Pagina 88 van 107 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.176 t/m 2.200 van 2654
  1. #2176
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik neem iedere ochtend 6 kamagra's met een sneetje bruin brood zodoende blijf ik in topvorm.
    De lange dunne Bulgaarse van 23 dat is volgens mij MONICA die ook in SUNTEMPEL heeft gewerkt en toen nog geen duits of engels sprak alleen maar bulgaars.

  2. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 7 november 2019),phoenix ( 7 november 2019)

  3. #2177
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Pas op voor je rikketik Dalton
    Zo dun is ze ook weer niet, ze spreekt weliswaar geen Engels,maar redelijk Duits,Bulgaars en Turks.
    Kwam zelf ook in Suntempel en kan haar vandaar niet voor de geest halen.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 7 november 2019),phoenix ( 7 november 2019)

  5. #2178
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Vandaag en morgen onderweg in Duitsland , dus wat zal het worden Emmerich - Gogh - Hamminkeln of Duisburg.

    Gekenen op Freierscafe , bij Hamminkeln geen foto die mij doet besluiten daar heen te gaan , in Duisburg , Larissa komt in de buurt , maar toch niet echt wat ik zoek , te weinig skinny , en geen foto`s gevonden uit Gogh en Emmerich.

    Dus groot dillema , op de route vanaf Arnhem komt elke club in aanmerking , maar om van deur tot deur te gaan , niet echt veel zin in , weet je ik kies dan maar halverwege en ga naar Gogh.

    Is er iemand met een beter idee , ik hoor het graag , ga pas om 13.00 uur starten , en kijk wel even of er een reactie is.

    b.v. Monica , dun ? , und Oberweite ?

    Ik hoorde vorige week dit , hij past altijd want als ik er hem uit haal gaat het van zelf weer dicht.
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  6. #2179
    Geregistreerd
    21 november 2019
    Last Online
    24 november 2023 @ 09:45
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    214 in 44 posts

    Standaard

    Momenteel geen Skinny dames in van Gogh vind ik.

  7. Onderstaande leden hebben Henry S bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (21 november 2019)

  8. #2180
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Welke foto’s had je wel doen besluiten om naar Hamminkeln te gaan dan?
    Ik ben er een tijdje niet geweest, maar was altijd de beste keuze.

  9. #2181
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Als er foto`s staan Sjaak en er staan jouw typetje bij dan kun je beslissen om te gaan of niet.

    Ik val op klein, mager en flat , maar weet je ook dat je goed geinformeerd kunt worden door andere wandelaars , b.v. zie hierboven HenryS en ook altijd goede info door diversen via PB

    En door de info van HenryS hoef ik dus momenteel niet naar van Gogh , volgens velen moet ik voor mijn taste naar Venus Duisburg

    Ik deel ook meestal via PB

    Daarom dank aan een ieder en de clubs met foto`s
    Laatst gewijzigd door flatchestlover; 21 november 2019 om 09:32 Reden: aanpassing
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  10. Onderstaande leden hebben flatchestlover bedankt voor deze bijdrage:

    Henry S (22 november 2019)

  11. #2182
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Grimbergsauna in Gelsenkirchen zitten ook een paar zeer slanke met kleine tietjes.

    Groet, schoolmeester.

  12. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (21 november 2019)

  13. #2183
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Okay, het lijkt me dat er in Hamminkeln ook wel iets van uw goesting tussen moet zitten dan. Ik denk aan Eugenia of Alessia. Maargoed, er zijn inderdaad meerdere clubs waar je dit soort meiden tegen komt.

  14. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (22 november 2019)

  15. #2184
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    vorige week voor het eerst na de heropening naar deze club geweest. had van te voren de vrouw van de receptie aan de telefoon gehad en vertelde me dat er ongeveer 22 dames aanwezig waren Bij binnenkomst helaas maar 12 vrouwen gezien,waarvan er 2 a 3 mijn types waren . Met een van hun gekamerd, weet helaas de naam niet meer, maar de kamergang geef ik een voldoende. Eten was redelijk. helaas geen toppers meer zoals Brigitta . zo een club is leuk als je er in de buurt woont ,maar om er ver voor te rijden is het voor mij helaas niet waard.

