Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Ik hou niet van verbouwingen

    Linda, Patty en Connie ‘best verbouwd’

    Wie is de ‘Best Verbouwde Nederlander’: Linda de Mol, Patty Brard of Connie Breukhoven?

    De uitslag wordt vrijdag bekendgemaakt tijdens de Gala Awardshow op RNN7. De regionale zender zet vanaf 20.30 uur diverse toppers uit de regionale én landelijke media in de spotlights. Er worden awards uitgereikt aan onder anderen de sportpersoonlijkheid van het jaar, de grootste politicus, de beste presentator en dé BN’er van het jaar 2005.

    De bekendmaking van de winnaars gebeurt tijdens een galafeest dat wordt gepresenteerd door onder anderen Micky Hoogendijk. Tot de artiesten die optreden behoren zanger en ‘Dancing With the Stars’-winnaar Jim. Hoogtepunt van de avond is de bekendmaking én kroning van de best verbouwde (Bekende) Nederlander door Marijke Helwegen, dé ambassadrice van de cosmetische chirurgie in Nederland.

    De Gala Awardshow is in heel Nederland te volgen op het internet via een live stream-verbinding (www.RNN7.nl ). Zaterdag wordt het programma om 20.00 uur in zijn geheel uitgezonden op RNN7 in de regio Zuid-Holland en Zeeland.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Er kan mij niet genoeg verbouwd worden......kan ik tenminste het geleverde werk goed bekijken.

    www.bouwendnederland.nl

    Eagledriver :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vanessa?????????????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagledriver
    Er kan mij niet genoeg verbouwd worden......kan ik tenminste het geleverde werk goed bekijken.

    www.bouwendnederland.nl

    Eagledriver :wink: :wink:
    Bij Linda en bij Patty kan ik in ieder geval niet meteen zien dat ze verbouwd zijn. Ja misschien een liposuctie voor Patty en een neuscorrectie voor Linda, dat geloof ik nog wel, maar voor de rest kan ik me niets verzinnen.

    Bij Vanessa kun je duidelijk zien dat het een ''lelijk monster'' geworden is. Wat eens een prachtige mooie vrouw was, is omgetoverd in een lelijke oude heks. Toch jammer sommige verbouwingen..............................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard restauratie of aanbouw

    Ik heb al veel aanbouwen mogen aanschouwen van voorgevels oftewel siliconen borsten.
    Maar de meeste zijn niet meer echt om te zien en zeker niet om aan te voelen
    Nu hoop ik dat donderdag als mijn vriendinnetje Carmen uit Polen terug komt dat zij met haar nieuwe voorgevel niet bij de bovengenoemde gevels gaat horen.
    Zij had voor mij leuke kleine borstjes waar ik best tevreden mee was,ze hoorden gewoon bij haar.
    Nu hoop ik dat ze er niet van die plastic ballen van heeft laten maken.
    Dus nog even afwachten,ze heeft me gebeld diverse malen na de operatie en gezegd dat ze niet overdreven waren.
    Sandra komt binnenkort ook terug met plastic ballen.uit Polen

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Patty Brard volgens RNN7-kijker ’t best verbouwd

    ROTTERDAM - RNN7, dat zichzelf inmiddels afficheert als de grootste regionale commerciële zender van de...

    ...Benelux, blijft de vleugels verder uitslaan.

    Vandaar een eigen prijzenregen, die gisteravond werd uitgestort in de Rotterdamse Thalia Lounge.

    Geen gewone trofeeën-uitreiking,maar eentje met een knipoog, getuige onder meer een RNN7 Award voor de best verbouwde Nederlander.

    Op basis van meer dan 8000 e-mail-stemmen ging die onderscheiding naar Patty Brard, die Connie Breukhoven en Linda de Mol achter zich liet en ter plekke werd gekroond door kenner bij uitstek Marijke Helwegen.

    Andere ’awards’ tijdens het door Micky Hoogendijk en Marco Verhagen gepresenteerde gala gingen naar onder anderen ’de Veerkampjes’ (beste televisie-programma).

