Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Daumen hoch Eindhoven, Eindhoven Privé, Mecklenburgstraat 19, Jessica

    Naam : Jessica

    Nationaliteit / Taal : Latina ( Braziliaanse), nederlands

    Leeftijd : 18 - 22 jaar

    Haarkleur / lengte : zwart lang haar

    Lengte : 1.50m

    Postuur / Cup : Slank / B - cup

    Tatoeage / Piercing : Navelpiercing

    Service : PMC, NMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken

    Extra : www.eindhovenprive.nl
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juli 2006 om 15:17
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Woensdag jl. had biggie liever een kleine 100 km Oostelijker van Eindhoven gebivakkeerd, maar dat liet zijn agenda helaas niet toe. EP eind van de avond zat er nog wel in !

    De line up bij EP viel in aantal wat tegen, 2 dames stelden zich voor maar daar was wel Jessica bij. Een mooie kleine (1.50m! volgens eigen zeggen, das dus geen 1.65m!) Braziliaanse schone met gitzwart halflang opgestoken haar, met een luxe tepel piercing , super strak lichaam bedekt met een miniscuul mint groen setje. Ze kon door een voet blessure niet haar standaard hoge hakken dragen, zag ze er nog kleiner uit dan anders .

    Frankrijk stond net voor tijd met 1-0 voor, vond Jessica wat minder leuk, Braziliaans he, die hebben iets met Portugal. Biggie dacht aan 4 dagen terug zelfde stand zelfde tijd iets andere locatie en dame :D :D .

    Technische vaardigheden van Jessica zijn boven alle twijfel verheven, p. lekker lang en met gevoel, n. (doggy style) had wat actiever gekund, afmaken ging (niet zo bedoeld ) oraal. Jij bent gemeen zei ze ... dat klopt !

    Zoenen beperkt. Na afloop nog wat nagekletst over van alles en nog wat.

    Momenteel standaard wo/do aanwezig. Voor zij die eens niet tijd hebben om naar Duitsland af te reizen is Jessica een aanrader in het Eindhovense.

    Verleende service: PMC, NMC, beffen. Kosten: 55 Euro (WK korting), duur 30min.

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Braziliaanse schone met gitzwart halflang opgestoken haar, met een luxe tepel piercing
    Big30, je bedoelt waarschijnlijk 'n navelpiercing........ haar tepels zijn toch echt onaangetast..... nou ja, onaangetast....figuurlijk dan hè.
    (ik heb dat mintgroene topje daarvoor eerst zelf losgehaakt.....)
    Wél beter opletten hoor!....

    Voor de rest kan ik de lofuitingen wel begrijpen...... neuken met (of geneukt worden door...) deze Baziliaanse schone is toch echt een feestje.....

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Big30, je bedoelt waarschijnlijk 'n navelpiercing........
    Hihi dat waarschijnlijk een navelpiercing kunnen we wel weglaten!! Tuurlijk een navelpiercing en geen tepel. Foutje !

    Gr. ehm ja wie eigenlijk .
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 13:10
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Jessica

    Ik slluit me aan bij Big30 en Dickydik.
    Jessica is leuk, lief, spontaan en heel mooi.
    Ze is een musthave in het Eindhovense.

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #7
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Ja Jessica werkt nog bij Eindhoven prive en morgen is ze weer terug van vakantie.

    Ik ga er binnenkort heen, want ik heb een enorme zin om haar nogmaals te doen.

    Groet, Foots

  8. #8
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Beitrag Jessica ???

    Heren, beren,

    Helaas is niets zo veranderlijk of wispelturig als een mooie topper. Zo ook deze nu komt ze begin april terug en dan moest ik nog maar eens bellen.

    Dit voorspeld meestal niet veel goeds, maar ik "wacht" rustig af. De prijzen zijn bij Eindhoven Prive in korte tijd weer omhoog gegaan.

    Voor een half uur is nu € 30,- voor de kamer en € 40,- voor de dame. Dit heb ik begrepen via info op een andere site.

    Groeten uit Braoband, John
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 maart 2008 om 14:52 Reden: Link verwijderd ... .

  9. #9
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Lächeln

    Heren, beren

    Vandaag was Jessica er weer na een hele tijd. 6 weken vakantie gehad en ze was weer mooi gebruind, ondanks het slechte weer in Brazilië (4 dagen droog en wij klagen al in NL).

    Afijn gebeld en ze had veel afspraken, maar om 1 uur had ze een gaatje. Dus voor een half uurtje binnen gewipt.

    Ze herkende me niet, maar ik haar wel:teuflisch, ze had een rode bikini aan met diverse bandtjes erg leuk. Na even wist ze weer wie ik was want ik had haar de eerste keer gevraagd of ze ook heren dubbelspel aandurfde.

    Na uiterst voorzichtig te zijn gewassen en een bodempje blue curacao, rustig op het zolderkamertje begonnen met zoenen en strelen. Toen haar borsten gezogen en de kleine begon al te groeien. Daarna heeft ze mij heel rustig liggen pijpen, waarbij je haar tanden kon voelen.:D

    Toen ze in reverse cowgirl op me kwam zitten, was het al direct te veel (en te lang geleden) nog even nagepraat, gewassen en aangekleed.

    Was weer een prima ervaring met de mooie Jessica, een herhaling waard.

    P.S. Kosten € 70,- voor een half uur, geen entree, € 0,85 parkeermeter en een mok gesteriliseerde melk van de zaak)

  10. #10
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Beitrag

    Heren, beren

    Vandaag weer naar Jessica geweest om de vele oplopen frustraties in een lunch beurt te vergeten

    Afijn gebeld en afgespoken voor een half uurtje snelle wip.

    Ze herkende me nu wel, ze zag er weer erg sexy uit en uiteraard wilde ze voor trio met Romy. Maar 2 dames is veel te veel voor mij, dat doe ik alleen met vriend Bart.

    Gewassen en na een bodempje blue curacao, rustig begonnen met zoenen en strelen. Toen haar borsten gezogen en de kleine begon al te groeien. Daarna heeft ze mij heel rustig liggen pijpen, omdat er alweer veel te veel spanning op stond haar gevraagd om het pijpen wat langer voort te zetten en dat deed ze zonder probleem.

    Toen ze in reverse cowgirl op me kwam zitten, was het al direct te veel (ze is echt veel te lekker) nog even nagepraat, gewassen en aangekleed.

    Was wederom een prima ervaring met de mooie Jessica, volgende keer met vriend Bart, dan kan hij me wat helpen.

    Groeten en ik zal de volgende keer iets spannenders doen met haar, dan blijven de recessies dat ook.

    P.S. Kosten € 70,- voor een half uur, geen entree, € 1,-parkeermeter en een glas gesteriliseerde melk van de zaak)

  11. #11
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Maandag richting Eindhoven vertrokken en een afspraakje gemaakt met Jessica uit Brazilie.
    Er was nog een aanbieding kamer 30u meisje 45u in de maand februari zie site.
    Het was een tijdje geleden dat ik bij haar was geweest want ze herkende we niet meer.
    Op de kamer was alles goed wat kussen,beffen,pijpen met enkele standjes. Het was leuk geweest.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60