  16. Onderstaande 2 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (23 november 2019),schoolmeester (23 november 2019)

  17. #2185
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Brigitta was inderdaad een topper, en niet te vergeten Sarah en Ellen.
    Ellen heb ik nog gesproken in YING YANG, een half jaar voordat ze dicht gingen.
    Waar ze momenteel werkt weet ik niet.

    Groet, schoolmeester.

  18. #2186
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Vandaag en morgen kerstsfeer in Goch hoor ik zojuist (had er ook een advertentie van gezien in de krant).
    Kennelijk doen Ulla en de (bar)dames hun best om er iets leuks van te maken met grill, typische Duitse kerstmarkt hapjes en drankjes.
    20 dames aanwezig waaronder Firehawk zijn oude leenliefde !
    En Garde

  19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Viscamessi ( 7 december 2019)

  20. #2187
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Vandaag en morgen kerstsfeer in Goch hoor ik zojuist (had er ook een advertentie van gezien in de krant). ...
    Welke krant is dat dan? Die zie je niet 1-2-3 in het AD namelijk

  21. #2188
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Welke krant is dat dan? Die zie je niet 1-2-3 in het AD namelijk
    Ze adverteren in ieder geval altijd in de Telegraaf
    En Garde

  22. #2189
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    2 of 3 keer per week hebben ze inderdaad een advertentie in de Telegraaf staan.

    Groet, schoolmeester.

  23. #2190
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Vrijdagavond weer eens in Van Goch beland. Het was pas de tweede keer dat ik hier aanbelde. De eerste keer was ergens in juni geloof ik. Ik had nog een vrijkaartje liggen van een ander forum waardoor ik sneller dan gedacht weer voor de deur stond. Nu was het de vorige keer zeker niet slecht, maar ik ken zat tenten waar ik mij een stuk beter kan vermaken. Dit is natuurlijk geheel persoonlijk.

    Maar zo dicht bij huis en leuk voor een paar uur leek het me toch de moeite waard weer eens binnendoor naar Goch te karren en na een ritje van een goed half uur rond 20u30 aan te klingelen. Sherin deed open, een erg vriendelijke en warme dame, na controle van mijn papieren 20 euro mindestverzehr afgetikt waardoor je het vrijkaartje eigenlijk beter een kortingskaartje van 10 euro kunt noemen want normaal is de entree 30 euro. Niet dat dat de pret mag drukken, elke euro die je bespaart is er 1 natuurlijk!

    Even snel omkleden en de bar ingelopen. Vorige keer vond ik het nogal een donker hol en dat was het nu nog steeds echter was alles wel opgeleukt met wat meer licht en kerstversiering. Ongeveer 15 DVP’s aanwezig en een stuk of 8 mannen wat later op zou lopen naar een 1-op-1 verhouding. Dames optisch helemaal niet verkeerd en al snel spotte ik Katrin uit Gallardo die ik een tijdje geleden nog sprak in Golden Day. Over haar later meer.

    Ik ging aan de bar zitten, bestelde een biertje en keek rechts naast mij in de snuit van de Bulgaarse Denisa. Vorige keer ook een tijdje mee zitten ouwehoeren, ze verstaat goed Nederlands. Ze wist me te vertellen dat ze het hele weekend party hadden. Vrijdag t/m zondag. De DJ was inmiddels ook begonnen met draaien en dat was allemaal wel ok. Denisa vond het ook wel ok en begon langzaam maar zeker haar charmes in de strijd te gooien om mij zo ver te krijgen dat ik op kamer zou gaan met haar. Dat lukte aardig en op een gegeven moment waren we een wedstrijdje gekke bekken trekken aan het doen wat helemaal nergens over ging maar we wel beiden om konden lachen.