    RNN 7 zendt de Gala Awardshow vanavond uit vanaf 20.30 uur
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Zelfs die poppen bouwen ze om :

    Becks papt aan met Barbie


    LONDEN - Ken, het poppenvriendje van Barbie, heeft een grondige esthetische chirurgie ondergaan en lijkt voortaan drommels veel op mediavedette en voetbalmiljonair David Beckham. Het nieuws van de ingreep werd wereldkundig gemaakt door de Britse massakrant Daily Mirror.

    Ken dankt de ingreep -het blond verven van de haardos, andere gelaatstrekken en een blitse zonnebril- aan zijn 45ste verjaardag (Barbie is al 47). Ken-chirurg met dienst was Hollywoodstilist Philip Bloch, die pocht dat hij Barbie’s vriend een ,,nieuwe geest, lichaam en ziel'' heeft gegeven.
    Toen het plastic mannetje in 1961 het levenslicht zag, moest hij door het poppenleven als ,,lookalike'' van Neil Diamond. Becks werd als nieuwe vriend van Barbie gekozen omdat de 30-jarige middenvelder van Real Madrid zowat het bekendste vip-voorbeeld is van de trendy ,,metrosex''-look.

    Die poging tot hip uiterlijk houdt in dat mannen een synergetisch samensmelten zoeken van sportief-mannelijke met vrouwelijke, knuffelbeerachtige aspecten.

    De immer diepgravende Mirror vraagt zich nu af of Barbie bij haar volgende poetsbeurt, bijvoorbeeld voor haar vijftigste verjaardag, de nobele gelaatstrekken (en strakke kontje) gaat krijgen van mevrouw Beckham (31), alias Victoria, alias Posh Spice.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Een IJsvogel kan wel een verbouwing tegen gaan nu nog de IJsbeer :D ( denk aan Bianca )


    IJsvogel veroorzaakt bouwstop

    DE MEERN - Een klein ijsvogeltje heeft het op z’n geweten dat werkzaamheden aan de dam tussen de Meernse wijken...



    ... Veldhuizen en De Balije enkele maanden is uitgesteld.


    Omdat het broedseizoen eerdaags start, en werkzaamheden het vogeltje zouden storen, is er meteen een bouwstop ingesteld.


    En dat betekent uitstel van de aanleg van een wandelroute. Daar maakt ook de Oude Romeinse weg onderdeel van uit, die evenals een Romeins schip werd opgegraven uit de Balije-grond.


    Bewoners van het appartementencomplex aan de Van Lawik van Pabstlaan zagen het ijsvogeltje als eersten vliegen, attendeerden de bouwers, waarna een ecoloog een nest vond.

    ,,Dat was vlak voor we werkzaamheden aan de dam wilden starten. We zouden enkele bomen kappen, omdat we de oeverwallen flauwer wilden maken. De oevers zijn ter plaatse erg steil, met hoogteverschillen tot drie meter, waardoor het voor wandelaars die in het water vallen, haast onmogelijk is weer op de wal te klimmen,’’ zegt Balije-projectleider Niel Glas.


    Een aantal bomen blijft nu staan waar ze staan om de ijsvogel tijdens het aanstaande broedseizoen niet te storen. ,,Een aantal andere bomen moet wél weg, om te voorkomen dat ze over een paar jaar het water in glijden, en restanten van de Romeinse weg aantasten.’’ Aan de kant van de appartementencomplexen in Veldhuizen komen zogenoemde plasbermen, waarbij het water langs de oeverwal ondiep wordt gemaakt en mensen er dus makkelijk uit kunnen klimmen. Najaar 2006 start alsnog de aanleg van de wandelroute over de dam tussen Veldhuizen en De Balije, tussen restaurant Abrona en het nog aan te leggen Balijepark.

    Glas: ,,Natuurlijk baal je als projectleider als werkzaamheden niet tijdig beginnen, maar het gaat natuurlijk wel om een beschermde én mooie vogelsoort. Bovendien wordt op deze wijze wel een deel van het groen behouden, omwonenden zijn daar erg op gesteld.Uiteindelijk krijgen bewoners er een nog fraaiere wandelroute voor terug.’’
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60