Pagina 85 van 107 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.101 t/m 2.125 van 2654
  1. #2101
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Vrijdag 27 en Zaterdag 28 september OKTOBERFEST in VAN GOCH----GRATIS ENTREE.

    Groet, schoolmeester.
    kijk is op de site wat er rechtsonder op de flyer staat.
    Mindestverzehr.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. #2102
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Met gratis bier is niet slecht dat wordt voor PIETPLEZIER een groot feest.
    de 27ste kan ik niet, en de 28ste zit ik in Venus.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #2103
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Moet je voor 20 euro drank kopen, voor mij geen probleem bij gratis entree en gratis bier.

    Groet, schoolmeester.

  4. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (16 september 2019)

  5. #2104
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 19:31
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    Ik dacht .. het is al weer even geleden, dus laat ik het weer eens proberen.

    Bij binnenkomst lag er mooie geplastificeerde kaart op de balie: in oktober Frei Eintritt van 14-18 met in de kleine letters: mindestverzehr
    Toen ik mijn vreugde over dit mooie aanbod uitsprak bleek dat ik 20 euro moest afrekenen. Ik gaf 50 euro en kreeg 20 euro terug.
    Nu kan ik niet heel goed rekenen, maar de theke ook niet. De 10 euro die ze was vergeten kreeg ik alsnog toen ik erom vroeg.

    Ik hoopte dat de 20 euro een reservering voor het mindestverzehr betrof, dus u begrijpt mijn teleurstelling toen ik bij het verlaten van het etablissement alsnog mijn consumpties moest afrekenen. De theke vroeg mij om later terug te komen zodat iemand anders mij in het Nederlands zou kunnen leggen dat "gratis" toch echt 20 euro kost...

    Meestal zeg ik dan: "Als ik genaaid had willen worden was ik wel naar een bordeel gegaan", maar gezien het feit dat ik in een bordeel was ging die grap niet helemaal op.

    6 aanwezige dames was zelfs voor een door de weekse dag wat mager. Gelukkig wel een plezierig samenzijn gehad...

  6. Onderstaande 5 leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    goldene.zunge (13 oktober 2019),phoenix ( 8 oktober 2019),stimpy3 (11 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019),Zultbroek81 ( 8 oktober 2019)

  7. #2105
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Zo zie je maar weer Schoolmeester, al is het systeem van mindestverzehr al tig-keer toegelicht op het forum zoals ik onlangs ook nog gedaan had, blijken er toch (Nederlandse) bezoekers te zijn die dit systeem niet kennen en dit daardoor vaak verkeerd begrijpen.

    Toen ik er was onder dezelfde voorwaarden, had ik de 20,- afgetikt en gedurende de ca 4 uur die ik binnen was hoefde ik met 4 colaatjes en 1 cappuccino bij vertrek niets bij te betalen.
    Met normale entree van 30,- zou dit in totaal 49,- zijn geweest, oftewel nog 19,- betalen bij vertrek.

    Pau heeft dus nog meer colaatjes en koffie gedronken dan ik als hij bij vertrek nog moest bijbetalen
    Pau is dus niet genaaid maar heeft door dit systeem minimaal 10,- en maximaal 30,- minder betaalt dan met de normale entreeprijs waarbij ook de drankjes betaald moeten worden, behalve bier op vrijdag en zaterdag.

    Het valt niet mee, hoofdrekenen voor ijsberen

    ps actie geldt heel oktober en zou ook op de website staan vernam ik.
    En Garde

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 8 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

  9. #2106
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Het is toch niet zo moeilijk: normaal betaal je 30 euro entree.
    Nu heb je gratis entree, maar moet je wel voor minimaal 20 euro drank kopen.
    Zit je onder de 20 euro, moet je bijbetalen bij vertrek.
    Zit je boven de 20 euro moet je ook bijbetalen, want je hebt dan meer verbruikt dan je 20 euro mindestverzehr.

    Groet, schoolmeester.