    Ze stelde voor om in de ruimte naast de bar in een zitje te gaan liggen om nog wat verder op te warmen wat me zeker wel een goed plan leek. Het bleek helaas een verkapte poging om een trio te verkopen daar er een andere dame in het Bulgaars bij werd geroepen die luisterde naar de naam Emily. Leuke dame hoor maar trio’s zijn (nog) niet aan mij besteed. Direct aangegeven dat ik niet van plan was om met 2 dames op kamer te gaan maar ze wilden me toch even laten zien wat ze konden presteren. Zodra Emily naast me lag propte ze direct haar tong bij mij naar binnen en bewerkte Denisa de andere kant van mijn gezicht. Tsja, als ik nee zeg en zij gaan door, dan doe ik ook wel even mee hoor. Kan mij het schelen.

    Niet veel later tegen Denisa gezegd dat ik met haar op kamer wilde gaan nadat ik Emily 3x duidelijk had gemaakt dat ik met haar niet verder wilde gaan. Na het nodige gemekker a la “aber warum nicht?” samen met Denisa vertrokken. Kamergang was voldoende maar geen hoogvlieger. Had ik ook niet verwacht eigenlijk, maar optisch mag ze er zeker zijn en de seks was degelijk. Matig stukje acteerwerk na de wip “ooh, eens even kijken hoe laat het is. Ah, we zijn nu 40 minuten op kamer” Tuurlijk Denisa, het zal allemaal wel. Ik denk dat ik niet langer dan 45 min met haar op kamer ben geweest maar met het hele pre-sales verhaal er bij was een uur vergoeding wel op zijn plek. Verder voor mij een Middle of the Road DVP. HHG 50%

    Na een douche de sauna bezocht die was goed op temperatuur en daarna een lange tijd rondgehangen met een natje. Ondertussen waren er een stuk meer heren binnen en was het best gezellig. Op een gegeven moment begon ik wat weg te zakken en sloeg de vermoeidheid toe maar aan de andere kant was er ook nog wel wat lust. Ik maakte wat oogcontact met een dame die een stukje verderop op een bankje zat. Als antwoord brulde ze door de zaal: “SEEEEXXXX??!?!” en weg was mijn lust.

    Toen even later Katrin (ex-Gallardo en Golden Day) binnen kwam lopen was ik in 1 klap weer klaar wakker. Mij naast deze struise Albanese geparkeerd en lange tijd gesproken over van alles en nog wat. Vooral over Gallardo en haar zoektocht naar een goed alternatief, wat voor nu dus Van Goch is. Deze dame is verre van achterlijk en weet goed waarmee ze bezig is. Ook absoluut geen haast en andere rare trucjes. Na dit fijne gesprek aan haar gevraagd of ze naar de kamer wilde gaan wat geen probleem was. Eenmaal daar bleek dat ze er zin in had en ben ik heerlijk door haar verwend. In de kamers om ons heen duurde elke sessie niet langer dan 10 minuten terwijl wij ruim een uur met elkaar bezig zijn geweest. Een echt uur dus. Er zit duidelijk verschil tussen de Bulgaarse en Albanese klok in Goch. Wat een super vrouw!

    Zij is voor mij alleen al een reden om nog eens terug te rijden over een tijdje. HHG minstens 200% Nadat ik met haar had afgerekend en afscheid had genomen heb ik mij nog even gedouched en was het weer tijd om naar huis te gaan.

    Van Goch is een prima club als ik geen hele dag in de club wil zijn en iets dicht bij huis zoek. Van mij mogen ze dan nog wel twee zaken veranderen namelijk: frisdrank en koffie bij de entree inbegrepen, dat is nu niet het geval. Bier wel op vrijdag en zaterdag. Maar dat is voor mij een beetje de omgekeerde wereld want ik moet nog naar huis rijden en kom niet om te zuipen.
    Daarnaast worden de tijden niet opgeschreven door de dames en is er geen sleutelceremonie. Dat laatste is op zich fijn maar aan de andere kant is er geen controle vanuit het management. Je moet dus maar hopen dat je dame eerlijk is en dat zijn ze in Goch zeker niet allemaal altijd. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat Goch op papier een laufhaus is en elke dame daar een kamer huurt. Voor de rest zijn ze dan vrij in hun doen en laten. Wellicht is dat de reden.

