Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Deborah ( Braziliaanse)

    Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : Slank, D cup ( na een operation)
    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, spreekt goed Duits
    Leeftijd : 26 Jaar
    Tatoeages/Piercings : kleine tatoeage op haar rechter boven arm
    Service: Dik in orde Zoenen , NMC PZC, Beffen, Vingeren
    Voordelen: Super figuur , Leuke, slimme en rustige dame


    Deborah had ik al een aantal malen in Oedt gezien en ik had haar dus al wat langer op mijn to do lijstje staan en gisteren de knoop doorgehakt en met haar naar een tuin huisje gegaan.

    Op de kamer deed ze haar strakke shirtje uit en kwamen haar mooie ronde flinke jetsers te voorschijn Langzaam ging ze bovenop me zitten en kon ik er lekker mee spelen. Hierna werd ik lekker gepijpt, waarbij ik haar ook niet vergeten was.

    Na elkaar lekker oraal te hebben bevredigd ging het rubbertje eromheen en heb ik haar eerst lekker rustig van voren genomen en uiteindelijk van achteren wat sneller bereden. Heerlijke sex met deze dame gehad. Uiteindelijk heerlijk het rubbertje met mijn romige yoghurt volgespoten...................

    Leuke meid deze Deborah die nog wel een keer aan de beurt gaat komen.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Berichten
    3.165
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou Normaal is dit helemaal niet mijn ding, maar bij gebrek aan andere opties toch maar eens gedaan. Het was echt erg goed!!

    Maar voor mij geen 2 van die grote jongens, herhaalingsgevaar klein.

    Een aanrader!

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Deborah op herhaling

    Afgelopen zaterdag voor de tweede keer met Deborah naar de kamer geweest. Ze zag er zeer fraai uit en daarom maar weer eens om een sleutel gevraagd.

    Deze avond was ze in tegenstelling tot de vorige keer totaal anders. Mevrouw wilde weg uit HG, want er wilde geen mannen met haar naar de kamer en ze verdiende te weinig etc, etc.......

    Omdat ik wist dat de vorige keer echt top was, heb ik het niet op een fiasco uit laten lopen. Alle remmen gingen los en heb haar meerdere malen alle hoeken van de kamer laten zien. Op een gegeven moment smeekte ze me gewoon haar in haar mond te laten spuiten. Half in het venster zittend en leunend op het bed, heb ik me ontzettend lekker en geil laten pijpen door haar en heb ik de hele slurf leeg laten zuigen, totdat er geen enkel druppeltje meer uitkwam

    Een hele rare sessie met haar deze keer. Ik denk dat ze iets op had, echter ze ontkende op mijn vraag in alle toonaarde. Desondanks toch een prima sessie gehad. Later op de avond kwam ze me nog heerlijk spontaan zoenen.

    Het blijven toch aparte wezens zo af en toe, die vrouwen...................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

  FKK Artemis 468*60