  10. #2107
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Het is toch niet zo moeilijk: normaal betaal je 30 euro entree.
    Nu heb je gratis entree, maar moet je wel voor minimaal 20 euro drank kopen.
    Zit je onder de 20 euro, moet je bijbetalen bij vertrek.
    Zit je boven de 20 euro moet je ook bijbetalen, want je hebt dan meer verbruikt dan je 20 euro mindestverzehr.

    Groet, schoolmeester.
    zo moeilijk is het kennelijk wel, want als je onder de 20,- drank verbruikt hoef je NIET bij te betalen bij vertrek..
    die 20,- euro betaal je bij entree
    En Garde

  11. #2108
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Ja Eddy, je hebt gelijk, ook ik maak wel eens een foutje.....excuses.

    Groet, schoolmeester.

  12. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 oktober 2019)

  13. #2109
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag ben ik opnieuw naar Duitsland gegaan om een voor mij onbekende saunaclub te bezoeken. Ditmaal was van Gogh het einddoel. Zoals de naam al doet vermoeden ligt deze club in het plaatsje Goch. Voor de mensen uit de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland is deze club waarschijnlijk de dichtstbijzijnde saunaclub. Mensen uit Brabant of Limburg hebben uiteraard meer keuze in clubs die voor hen dichterbij liggen.
    Als je voor het pand staat valt het op dat de auto’s niet discreet geparkeerd staan, maar gewoon zichtbaar zijn vanaf de openbare weg. Verder valt aan de buitenkant niet veel bijzonders te ontdekken, behalve dat het duidelijk is dat het hier om een voormalig bedrijfspand gaat. Aan de gevel hangt de naam en verder zijn er 5 verlichte sterren, die aangeven dat het kennelijk een club van grote klasse is.
    Als je binnenkomt zie je direct aan de rechterzijde een ruime en goed verlichte kleedruimte. Iets verder krijg je de receptie vaar je de entree moet betalen. Gisteren werd deze bemand door een dame die kennelijk als bewaakster in een Russische strafgevangenis heeft gewerkt. Ze sprak Duits met een dermate sterk accent dat ik bijna geneigd was op ondertiteling te vragen. Nadat ze mij een badjas en handdoek overhandigde werd er geen moeite gedaan om te vragen of ik al eerder geweest was en of ik bekend was met de gang van zaken in de club. Niets van dit alles, haar klantvriendelijkheid was gewoon niet aanwezig,dus de receptioniste heeft kennelijk niet in de gaten dat zij het eerste visitekaartje vormt. Minpuntje voor de club.
    Bij het omkleden blijkt dat de badjas als nieuw aanvoelt. Soms krijg je exemplaren waarin geen lusjes zitten, gerafeld zijn of om andere reden vervangen hadden moeten worden. Kennelijk is het soms moeilijk om na het wassen en drogen de badjassen eens goed na te kijken. Dat is hier dus niet het geval, dus de club heeft hier weer een pluspunt mee gescoord.
    Als je verder naar binnen loopt kom je in een ruimte met een bar, enkele gokkasten en een aantal banken. In de hoek hangt een projectiescherm, waarop kennelijk nabeschouwingen plaatsvonden van gespeelde Duitse voetbalwedstrijden. Verder was hier weinig moeite gedaan om het geheel iets op te fleuren of gezellig te maken. Ik wilde bij de bardame iets te drinken bestellen, en daar bleek dat onze bewaakster ook de bar voor haar rekening neemt. Aan de sleutel van mijn locker hing een kaartje, en dat wilde zij hebben. Dit werd niet vriendelijk gevraagd maar meer op een dwingende toon gezegd. De reden hiervoor is dat consumpties niet bij de toegang zijn inbegrepen. In alle jaren dat ik diverse sauna en andere clubs bezoek heb ik dit nog nooit meegemaakt. Maar dat is verder geen probleem, zolang de dame dat maat duidelijk kan communiceren. Door haar accent verstond ik echter “garten” in plaats van “karte” dus dit was in het begin wel even een spraakverwarring. Na mijn drankje even de club verder onderzocht. Als je de hal doorloopt kom je in een ander gedeelte waar toiletten zijn, een open doucheruimte en diverse kamers.