    Ik zat om 1u30 weer in de auto, toch mooi 5 uur volgehouden in Van Goch. Ik kom vast nog wel eens terug maar of dat snel zal zijn: geen idee. Eerst maar eens slapen en de volgende dag door naar mijn favoriete club om het clubjaar af te sluiten: Parksauna Residenz!


  24. Onderstaande 9 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 december 2019),Erru ( 9 december 2019),Henry S ( 8 december 2019),Mr Pussy (28 december 2019),Patjax (19 januari 2020),Piet Plezier ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 december 2019),WANDELAAR5 ( 8 december 2019),Wijze grijze ( 8 december 2019)

  25. #2191
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Vrijdag 27 december 2019…. Bezoekje aan Van Gogh



    Het jaar loopt ten einde, de miss IJSbeer 2019 verkiezing is in volle gang, en ik wilde nog een skijken of er nog nieuwe kandidaten te ontdekken waren. Om 11:10 arriveerde ik werd door Sherin ontvangen en zag al een paar dames achter mij langs schuifelen. Er bleken er om deze tijd 9 in de line up. Vond ik niet slecht voor de 27 en om 11:15…

    Ik besloot eerst maar eens een kopje koffie aan de bar te drinken, en de slimme Emily zette zich rap maast mij, en besloot mij in haar tentakels te vangen. Dat vond ik geen straf, en ik liet me rustig door haar versieren, met heerlijke streeltjes, kusjes, beroeringen van de kleine mynasch, alles erop en eraan. Prima presales… de echte verkoop op de kamer was ook geslaagd, en ik mocht mij in haar loftuitingen wentelen toen ik haar schouders (die inderdaad erg vast zaten) keurig los masseerde… dat had grote invloed op haar versieringskunsten, die naar grote hoogte stegen…. Een heerlijke kamergang met Emily, met een paar fraaie hoogtepunten. Bulgarije-N: 1:1….
    Eeven wat versterkingen aanvoeren in de keuken waar vandaag Elfiede dienst had. Ze zag er uitgeput uit, wat ik helemaal niet van haar gewend was. Leuk gesrpek mee tijdend de lunch. Was er daarna getuigen van dat de bazin haar eens laatdunkend toesprak. Ik zou er onmiddellijk mee ophouden als ik Elfiede was….. Jenny (net weer terug na een half jaar pauze) was er ook niet blij mee, en we hadden een kort gesprekje over Van Gogh…

    Na een opbeurende saunagang me weer in de bar vertoond, waar Sarina aan de gokkasten trachtte zichzelf wat op te beuren. Ik heb haar geholpen, en kreeg heerlijke aandacht in retour. Samen op zo’n gokstoel knuffelen is niet slecht, zeker niet met Sarina…. Kortom hoofdprijs voor mij, die ik in de kamer mocht ontvangen! Uitstekende service van deze 38-jarige Thaise Sarina met rondingen waar rondingen horen te zitten. En ze snap precies hoe een man in elkaar zit…. Mijn sperma knalde tot aan het plafond… laatste vuurwerk voor mij dit jaar….



