelte blijft en elkaar op de vingers zit te kijken.

    Kamersessies gehad met Nicky en Vicky (niet bewust op rijm gekozen) en omdat ik het niet laten kon een 3e kamergang met Lara (later meer)

  32. Onderstaande 6 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 2 augustus 2014),hasta la pasta ( 3 augustus 2014),Opa57 ( 2 augustus 2014),Oudebelg ( 2 augustus 2014),Peppino ( 4 augustus 2014),Piet Plezier ( 2 augustus 2014)

  33. #22
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    gisteren voor de verandering maar is weer een keer na Goch gereden ,ik had er zin in. de pleuro's zaten te springen in me broekzak.ik was wel wat moe een nachtje van te voren doorgehaald in villa marisol verslagje volgt later.

    geparkeerd me bedje opgemaakt in de auto en naar de bel bij de voordeur. ding dong en de deur was los duwen en naar binnen. Nicky ziet me en vliegt me in de armen, en lebberd me klein kupke efkus af. die Nicky is echt een lieve meid. Nora kom op me af en geeft me 3 welkomst kusjes is trouwens ook een schat van een meid.

    Ulla stond ook achter de balie en vroeg hoe het met me was. ze zegt Piet ik heb goed nieuws,alles is zo goed als klaar,ze komen aankomende week alles keuren van de gemeente en de brandweer. en dan wil ik zaterdag 16 augustus een hele grote party houden hier,ze was nu aan het kijken hoe ze de party verder gaat invullen. en dat word dan hier op het forum bekend gemaakt en op Radio nl,daar heeft ze nu ook al iedere dag reklame.

    terug naar de orde van de avond. betaald en omkleden handdoekje om en naar binnen. ik kom binnen en wist niet wat ik zag het was er zo druk niet normaal,je kon gewoon niet zitten alles zat vol,beren zaten gewoon met 3en op een bankje. een biertje besteld bij vriend Roger.hij zegt hier neem er maar 2 jij want je zult wel dorst hebben,ja lekker. ik zag een stuk of 4 nieuwe gezichten zitten alle 4 roemse. ik denk die intake gesprekken die doe ik later wel met die 4 ,als ik er klaar voor ben. de hele clan die ik ken kwam me ff begroeten.

    een goede lineup 25 vrouwen,waaronder Sisi,Olivia,Laura,Jana,Sarah,Helena,Georginia,Mari a,Brigitta,Camelia,Nicky,Anni,Larissa,Ellen, en nog een aantal.

    ik was aan het rond kijken of ik me schatje Sisi zag maar ik kon ze nog niet spotten. ze zal wel op de kamer zijn dacht ik, of ze was vrij. niets van dit ze zat op het linkse bankje bij de bar dus ik kon ze zo niet zien zitten. ze zag me en roets ze stond bij mij, ze zal wel gedacht hebben me geldboom is er. ze streek lekker strak tegen me aan met haar lekkere kontje. wat is het toch een lekkere meid,terwijl ik normaal nooit voor de mooiste ga maar dit is zo gelopen en we hebben een super klik we kunnen uren kletsen. ik weet het niet zeker maar het is denk de mooiste in van Goch. voor mij is het zoiezo de mooiste maar smaken verschillen nu eenmaal. ze had een nieuwe tattoo laten zetten op haar rug,vanaf haar nek tot haar onderrug,echt een super tattoo. we zaten lekker wat te keuvel en te teasen bij elkaar toen ze voorstelde om achter buiten te gaan zitten want ze had het warm gekregen. een cocktail voor haar en bier voor mij en naar buiten,en daar was mooi niemand heerlijk rustig. ze kwam lekker bij me op schoot zitten,en begon me op mijn borst te kussen en in me nek,ja ze weet wat ik lekker vind dat lekkere geile meisje. die kleine wurm van me werd ook wakker ,en dat voelde ze wel. haar ogen begonnen te glunderen,als bij een kleinkind in de speelgoed winkel. en ze begon me heerlijk te tongzoenen super. overgaand in kusjes geven in me nek naar me tepels en zo naar beneden,ze sleurde me handdoek weg,want ze kon er niet goed bij zei ze. hij stond fier over eind hij was zo hard dat me vel te kort was gvd niet normaal. en wat nam ze hem lekker in het mondje na eerst me ballen te hebben verwend. en zo ging het nog lekker ff door,tot dat er een paar gasten bij kwamen zitten toen was de pret over en terecht. dus hebben we maar een kamer op gezocht. eerst ff douchen een super cocktail gehaald en een halve liter bier en samen naar de kamer. om 2 uur later terug te keren. wat zich daar heeft afgespeeld hou ik voor me eigen. we waren net op tijd terug want om 3 uur gaat Sisi altijd naar huis. dat waren hele aangename uren. even afscheid genomen met een een kus.