    Links van de hal naast de speelautomaten bevinden zich 2 openslaande glazen deuren welke naar een ruimte leidt met Noord-Afrikaanse accenten op de zitplaatsen. Een soort strandstoelen zijn dit. De ruimte doorlopend kun je rechtsaf naar de wellness. Dit is opnieuw een goed verlichte ruimte met een sauna, welke op temperatuur is en een deur waarachter de masseur/masseuse zijn/haar werk doet. Ik heb hier niemand gezien dus ik kan ook niet zeggen of er mogelijkheid was tot een massage. In deze ruimte was wel opvallend een grote roldeur geplaatst in de muur, en zodoende nog eens benadrukken dat het eigenlijk een bedrijfspand is.
    Als je de wellness uitloopt kom je in het restaurantgedeelte. Omdat het reeds wat later was dat ik er binnenkwam heb ik hier geen gebruik van gemaakt, maar het buffet zag er zeer verzorgd uit. Drankjes uit de grote hal mogen kennelijk niet worden meegenomen naar het restaurantgedeelte, maar kun je daar ter plekke bestellen. Verder naar achter bevindt zich het gedeelte war je kunt gaan zitten om te eten. Ook hier een goed verzorgde ruimte.
    De tuin kon ik helaas niet betreden, doordat er op de deuren stonden dat deze kapot waren. Maar door het glas ziet ook de tuin er netjes uit, en zal deze in de zomermaanden zeker de moeite waard zijn om in te gaan liggen.
    Tijdens mijn bezoek waren er een tiental dames aanwezig die niet actief klanten aan het werven waren, maar wel oogcontact maakten en je begroetten. Er was hier 1 uitzondering op. Deze dame kwam al direct naast me zitten toen ik iets te drinken bestelde en vroeg gelijk of ik zin had om naar de kamer te gaan. Omdat ik pas binnenkwam en eerst iets wilde drinken en even rondkijken in de club heb ik haar vriendelijk gezegd dat ik nog even wilde wachten. Hierna kreeg ik alleen nog blikken van haar toegeworpen die niet echt vriendelijk bedoeld waren. In principe had ik wat later met haar misschien naar de kamer willen gaan, maar door deze houding heeft zij het voor zichzelf verpest. Wel viel op dat er een groepje mannen zat van waarschijnlijk Noord-Afrikaanse afkomst die er een heel apart soort gedrag op na hielden. Onder de badjas droegen zij standaard een onderbroek, keken een dame aan en zonder verder iets te zeggen of kennis te maken gingen ze gezamenlijk direct naar de kamer.
    Als eindoordeel tenslotte: hoewel het een momentopname was heeft de club een wat matte uitstraling. Ik heb geen jacuzzi of bioscoopzaaltje gezien, anders dan het projectiescherm met het voetbal. Mogelijk is er een jacuzzi in de tuin, en draaien er op andere dagen films op het scherm in de grote zaal. Ik neem aan dat mensen die er vaker zijn geweest dit kunnen bevestigen of ontkennen. Ondanks het op deze avond sfeerloze moment verwacht ik wel dat het er in de zomer aantrekkelijk kan zijn door de tuin om er wat langer te verblijven, maar ik krijg de indruk dat dit een club is om slechts enkele uurtjes binnen te zijn, een kamer (of meerdere) te maken en dan weer de reis te vervolgen. Het is geen hoogvlieger maar ook zeker geen slechte club. Ik zou hem in de middenmoot plaatsen, ook vanwege de relatieve goedkope entree

  14. Onderstaande 8 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    goldene.zunge (13 oktober 2019),pau ( 8 oktober 2019),pcenter ( 8 oktober 2019),pret ( 9 oktober 2019),RobOpzoek ( 9 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019),Wijze grijze (10 oktober 2019),Zultbroek81 ( 8 oktober 2019)

  15. #2110
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 19:31
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    Ik had een paar colaatjes op... en dus minder dan 20 besteed .. en toch moeten betalen..