  26. Onderstaande 12 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 december 2019),De Shyman (28 december 2019),Eddy_V (30 december 2019),Elmo3108 (28 december 2019),fervent (28 december 2019),Giodude (20 januari 2020),Husky (29 december 2019),Laatbloeier (31 december 2019),Patjax (19 januari 2020),Sjeufke (28 december 2019),Viscamessi (28 december 2019),Wijze grijze (28 december 2019)

  27. #2192
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Na eerst Penelope bezocht op vrijdag te hebben,nu van Goch,om 22.15 uur werd ik binnen gelaten met een kus en glimlach door de mij goed bekende Sherin,samen nog later nog een tijdje gepraat over de gouden oude tijden in Fungarden waar we om vroeg om 6 uur in de morgen nog aan het feesten en dansen waren.
    Maar op het verleden kan je niet een saunaclub toekomst bouwen,saunaclubs komen en gaan!
    Er waren vrijdagavond 14 dames, helaas miste ik mijn twee Dominicaanse dametjes Caro en Alexandra maar een andere dame die bovenaan op mijn lijstje stond,de Roemeense Christina was er wel,en na een biertje en een fijne sauna met deze schoonheid twee uur op kamer geweest,ken haar goed van Gallardo en GD.
    Met haar wespentaille,prachtige kont en kleine maar prompte borsten is het een genot om met haar op kamer te gaan,ze was gekleed in geraffineerde rode lingerie die haar figuur prachtig deed uitkomen,en boven dat figuur een lief zigeuner gezichtje met een klein beetje Aziatische ogen,bij binnenkomst vloog ze al op mij af, kussen in mijn nek en op mijn mond,deden de kleine Husky al snel steigeren.
    Later deed ze nog een verleidelijke dans en paaldans show,goed dat ze al een goede warming up had gedaan om met mij de kamasutra door te nemen
    Mijn inleiding is misschien wat te veel poëtisch,maar ik heb altijd goede seks met haar, uitstekende TZ en een intensieve langzame BJ waarbij de zaadbunkers niet vergeten werden,daarna een fijne body to body massage waarbij we beide glibberde van de olie en in positie kwam er nog meer vochtigheid vrij,we genoten enorm van elkaar en in met uitzicht op haar mooie kont en gewelfde rug was mijn/ons orgasme intens.
    Ze gaat over een aantal dagen terug naar Roemenië,en of ze terugkomt zal de tijd leren,ook Denemarken waar ze eerder heeft gewerkt kan een optie worden voor Christina,fijn dat ik af en toe voor mijn werk in Kopenhagen vertoef
    Er waren rond de 15 vooral Roemeense ijsberen en een Nederlandse ijsbeer die ik nog goed ken van VM en Gallardo,met hem wat opgetrokken en na tweede saunabezoek en een aantal sapjes om drie uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe

  28. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 december 2019),einzelganger ( 2 januari 2020),fervent ( 2 januari 2020),flatchestlover (30 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty (30 december 2019),mynasch (31 december 2019),papi ( 5 januari 2020),phoenix (29 december 2019),schoolmeester (31 december 2019),Sjeufke (29 december 2019),Viscamessi ( 2 januari 2020)

  29. #2193
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Gisteren deze saunaclub waar ooit mijn wandelcarriere begon maar weer eens bezocht.
    Hartelijke ontvangst door SHERIN.
    Omgekleed, douche genomen, drankje en toen bij een oude bekende SARINA gaan zitten.
    Ik heb haar en cocktail gegeven en daarna voor een half uurtje naar kamer 1.
    Line-up: ik heb ze niet geteld, maar ik schat dat er 10 dames aanwezig waren.
    Nog wat gepraat met een paar stamgasten en in de loop van de avond weer huiswaarts gegaan.
    Nog een leuk petit poppetje gezien, heette MICKY en zei dat ze uit Griekenland komt, dit geloof ik gelijk want een DVP liegt immers nooit.
    Het was rustig met bezoekers tot 21.30 uur toen ik vertrok.
    Schade: dame 50, drank 60 en 30 euro entree.
    Ik wens iedereen nog veel wandelplezier !

    Groet, schoolmeester.