    de grill die maakte ook over uren onze Roger en de grill konden het niet bijbenen met zoveel beren binnen.
    de wachttijd voor een sleutel was rond 1200 uur dan ook 30 a 45 minuten. en er bleven maar beren bij komen maar het was keigezellig en dat is het belangrijkste.ook nog even met 2 forumleden gepraat.

    Laura stond te wenken of ik wilde komen dus maar even bij haar gaan zitten, ze moest even wat kwijt tegen me.ik zeg ik ben 1 en al oor meid voor jou. haar een cocktail aangeboden en het verhaal even aangehoord. met regelmatig een wegpinkend traantje. wat lopen er toch idioten rond in deze wereld.tot zover Laura .Lauradat is nu een echt Pistol Pete meisje.


    en ja hoor Florin salam kwam uit de speakers en alles en iedereen is wakker en staat te dansen geweldig gewoon. ik stond dicht bij [I]Vicky[/ en ze kwam steeds verder naar achteren met haar kontje tot ze tegen me aanstond. hij kwam weer meteen overeind ,ze draaide zich om en begon gelijk te tongen. lekker toch tijdens het dansen ik was beregeil weer haal maar een sleutel. echt zegt ze ik zeg ja,komop dat ik je een veeg ga geven. dus ze ging snel de sleutel halen,en wat denk alle kamers bezet shit dacht ik. en meteen zie ik Ina van achter afkomen,ik vraag was je op een kamer je,en ze laat meteen de sleutel. ik zeg kom kleine jij uitchecken en Vicky inchecken. zo gezegd zo gedaan. we hebben lekker een halfuurtje liggen rollen bollen met alles erop en eraan. dat is echt een geil donder.

    het was ondertussen half 5 nog wat drinken en dan ga ik me bedje opzoeken. dat is tenslotte maar 30 sec lopen. nog even wat staan buurten links en rechts.en maar is aanstalte gemaakt om me Roy Donders huispak aan te trekken.

    het was een leuk avondje Goch ik heb er geweldig genoten.

  34. Onderstaande 9 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 3 augustus 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 augustus 2014),hasta la pasta ( 3 augustus 2014),Lesyeux ( 3 augustus 2014),Opa57 ( 3 augustus 2014),Oudebelg ( 3 augustus 2014),Peppino ( 3 augustus 2014),stephan ( 8 augustus 2014),Tony M ( 3 augustus 2014)