    @eddy.. toch genaaid dus

  16. #2111
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pau Bekijk bericht
    Ik had een paar colaatjes op... en dus minder dan 20 besteed .. en toch moeten betalen..

    @eddy.. toch genaaid dus
    yep dan wel
    vreemd, daar is dan iets goed fout gegaan want dat hoort niet.
    is mij nog nooit overkomen met de mindestverzehr “vrijkaartjes” die ik hier wel es gehad heb of met zo’n actie op bepaalde dagen eerder dit jaar, maar kennelijk waren de dames van de receptie niet op z’n best toen jij er was!
    En Garde

  17. #2112
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    met het Oktoberfest moest je ook het bier betalen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  18. #2113
    Geregistreerd
    6 november 2018
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:21
    Locatie
    Holland
    Berichten
    178
    Discussies
    3
    Thanks
    594
    Thanked
    491 in 100 posts

    Standaard

    Vier oktober, de dag dat ik de romeinse godin van de liefde links liet liggen en 2 vliegen in 1 klap sloeg met een bezoek aan een beroemde Mexicaanse badplaats en een bezoek aan Nederlands beroemdste postimpressionist.
    Ofwel: dat dag dat ik in plaats van Venus, naar Acapulco Gold (ACG) en Goch ging.

    Hoe is dat allemaal zo gekomen? Als ex YY-bezoeker ben ik nog steeds op zoek naar het beste alternatief voor mij. GT, SS en PHG al bezocht en mijn mening gedeeld in het forum. Ik had Venus in de planning staan voor 1 oktober, daar kwam wat tussen en het werd 4 oktober. Ook hadden VAT69 en ik afgesproken samen Venus te bezoeken. Ik maar kort, tot max 3 uur in de middag. VAT69 gaf aan dat hij dan waarschijnlijk na Venus door zou reizen naar ACG om daar de rest van de dag te vertoeven. Ik had al veel goeds gehoord over ACG maar ik had ze nooit serieus overwogen vanwege de reisafstand vanuit het westen van NL. Maar het trok nog altijd wel ... Toen ik op de website van ACG zag dat ze al om 10 uur de deuren openen, en VAT69 me wist te vertellen dat de lineup dan meestal al redelijk op orde is heb ik het roer omgegooid.
    Mede door de berichten (dank aan de mede beren!) dat het in Venus best lawaaierig kan zijn en dat je je buiten het belhokje, maar moeilijk kan onttrekken aan de herrie als je een zakelijk telefoontje moet plegen. Het mooie en nieuwe van Venus trekt me, maar bij het compacte van Venus had ik al mn bedenkingen. Zoals gezegd spontaan het roer om, zeker gezien de weersvoorspelling: veel regen dus viel er een heftige vrijdag middagspits te verwachten. Dus vroege start in ACG, en in plaats van de welness relax te doen tussen het kameren in, die tijd gebruiken om vast zoveel mogelijk kilometers westwaarts te reizen. En dan kom ik al snel op Goch. Nooit geweest, maar ik had, niet gebaseerd op feiten, mn bedenkingen tegen Goch, waarom weet ik niet. Toch maar eens proberen. En met een entree van 25 voor ACG en 30 voor Goch dus 55 samen, valt een dubbel bezoek financieel nog best OK uit. Het plan werd: ACG ca 10 uur tot 12 uur, uurtje rijden, Goch van 13:00 – 14:30, wat me riant de tijd gaf om zelf met horror files, nog op een normale einde werkdag reistijd in het westen te arriveren.

    Hieronder het verslag van Goch, ACG staat bij ACG.

