Naam : Mandy
Nationaliteit / Taal : Nederlandse
Leeftijd : 30 - 35 jaar
Haarkleur /lengte : bruin halflang
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Stevig volslank / C - cup
Service : PMC, PZC, Aftrekken, Massage
Extra : Privé Salon Body-to-Body
Naam : Mandy
Nationaliteit / Taal : Nederlandse
Leeftijd : 30 - 35 jaar
Haarkleur /lengte : bruin halflang
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Stevig volslank / C - cup
Service : PMC, PZC, Aftrekken, Massage
Extra : Privé Salon Body-to-Body
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Mandy is ook een soort fenomeen.. een sexverslaafde "niet meer zo piepjonge dame", niet de allerknapste maar wel errug lekker en maakt de tijd erg nuttig vol...
Nog een kleine aanvulling :D bij wat JohnnyM schreef. Mandy is niet een soort fenomeen maar gewoon een zeer bijzonder fenomeen, :D . Zag haar vaak zitten "die met dat brilletje" toen BtoB nog de open ruimte bij het voorstellen had. Big30 had/heeft andere favorieten bij BtoB, pas toen ik recensies over haar las toch maar eens haar gekozen.
Sexverslaafd is een understatement, moet iedere wandelaar in het Eindhovense gewoon eens meeemaakt hebben.
Waarschuwing, ze lult wel veel, over alles en nog wat, je zou bij haar oordopjes standaard er bij moeten krijgen.
Ik ken by the way geen dame die al zo lang op dezelfde plek zit ook daar is ze een fenomeen in, .
Gr. big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Wie heeft er ervaring met Yvonne ?
Snah
ik ben tijdje geleden geweest,was niet leuk,met eene dame ben ik kamer gegaan en was niet leuk binnen 5 min. verlaat ik kamer,en gastvrouw vroeg waarom ga je,ik zei dat meisje is naar wc geweest en zijn kontje stinkt niet normaal=??/
en wordt zo veel geld gevraagt je krijgt niets terug heren beter naar duisburg gaan voor 30 euro heb je meisjes en nog mooier en jong.zelfs als je negerin wil zij kosten 20 euro.
Hier in nederland weten ze niet dat klant koning is.Ik ben bang na tijdje gaat alle clubs in nederland verlies draaien.want duitsland is nr 1 met clubs en fkk saunas enz...heren ga naar duitsland maakt niet uit welke club bezoek je krijgt meer voor je geld,ik ga naar fkk sauna club voor 3 stunden neem ik 7a8 meisjes en deel maar 100 euro elk meisje kost 12,5 euro en eten drinken zoveel als je wil maak gebruik bubelbads en saunas voor die prijs in nederland absuluut niet heren ga naar duitsland als je wil genieten dagje leven...
Mandy is ergens in de zomer of herfst van 2010 ermee opgehouden bij Body tot Body, en dat vind ik heel jammer want ik heb geen afscheid meer kunnen nemen van haar. Ik wou een keer een afspraak maken en toen kreeg ik te horen dat ze er niet meer werkte. Sindsdien ben ik ook niet meer teruggeweest bij BtB. Ze schijnt ergens anders te werken, maar waar??? :-( Bovendien: Als alles waar is wat ze tegen je zegt, dan heeft ze deze bron van inkomsten helemaal niet nodig...