  30. Onderstaande 4 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (19 januari 2020),Eddy_V (19 januari 2020),Giodude (20 januari 2020),Patjax (19 januari 2020)

  31. #2194
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Nikki of hoe je d’r artiestennaam ook schrijft, komt inderdaad uit Griekenland net zoals Efi de masseuse. Efi komt overigens komend weekend rond 26 januari weer terug.
    Nikki is een lief meisje, lekker kontje en fraaie b-cup die zij verborgen hield in een soort sport setje. Lastig om mee te communiceren want haar Duits is beperkt evenals mijn Grieks maar dat mocht vrijdag de pret niet drukken.
    Het was bijzonder stil met heren en op een gegeven moment zat ik met bijna alle dames aan de bar die (op Sherin na) allemaal iets van mij wilden.. was niet ongezellig
    Christina met haar standaard vraag “sex”? Zo jammer. Dani die begreep dat er vandaag niet weer iets ging gebeuren. Denisa die nu definitief haar actieve pogingen gestaakt heeft maar wel met teleurgestelde hondenogen blijft kijken, Lilly met wie ik eerder op de middag al een uurtje lekker had gestoeid, Sarina , Samantha met een prachtige haardos met krullen, Natasja, Angie, Duitse Linda (Misschien iets voor Piet Plezier of Husky in een wanhopige bui?) en twee nieuwe Bulgaarse gipsy’s die niet mijn smaak van waren. Sophia, een bebrilde forsere dame lag zich op een bankje te vervelen en nog twee mij onbekende dames die op kamer waren.
    De kippenpootjes smaakten weer prima met een stuk gebakken brood dat het uiterlijk had van een combinatie tussen een omelet en een eierkoek met ui. Smaakte lekker met de tomatensoep. Voormalig masseuse Ana is tegenwoordig de chef-kokkin en dat doet ze niet slecht.
    Na de sauna een uur in slaap gevallen in de sauna relaxruimte. Er bleek in de bar niet veel veranderd te zijn en ik had geen zin om weer uitgekleed te worden door 30 ogen
    Als Efi terug is kom ik ook weer terug en dan heb ik meteen een tolk om met Nikki te kunnen praten.
    Alhoewel, praten heeft eigenlijk helemaal niet mijn prioriteit!
    En Garde

  32. Onderstaande 13 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (19 januari 2020),Giodude (20 januari 2020),Henry S (19 januari 2020),Husky (20 januari 2020),jeegee ( 6 februari 2020),man (19 januari 2020),Patjax (19 januari 2020),pret (19 januari 2020),schoolmeester (19 januari 2020),Sjeufke (19 januari 2020),Smouse (19 januari 2020),Viscamessi (19 januari 2020),Wentelt Eefje (19 januari 2020)

  33. #2195
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.018
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info Eddy, bij mijn volgende bezoek ga ik met Nikky op kamer, heeft een leuk lief gezicht en is inderdaad erg aardig.
    Ik ben nooit zo goed in namen onthouden, maar Natasja heb ik wel gezien, die werkt ook al heel lang in VAN GOCH, net als SARINA.

    Groet, schoolmeester.

  34. #2196
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Duitse Linda heb ik al gehad
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. #2197
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Duitse Linda heb ik al gehad
    Dat vreesde ik al, alcohol maakt meer kapot dan je lief is
    En Garde

  36. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (19 januari 2020),Sjeufke (19 januari 2020)

  37. #2198
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dat vreesde ik al, alcohol maakt meer kapot dan je lief is
    dat dan weer wel natuurlijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  38. #2199
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dat vreesde ik al, alcohol maakt meer kapot dan je lief is
    En liefde maakt meer kapot dan alchohol goed maakt...
    Drank lost geen problemen op, daar in tegen melk doet dat ook niet.

  39. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (20 januari 2020),gignnl (20 januari 2020),phoenix (19 januari 2020),Piet Plezier (19 januari 2020),Sjeufke (19 januari 2020)

  40. #2200
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Eddy_V ik denk dat Piet Plezier en Husky nog nooit wanhopig zijn geweest in een Saunaclub

  41. Onderstaande 4 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 januari 2020),JonnyFontane (20 januari 2020),Piet Plezier (20 januari 2020),schoolmeester (20 januari 2020)

 

 
Pagina 88 van 107 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Living Room 468*60   Diamond 468*60