    VOORBEREIDING
    Route naar Goch (voorbereiding)
    In tegenstelling tot GT en SS en Happy bleek uit Google maps dat Goch niet het voordeel heeft dat het zonder navi makkelijk kan vinden. Ik hou niet zo van het ingeven van adressen in je navi want die onthoud alles en dan moet ik er weer aan denken die te wissen. En Google streetview hebben ze daar in Duitsland nog steeds niet … dus vast even ‘de buurt verkennen’ zat er ook niet in. Verder bij Goch geen 360graden fotos dus geen kijkje binnen kunnen nemen vooraf.

    Op pad
    Om 12:15 vertrokken bij ACG, een uurtje laten was ik bij Goch voor de deur. Weer veel wegwerkzaamheden en een enorm gedraai van snelweg op en af rond Ratingen om bij de 3 de komen.

    Parkeren:
    Kort na 1 uur ik voor bij Goch. Geen discrete parkeerplaats, gewoon voor de deur, niet veel parkeerplaatsen maar het leek rustig: van de ca 15 a 20 plekken waren er maar 5 bezet.

    Entree en ontvangst
    Met de buitendeur val je na aanbellen direct in huis de schemerige hal in. Daar volgde een vriendelijk ontvangst, de dame dacht dat ik er al eerder was geweest (hoor ik vaker, er moet ergens een dubbelgangerbeer rondlopen) en 30 euro afgerekend.
    Ik wist dat Goch streng belbeleid heeft dus verteld dat ik mobiel bereikbaar moest zijn en blijven. De theke zei dat het geen probleem was: ik werd voor te voeren gesprekken verwezen naar de meest stille kleedkamer dichter bij de deur.

    Badlinnen
    Ik kreeg een mooie dikke zachte rode badjas en badhanddoek. Beter dan verwacht voor een 30 euro club.

    Kleedruimte en locker
    Ik kreeg een sleutel aan een nekkoord met een groot nummer erop. Handig, werkt goed. Het koord oogde schoon en gewassen en werd aan de sleutel geklikt; fijn!
    Ik had een locker in de kleedkamer direct tegenover de receptie. De locker zelf was enorm: van vloer tot kruinhoogte. Wel lekker maar ook onhandig: zaken zoals de cash om af te rekenen, die ik normaal op de bodem leg bij een boven locker en daar dus op buikhoogte liggen, lagen nu op vloernivo. Niet handig.

    Verder is de ruimte lekker ruim, met bankjes, en de ruimte oogde best mooi en veel minder spartaans dan bij ACG. Het was schoon en licht. Er lagen in plaats van badslippers Croqs, vreselijk lompe dingen om te zien en ik heb liever open slippers maar het voldoet prima, geen klachten.

    Binnen
    De theke zei me dat het wat rommelig was; veel DVPs waren net terug van vakantie en moesten zich inschrijven etc. Inderdaad veel DVPs aan de receptie aan het formulieren invullen.
    Vanuit de receptie kom je in een grote ruimte met bar en recht voor je een doorgang naar een andere ruimte met links mooie douches en rechts naar wat later de afwerk kamertjes bleken te zijn.
    In de grote ruimte rechts zit een doorgang die je via een soort tussenruimte met toegang tot de tuin (?) brengt naar het welness gedeelte en het eet / bar gedeelte. Alle ruimte en rust. Onderweg tijdens mijn verkenning kwam ik een goedlachse spontane van brede heupen en forse borsten voorziene dame tegen in een strak jurkje. Het bar / eetgedeelte zag er netjes uit: er leek veel keus te zijn (leek meer dan ACG) maar ik had geen trek en tijd. Overgeslagen dus. Na afronden van de verkenning weer even terug naar de grote ruimte. De DVPs klitten wat samen op barkrukken in een kringetje voor de bar, zo te zien veel van het zelfde (roemeense?) soort. Er werd heftig gerookt en het was er erg donker, dat vond ik misschien wel het grootste negatieve punt aan Goch: deze ruimte komt over als donker rookhol en werkt de indruk van een hoerenkast. Iets meer licht, en geen rook en de dames meer verspreid over de ruimte en het zou al veel beter zijn. Dat samen klitten rond de bar en roken is misschien wel logisch als er veel op vakantie zijn geweest; die wilden onderling even bijkleppen en deden weinig moeite voor de 2 a 3 beren die er rondliepen. En voor 2 a 3 beren ga je je kennelijk ook niet inhouden met roken. Ik schat de DVPs op totaal ca 10 – 15.
    Maar mijn goedlachse dame kwam weer langslopen en ik sloeg toe.

