Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Jola (Poolse) (PHG)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Jola (Poolse) (PHG)

    Haarkleur/-lengte : lichtblond, lang in paardestaart
    Lengte dame : 1,75m
    Postuur/Cupmaat : slank, B
    Nationaliteit/Taal : Poolse, Engels
    Leeftijd : 24 dacht ik
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service: pzc goed, de rest maitg tot voldoende, geen zoenen
    Voordelen: body van een model
    Nadelen: erg terughoudend, zeker geen gfe
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50

    Afgelopen zaterdag deze dame gespot, zat samen met Eva waar Tiga mee is geweest. Toen die het hazepad had gekozen met zijn schatje heb ik me maar over dit meisje ontfermd, ze was wat schrikachtig toen ik haar aanraakte om contact te leggen. Iets wat later op de kamer terugkwam in weinig lichaamsverkenning. Na haar enigszins gerust te hebben gesteld en ze merkte dat ik de slechtste niet was maar een onschuldig eekhoorntje, toch maar naar de kamer met de schoonheid. Langzaam haar lichaam verkend met een massage en haar wat instructies gegeven hoe zijn mijn stampertje en beukenoten lekker kon verwennen. Die boodschap kwam aan. De seks was verder voldoende, niet meesterlijk. Ze ontdooide wel langzaam maar goed toen was het half uur al bijna ten einde. Waarschijnlijk geen herhaling meer ondanks haar prettige lichaam.

    Knabbel

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik zie dat ik de eerste keer zei dat ze erg terughoudend was. Deze woorden kan ik nu weer intrekken. Ben afgelopen zaterdag weer met haar geweest en het was top. Ze heeft zoals ik al zei een heel mooi lijf en nu ze mij ook wat beter kent was de rest ook mooi. Gewoon lekkere massage en dan wat glijden over elkaar. Het voor en nagesprek was ook leuk dus een herhaling is er zeker wel.

    Knabbel :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze Jola heeft echt een prachtig figuur. Vooral haar achterkant is perfect. Wat een mooi kontje heeft dit meisje. Gewoonweg machtig prachtig. Kan ik echt van genieten en dat heb ik dan ook maar gedaan.

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ja één van de dames waarmee ik gisteren geweest ben was Jola. Sommige denken dat ze wat arrogant kijkt. Maar zodra je met haar in het engels gaat praten valt dat allemaal wel mee. Ze heeft een prachtig kontje. Denk op dit moment één van de allermooiste . Heerlijk om de sleutel te vragen en dan achter haar aan te hobbelen. Die tocht kan me soms niet lang genoeg duren .
    Ze heeft heerlijk over me heen gegleden en dan dat kontje vasthouden. Heerlijk gewoon.

    Knabbel :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Daumen runter Jola aus Polen

    hallo zusammen,

    ich hatte vor längerer zeit ein zusammentreffen mit jola. opitsch hat sie mir sehr zugesagt. ich habe sie daraufhin auch angesprochen und wir haben uns auch länger unterhalten. bis dahin war auch alles ok. wir sind dann auch aufs zimmer gegangen. von dem service den sie da geboten hat war ich nicht sehr angetan.
    ich wollte wirklich nichts ausergewöhnliches von ihr!!! von einem anderen eisbären, habe ich ähnliches zu hören bekommen.
    für mich ist jola keine wiederholung wert.

    gruß v

    vom
    rheinschwimmer.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Living Room 468*60   Babylon 468*60