Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard Moniek, Poolse, Blond haar, Slank

    Naam : Moniek

    Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

    Leeftijd : Ongeveer 35 jaar schat ik (Ben er erg slecht in)

    Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

    Lengte dame : 165 cm

    Postuur/Cupmaat : B/C

    Tatoeages/Piercings : Niet gezien

    Service: PZC, NMC, Zoenen, GFE

    Voordelen: Hele sympathieke meid, streelt veel, kan heerlijk pijpen en neuken

    Nadelen: Ik kan er geen genoeg van krijgen


    Maandag weer eens voor het eerst sinds maanden in GT beland
    Toen ik net aan da bar zat zag een en blonde dame met een heel sympathiek gezicht, ze kwam naar me toen en we hebben toen even gebabbeld, ik was net binnen en wilde even acclimatiseren.

    Toen ik later in de kino lag, kwam ze daar binnen en waar ik op hoopte gebeurde, ze kwam naast me liggen, niet gelijk een sleutelvraag maar even lekker liggen kletsen, een beetje zoenen en vandaar steeds verder gegaan
    Het spel begonnen in de kino en verder afgemaakt op de kamer

    Moniek is zo´n dame die mij in elk geval goed aanvoelde veel strelen, heerlijk pijpen, en zalig neuken.


    Herhalingskans 200 %, dus zeker en vast

    Binky

  2. #2
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Last Online
    13 april 2009 @ 21:57
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag deze dame tegen het lijf gelopen. Normaal val ik niet op oudere vrouwen (ze is zekers ouder dan 35 !) maar door het geringe aanbod van de dames en de toch wel hele mooie lach van deze dame, toch een praatje met haar aangegaan. Tot mijn verbazing sprak ze ook redelijk goed nederlands... Na een beetje bij de kino hebben gespeeld (met veel toeschouwers) toch een sleutel laten halen. Op de kamer aangekomen begon ze meteen heerlijk te zoenen.. Het pijpen was ook heerlijk, lekker diep en nat...:teuflisch

    Na haar ook lekker te hebben verwend (ik hoop dat het lekker was voor haar) haar als cowgirl mij laten rijden... Maar ik wou toch eigenlijk in een FT klaarkomen (is voor mij toch wel een van de lekkerste manieren) en dus haar gevraagd weer af te stappen en oraal verder te gaan... Na ongeveer 20 minuten keihard .... Al met al een heerlijke sessie die ik zekers nog wel een keertje over zal doen...

  3. #3
    Geregistreerd
    5 april 2010
    Last Online
    1 augustus 2010 @ 08:46
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Moniek....the best fuck I ever had!!!! Ik heb met haar heel vaak 4 tot 5 uur op de kamer doorgebracht. Dit is het geilste vrouwtje dat ik ooit ontmoet heb. Als zij zou blijven doen zoals ze steeds met mij gedaan heeft...dan vroeg ik haar bij mij in dienst te komen....4000 euro in de maand en onder de uren minstens éénmaal per dag sex. Ik weet uit ervaring dat de meeste meiden éénmaal je ze in dienst neemt, niet hezelfde meer presteren, zelfs niet voor 4000 in de maand. Zij gaf mij de beste pijpbeurt, de beste neukbeurt en als je geduld hebt (duurt wel een half uurtje bij haar) en blijft beffen, dan zie je pas wat een vrouwlijk orgasme echt is. Ik ben 48 jaar, heb reeds meer dan 300.000 euro in clubs uitgegeven en geloof mij......zij is top. Ze heeft een klein damesfiguurtje, zeer strak kutje (heeft ook nooit kindjes op de wereld gezet) en een clitoris waar ik uren kan aanhangen. Zoenen....wel ik heb reeds een paar honderd meisjes van plezier getongzoend...Moniek zoent passioneel en dat proef je!!!! Vrouwen van 35 weten zelf te genieten en dat maakt seks zo plezant. Die meiden van 20-25 hebben allen een strak lichaampje en boterzachte tietjes, maar 75% van deze girls is moeder!!! en hebben dus voor mij een iets te soepel kutje. OK dan kan je gaan voor anaal....maar vaak hebben deze ossies zo een soepel kontgaatje...dat het lijkt of je een vrouw van 65 neukt. Neen....al zal ik jaloers zijn...neuk Moniek een keertje en je weet terug het verschil tussen Barbies en een geile vrouw!

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lukkie Bekijk bericht
    Moniek....the best fuck I ever had!!!!
    Ik ben 48 jaar, heb reeds meer dan 300.000 euro in clubs uitgegeven en geloof mij......zij is top. Ze heeft een klein damesfiguurtje, zeer strak kutje (heeft ook nooit kindjes op de wereld gezet) en een clitoris waar ik uren kan aanhangen.
    Pas maar op dan anders hangen haar lippen op de grond als je er uren aan gaat hangen.

    Voor 300.000 euro had je Vila Vertigo al kunnen kopen deze club zoekt nog een partner.
    Dan kan je er de hele nacht aan hangen en mee slapen.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.