    Kameren
    Het bleek een dominicaanse, naam ben ik weer vergeten, ze had natuurlijk zwart haar, fors postuur, goedlachs en een redelijk lichte tint.
    Goed gekamerd in dat wat de kamertjes bleken te zijn: achter in de grote ruimte de doorgang door en daar waren een soort kubus kamers gemaakt rechts van de douchewand: kamertjes met dunne wandjes (spaanplaat?), wel ruim maar de wanden reiken niet tot het plafond. Binnen krijg je dus veel geluiden mee van buiten en de buren. Even leek het wel of de deur open ging en een collega DVP even van gedachten wisselde met ‘mijn’ DVP in het spaans. Maar het kan ook dat de andere DVP de naastgelegen kamer in ging en ik die deur hoorde en de korte conversatie van kamer tot kamer wer gevord. Ik weet het niet zeker: mijn gezichtsveld werd volledig geblokkeerd door de positie waarin ik en de DPV lagen. Wel jammer dat er hier geen ruim schoon laken of doek werd uitgespreid op het bed: slechts een handdoekje scheidde ons van het laken op het matras. Maar misschien wordt dat regelmatig verschoond?
    Ook hier vooraf geen prijsafspraken gemaakt, de rekening kwam op 100 euro voor iets wat inderdaad varieert tussen de 100 en 150. In dit geval was 100 ruim betaald, dus redelijk, niet duur maar ook geen budget prijs.

    Wegwezen
    Nagedouched bij de douces bij de welness. Je moet daar de knop continue ingedrukt blijven houden, dus geen twee handen vrij. Niet super maar ook niet erg. Het oogde allemaal prima in orde; ruim rustig, goed onderhouden.
    Nog even nagepraat bij de theke, en een waardebon meegekregen, ik meen voor gratis entree als ik een drankkaart bestel a 20 euro. Dat is nog altijd 10 euro minder dan de entree en het levert me voor 20 euro aan consumpties op. Nice!

    Samenvattend: lekker dichtbij, eigenlijk een prima club. Jammer van de donkere grote ruimte, de samenklittende DVPs en het roken. Maar misschien was dat een uitzondering. Buiten zag er ook mooi uit (maar nu te nat). Niet zo’n goede prijs / kwaliteit als ACG maar erg goed betaalbaar. GT en PHG hebben eigenlijk weinig meer waarde boven Goch, Goch vind ik dan nog beter dan GT. Niet geschikt voor mij voor een relax dagje, maar prima voor als je alleen seks zoekt. Past makkelijk: 11 uur daar, 3 uur weg, ruim de tijd voor 2 keer kameren en op tijd terug in het westen van NL. Dus ja, voor herhaling vatbaar maar wel met als doel seks zonder poespas.


    Mijn persoonlijke ranking is (YY niet meerekenend):
    1 SS, met als enig nadeel reisafstand en mobiel bereik onder maaiveldnivo, hogere prijs maar ook hogere kwaliteit
    2 ACG, met als enig nadeel de reisafstand, prima prijs / kwaliteit
    Gedeeld 3 PHG, met als nadeel tov ACG een mindere prijs / kwaliteit verhouding
    Gedeeld 3 Goch (zie Goch verslag), met als nadeel tov ACG en PHG: de grote ruimte waar gerookt wordt, waar de DVP’s samen klitten en het donker is maar als voordeel tov PHG de entree kosten en de ultra korte reistijd
    5 GoldenTime: prijs / kwaliteit klopt niet en te compact, wel betere DVPs