  35. #23
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    gisteravond onverwacht nog even in van Goch beland.
    het was er heel rustig we hebben in totaal 2 beren gezien.
    maar dat mag de pret niet drukken me schat Sisi was er en dat is voor mijn voldoende.
    ik heb niet meer nodig dacht ik.
    totdat ik een nieuwe roemse zag zitten met hele grote bloemkolen,echt lekkere.
    maar ik zat nog steeds te kleffen met Sisi.
    en ze zat maar de hele tijd te knipogen naar me.
    Sisi kreeg het in de gaten en dacht hier moet ik wat aan doen,en begon me spontaan te pijpen aan de tap.
    maar ik kon me ogen niet van die nieuwe afhouden.
    ze gebaarde met haar handen als je bij mij komt zitten doe ik het zelfde.
    nog wat zitten drinken,en ik zeg tegen Sisi ik moet naar het urinoir,ok.
    ik kom van het urinoir afgelopen en moest langs haar.
    ze pakte me hand en trok me op de bank en begon me te zoenen.
    toen was ik over niet meer te houden.
    en Sisi zat aan de tap te kijken met een volle cocktail.
    en wat nu dacht ik.
    laat ik Sisi schieten en blijf ik hier zitten,of ga ik terug.
    ik wist het niet.
    toen kwam me maat met me bier aangedragen en was het over voor Sisi,en ze zat een beetje sip te kijken.
    en ik lag met die grote jetsers te spelen super.
    nu wist ik eindelijk haar naam Andreea.
    lekker wat liggen tongen en me laten pijpen en ik wat vingeren.
    ik zeg haal een sleutel dat ik je flink ga uitliggen honen.
    wij naar kamer 7 mijn favo kamer.
    lekker staand tongen en wat vingeren.
    en toen op bed beland.
    maar dat ga ik niet beschrijven.
    ik weet wel dat ze er weer aan gaat volgende keer.
    toen we terug kwamen even lekker samen douchen.
    ze smeerde me helemaal lekker in met haar douchegel en kwam strak tegen me aan staan,en het glibberde zo lekker.
    daarna afspoelen afdrogen en terug naar de bar.
    me maat stondbij Ina.
    en rechts daarvan zat Vicky.
    me eigen maar lekker naast Vicky genesteld.
    dat is echt een kuskont ze begint meteen te tongen.
    me maat zegt gaat goed he jonghu,ik zeg super vandaag.
    ze pakte me lekker bij me kleine heertje en die werd weer wakker hoor.
    maar dat vind ik niet erg.
    die ina als je die hard in haar tepels knijpt,of melkt om het zo teggen dan komt er een lading melk uit dat wil je niet weten.
    ze spoot recht in me snotterd.
    oh wacht zegt Vicky dat kan ik ook,en ja hoor weer een lading.
    ik zeg kom we maken er een spelletje van die het verste komt die krijgt 10 euro.
    daar hadden ze wel oren na.
    van de kruk af en zakken.
    samen op de knietjes voor de tap en ik er voor met me mond open.
    en daar ging het heen de melk droop zo van me gezicht naar beneden.
    ik wist niet dat,het zo lekker was moedermelk heerlijk.
    zo is mooi even heen laten doen.
    Barbara en me maat en de andere meiden kwamen niet meer bij van het lachen.
    totdat Ina zegt wie heeft er gewonnen.
    ik zeg jullie kwamen alle twee even ver.
    ze keken elkaar verbaasd aan of ze wilden zeggen,daar gaat ons 10tje.
    ik zeg kom meiden jullie hebben samen gewonnen hier ieder 10 euro.
    ze glunderden alle 2 voor een fucking 10tje.
    nog een biertej besteld.
    nog wat staan tongen met vicky
    ik twijfelde of ik nog een keer zou gaan kameren.
    maar de twijfel was snel weg toen ze hem in het handje pakte.
    hup sleutel en naar de kamer.
    een heerlijke tijd met haar gehad,super gewoon.
    ondertussen was het 01.00 uur.
    en tijd om te gaan verkassen.
    ik zeg tegen Barbara pakken we er nog 1tje van het huis,en dat was geen probleem.
    snel leeg gedronken en me zondagse kloffie aan trekken.
    drank afrekenen.
    en de auto in om koers te zetten richting duisburg Vulkanstrasse.
    het word steeds beter in van Goch vinden wij.
    steeds mooiere meiden en super service.
    het kan alleen maar beter worden denk ik.
    het waren leuke uurtjes van Goch onverwachts.

  36. Onderstaande 9 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 augustus 2014),Cat ( 7 augustus 2014),de duisburg spesjalist ( 7 augustus 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 augustus 2014),haantje (22 september 2017),Opa57 ( 8 augustus 2014),Oudebelg ( 7 augustus 2014),Peppino ( 7 augustus 2014),Tony M (11 augustus 2014)

  37. #24
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    https://www.facebook.com/groups/225223744229090/

    voor de liefhebbers Facebook van Van Goch.

  38. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 8 augustus 2014),Oudebelg ( 8 augustus 2014)

  39. #25
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    Helaas was de verbouwing in VAN GOCH vorige week nog niet klaar had ik wel op gehoopt maar helaas pindakaas.
    Gelukkig was VICKY of NICKY ik weet het niet meer aanwezig 1,5 uur met haar terug getrokken dit is echt een topper.
    Volop tongzoenen en wippen als een konijn helemaal gesloopt terug in de bar gekomen.
    Ideale club voor een snelle wip nou ja 1,5 uur maar locatie is net over de grens en de inkom maar 25 EUR + wat koffie en frisdrank.
    Minder vrouwen als in GOLDEN TIME of HAPPY GARDEN maar je kunt ze toch niet allemaal wippen op 1 dag dus 20 of 25 is meer dan genoeg.
    Als de nieuwbouw open gaat komen er wel meer vrouwen ben benieuwd.

  40. Onderstaande leden hebben LBHL bedankt voor deze bijdrage:

    haantje (22 september 2017)

 

 
Pagina 1 van 107 123451151101 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Living Room 468*60