  19. Onderstaande 19 leden hebben e-is-mc-2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 oktober 2019),bertje600 (10 oktober 2019),Eddy_V (10 oktober 2019),Elmo3108 (12 oktober 2019),Erru (11 oktober 2019),flatchestlover (12 oktober 2019),mentholbear (11 oktober 2019),Pandabeer82 (10 oktober 2019),pau (11 oktober 2019),phoenix (10 oktober 2019),Piet Plezier (10 oktober 2019),RobOpzoek (10 oktober 2019),schoolmeester (10 oktober 2019),Shakir (10 oktober 2019),Sjeufke (10 oktober 2019),Smouse (10 oktober 2019),stimpy3 (11 oktober 2019),Viscamessi (13 oktober 2019),Zultbroek81 (11 oktober 2019)

  20. #2114
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Uit betrouwbare bron vernomen dat er momenteel 19 dames zijn.
    Oa Sibel en Nadine zijn weer terug van hun tour de germania
    En Garde

  21. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (11 oktober 2019),Viscamessi (13 oktober 2019)

  22. #2115
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    he eddy is dat slanke en ervaren nadine uit bulgarije die een tijdje in aca gold heeft rondgelopen?

  23. #2116
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    he eddy is dat slanke en ervaren nadine uit bulgarije die een tijdje in aca gold heeft rondgelopen?
    Heeft in ieder geval dit voorjaar een tijdje in Gallardo rondgelopen. Slank, A-cup, bruin haar en Bulgaars.
    Service trekt op weinig is mijn eigen ervaring.

  24. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (12 oktober 2019)

  25. #2117
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    he eddy is dat slanke en ervaren nadine uit bulgarije die een tijdje in aca gold heeft rondgelopen?
    Inderdaad en HellaHolla heeft een punt hoewel je daar toch heel verschillend over hoorde.

    Er is ook een nieuwe masseuse : Griekse Efi , tot eind vorig jaar werkzaam bij Gallardo en naar ik begreep erg goed.
    Binnenkort dan toch maar es naar toegaan voor mn nek- en schouderspieren: die showtjes met de dame in Sixsens zijn me niet in m’n kouwe kleren gaan zitten!
    En Garde

  26. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (12 oktober 2019)

  27. #2118
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik heb echt van haar een wereldwip gehad, een dikke maand geleden in Acapulco gold...

  28. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (12 oktober 2019)

  29. #2119
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    louter toeval dat ik hier vanavond 120 euri's heb uitgegeven... IK was bij Gochness en ja wel, voor de tweede keer maak ik daar mee dat de sauna dicht is...eerst was er een party.. en nu was er renovatie. grrrrr, ik had door willen rijden naar en andere normale sauna, maar ja ik miste een meer waar je lekker kon zwemmen dus, wat wel kon was . 100 euri gepind in Goch en gaan met die banaan, zeker 15 dames binnen, hele mooie Roemeense, michaela, michaela 2, melissa, christina ex Gallardo, zwarte haren, kleine borsten heerlijke reet... albanees roemeense Katja/katrin ? mooie ronde kont, dikke tieten. .en bulgaarsen o.a Sibel, mijn Nadine niet gespot, wellicht is het toch een andere..., en twee dominicaanse, Caro en Alexandra...geen sarina, geen Georgiana, jammer... Een slanke genaamd Andra, klein kontje blond... angie roemeense zwart lang haar ex Babylon en ex heaven7...

    Afijn afgerekend 20 euro en lekker zitten kletsen met Caro.. leuke vrouw, pijpt zozo, neukt wel goed mee.. maar is enerzijds heet en anderzijds moe blabla...afijn het riedeltje ken ik ondertussen, toch goede kamer gehad met haar...alleen klaar komen mag je niet diep in kut,...nieuwe manier om je het idee te geven dat ze bovenop je zit maar niet echt doorneukt on top.. tjonge ben ik verwend...nee wat ik hier aantreft zijn dames die aan alle kanten wel willen incasseren liefst 100 maar niet altijd .daar geen goede dienstverlening op nahouden, andere doen dat weer wel, sommige vragen 80 ene uur, andere 90 en vele willen 100 , heel goed dat ze zo vrij kunnen vragen wat ze willen... het schijnt dat Bea/laura over ene week in Golden day vertrekt naar Goch

    . Tweede ronde angie,een 100 euro dame , ik had 1 glas wijn op, dat was 1 teveel, neuken prima, klaar komen is dan oke, maar 2 uur neuken hoort daarbij, mijn knip was niet zo vol, angie kust heerlijk neukt prima, pijpt echter met een condoom waarbij je weinig voelt...
    Ik vraag me af of zo iemand dat lang volhoudt..op deze wijze geld verdienen, babylob was echt andere koek....

    Goch is leuker geworden, qua sfeer wel mat, nog steeds theke Sherin ( marokaanse met grote tieten en een heerlijk strakke volle kont heeft ze, toentertijd in fun garden was ze slanker en nu veel geiler om te zien, helaas theke...) en theke Eva, zowel kont, buik als tieten waren groter geworden...damals werkte ze in vila marisol voor en achter de theke
    . ik had gelukkig drie plekken waar niet gerookt werd, sauna was goed heet, twee maal gebruik van gemaakt. Eten was voldoende...,leberkase, met salat en aardappelkroketjes en een stukje kwarkgebak na.

    Eerlijk gezegd, was ik al saunaclub moe bij tijd en wijle, deze club maakt het makkelijker om de volgende keer niet naar binnen te gaan, dat ligt dan wel aan mij... ze doen het heel goed, ik zie daar nog wel wat meer dames binnenkomen....
    Laatst gewijzigd door phoenix; 13 oktober 2019 om 00:07

  30. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2019),fervent (13 oktober 2019),fg22 (28 oktober 2019),HellaHolla (13 oktober 2019),Husky (12 oktober 2019),schoolmeester (13 oktober 2019),Sjeufke (13 oktober 2019)

  31. #2120
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Nadine (jawel “jouw” Nadine) en Sarina waren er wel, ook al zag jij ze niet... een ander tijdschema heet zoiets.
    oftewel als jij rondloopt of in de donkere bar zit, zitten zij op de kamer en andersom, als jij dan in een kamer ligt lopen zij rond
    Melissa is trouwens ook een aanrader voor flatchestlover : naturgeil en een A-cupje. Zeer merkbaar wanneer je de gevoelige snaar raakt.
    En Garde

  32. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (14 oktober 2019),phoenix (13 oktober 2019)

  33. #2121
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Ach eddy ik heb het nagevraagd .. Sarina was er niet die dag en zoveel mannen waren er ook nou ook weer niet..

  34. #2122
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Ach eddy ik heb het nagevraagd .. Sarina was er niet die dag en zoveel mannen waren er ook nou ook weer niet..
    klopt Sarina is/was ziek
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. #2123
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Ach eddy ik heb het nagevraagd .. Sarina was er niet die dag en zoveel mannen waren er ook nou ook weer niet..
    Ach dan is ze naar huis gegaan, ik werd eerder geappt door een niet-schrijvende ijsbeer met wat lokkertjes/namen om ook weer eens te komen met oa Lilly, Denisa, Melissa en Sarina als slanke aanwezige dames. Sarina is niet mijn type, te profi, maar wel sympathiek.
    En Garde

  36. #2124
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ach dan is ze naar huis gegaan, ik werd eerder geappt door een niet-schrijvende ijsbeer .
    Eddy_V nooit van een ander uitgaan
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  37. #2125
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    “Albaneese/Roemeense Katja/Katrin” is de Katrin uit Gallardo en Golden Day?
    Indien ja en als Bea/Laura ook gaat verhuizen ben ik binnenkort zeker weer eens in Goch te vinden!

 

 
Pagina 85 van 107 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Babylon 468*60